FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=91)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12201)


Posted by on 20-01-2004 12:13:

DF:BHD EXP Mod (TerraNova) JUŻ JEST !!!!

Może być niezła jazda !!!!!

Terranova releases the much anticipated MOD for Delta Force - Black Hawk Down.
Over 200 new items including object primitives which allow mappers to create new maps with much more variety than ever available before.
Many more vehicles - including more vehicles with emplaced weapons which are usable by players in single and multi-player gameplay. 20 new terrains - which broaden the gameplay experience and bring back snow to the latest game in the delta force series. Unlocked Map Editor - includes map editor which allows the mapper to specify the default color for cammo on a given terrain - thus allowing the mapper to specify arctic or jungle cammo for thier custom maps. New med also includes screenshots for virtually all new items to aid mappers in the creation of new maps. New Weapons:
550 Sig Sniper Rifle
M-20 Silenced Sniper Rifle
M4A1SD (silenced scoped assualt rifle - available to medics too)
OICW
RPK-74
Delay Mine
Throwing Knives


Other features:
Ambient lighting
Snow and Rain effects
Vehicles with Arctic Camo
Snow trees / foliage
Ambient lighting"

TU DO ŚCIĄGNIĘCIA


Posted by boski *PL* on 20-01-2004 14:17:

jakiś ruch w koncu na tym forum... wygladalo juz jakby umarlo

__________________
Loading sig, please wait...
|||||||||||||----35%----------------


"I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo sam jestem największym s*****synem w tej dolinie"


Posted by on 20-01-2004 14:47:

Ciekawe dlaczego ....


Posted by boski *PL* on 20-01-2004 16:41:

niech zgadnę.... mhmmmm....

nie mam pojęcia

__________________
Loading sig, please wait...
|||||||||||||----35%----------------


"I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo sam jestem największym s*****synem w tej dolinie"


Posted by lame on 20-01-2004 17:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez boski *PL*
niech zgadnę.... mhmmmm....

nie mam pojęcia



LoL jedna osoba nie może robić ruchu w dwóch miejscach na raz

__________________
zazwyczaj offtopiclink1 - domlink3 - płatne xxx
domek


Posted by Longbow on 20-01-2004 22:25:

Unhappy

uuuuuu..... mam "Not found"....

__________________
if (wyskoczyl($enemy) && is_ammo($weapon))
{
$doSth -> new Shooting;
$doSth -> kill($him);
$doSth -> find_next($enemy);
}


Posted by lame on 20-01-2004 23:41:

quote:
Napisane oryginalnie przez Longbow
uuuuuu..... mam "Not found"....


http://www.dfbarracks.com/news/inde...;articleid=1421

Ściągnij sobie od nich (wybierz mirror dfbarracks) i powinno grać

__________________
zazwyczaj offtopiclink1 - domlink3 - płatne xxx
domek


Posted by RCM Projekt PL on 20-01-2004 23:43:

moje wrażenia

quote:
Napisane oryginalnie przez Longbow
uuuuuu..... mam "Not found"....


A ja to juz mam. I na dodatek po całym wieczorze mieszane uczucia...
po 1. nowa broń - no cóż od archaicznego M20 - skuteczność zerowa, do jakigoś tak RPK47-a (z wyglądu jak kałach) którym pluje sie na wszystkie strony i nie może trafić w cel... Niezły jest M4A1SD (mieszanka M21 z M16 -ma lunetę i może dosć szybko strzelać). No i na koniec OICW - to chyba CAR15 poprzedniej generacji, strzela głośno, ale ma za to 12 granatów ( a tych niestety nie można szybko przełączać z Ctrl-em). I coś dla nożowników - jako broń dodatkową można wybrać "latające scyzoryki" niestety jest ich tylko 6 a skuteczność może 5m...
Jest w czym wybierać - poprzedni cały arsenał też do dyspozycji.
po 2. otoczenie - całkiem przyjemne, tyle tylko że nie na nasza porę roku - piżdzi jak na syberii a tam też wszędzie biało aż do
bólu (oczywiście nie na strd. mapach). co mnie zdziwiło - przynajmniej na znanych mapach wszyscy latają w zielonych ciuszkach - raj dla snipów - wszyscy jak na dłoni niezależnie od tego gdzie się schowają. Ale za to w "zimie" - kamuflaż perfekcyjny - jak się biega przez krzaki trudno kogoś dostrzec.
(prawdę mówiąc - szybko się wzrok męczy)
po 3. trochę inny interface w grze - mapa po lewej stronie - ale można się przyzwyczaić. Komunikaty zespołu przeniesiono do góry po lewej - biada tym co często gadają - trzeba odrywać wzrok ( najwyrażniej panowie z Terry nie znają się na ergonomii)
po 4. na jednej z map po raz 10 chyba się odrodziłem i od razu padłem trupem. inni zreszta reż. (wydawało mi się że przez jakiś czas jest się odpornym na kulki - a tu d...)
po 5. wkurzyłem się i wracam do oryginału. Z nadzieją że Team Sabre będzie lepiej dopracowany.
po 6. moja ocena do w stosunku oryginału BHD :5/10
pozdro,

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by lame on 20-01-2004 23:52:

Re: moje wrażenia

quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
(...) Komunikaty zespołu przeniesiono do góry po lewej - biada tym co często gadają - trzeba odrywać wzrok ( najwyrażniej panowie z Terry nie znają się na ergonomii)(...)


loool nie wiem w co jeszce grałeś, ale to jest pierwsza moja gra, gdzie komunikaty są w tak debilnym miejscu jak lewy dół... bueh... reszta brzmi nieźle, a jak sprawdzę to powiem ja jest naprawdę

__________________
zazwyczaj offtopiclink1 - domlink3 - płatne xxx
domek


Posted by RCM Projekt PL on 20-01-2004 23:54:

ha ha ha i jeszcze jedno - w singlu - spory budynek - jakieś 50 m długości i ze 3 piętra - "dostał" 30 kulek i się zawalił.......................... no comments
podkusiło mnie to - szałas z plandeką - poskładał się jak domek z kart.
Boening dostał z AT4 - i nic. Ale za to Black Hawk dostał ptuj-ptuja (pistolca innymi słowy) i jak nie grzmotnął..... dobre
Co do przeciwników w singlu - poziom bez zmian - "pół" roku minęło a ci dalej tratatata i nic. Kto im sponsoruje amunicję??? Bin Laden? może
jeszcze raz pozdro

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by RCM Projekt PL on 20-01-2004 23:59:

Re: Re: moje wrażenia

quote:
Napisane oryginalnie przez lame
loool nie wiem w co jeszce grałeś, ale to jest pierwsza moja gra, gdzie komunikaty są w tak debilnym miejscu jak lewy dół... bueh... reszta brzmi nieźle, a jak sprawdzę to powiem ja jest naprawdę


dzięki Lame za szybkiego posta

widzisz tak się składa że znam się trochę na ergonomii. jak chcesz to pogadamy poza tym boardem. Tylko dla przykładu - dlaczego w samochodzie wszystkie zegary są poniżej lini wzroku? Tylko nie odcinaj że w samolotach są tez u góry bo od razu powiem, że najważniejsze są na dole...
pzdr,

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by lame on 21-01-2004 00:09:

quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
(...) dostał ptuj-ptuja (...)


ptuj-ptuj-ptuj

__________________
zazwyczaj offtopiclink1 - domlink3 - płatne xxx
domek


Posted by lame on 21-01-2004 00:12:

Re: Re: Re: moje wrażenia

quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
dzięki Lame za szybkiego posta

widzisz tak się składa że znam się trochę na ergonomii. jak chcesz to pogadamy poza tym boardem. Tylko dla przykładu - dlaczego w samochodzie wszystkie zegary są poniżej lini wzroku? Tylko nie odcinaj że w samolotach są tez u góry bo od razu powiem, że najważniejsze są na dole...
pzdr,



Nie zamierzam dyskutować na temat założeń ergonomicznych... Kobitki też najważniejsze "zegary" mają na dole Matka natura to czysta ergonomia

A to była moja opinia na temat tego miejsca bo się inaczej przyzwyczaiłem.. Poza tym jednak jak siedzisz przed mońkiem powinieneś mieć (teoretycznie) głowę a w sumie oczy nieco ponad górnym plastikiem poprzecznym ( sorry) i chyba nawet Twoja ergonomia powinna zaakceptować takie ustawienie. Zresztą miałem nie dyskutować Pozdro

__________________
zazwyczaj offtopiclink1 - domlink3 - płatne xxx
domek


Posted by RCM Projekt PL on 21-01-2004 02:33:

...powinieneś mieć (teoretycznie) głowę a w sumie oczy nieco ponad górnym plastikiem poprzecznym...

niewykonalne przy 19''. chyba że - gdybym siedział na hokerze
poza tym z tego co wiem to "oś" pozioma monitora powinna być na wys. oczu - inaczej garbik się kłania

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by on 21-01-2004 07:34:

Pomijając osie, poprzecznice i ergonomonautki to mod jest i całe szczęście bo miła jest odmiana. Błędy ? Żadna gra nie ustrzegła się będów (policz patche do BHD) więc możliwe że i terra też je będzie miała. Liczniki zegary itp. to też chyba kwestia przyzwyczajenia. Broń - jak zauważyliście jest i nowa i stara więc każdy może wybrać co chce i nasuwać. RPK 47 to większy brat kałach adlatego taki wygląd i strzela tak jak opisałeś czyli ciężko gdziekolwiek trafić. M4A1SD jest fajną zabawką na większe dystanse lub na zwarcia - pośrednio jak zauważył już sileo jest niewygodny bo trzeba strzelać z biodra.
Podsumowując - jeżeli terra doda jakąś łatkę i / lub gracz się przyzwyczai to na pewno jest to miły dodatek na umilenie oczekiwania Team Sabre.


Posted by RCM Projekt PL on 21-01-2004 10:41:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Pomijając osie, poprzecznice i ergonomonautki to mod jest i całe szczęście bo miła jest odmiana. Błędy ? Żadna gra nie ustrzegła się będów (policz patche do BHD) więc możliwe że i terra też je będzie miała. Liczniki zegary itp. to też chyba kwestia przyzwyczajenia. Broń - jak zauważyliście jest i nowa i stara więc każdy może wybrać co chce i nasuwać. RPK 47 to większy brat kałach adlatego taki wygląd i strzela tak jak opisałeś czyli ciężko gdziekolwiek trafić. M4A1SD jest fajną zabawką na większe dystanse lub na zwarcia - pośrednio jak zauważył już sileo jest niewygodny bo trzeba strzelać z biodra.
Podsumowując - jeżeli terra doda jakąś łatkę i / lub gracz się przyzwyczai to na pewno jest to miły dodatek na umilenie oczekiwania Team Sabre.



chodziło mi tylko o to, że nakładka nie powinna zmieniać przyzwyczjeń gracza.
Co do M4A1SD - szkoda że nie ma granatnika. Wiem że autorzy gierki chcieli jak najbardziej ją urealnić, ale (i znowu się będę czepiał) to tak na prawdę:
- friendly fire powinien być zawsze ON;
- czas odrodzenia - dostałeś koleś - wypad z gry - no może nie całkowicie, ale powiedzmy na 2-3min. wtedy nie byłoby takiej rąbaniny jak na niektórych serverach. To z pewnością dodałoby pikanterii do gry - nie byłoby ganerów latających po krzakach - byłoby bardziej taktycznie... i chyba większa satysfakcja z zabitego wroga.
- zbrojownie - owszem ale jak to normalnie bywa - na tyłach - daleko od pola walki (przypadek taki widziałem - koleś leżał w bunkrze z polową zbrojownią i walił z granatnika do PSP przeciwnika - ilość granatów - bez limitu... a jego PSP 10 m dalej - po całej rundzie miał na koncie 90 trafień i 2 śmierci- autor planszy mi się zdaje
- czas przeładowania magazynków - zbyt krótki (ze snajperkami trafili w 10) - jako wzór stawiam America's Army Operations
- wszyscy powinni latać z tym samym speedem, a ganerzy tylko mogliby się poruszać ze scyzorykiem;
- bieganie z celownikiem przy oku - bzdura (kto grał np w Call Of Duty wie o czym mówię)
itd..
bajdełej nie traktujcie powyższego jako moich fanaberii - to tylko moje ogólne spostrzeżenia do całej półki FPP.
BHD jest cool nawet ze wszystkimi tymi przegięciami.
pzdr,

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by on 21-01-2004 12:21:

Część atrybutów gry jest ustawialna np. czas odrodzenia w PSP można zwiększyć. Bieganie z celownikiem ? Jakim ? Chodzi Ci o precyzyjne celowanie z muszką i szczerbinką ? Jeśli tak to siły specjalne Ameryki w ten sposób trzymają broń lekką - opartą na barku opuszczoną w dół o 45 stopni tak aby moment podniesienia lufy i przycelowania był jak najkrótszy. COD symuluję potyczki "zwykłych" żołnierzy a BHD "specjal forces" więc można na celownik przymknąć oko.
P.S. Siły specjalne raczej nigdy nie strzelają "z biodra" tylko z "przymiarki" no chyba że gunner bo ciężko taką broń przyłożyć do oka


Posted by RCM Projekt PL on 21-01-2004 16:03:

3 lives left...

i może znowu się będę czepiał:
... Chodzi Ci o precyzyjne celowanie z muszką i szczerbinką ? ...
- Radzioo, dokładnie mi o to chodziło. ale jak sam wspominasz:

... trzymają broń lekką - opartą na barku opuszczoną w dół o 45 stopni tak aby moment podniesienia lufy i przycelowania był jak najkrótszy...
- czy ktoś w czasie gry opuszcza broń w dół? nie, wszyscy biegają celując jednocześnie. w normalnych warunkach po 100m mieliby dosyć, bo albo by im łapy poodpadały, albo dostaliby zeza

...COD symuluję potyczki "zwykłych" żołnierzy a BHD "specjal forces" więc można na celownik przymknąć oko...
- owszem, ale i jedni i drudzy to tylko ludzie - więc skoro się celuje - trzeba siłą rzeczy zwolnić (stanąć, kucnąć itp.) A jak nie to szybko pozbędzie się amunicji. Zresztą kto nie wierzy - marsz do woja- albo polecam zwykły paintball - jeśli komuś uda się trafić w biegu (z bronią przy policzku)- to albo przypadek albo łut szczęścia . Niestety w BHD wszyscy na to leją (wmawiając sobie że gra przypomina realne warunki - patrz choćby regulamin Most-u) bo zaraz albo i tak dostaną albo wpadną do zbrojowni za rogiem i od nowa ptuj-ptuj-ptuj.
A wystarczyłoby zlikwidować zbrojownie i wydłużyć czas odrodzenia... Wszyscy szanowaliby każdą kulkę (poza tym 300szt. to też przesada - 3 magazynki i w drogę)

... Siły specjalne raczej nigdy nie strzelają "z biodra" tylko z "przymiarki" no chyba że gunner ...
-a widzał kto ganera biegającego po polu walki z powiedzmy 30kg kaemem? bójda na resorach i Rambo do kwadratu.
Trochę nierealna ta "realność". Over

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by lame on 21-01-2004 16:12:

Re: 3 lives left...

quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
(...) i od nowa ptuj-ptuj-ptuj.(...)



Uwielbiam Cię

ptuj-ptuj-ptuj

__________________
zazwyczaj offtopiclink1 - domlink3 - płatne xxx
domek


Posted by RCM Projekt PL on 21-01-2004 16:19:

Re: Re: 3 lives left...

quote:
Napisane oryginalnie przez lame
Uwielbiam Cię

ptuj-ptuj-ptuj



patataj patataj

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by on 21-01-2004 17:47:

Re: 3 lives left...

... trzymają broń lekką - opartą na barku opuszczoną w dół o 45 stopni tak aby moment podniesienia lufy i przycelowania był jak najkrótszy...
- czy ktoś w czasie gry opuszcza broń w dół? nie, wszyscy biegają celując jednocześnie. w normalnych warunkach po 100m mieliby dosyć, bo albo by im łapy poodpadały, albo dostaliby zeza

--niby racja ale jak robię przymiarkę to albo mam złudzenie "apteczne" albo żołnierz jednak zwalnia a ja nie biegam cały czas z celownikeim bo ogranicza widoczność

...COD symuluję potyczki "zwykłych" żołnierzy a BHD "specjal forces" więc można na celownik przymknąć oko...
- owszem, ale i jedni i drudzy to tylko ludzie - więc skoro się celuje - trzeba siłą rzeczy zwolnić (stanąć, kucnąć itp.) A jak nie to szybko pozbędzie się amunicji. Zresztą kto nie wierzy - marsz do woja- albo polecam zwykły paintball - jeśli komuś uda się trafić w biegu (z bronią przy policzku)- to albo przypadek albo łut szczęścia . Niestety w BHD wszyscy na to leją (wmawiając sobie że gra przypomina realne warunki - patrz choćby regulamin Most-u) bo zaraz albo i tak dostaną albo wpadną do zbrojowni za rogiem i od nowa ptuj-ptuj-ptuj.
A wystarczyłoby zlikwidować zbrojownie i wydłużyć czas odrodzenia... Wszyscy szanowaliby każdą kulkę (poza tym 300szt. to też przesada - 3 magazynki i w drogę)

-- To wsystko racja ale wtedy gra straciłaby na grywalności - to nie symulator żołnierza tylko arcade - zbrojownia, wyobrażasz sobie TDM bez zbrojowni ? Lepszym pomysłem byłoby gdyby gracz odradzał się z takim samym stanem amunicji jak przed śmiercią. Wtedy taki delikwent właśnie musiałby drałować do zbrojowni przez co byłby na chwilę wyłączony z gry.

... Siły specjalne raczej nigdy nie strzelają "z biodra" tylko z "przymiarki" no chyba że gunner ...
-a widzał kto ganera biegającego po polu walki z powiedzmy 30kg kaemem? bójda na resorach i Rambo do kwadratu.
-- Tu się z Tobą zgodzę w 100 % - gunner w tej grze to pomyłka


Posted by RCM Projekt PL on 21-01-2004 18:51:

Thumbs up Re: Re: 3 lives left...

--To wsystko racja ale wtedy gra straciłaby na grywalności - to nie symulator żołnierza tylko arcade - zbrojownia, wyobrażasz sobie TDM bez zbrojowni ?
oczywiście że sobie wyobrażam - jak real to real. menu główne powinno wystarczyć. a co do grywalności masz rację Ale swoją drogą co to za "armia" gdzie co chwile ktoś jest najpierw snipem potem gunnerem a za chwile medykiem?? Każdy powinien mieć swoją niezmienną specjalizację a nie jak to bywa - we need more doc's... itp.

Lepszym pomysłem byłoby gdyby gracz odradzał się z takim samym stanem amunicji jak przed śmiercią. Wtedy taki delikwent właśnie musiałby drałować do zbrojowni przez co byłby na chwilę wyłączony z gry.
ooooooooooooooooo to to to to to!!!!! .

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by on 21-01-2004 19:01:

Re: DF:BHD EXP Mod (TerraNova) JUŻ JEST !!!!

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Może być niezła jazda !!!!!


Przeniose swoje uwagi z forum teamowego. Post byl edytowany kilka razy po tym jak cos nowego zauwazylem:

Wlasnie testowalem na multiplayer i nie podoba mi sie.
1. M4 dobry jest do duzej strefy, bo przez celownik ciezko trafic z malej odleglosci i trzeba z biodra strzelac.
2. OICW strzela jak M16 (pojedyncze lub 3) ale ma celnosc CAR15. Tylko granatnik to zaleta i chyba bylo 12 granatow, ale nie pamietam.
3. Mundury sa jakos zbyt zielone.
4. Nicki na niebieskim teamie sa zbyt jasne i nie widac rannych.
5. msg i team msg sa na gorze po lewej - ciezko sie przestawic
6. radar jest po lewej - rowniez ciezko.
---
7. Gralem mape na TerraNova i nie wgraly mi sie postaci a tylko guny i strzelalem ponizej karabinow a jak wrocilem na normalne BHD to sam nie mialem broni tylko noz i granaty.
---
8. Podczas rzucania granatem zawodnik automatycznie krzyczy "granate" - nie wiem tylko czy caly team to slyszy. Jesli tak to na pewno bedzie to zaleta.

Ogolnie pierwsze wrazenie na multi nie jest najlepsze.


Posted by RCM Projekt PL on 21-01-2004 21:41:

Re: Re: DF:BHD EXP Mod (TerraNova) JUŻ JEST !!!!

[QUOTE]Napisane oryginalnie przez sileo
[B]Przeniose swoje uwagi z forum teamowego. Post byl edytowany kilka razy po tym jak cos nowego zauwazylem:

ogólnie rzecz ujmując: nic dodać, nic ująć szkoda mogło być lepiej

__________________
pozdro, RCM PL


Posted by on 22-01-2004 07:31:

Być może ten mod ma parę niedociągnięć ale mimo wszystko wart jest uwagi. No i nie zapominajmy że nie jest to oryginalny dodatek tylko mod zrobiony przez zapaleńców i to za zupełne free. Szacunek.


Posted by on 22-01-2004 09:14:

Re: Re: moje wrażenia

quote:
Napisane oryginalnie przez lame
loool nie wiem w co jeszce grałeś, ale to jest pierwsza moja gra, gdzie komunikaty są w tak debilnym miejscu jak lewy dół... bueh... reszta brzmi nieźle, a jak sprawdzę to powiem ja jest naprawdę


Jak dali napisy na gorze to mogli staty przesunac nieco w dol. Po mapie jak przegladam staty to nie widze nia a nic jak ktos cos pisze :/


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:20.