FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=11983)


Posted by Grzesioo on 21-12-2003 19:53:

CPMA 1.16 - pytanko

czlusc!

Mam pytanko... zessalem nowe cpma, wszystko fajnie, boty wymiataja ale lekko sie zdenerwowalem tym, ze zniknela mi lista broni po lewej stronie ekranu na gorze... co jest? Moze ktos mi podpowie jak ja przywrocic w cfg? Wiem, wiem jestem zbyt leniwy zeby wczytwac sie w changeloga Moze ktos jednak kiwnie palcem i skrobie szybka komende...

gl

__________________
Life is simple. Eat. Sleep. Play Quake.


Posted by Grzesioo on 21-12-2003 21:58:

Re: CPMA 1.16 - pytanko

ok, juz sobie poradzilem
dla podobnie jak ja leniwych (nie wiem czy sa w ogole tacy ) podaja przykladowe rozwiazanie:
ch_weaponlist "1 48 1 0"

gl

__________________
Life is simple. Eat. Sleep. Play Quake.


Posted by oxygen on 22-12-2003 12:45:

poco komu jakies bety

3 stycznia wyjdzie full, poczekam az wrzuca ja na pol servery i dopiero wtedy sie przesiade


Posted by killertowa on 22-12-2003 14:46:

quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
poco komu jakies bety



Jak to po co? W naszym klimacie w miesi�cach zimowych w betach jest cieplej

__________________
killer towa
"Niech przeciwnik mu�nie tw� sk�r� gauntletem, ty przywal mu shotgunem. Niech przeciwnik przywali ci shotgunem, ty przywal mu RL. Niech przeciwnik przywali tobie RL, a ty zabij go z RG. Nie koncentruj si� na bezpiecznym unikni�ciu - po�� swe �ycie przed nim"


Posted by VidlaK on 23-12-2003 21:46:

podoba mi sie zw�aszcza okre�lnenie " Final beta"

__________________
Niezno�ne B�ogos�awie�stwo Riffu
[Member Of Flat Earth Society]


Posted by [FPP]Lipas on 24-12-2003 00:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez VidlaK
podoba mi sie zw�aszcza okre�lnenie " Final beta"


ale to jest duzo lepsze niz: RC lub c00ker

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'U�miechnij si�, w�a�nie jeste� w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by imbaczek on 25-12-2003 00:36:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Lipas
ale to jest duzo lepsze niz: RC lub c00ker

RC to akurat dobre i szeroko u�ywane poj�cie. Nie jest to jednak to samo, co final beta.

A co do tego, po co sprawdza� bety: po to, �eby si� potem nie plu�, �e ci hud nie dzia�a, w zwi�zku z czym nowa wersja jest ca�kowicie do dupy (patrz esports.pl.)

__________________
and the times when we were young
when life seems so long...


Posted by QuaD on 25-12-2003 12:07:

Re: CPMA 1.16 - pytanko

Sprawa jest prosta.
W nowym CPM defaulutowo laduje sie inny HUD.
Polecam komende
\hudnext albo
\hudstyle

A tak z zupelnie innej beczki to jaki numerek wpisujecie zeby sobie pograc z CPMbotem? Zaczyna sie chyba od 6?

__________________
Paszcie do mnie na:
[email protected]


Posted by Grzesioo on 25-12-2003 17:44:

Post Re: Re: CPMA 1.16 - pytanko

quote:
Napisane oryginalnie przez QuaD
Sprawa jest prosta.
W nowym CPM defaulutowo laduje sie inny HUD.
Polecam komende
\hudnext albo
\hudstyle

A tak z zupelnie innej beczki to jaki numerek wpisujecie zeby sobie pograc z CPMbotem? Zaczyna sie chyba od 6?



mi tam stary hud pasi a problem z weaponlista jak pisalem rozwiazalem - ale dzieki za info

co do botow to ja gram z apheleon na 80-100, na cpm3 nie udalo mi sie go jeszcze pojechac na 100 ale na cpm1a owszem 8)

gl

__________________
Life is simple. Eat. Sleep. Play Quake.


Posted by zoom on 31-12-2003 15:14:

Ja tam mam juz dosyc tych wersji bo z tego co wiem to teraz jest wiecej wersji tych pm niz samych graczy :-DDDD

__________________
Zwykly cham i europejczyk to ja ;-)


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 22:51.