FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11761)


Posted by Hakan on 27-11-2003 17:43:

/callvote promode

Jak wam sie podoba CPMA 1.20?
Ktore promode wybieracie?
A moze wolicie wlasne?

Ja wypowiem sie za chwile jak postestuje (z botami )

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by imbaczek on 27-11-2003 18:19:

Uważaj, bo w tej becie 1.2 pm1 jest popsuty - rakieta zawsze zadaje 100 damage, nieważne gdzie trafisz.

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...


Posted by Hakan on 27-11-2003 18:26:

Wiem, zauwazylem :/

Ale jst jeszcze jedna lolowa sprawa: napisalem /callvote promode 1 2 3 a jest tylko do 2 (Challenge Promode II (2004)) i za cholere nie wiem jak wlaczyc HoonyMode. Nie wyczytalem w changelogu jak to wlaczyc

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by imbaczek on 28-11-2003 08:39:

HM to nie nowy promode, a tryb gry. Ergo

/callvote mode hm

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...


Posted by Hakan on 28-11-2003 12:35:

Niestety musze stwierdzic, ze ankieta w obecnej formie jest bezsensu :/ Chyba sie nie przygotowalem przed zalozeniem tematu :/

Aczkolwiek pytania sa aktualne

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by MAr-n on 29-11-2003 11:03:

ta rakieta w nowym cpma jest do niczego ale boty sa fajniutkie
/add bot apheleon 100 i robi z ciebie miazge przez ta osrana rakietnice
Aaa no ponoc nie mozna robic rj ze skryptow hmm mi to jakos nie sprawia problemu i spokojnie robie moje z bindowane rj'ty

Przy dluzszym przypatrzeniu sie moj hud wyglada nie tak jak to bylo w cpma 1.1 brak takze widocznego ups pod zegarkiem a takowy mialem w cfg wpisany - zauwazylem takze ze jakos inaczej mi sie porusza (szybciej? albo plynniej)

Ten HoonyMode to nic takiego nadzwyczajnego niczym CA z tym dodatkiem ze rakieta zabiera zycie i to ty zbierasz itemy a nie juz je masz, wole stare dobre 1v1 jezeli mialbym wybierac

Gdyby zostal zlikwidowany ten blad z rakieta too ten nowy cpma byl by fajny i oczywiscie jak by byl moj HUD taki jak powinien byc

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"


Posted by Hakan on 29-11-2003 11:21:

MAr-n przelacz se promoda na 2 to bedziesz mial normalna rakiete (co prawda rail i inne rzczy sie troche zmieniaja ale mozna grac )

A co do HUDa to poczytaj CPMA\docs\HUD.txt
nie pamietam jak ten twoj wyglada ale tu jest przykladowo moj:

// CPMA HUD
seta ch_crosshairColor "2"
seta ch_crosshairAlpha "1"
seta ch_crosshairteamInfo "1"
seta ch_crosshairpickup "0"
seta ch_crosshairteaminfo "1"
seta ch_graphs "1"
seta ch_statusbarstyle "5"
seta ch_teambackground "1"
seta ch_weaponlist "0 400 3 2"
seta ch_drawpickup "0"
seta ch_fragmessage "1"
seta ch_drawwarmup "0"
seta ch_drawweaponselect "0"
seta cf_fragmsg "8x10"
seta cf_crosshairnames "8x10"
seta ch_drawspeed "640 4 1"
seta ch_flags "640 350 1 32"
seta ch_recordmessage "1"
seta ch_scores "640 400 1"
seta ch_shortnames "1"
seta ch_skinscores "0"
seta ch_wstatstime "10"
seta ch_3wavefont "1"
seta ch_consoletime "3000"
seta ch_consoleteamchat "1"

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by G.mbit on 30-11-2003 10:15:

Talking Re Re Kum Kum :P

Jakby co to na razie to jest beta, na wersję oficjalną musimy jeszcze poczekać
Poza tym zaczynam odczówać, że ktoś prubuje zmienić terdycyjny promode na arQon mode
Praktyczne zmiany co do klasycznego są niewielkie. Teraz to już tylko dopieszczanie pozostałych trybów

Należy pochwalić skrypt dla boów Teraz to się czuję prawie jak bym grał z Troll'em (hi ).

__________________
"Nie śpiesz się z ujawnianiem swojego sądu. Skryty osąd czasem bywa potężniejszy. Może wywołać reakcje, których skutki ujawnią się dopiero wtedy, kiedy jest już zbyt późno, by im zapobiec" - Dune
|


Posted by [FPP]ziel1na on 01-12-2003 12:55:

ten nowy cpma 1.2 to jest raczej dla zabawy z taka rakieta...
gralem ostatnio w nia ffa i smiechowo bylo ale tak do normalnej gry (1v1) sie nie nadaje raczej :/

a bociki zajebiste to trzeba przyznac

__________________
everybody from the eFPiPi put you motherfuckin' hands up and follow me...
click!


Posted by toFu on 02-12-2003 06:14:

Thumbs down

hard to say - cpma zostało przekombinowane jusz dawno i nic tego nie zmieni .


Posted by oxygen on 03-12-2003 16:00:

ja rowniez tak uwazam

dlatego oddaje swoj glos na cpm 1.0 z pr 1.17

a ze tutaj nie ma takiej opcji wiec wstrzymuje sie od glosu ;>


Posted by Hakan on 03-12-2003 16:19:

Pogralem troche i oto moje przemyslenia:
1. przede wszystkim powiem, ze lubie szybka gre (jak na moje mozliwosci wiec jesli osiagnalbym poziom dajmy na to zooma to moze zmienilbym zdanie )
2. a skoro lubie szybka gre wiec po pierwsze QW
3. a jesli nie QW to (mowie o CPMA) fr1 i wr5 (choc juz od jakiegos czasu tak nie gram i sie przyzwyczilem do standartu)
4. wole PM1 od PM2 (ze wzgledu na mocniejszy rail i spaware)
5. od PM1 wole PM3 (moje) w ktorym to propowalbym pewne zmiany:
- splash damage RL (a raczej jego promien) zwiekszone w stosunku do obecnego i to o spora wartosc
- zwiekszony odrzut ze spawary i rakiety
- zwiekszone zniszczenie LG przy zmienionym sposobie jego naliczania (np. 15 na kazde 200 ms spawania)
- plasma- zwiekszona szybkosc strzalu i jednoczesnie lotu przy pozostawionym zniszczeniu
- respawny- wymuszone oczekiwanie przed respawnem (a'la vq3 czy QW) oczywiscie dalej 100 zycia
- rail, hm... nie wiem czy bylby potrzebny przy zwiekszeniu mocy LG i RL

a moze wyszlaby z tego kicha, ale zawsze mozna sprawdzic (tak jak z PM2)

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by [FPP]ziel1na on 03-12-2003 16:29:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hakan
4. wole PM1 od PM2 (ze wzgledu na mocniejszy rail i spaware)



przeciez rail zadaje w cpma 1.2 - 100hp ?! zadawal 75 w cpm1.11 przy callvote promode 2...
quote:

5. od PM1 wole PM3 (moje) w ktorym to propowalbym pewne zmiany:
- splash damage RL (a raczej jego promien) zwiekszone w stosunku do obecnego i to o spora wartosc




przeciez splash damage jest wy****** w kosmos i zabijasz kolesia w ogole w niego nie trafiajac - bez sensu!! a jakbys chcial jeszcze zwiekszyc to chyba by kazdy na mapie tracil...
quote:

- zwiekszony odrzut ze spawary i rakiety


odrzut? po co?
chyba ze ci chodzi przy rj'ach to jest wiekszy niz w cpm1.1

quote:


- respawny- wymuszone oczekiwanie przed respawnem (a'la vq3 czy QW) oczywiscie dalej 100 zycia



dzieki temu gra ejst szybsza tak jak chcesz wiec po co to zmieniac?!

quote:

- rail, hm... nie wiem czy bylby potrzebny przy zwiekszeniu mocy LG i RL



...
quote:


a moze wyszlaby z tego kicha, ale zawsze mozna sprawdzic (tak jak z PM2)



no raczej kicha

__________________
everybody from the eFPiPi put you motherfuckin' hands up and follow me...
click!


Posted by Hakan on 03-12-2003 16:58:

ziel1na:

w 1.2 w PM2 rail = 80hp <- porownywalem PM1 do PM2

w 1.2 w PM1 jest z****** splashdamage bo zadaje zawsze 100 zreszta arQ sie do tego przyznal:
"DOH! It looks like the RL splash radius in PM1 is broken. I've fixed it already, but I'm NOT going to do another release just for that. Don't upgrade if you want to play PM1 for some reason."

odrzut po to aby mozna bylo kogos wyzej podbic i utrzymac w powietrzu

tak ale niejednokrotnie zdazylo mi sie respawnowac nawet wtedy kiedy tego nie chcialem, wprost pod raila przeciwnika moze tylko ja mam taki problem wiec jest to kwestia dyskusyjna

w QW jest mocniejsza rakieta, mocniejsza spawara, opoznione respawny i kicha z tego nie jest. Zdaloby sie sprawdzic jak by takie modyyfikacje zminily PM


Naszla mnie jeszcze jedna mysl:

CPMA is by the players for the players so:
moze by tak wprowadzic do ustawien serwera (do wersji beta i TYLKO na jakis czas) takie zmienne:

pm_rl_radius
pm_rl_splashdamage
pm_rl_knockback
pm_lg_damage
pm_lg_knockback
etc. etc.
wszysko po to by ustalic jak gra sie najlepiej

ja bym chetnie poexperymentowal

PS. tak wiem, dodadkowe zmienne zrobia jeszcze wiekszy burdel...

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by [FPP]ziel1na on 03-12-2003 17:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hakan
w 1.2 w PM2 rail = 80hp <- porownywalem PM1 do PM2



a tak bo to na cpm1.11 przy pm2 bylo mniej a ja gralem na cpm1.2 na call[tab] promode 1 i tam jest 100hp
ja tam wole zeby zostalo 100 - mi pasuje bo lubie z raila strzelac :>

quote:

odrzut po to aby mozna bylo kogos wyzej podbic i utrzymac w powietrzu



co do mocniejszego shafta to ogladales moze mecz devious'a vs. aph??? jesli tak to pomysl jak by z mocniejszym shaftem wygladal ten mecz


quote:

odrzut po to aby mozna bylo kogos wyzej podbic i utrzymac w powietrzu


tak wiem ze to efektownie wyglada ale chyba lepiej zeby bylo tylko w qw ..

quote:

PS. tak wiem, dodadkowe zmienne zrobia jeszcze wiekszy burdel...



a co do tego to zgadzam sie w 100%

wg. mnie cpma powinno zostac na wersji 1.11 i .

chociaz wybor oxygena tez jest dobry

__________________
everybody from the eFPiPi put you motherfuckin' hands up and follow me...
click!


Posted by oxygen on 04-12-2003 16:24:

yup :]

z tym railem to przesadzacie,

od biedy wole grac na pm2 niz pm1 wlasnie dlatego ze rail jest moim zdaniem lepszy. fakt zadaje tylko 80 hp ale za to ma zmniejszony czas reloadu do 1250ms tak wiec strzelajac z raila 100dmg/1500ms reload srednia obrazen jest taka sama jak 80/1250ms reload a szybszego raila latwiej wrzucic do combosa ktorego potem mozna dalej kontynuowac...

imho to dobra zmiana jedna z lepszych

Hakan: cpma to nie qw albo zmienisz wszystko tak jak tam albo lepiej nie ruszaj... bo zwiekszajac splash damage rakiety nie dasz kolesiowi szans sie obronic, przez zasrany dluuuuuugi czas zmiany broni.


Posted by Hakan on 04-12-2003 16:36:

Z checia zmienilbym wszystko, tylko po co komu QW na engine Q3? Chociaz patrzac np. na FuhQuake'a czy Tenebrae

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by oxygen on 04-12-2003 16:52:

dlatego wlasnie uwazam ze cpm 1.0 bylo najlepsze. bardzo szybkie "niewiele" wolniejsze od qw, a jednak zupelnie inne...


Posted by Hakan on 05-12-2003 16:58:

Wlasnie pogralem sobie troche i musze przyznac, ze to jest TO
Z checia zobaczylbym takie cos w CPMA jako /callvote promode 3 (a raczej 1 jezeli chodzi o kolejnosc )\
Brakuje mi tylko kilku rzeczy (dotyczacych samego interface'u) np. /cg_nomip i czy mozna wylaczyc to cale trzesienie sie ubrazu przy trafianiu przez przeciwnika (zwlaszcza przez spaware)

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by oxygen on 07-12-2003 21:56:

oczywiscie ze mozna

cg_damagekick 0

ciesze sie ze ci sie spodobalo...moze jeszcze kilka osob i ktos znowu postawi server na tym wspanialym modzie


Posted by QuaD on 25-12-2003 12:17:

A moze wie ktos co sie stalo z moim ch_drawspeed 1 ?
Mam tak ale ups mi nie wyswietla. Kilak osoob juz o tym moowilo ale rozwiazania nie widac.

__________________
Paszcie do mnie na:
[email protected]


Posted by imbaczek on 25-12-2003 13:33:

quote:
Napisane oryginalnie przez QuaD
A moze wie ktos co sie stalo z moim ch_drawspeed 1 ?
Mam tak ale ups mi nie wyswietla. Kilak osoob juz o tym moowilo ale rozwiazania nie widac.


Jeżeli jeszcze sobie nie poradziłeś, to przyjrzyj się docs/HUD.txt

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...


Posted by Hakan on 26-12-2003 10:08:

seta ch_drawSpeed "640 40 1" i jest tak jak bylo wczesiej (przy wlaczonym zegarze i fps)

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by QuaD on 26-12-2003 10:36:

OK. THX.
Będe rzeźbił :-)

__________________
Paszcie do mnie na:
[email protected]


Posted by Hakan on 05-01-2004 15:40:

Jeszcze raz o CPMA (1.20)

crtl+c ctrl+v z esp bo nie ma sensy pisac tego 2 razy

Nietety odnosze wrazenie, ze CPMA przestaje byc "By the players for the players" a zaczyna byc modem pewnej grupy ludzi z arQonem na czele, ktora wprowadza wszystko tak jak chce.

Pamietam przy CPMA 1.1 (i dodaniu tzw. arQmode) jak wspominalem gdzies, ze moze to doprowadzic do kolejnego "rozlamu" - bylo fr1, wr5 i fr0, wr15 udalo sie to jakos pogodzic m.in. za sprawa Challenges-PL, byla cpm1a (polska) i zagraniczna - to tez udalo sie zniwelowac. Zastanawialem sie wtedy co bedzie z PM2 - dostalem odpowiedz, ze ma ono sluzyc tylko celom testowym. Jak dzisiaj widze nie tylko.
Mysle, ze daloby z tym jeszcze to pogodzic (jako alternatywa do klasycznego CPMA) ale ustawienie PM2 jako domyslnego to juz przegiecie :/

Jak dla mnie CPMA stalo sie APMA (Arqon ProMode Arena). Smutne

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by t0d on 07-01-2004 21:08:

nie powiem : a nie mowilem - fakt ze dawno (przy wprowadzaniu challange q3 jako zamiennika vq3 przy promode 0) ale juz wtedy wyczulem go na odleglosc - fakt ze bez niego nie bylo by tego mod'u (tzn cpm dla pr >1.27) ale to co wyprawia przechodzi ludzkie pojecie

[ra3 corner ]

obecnie stroną developerską modu rocket arena 3 zajmuje sie grupa znana pod nazwa Ataxia - w odroznieniu od arQona ich glownym zrodlem informacji dot. bugow, requestow itp jest ich forum: http://ra3forums.ra3planet.com/

ponadto przy kazej radykalnej zmianie (jak np wprowadzenia cg_noprojectiletrail - czyli mozliwosci wl/wyl dymu za rakietkami i granacikami) na poczatku pytaja sie graczy o ich zdanie a nie jak pan arQon - ma te swoje amx 50 osob i nikt poza nimi nie moze nic wartosciowego wniesc czy tez zmienic do ostatecznej wersji

[/ra3 corner ]

__________________

Art.226 §3. KK - Kto publicznie znieważa lub poniża konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Posted by Hakan on 07-01-2004 21:57:

Ja mam juz tylko jedna prosbe:
niech mi pan arQon zaimplementuje nowe boty do cpm 1.0 (ver. 1.17) bede bardzo wdzieczny, bo skoro i tak gram z botami to przynajmiej pogram w cos co mi sie bardziej podoba

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by [FPP]Lipas on 08-01-2004 08:38:

Re: Jeszcze raz o CPMA (1.20)

quote:
Napisane oryginalnie przez Hakan
[...]
Jak dla mnie CPMA stalo sie APMA (Arqon ProMode Arena). Smutne



ale niestety prawdziwe!

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 14:38.