FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11499)


Posted by sYs|yavor on 20-10-2003 02:26:

Troche OT...

...a moze nie.

http://www.egmmag.com/article2/0,4364,1338767,00.asp

Have fun


Posted by 4DDh on 20-10-2003 10:23:

looz, czuje sie jak stary wielblad jak to przeczytalem))))
sYs|4DDh_pl


Posted by Late on 20-10-2003 11:40:

Wink

Z tych gierek grywa�em tylko w Space Invaders (albo jaki� odpowiednik), i te� nudzi�a mi si� po 15 minutach. No i w 3D mutacj� Tetris. To mi si� bardziej podoba�o, chocia� klocki te� nie wybucha�y. A stary to si� poczuj� wtedy, gdy nikt starszy ode mnie nie b�dzie ju� gra� w T2 (T3,T4..............Tn). Na razie jeszcze nie jest a� tak �le.


Posted by Lathspell on 20-10-2003 13:43:

Moze potraktujemy ten temat nieco ulgowo i przeznaczymy go na mala zabawe

Przys�owia informatyczne:
1. Dop�ty dysk dane nosi, p�ki mu bootsector nie padnie
2. Jeden Celeron kompa nie czyni
3. Nie wywo�uj przerwa� z BIOSu
4. M�dry Polak po errorze
5. Jak trwoga to do serwisu
6. Nie wszystko dioda, co si� �wieci
7. Gdzie dysk�w sze��, tam du�o formatowania
8. Komu w drog�, temu laptop
9. Na twardzielu dioda gore
10. Co dwie kopie to nie jedna
11. Nie taki deamon straszny jak go killuja
12. Tam gdzie deamon m�wi shutdown
13. Z pr�nego i recover nie odzyska
14. Tapetka z RAMu, Windows hej!
15. Nie resetuj drugiemu, co tobie nie milo
16. Co wolno Adminowi, to nie U�ytkownikowi
17. UPeeSy strzelaj�, Admin baty znosi
18. Nie chwal systemu przed pierwszym padem
19. Gdyby Pani nie skaka�a, to by kabli nie wyrwa�a .


Posted by Late on 20-10-2003 14:09:

Talking

[QUOTE]Napisane oryginalnie przez Lathspell
[B]Moze potraktujemy ten temat nieco ulgowo i przeznaczymy go na mala zabawe

Ja si� tam kompami zawodowo nie zajmuj�, ale buduj� czasem r�ne du�e i skomplikowane rzeczy, najcz�ciej w wodzie, ale i pod wod�. Ze wszystkich przys��w i powiedzonek podobnych w charakterze do powy�szych najbardziej podoba mi si� (i sprawdza w praktyce) to:

"POTRZEBA DOKONANIA ZASADNICZEJ ZMIANY PODSTAWOWYCH ZA�O�E� KONSTRUKCYJNYCH NARASTA W MIAR� ZBLI�ANIA SI� DO KO�CA REALIZACJI PROJEKTU".


Posted by sYs|Berserker on 20-10-2003 15:29:

Tetris
Tim: Which button do I press to make the blocks explode?
EGM: Sorry, they don't explode.
Becky: This is boring. Maybe if it had characters and stuff and different levels, it would be OK. If things blew up or something or�
--

:-)

Teraz jak w grze cos nie wybucha, nie krwawi, nie umiera to to jest nuuuda :>


Posted by sYs|yavor on 20-10-2003 17:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez Late

"POTRZEBA DOKONANIA ZASADNICZEJ ZMIANY PODSTAWOWYCH ZA�O�E� KONSTRUKCYJNYCH NARASTA W MIAR� ZBLI�ANIA SI� DO KO�CA REALIZACJI PROJEKTU".



Przeurocze


Posted by Lathspell on 20-10-2003 18:20:

Late roftl


Kiedys w ksiazce do technologii mialem regulke "Przemiana martenzytyczna" mowiac szczerze to trzeba przeczytac zeby uwierzyc, iz czlowiek mogl cos takiego literacko splodzic


Posted by savko on 20-10-2003 20:26:

Tjaaa, dobre
Ja pamietam takie, sprawdza sie az nazbyt czesto:
"Urzadzenia elektryczne wlaczone do pradu dzialaja lepiej."


Posted by Late on 21-10-2003 08:42:

Talking

Do�� popularne s� te� tzw. prawa Murphy'ego. Kiedy� by�y one do�� og�lne, potem powymy�lano specjalistyczne. I tak:

Matematyka:

"W ka�dym bardziej skomplikowanym wyra�eniu jaki� element pochodz�cy z licznika znajdzie si� z pewno�ci� przez pomy�k� w mianowniku";

"Wszystkie sta�e s� zmienne";

"W ka�dym bardziej skomplikowanym obliczeniu liczba, kt�rej poprawno�� jest dla wszystkich oczywista, stanie si� �r�d�em b��du".

Konstrukcje lotnicze:

"Ka�da modyfikacja samolotu spowoduje przesuni�cie �rodka ci�ko�ci tego samolotu do ty�u";

"Zamontowanie i po�niejsze zdemontowanie z samolotu dowolnego elementu spowoduje przyrost masy samolotu" - jest to tzw. zasada niekorzystnej przemiany energii w materi�.

Naprawiaj�c/sk�adaj�c komputer nale�y zawsze pami�ta� o regule selektywnej grawitacji: "Upuszczone narz�dzie zawsze spadnie tam, gdzie wyrz�dzi najwi�ksze szkody".

A co do komputer�w w og�le, to s� to urz�dzenia, dzi�ki kt�rym du�o wi�cej czasu zajmuje nam wykonanie zada�, kt�rych, gdyby nie komputery, w og�le nie musieliby�my wykonywa� (np. pisanie tego posta tu i teraz, przeze mnie )


Posted by sYs|yavor on 21-10-2003 11:56:

http://adrian.roessler.bei.t-online...ribes_Final.jpg

To ilustracja do dzialania prawa Murphy'ego. Relacja z POV TX-a.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 18:47.