FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=80)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12141)


Posted by piotrek on 11-01-2004 13:02:

problem z grą w internecie

Prosze was o pomoc czemu kiedy gram w sieci lokalnej wszystko jest ok a kiedy gram w internecie to działa z lekkim opóznieniem i się przycina.Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to prosze o jakieś informacje czego to jest przyczyna.Dzięki


Posted by college on 11-01-2004 19:21:

Odp

Główny powód - słabe łącze !!

__________________
[CzG] Hans Klos


Posted by piotrek on 11-01-2004 20:56:

Question

Czy ma na to wpływ że w tym czasie co ja gram dwie osoby mają włączonego muła i coś ciągną, bo mamy neostrade w pięciu??


Posted by college on 11-01-2004 22:27:

Odp

Ma i to spory.

Nawet jak ktoś ma neta z sieci kablowej (osiedlowej) i inni używtownicy coś ściągają to jemu sie tak pieprzy (wiem coś o tym - sam tak mam)

__________________
[CzG] Hans Klos


Posted by [FPP]SvgMarine on 13-01-2004 19:27:

Wyglada to tak: sieci lokalne sa oparte zwykle na przepustowosci 100Mb/s. Natomiast polaczenie z Internetem to zwykle ~256kbps - 1Mbps (tyle zwykle maja sieci osiedlowe, ale oczywiscie moga miec wiecej, tyle ze za znacznie wieksze pieniadze), a wiec ponad 100 (!) razy mniej. Jesli ktos sciaga w tej chwili pliki z p2p, to zajmuje nawet kilkadziesiat procent lacza (programy tego typu nawiazuja ogromne ilosci polaczen). Wychodzi z tego, ze dla gracza moze zostac bardzo malo...
Ponadto predkosc wysylania danych jest bardzo czesto nawet 4x mniejsza od predkosci pobierania, a programy takie jak emule musza wysylac, bo bez tego nie da sie sciagac...
Mam nadzieje, ze jasno wytlumaczylem .


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:19.