FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11499)
Troche OT...
...a moze nie.
http://www.egmmag.com/article2/0,4364,1338767,00.asp
Have fun
looz, czuje sie jak stary wielblad jak to przeczytalem))))
sYs|4DDh_pl
Z tych gierek grywa�em tylko w Space Invaders (albo jaki� odpowiednik), i te� nudzi�a mi si� po 15 minutach. No i w 3D mutacj� Tetris. To mi si� bardziej podoba�o, chocia� klocki te� nie wybucha�y. A stary to si� poczuj� wtedy, gdy nikt starszy ode mnie nie b�dzie ju� gra� w T2 (T3,T4..............Tn). Na razie jeszcze nie jest a� tak �le.
Moze potraktujemy ten temat nieco ulgowo i przeznaczymy go na mala zabawe
Przys�owia informatyczne:
1. Dop�ty dysk dane nosi, p�ki mu bootsector nie padnie
2. Jeden Celeron kompa nie czyni
3. Nie wywo�uj przerwa� z BIOSu
4. M�dry Polak po errorze
5. Jak trwoga to do serwisu
6. Nie wszystko dioda, co si� �wieci
7. Gdzie dysk�w sze��, tam du�o formatowania
8. Komu w drog�, temu laptop
9. Na twardzielu dioda gore
10. Co dwie kopie to nie jedna
11. Nie taki deamon straszny jak go killuja
12. Tam gdzie deamon m�wi shutdown
13. Z pr�nego i recover nie odzyska
14. Tapetka z RAMu, Windows hej!
15. Nie resetuj drugiemu, co tobie nie milo
16. Co wolno Adminowi, to nie U�ytkownikowi
17. UPeeSy strzelaj�, Admin baty znosi
18. Nie chwal systemu przed pierwszym padem
19. Gdyby Pani nie skaka�a, to by kabli nie wyrwa�a .
[QUOTE]Napisane oryginalnie przez Lathspell
[B]Moze potraktujemy ten temat nieco ulgowo i przeznaczymy go na mala zabawe
Ja si� tam kompami zawodowo nie zajmuj�, ale buduj� czasem r�ne du�e i skomplikowane rzeczy, najcz�ciej w wodzie, ale i pod wod�. Ze wszystkich przys��w i powiedzonek podobnych w charakterze do powy�szych najbardziej podoba mi si� (i sprawdza w praktyce) to:
"POTRZEBA DOKONANIA ZASADNICZEJ ZMIANY PODSTAWOWYCH ZA�O�E� KONSTRUKCYJNYCH NARASTA W MIAR� ZBLI�ANIA SI� DO KO�CA REALIZACJI PROJEKTU".
Tetris
Tim: Which button do I press to make the blocks explode?
EGM: Sorry, they don't explode.
Becky: This is boring. Maybe if it had characters and stuff and different levels, it would be OK. If things blew up or something or�
--
:-)
Teraz jak w grze cos nie wybucha, nie krwawi, nie umiera to to jest nuuuda :>
quote:
Napisane oryginalnie przez Late
"POTRZEBA DOKONANIA ZASADNICZEJ ZMIANY PODSTAWOWYCH ZA�O�E� KONSTRUKCYJNYCH NARASTA W MIAR� ZBLI�ANIA SI� DO KO�CA REALIZACJI PROJEKTU".
Late roftl
Kiedys w ksiazce do technologii mialem regulke "Przemiana martenzytyczna" mowiac szczerze to trzeba przeczytac zeby uwierzyc, iz czlowiek mogl cos takiego literacko splodzic
Tjaaa, dobre
Ja pamietam takie, sprawdza sie az nazbyt czesto:
"Urzadzenia elektryczne wlaczone do pradu dzialaja lepiej."
Do�� popularne s� te� tzw. prawa Murphy'ego. Kiedy� by�y one do�� og�lne, potem powymy�lano specjalistyczne. I tak:
Matematyka:
"W ka�dym bardziej skomplikowanym wyra�eniu jaki� element pochodz�cy z licznika znajdzie si� z pewno�ci� przez pomy�k� w mianowniku";
"Wszystkie sta�e s� zmienne";
"W ka�dym bardziej skomplikowanym obliczeniu liczba, kt�rej poprawno�� jest dla wszystkich oczywista, stanie si� �r�d�em b��du".
Konstrukcje lotnicze:
"Ka�da modyfikacja samolotu spowoduje przesuni�cie �rodka ci�ko�ci tego samolotu do ty�u";
"Zamontowanie i po�niejsze zdemontowanie z samolotu dowolnego elementu spowoduje przyrost masy samolotu" - jest to tzw. zasada niekorzystnej przemiany energii w materi�.
Naprawiaj�c/sk�adaj�c komputer nale�y zawsze pami�ta� o regule selektywnej grawitacji: "Upuszczone narz�dzie zawsze spadnie tam, gdzie wyrz�dzi najwi�ksze szkody".
A co do komputer�w w og�le, to s� to urz�dzenia, dzi�ki kt�rym du�o wi�cej czasu zajmuje nam wykonanie zada�, kt�rych, gdyby nie komputery, w og�le nie musieliby�my wykonywa� (np. pisanie tego posta tu i teraz, przeze mnie )
http://adrian.roessler.bei.t-online...ribes_Final.jpg
To ilustracja do dzialania prawa Murphy'ego. Relacja z POV TX-a.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 18:47.