FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=42)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11355)


Posted by DARK_ANGEL on 27-09-2003 22:28:

Exclamation Mapcycle na Dami bomb`s

CHcialem tutaj uslyszec wasza opinie na temat, jak powinien wygladac porzadny map cycle na serwerach dami net bomb-mode.
ZEby od czegos zaczac przedstawiam wam moja propozycje.
A wiec takie mapki powinny byc w mapcyclu:


ut_abbey2
ut_algiers
ut_casa
ut_docks
ut_druglord3
ut_golgotha2
ut_revolution
ut_ricochet
ut_rommel
ut_sanc
ut_siberia (nie ma bata ta mapa bedzie w cyclu :> )
ut_streets2
ut_swim
ut_uptown
ut_village2

Pewne kontrowersje moga wzbudzic ut_druglord3,
ut_golgotha2,ut_siberia , ale mysle ze te mapki w trybie bomb mode sa naprawde GRYWALNE i warto sie na nich bawic.

Moim zdaniem do mapcycla nie nadaja sie pozostale mapy a wiec

ut_commune2 (bardzo nieudane moim zdaniem)
ut_crenshaw (lubiana tylko przez nielicznych :/)
ut_filtration (osobiscie jestem za ale mapa jest malo popularna)
ut_mines (lubiana tylko przez nielicznych :/)
ut_nimrod (niedorobiona,drastyczne braki w texturach :> )
ut_offshore (niedorobiona,drastyczne braki w texturach :> )
ut_riyadh (brak trybu bomb-mode)
ut_sands (brak trybu bomb-mode)
ut_turnpike (brak trybu bomb-mode)
ut_twinlakesv2 (brak trybu bomb-mode)
--------------------

Mapy do mapcycla wybieralem oczywiscie wg. swoich upodoban ale nie do konca. ut_crenshaw i ut_filtration bardzo mi sie podobaja jednak spora rzesza graczy ich ze tak powiem nienawidzi.

--------------------

Do Majesa ------> prosil bym o niezwloczne kasowanie wypowiedzi niemajacych jakiegokolwiek zwiazku z tematem, badz tez wypowiedzi totalnie bezsensownych typu "Twoj map cycle smierdzi" ale juz bez podania powodow lub ew. kontrpropozycji.
Bede wdzieczny :d

------------------

W momencie jak cos ustalimy z dami raczej zniiknie mozliwosc votowania, nie bede sie rozpisywal dlaczego.


Posted by on 27-09-2003 22:34:

moim zdaniem lec� z map cycle!

ut_golgotha2
ut_druglord3

quote:

ut_commune2 (bardzo nieudane moim zdaniem)
ut_crenshaw (lubiana tylko przez nielicznych :/)
ut_filtration (osobiscie jestem za ale mapa jest malo popularna)
ut_mines (lubiana tylko przez nielicznych :/)
ut_nimrod (niedorobiona,drastyczne braki w texturach :> )
ut_offshore (niedorobiona,drastyczne braki w texturach :> )
ut_riyadh (brak trybu bomb-mode)
ut_sands (brak trybu bomb-mode)
ut_turnpike (brak trybu bomb-mode)
ut_twinlakesv2 (brak trybu bomb-mode)



ut_commune2 r000x


Posted by on 27-09-2003 22:44:

a mi sie podoba golgota


Posted by DARK_ANGEL on 27-09-2003 22:49:

quote:
Napisane oryginalnie przez p4t3ex.pl
moim zdaniem lec� z map cycle!

ut_golgotha2
ut_druglord3



ut_commune2 r000x



Wlasnie takich wypowiedzi nie oczekuje :Q


Posted by on 27-09-2003 23:02:

blablal why ?


Posted by Cnotek on 28-09-2003 00:12:

:)

ten mapcycle mi sie bardzo podoba za wyj�tkiem ut_golghota ale 1 mape mozna przezyc natomiast moznaby wstawic ut_crenshaw tylko prosi�bym bez zadnych ut_nimord , ut_offshore itp


Posted by on 28-09-2003 00:36:

Re: Mapcycle na Dami bomb`s

ut_abbey2
ut_algiers 1
ut_casa
ut_docks 1
ut_druglord3 1
ut_golgotha2 1
ut_revolution 1
ut_ricochet 1
ut_rommel 1
ut_sanc
ut_siberia 1
ut_streets2 1
ut_swim 1
ut_uptown 1
ut_village2 1


Posted by Totem6 on 28-09-2003 14:03:

ut_commune2 - racja niegrywalna
ut_crenshaw - nie wchodzi na damineta mi i innym
ut_filtration - dodac ja, fajna jest
ut_nimrod - nie wchodzi na damineta mi i innym
ut_offshore - nie wchodzi na damineta mi i innym

reszta jest oki


Posted by beFree|Bida on 28-09-2003 15:28:

GOLGOTA3 ROX


Posted by GruBk4 on 28-09-2003 16:27:

ut_abbey2
ut_algiers
ut_casa
ut_docks
ut_druglord3
ut_golgotha2
ut_revolution
ut_sanc
ut_siberia
ut_streets2
ut_swim
ut_uptown
ut_village2


Jakby ktos nie zauwazy� jest to mapcycle Dark_Angela tyle ze bez mapy rommel :> Dlaczego? poniewaz mapa ta mi osobiscie sie nie podoba, nie bede mowi� czemu


Posted by Poker on 28-09-2003 21:23:

eeeeeeeeeee

a musi byc ten bomb mode?
ja bym tam wola Ts a nie Bm
a co do map to jak juz musicie

ut_abbey2
ut_algiers
ut_casa
ut_docks
ut_druglord3
ut_golgotha2
ut_revolution
ut_ricochet
ut_sanc
ut_siberia
ut_streets2
ut_swim
ut_uptown
ut_village2
ut_commune2
ut_crenshaw


Posted by MaRcel on 29-09-2003 13:09:

ino moje zdanie

+ znaczy tak
---- znaczy nie

ut_abbey2 +
ut_algiers +
ut_casa +
ut_docks +
ut_druglord3 +
ut_golgotha2 +
ut_revolution -----
ut_ricochet -----
ut_sanc +
ut_siberia +
ut_streets2 +
ut_swim +
ut_uptown -----
ut_village2 +
ut_commune2 ----
ut_crenshaw +

__________________
Trzymajcie sie ciep�o


Posted by AnImAtE on 29-09-2003 19:04:

.

To tez sie wypowiem, a co!

Oznaczenia podobne do marcelowskich, plus stopniowanie:

ut_abbey2 ++
ut_algiers ++
ut_casa ++
ut_docks ++
ut_druglord3 +
ut_golgotha2 -
ut_revolution 0
ut_ricochet -
ut_rommel +
ut_sanc ++
ut_siberia +
ut_streets2 +
ut_swim +
ut_uptown +
ut_village2 ++
ut_commune2 +
ut_crenshaw +
ut_filtration --
ut_mines +
ut_nimrod ---
ut_offshore ---


skala:
---
--
-
0
+
++

__________________
Animate


Posted by GruBk4 on 01-10-2003 19:57:

ut_abbey2 +++
ut_algiers ++++
ut_casa +++
ut_docks +++
ut_druglord3 ++
ut_golgotha2 ++
ut_revolution - - -
ut_ricochet -
ut_rommel +
ut_sanc +
ut_siberia +
ut_streets2 ++
ut_swim ++
ut_uptown ++
ut_village2 +++


Posted by forever on 02-10-2003 08:27:

Wink a ja bym wlasnie zostawil....

...tego ut_turnpike bo to fajny przerywnik w tym bomb mode, i do tego wszyscy prawie lubi�

__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...


Posted by bel on 03-10-2003 03:17:

Lightbulb

ut_abbey2
ut_algiers
ut_casa

Te 3 mapy to imho scisla czolowka jesli chodzi o bm, nie do wyjecia, eot

Za nimi sa pozycje niezgorsze lecz nie maja tylu zwolennikow co tamte i z jakichs dziwacznych powodow sa nielubiane:

ut_ricochet - cenie sobie gre na niej, nie jest tak schematyczna jak inne
ut_siberia - jedna z najbardziej oryginalnych map, w dodatku swierza, calkiem mila w bm
ut_swim - zawsze lubilem te mapke, chocby dlatego ze zazwyczaj ludzie nie biora sr8 od ktorego nie znosze ginac , w bm jest swietna
ut_village2 - kolejna udana nowa mapa ktora jest w moim przekonaniu mixem dwoch starych srednich map village i austria, bm dziala na niej imho git
ut_mines - po retuszu (usuniety nizszy poziom z mostem nad lawa, itp) dobra mapka do bm, a tak jak w tych dobrych mapach oba bs'y sa "do grania"
ut_crenshaw - kolejna oryginalna mapa, ktora wieje swierzoscia na tle oklepanych schematow zawartych na innych mapach, miasteczko, wioska, bla bla, a moze czarna dzielnica? ), w bm bardzo madra mapa, z tego co widzialem panuje u graczy na tej mapie syndrom- nie_znam_tej_syf_mapy, callvote next_map

sredniaki bez tego "czegos", nie pozbawione wad:

ut_uptown - mam mieszane uczucia co do tej mapy i bm, ale sentyment kaze mi sadzic ze nie jest zla mapa :S
ut_golgotha2 - do mapy nic nie czuje, nie uwazam zeby byla zla, ale jakos tak dziko :>
ut_streets2 - wrecz szokujacy pomysl z podziemiami, sztucznosc panujaca na tej mapie jakby to byla beta, kaze mi uwazac ze jest to mapka wylacznie na ts :S
ut_revolution - mapka jest swietna w ts, zamkniete ssace obszary z silosem rakietowym itp, w bm jest mniej atrakcyjna od reszty

mapy ktorych mogloby nie byc:

ut_docks - kiedys paradoksalnie moja ulubiona mapa (pierwsza z ktora zetknalem sie grajac w urt, wogole cale urt kojarzy mi sie najpierw z ut_docks ) obecnie jej niecierpie, dwa waskie gardla, jeden bs praktycznie nie osiagalny, etc
ut_druglord3 - bugi z bs, wyglada jak amatroska, nieoficjalna mapa z jakiegos dodatku ;p podobnie jak filtry
ut_filtration - jak na niej gram to mam wrazenie jakbym gral na jakiejs makiecie, sztucznosc i kiczowaty projekt choc pomysl byl ciekawy :/ ; jedna z nielcznych map na ktorej wysadza sie jakies sensowne obiekty lol
ut_rommel - nigdy nie czulem sie dobrze grajac na tej mapie, no chyba zeby sobie poskakac albo poumierac od zakampionych sr8, w bm sa tunele a tunele ssa, bs w wierzy na koncu ssie, mozna by wymieniac dalej.
ut_sanc - troche niezbalansowana dla red, moze byc, moze nie byc, whatever
ut_commune2 - mam mieszane odczucia co do niej, fajnie sie gra ts, bm jest troche gorszy

w tym mapki-koszmarki:

ut_nimrod - omg urt i pokoiczki nasladujace realizm, waskie korytarzyki itp to dla mnie tak jak quake3 i mapka plaska jak lotnisko o wymiarach 10000x10000
ut_offshore - gdyby nie textury a raczej ich brak, gdyby maly retusz podobnie jak np mines (mniej udajacych realizm pokoikow, drzwi, nie potrzebnych przejsc) byla by ciekawa a tak... :S

co do przerywnikow (nie grania caly czas bm) to ut_turnpike jest idealny moze plus streets2, revolution itp

a pozostala trojeczka:

ut_riyadh
ut_sands
ut_twinlakesv2

niech spoczywa w spokoju, a obecna bedzie.. ale w naszej pamieci - grana... kiedys.


Posted by DARK_ANGEL on 03-10-2003 15:10:

LOL bel :p
takich odpowiedzi wlasnie oczekiwalem ...pelnych .... na weekend postaram sie zrobic synteze waszych propozycji i moze jak sie uda zlapac scalaka (;p) to nowy mapcycle sie wrzuci na dniach :S


Posted by forever on 13-10-2003 10:58:

no i sprawa chwilowo zosta�a sfinalizowana - jak ustalone taki cycle jest na bombmode...
teraz tak: je�li chcecie jaki� zmian to najpierw na tym forum niech zostan� przedyskutowane a potem ewentualnie zostan� one wprowadzone w �ycie...

__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...


Posted by spanzik on 18-10-2003 14:35:

i tak klepiecie ciagle ts wiec po co dysputa nad bm :X

__________________
Newbie


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:31.