FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11878)
Polish mappack version 2.0
Zdaje sie ze mielismy juz mappacka, ale link do downloadu na tribes2.fpp.pl nie dziala. Proponowalbym odnalezc wszystkie w/w mapki: http://tribes2.fpp.pl/?pl:pages:show:324:::
Dobrego mielismy nosa wybierajac Boss, BeachBlitz, Epicrates, MuddySwamp, Pandemonium, No Shelter, Insalubrius.
Ostatnio yavor zdaje sie poruszyl temat:
quote:
(yavor)
Moje wstepne propozycje map:
Temples of War
Caustic
Nona Vee (polecam z botami, mozna z nimi latac bombowcem :-) )
Starwolf incident
Raptor
Devil's Island
White Dwarf
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Simon - Urban Assult dzia�a u Ciebie bez problemu?
Bo u mnie ile bym nie pr�bowa� zawsze wywala
__________________
eee...no w�a�nie...
Moje pobiezne uwagi co do map:
Temples of War
Uwazam, ze mapka ma klimat graficzny. Jest poza tym mala, szybka, moze niespecjalnie wyrafinowana, ale od czasu do czasu mozna byloby na niej popykac, zeby nie wpasc w rutyne.
Caustic
Bardzo dobra mapa imo, swietna graficznie, sensowny teren powinno sie grac naprawde dobrze.
Starwolf Incident
Stosunkowo niewielka mapa. Wymaga odrobiny temaplayu w przelamywaniu obrony i ma nieco gorszy balans stron (jest niesymetryczna), ale na pubsy calkiem calkiem. Sprawdzona na pubsach.
Raptor
Tez mile ustrojstwo na pubsy, sporo wody, mozna troche pokombinowac ze zgarnianiem flagi (np. skorzystac z transportowca przeciwnika ). Gralem wielokrotnie na pubsach, gralo sie niezle.
Devil's Island
Mam sentyment do tej mapy Chyba najbardziej zalesiona mapa w T2. Ciekawa wizualnie, wydaje sie, ze w miare sprawdza sie na pubsach. Gralem na niej kilka pubsow i mozna bylo sobie spokojnie znalezc ciekawe zajecia.
Planetside
To z kolei dosc przecietna mapka o prostym terenie i dosc duzej obszarowo bazie. Nie gralem na pubsach, ale wydaje mi sie, ze moglaby byc ciekawa (przynajmniej niekiedy).
Reszty map nie kojarze, skrobne cos, gdy im sie przyjrze.
Te mapki, kt�re podalem to tylko propozycje do rozpatrzenia, nei wyprobowywalem ich nigdy w praktyce. w�a�ciwie to mo�na by by�o zadecydowa� dopiero po um�wionym scrimmie na kt�rej� z nich.
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Mam pytanie co do serwera, jak zamierzacie wprowadzic limit graczy? Czy bedzie Defense Turret?
To ja mam propozycje.
Po postawieniu serwera na nogi wrzucimy te mapy na serwer i potestujemy. Zeby nie by�o problemow z ocena mozemy testowac np. 5 tygodniowo - tak zeby kazdy mial szanse zagrac i zapamietac co mu sie podobalo a co nie. W kolejnym tygodniu nastepne 5 itd. Po kazdej zmianie ocenimy ktore mapy sie nadaja.
DT z pewnoscia bedzie, o ile pamietam jest wymagany na serwerach ladderowych - a jednym z zalozen bylo ze chcemy serwer wprowadzic do listy ladder approved.
Builder - Swietny pomys�.
Popieram w ca�ej rozci�g�o�ci tekstu
__________________
eee...no w�a�nie...
Przy zalozeniu jednego meczyka tygodniowo, to raczej 5-ciu sie nie da. Ale juz przy dwoch mozna.
"DT z pewnoscia bedzie, o ile pamietam jest wymagany na serwerach ladderowych - a jednym z zalozen bylo ze chcemy serwer wprowadzic do listy ladder approved."
DT nie jest bedzie wymagane na serwerach dopoty, dopoki nie pojawi sie wersja linuksowa tegoz. Natomiast mysle ze wprowadzenie na tym serwerze DT required (koniecznego), tak jak na bananie (teraz - zornie) byloby ok. Przy zmienieniu na tryb tournament DT przelaczalby sie do trybu opcjonalnego, tak ze kazdy moze sprawdzic kto ma DT - a kto nie. Mysle ze to rowniez cos, a kiedy wyjdzie wersja linuksowa wrzuciloby DT jako konieczne w kazdym trybie gry.
Ah co do modow to oprocz classika cluster (ta sama fizyka).
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
Przy zalozeniu jednego meczyka tygodniowo, to raczej 5-ciu sie nie da. Ale juz przy dwoch mozna.
quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
DT nie jest bedzie wymagane na serwerach dopoty, dopoki nie pojawi sie wersja linuksowa tegoz. Natomiast mysle ze wprowadzenie na tym serwerze DT required (koniecznego), tak jak na bananie (teraz - zornie) byloby ok. Przy zmienieniu na tryb tournament DT przelaczalby sie do trybu opcjonalnego, tak ze kazdy moze sprawdzic kto ma DT - a kto nie. Mysle ze to rowniez cos, a kiedy wyjdzie wersja linuksowa wrzuciloby DT jako konieczne w kazdym trybie gry.
Ulraunt:
Temat nie ten, ale odpowiem. Naturalnie bedzie na serwie DT, tyle, ze chyba opcjonalne. Nie wiem. Najlepiej zaloz glosowanie na forum z trzema opcjami: czy dt ma byc on, off czy opcjonalne. Prywatnie bylbym za obowiazkowym DT.
Builder:
Mysle, ze w ogole trzeba bedzie zrobic jakas sensowna rozpiske, aby ludzie wiedzieli, co i kiedy bedzie na serwerze. Tak wiec moglby byc np. ogolnodostepny scrimm na takiej a takiej mapie, zarezerwowany na taka i taka godzine. takiego i takiego dnia.
Simek:
Madrze gadasz Simie nasz onlajnowy z tym DT, podpisuje sie, oby zrobila to reszta.
Przy okazji: dyskusje o DT na serwerze PROSZE przeniesc do tematu z serwerem. Tutaj prosilbym ograniczac sie do wypowiedzi zwiazanych z mappakiem.
moge mappacka sklecic, ze znalezieiem map z plpacka tez nie mam problemu (sciagnalem kiedys praktycznie cale t2maps.com), dozuci sie do tego skiny polskie (coby sie niektorzy dowiedzieli ze ich klan takowy posiada
))), mapki ktore proponowaliscie juz sciagnalem, przejrze jeszcze to co mam w domq (jakies 600mb......
sYs|4DDh_pl
ps.: hehe, w kwestii skinow klanowych to mam obecnie monopol)))))
A co powiecie na mapke Aabaa?
http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3353
Mapka jest na HV i przy wiekszej liczbie osob gra wyglada mniej wiecej tak: respawn, do isow, w juggerka, na VS, wskok na trasportowca, chwila lotu i totalna zadyma - po czym wszystko od nowa. Glupie, nie gra sie na flagi, a jednak... fajne :-)
Mam u siebie na dysku PL FORUM MAPPACK !
Wiec moge komus wrzucic...
Co do propozycji nowych mapek , musze je pzrejzec
quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
A co powiecie na mapke Aabaa?
http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3353
Mapka jest na HV i przy wiekszej liczbie osob gra wyglada mniej wiecej tak: respawn, do isow, w juggerka, na VS, wskok na trasportowca, chwila lotu i totalna zadyma - po czym wszystko od nowa. Glupie, nie gra sie na flagi, a jednak... fajne :-)
Znam te mape. Uwazam, ze sie do niczego nie nadaje. To nic innego jak stare Reversion, ktore do graba wymaga najpierw rozwalenia genow, po czym gdy juz dolecisz do wlasnej flagi (w bazie przeciwnika) 5 lam po respawnach robi ci egzekucje. Ta mapa sie chyba jedynie na HV nadaje...
re re qm qm :PPP
Ja mam troche bzika na punkcie mapy CarrierStrike (duzo wody i jeszcze wiecej pojazd�ff ) Ale ona nadawa�aby si� jedynie jakby duzo graczy by�o, bo jak ma�o to za ma�o
oo no widze �e polski mappak jeszcze nie sko�czony, a� mi g�upio, �e wczesniej o niego pyta�em wi�c do roboty panowie...
pi.es.
ja Wam tu jeszcze na odgrzewam starych topik�w i b�dziecie je musieli wcina� jak odgrzewany obiad z dnia poprzedniego wywlok� wszystkie trefne sprawy na wierzch.. ;D
__________________
[email protected] / 103423465 /
3623563 /
[email protected]
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:46.