FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11878)


Posted by borowies on 09-12-2003 10:54:

Polish mappack version 2.0

Zdaje sie ze mielismy juz mappacka, ale link do downloadu na tribes2.fpp.pl nie dziala. Proponowalbym odnalezc wszystkie w/w mapki: http://tribes2.fpp.pl/?pl:pages:show:324:::
Dobrego mielismy nosa wybierajac Boss, BeachBlitz, Epicrates, MuddySwamp, Pandemonium, No Shelter, Insalubrius.

Ostatnio yavor zdaje sie poruszyl temat:

quote:
(yavor)
Moje wstepne propozycje map:

Temples of War
Caustic
Nona Vee (polecam z botami, mozna z nimi latac bombowcem :-) )
Starwolf incident
Raptor
Devil's Island
White Dwarf



Hamil zaproponowa� mapy:
http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2949
http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2169

Szczegolnie ta na drzewie jest ciekawa .

Co do mnie:
planetside t2: http://www.tribes2maps.com/reviews/1113.shtml
Belial: http://www.tribes2maps.com/reviews/1116.shtml
Insurgence: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2329
Tron T2: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2616 (calkiiem dla jaj)
Rig Attack: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3018 (rowniez dla smiechu)
Watery Death: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3330 (JA CHCE TE MAPE DO ARENY!!!!)
To co� te�: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2509
Egyptia Day 2 (albo te� egyptian pack): http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3408 (lolek)
Mirage: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...s=4&large=0
Caustic: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...s=4&large=0 (!)
Triforce Gathering (chcieliscie siege): http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3342
Urban Assault: http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=2900 (City of Tribes? )

No i chce jeszcze Hellfire: http://www.t2maps.com/cgi-bin/map_detail.cgi?id=2388


To bylo powierzchowne przejrzenie zawartosci "best rated" na T2 maps, wiec naprawde niewyczerpujace.
Znajdzta tego starego PL| map packa, naprawde by sie przydal .

Edit: o caustic sie powtarza!

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by Hamil_Hamster on 09-12-2003 11:13:

Simon - Urban Assult dzia�a u Ciebie bez problemu?

Bo u mnie ile bym nie pr�bowa� zawsze wywala

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by sYs|yavor on 09-12-2003 11:56:

Moje pobiezne uwagi co do map:

Temples of War

Uwazam, ze mapka ma klimat graficzny. Jest poza tym mala, szybka, moze niespecjalnie wyrafinowana, ale od czasu do czasu mozna byloby na niej popykac, zeby nie wpasc w rutyne.

Caustic

Bardzo dobra mapa imo, swietna graficznie, sensowny teren powinno sie grac naprawde dobrze.

Starwolf Incident

Stosunkowo niewielka mapa. Wymaga odrobiny temaplayu w przelamywaniu obrony i ma nieco gorszy balans stron (jest niesymetryczna), ale na pubsy calkiem calkiem. Sprawdzona na pubsach.

Raptor

Tez mile ustrojstwo na pubsy, sporo wody, mozna troche pokombinowac ze zgarnianiem flagi (np. skorzystac z transportowca przeciwnika ). Gralem wielokrotnie na pubsach, gralo sie niezle.

Devil's Island

Mam sentyment do tej mapy Chyba najbardziej zalesiona mapa w T2. Ciekawa wizualnie, wydaje sie, ze w miare sprawdza sie na pubsach. Gralem na niej kilka pubsow i mozna bylo sobie spokojnie znalezc ciekawe zajecia.

Planetside

To z kolei dosc przecietna mapka o prostym terenie i dosc duzej obszarowo bazie. Nie gralem na pubsach, ale wydaje mi sie, ze moglaby byc ciekawa (przynajmniej niekiedy).

Reszty map nie kojarze, skrobne cos, gdy im sie przyjrze.


Posted by borowies on 09-12-2003 13:10:

Te mapki, kt�re podalem to tylko propozycje do rozpatrzenia, nei wyprobowywalem ich nigdy w praktyce. w�a�ciwie to mo�na by by�o zadecydowa� dopiero po um�wionym scrimmie na kt�rej� z nich.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by on 09-12-2003 13:22:

Mam pytanie co do serwera, jak zamierzacie wprowadzic limit graczy? Czy bedzie Defense Turret?


Posted by Builder on 09-12-2003 13:27:

To ja mam propozycje.
Po postawieniu serwera na nogi wrzucimy te mapy na serwer i potestujemy. Zeby nie by�o problemow z ocena mozemy testowac np. 5 tygodniowo - tak zeby kazdy mial szanse zagrac i zapamietac co mu sie podobalo a co nie. W kolejnym tygodniu nastepne 5 itd. Po kazdej zmianie ocenimy ktore mapy sie nadaja.

DT z pewnoscia bedzie, o ile pamietam jest wymagany na serwerach ladderowych - a jednym z zalozen bylo ze chcemy serwer wprowadzic do listy ladder approved.


Posted by Hamil_Hamster on 09-12-2003 13:30:

Builder - Swietny pomys�.

Popieram w ca�ej rozci�g�o�ci tekstu

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by borowies on 09-12-2003 14:14:

Przy zalozeniu jednego meczyka tygodniowo, to raczej 5-ciu sie nie da. Ale juz przy dwoch mozna.

"DT z pewnoscia bedzie, o ile pamietam jest wymagany na serwerach ladderowych - a jednym z zalozen bylo ze chcemy serwer wprowadzic do listy ladder approved."

DT nie jest bedzie wymagane na serwerach dopoty, dopoki nie pojawi sie wersja linuksowa tegoz. Natomiast mysle ze wprowadzenie na tym serwerze DT required (koniecznego), tak jak na bananie (teraz - zornie) byloby ok. Przy zmienieniu na tryb tournament DT przelaczalby sie do trybu opcjonalnego, tak ze kazdy moze sprawdzic kto ma DT - a kto nie. Mysle ze to rowniez cos, a kiedy wyjdzie wersja linuksowa wrzuciloby DT jako konieczne w kazdym trybie gry.

Ah co do modow to oprocz classika cluster (ta sama fizyka).

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by Builder on 09-12-2003 14:44:

quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
Przy zalozeniu jednego meczyka tygodniowo, to raczej 5-ciu sie nie da. Ale juz przy dwoch mozna.



To 5 to tak z palca wyssane, nie musi byc dokladnie tyle. Ale taka ilosc na tydzien wydaje mi sie sensowna, inaczej bedziemy testowac i testowac i testowac .... i znudzimy sie tym testowaniem zanim dojdziemy do konca listy.
Zreszta zeby porzadnie potestowac wypadaloby zagrac dana mape w 2-3 meczach, wiec ograniczanie testowania do umowionych meczy nie ma sensu, wiekszosc z nas nie ma tyle wolnego czasu. Dlatego myslalem raczej o tym zeby te 5 map wprowadzac na tydzien do rotacji, wtedy kazdy bedzie mial okazje pograc choc troche i poznac mape.

quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
DT nie jest bedzie wymagane na serwerach dopoty, dopoki nie pojawi sie wersja linuksowa tegoz. Natomiast mysle ze wprowadzenie na tym serwerze DT required (koniecznego), tak jak na bananie (teraz - zornie) byloby ok. Przy zmienieniu na tryb tournament DT przelaczalby sie do trybu opcjonalnego, tak ze kazdy moze sprawdzic kto ma DT - a kto nie. Mysle ze to rowniez cos, a kiedy wyjdzie wersja linuksowa wrzuciloby DT jako konieczne w kazdym trybie gry.


Huh, moj blad, nie wiem skad mi sie wzielo to obowiazkowe DT. Poza tym zgadzam sie z przedmowca.


Posted by sYs|yavor on 09-12-2003 15:13:

Ulraunt:

Temat nie ten, ale odpowiem. Naturalnie bedzie na serwie DT, tyle, ze chyba opcjonalne. Nie wiem. Najlepiej zaloz glosowanie na forum z trzema opcjami: czy dt ma byc on, off czy opcjonalne. Prywatnie bylbym za obowiazkowym DT.

Builder:

Mysle, ze w ogole trzeba bedzie zrobic jakas sensowna rozpiske, aby ludzie wiedzieli, co i kiedy bedzie na serwerze. Tak wiec moglby byc np. ogolnodostepny scrimm na takiej a takiej mapie, zarezerwowany na taka i taka godzine. takiego i takiego dnia.

Simek:

Madrze gadasz Simie nasz onlajnowy z tym DT, podpisuje sie, oby zrobila to reszta.

Przy okazji: dyskusje o DT na serwerze PROSZE przeniesc do tematu z serwerem. Tutaj prosilbym ograniczac sie do wypowiedzi zwiazanych z mappakiem.


Posted by 4DDh on 10-12-2003 14:01:

moge mappacka sklecic, ze znalezieiem map z plpacka tez nie mam problemu (sciagnalem kiedys praktycznie cale t2maps.com), dozuci sie do tego skiny polskie (coby sie niektorzy dowiedzieli ze ich klan takowy posiada))), mapki ktore proponowaliscie juz sciagnalem, przejrze jeszcze to co mam w domq (jakies 600mb......
sYs|4DDh_pl
ps.: hehe, w kwestii skinow klanowych to mam obecnie monopol)))))


Posted by sYs|yavor on 10-12-2003 18:35:

A co powiecie na mapke Aabaa?

http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3353

Mapka jest na HV i przy wiekszej liczbie osob gra wyglada mniej wiecej tak: respawn, do isow, w juggerka, na VS, wskok na trasportowca, chwila lotu i totalna zadyma - po czym wszystko od nowa. Glupie, nie gra sie na flagi, a jednak... fajne :-)


Posted by FlyMASter on 12-12-2003 17:10:

Mam u siebie na dysku PL FORUM MAPPACK !
Wiec moge komus wrzucic...

Co do propozycji nowych mapek , musze je pzrejzec


Posted by on 12-12-2003 17:29:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
A co powiecie na mapke Aabaa?

http://www.tribes2maps.com/cgi-bin/...ail.cgi?id=3353

Mapka jest na HV i przy wiekszej liczbie osob gra wyglada mniej wiecej tak: respawn, do isow, w juggerka, na VS, wskok na trasportowca, chwila lotu i totalna zadyma - po czym wszystko od nowa. Glupie, nie gra sie na flagi, a jednak... fajne :-)



Hehe, wczoraj gralem na HV na mapie gdzie flaga (przeciwnika) byla umiejscowiona za polem si�owym obok mojej bazy. Rzeznia niesamowita ale ile radochy (nie pamietam nazwy tej mapy )


Posted by sYs|yavor on 12-12-2003 20:04:

Znam te mape. Uwazam, ze sie do niczego nie nadaje. To nic innego jak stare Reversion, ktore do graba wymaga najpierw rozwalenia genow, po czym gdy juz dolecisz do wlasnej flagi (w bazie przeciwnika) 5 lam po respawnach robi ci egzekucje. Ta mapa sie chyba jedynie na HV nadaje...


Posted by $corcerer on 15-12-2003 14:49:

re re qm qm :PPP

Ja mam troche bzika na punkcie mapy CarrierStrike (duzo wody i jeszcze wiecej pojazd�ff ) Ale ona nadawa�aby si� jedynie jakby duzo graczy by�o, bo jak ma�o to za ma�o

__________________


Posted by Rzbik on 31-01-2004 07:35:

oo no widze �e polski mappak jeszcze nie sko�czony, a� mi g�upio, �e wczesniej o niego pyta�em wi�c do roboty panowie...

pi.es.
ja Wam tu jeszcze na odgrzewam starych topik�w i b�dziecie je musieli wcina� jak odgrzewany obiad z dnia poprzedniego wywlok� wszystkie trefne sprawy na wierzch.. ;D

__________________
[email protected] / 103423465 / 3623563 / [email protected]


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:46.