FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=91)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12201)
DF:BHD EXP Mod (TerraNova) JUŻ JEST !!!!
Może być niezła jazda !!!!!
Terranova releases the much anticipated MOD for Delta Force - Black Hawk Down.
Over 200 new items including object primitives which allow mappers to create new maps with much more variety than ever available before.
Many more vehicles - including more vehicles with emplaced weapons which are usable by players in single and multi-player gameplay. 20 new terrains - which broaden the gameplay experience and bring back snow to the latest game in the delta force series. Unlocked Map Editor - includes map editor which allows the mapper to specify the default color for cammo on a given terrain - thus allowing the mapper to specify arctic or jungle cammo for thier custom maps. New med also includes screenshots for virtually all new items to aid mappers in the creation of new maps. New Weapons:
550 Sig Sniper Rifle
M-20 Silenced Sniper Rifle
M4A1SD (silenced scoped assualt rifle - available to medics too)
OICW
RPK-74
Delay Mine
Throwing Knives
Other features:
Ambient lighting
Snow and Rain effects
Vehicles with Arctic Camo
Snow trees / foliage
Ambient lighting"
TU DO ŚCIĄGNIĘCIA
jakiś ruch w koncu na tym forum... wygladalo juz jakby umarlo
__________________
Loading sig, please wait...
|||||||||||||----35%----------------
"I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo sam jestem największym s*****synem w tej dolinie"
Ciekawe dlaczego ....
niech zgadnę.... mhmmmm....
nie mam pojęcia
__________________
Loading sig, please wait...
|||||||||||||----35%----------------
"I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo sam jestem największym s*****synem w tej dolinie"
quote:
Napisane oryginalnie przez boski *PL*
niech zgadnę.... mhmmmm....
nie mam pojęcia![]()
__________________
•zazwyczaj offtopic•link1 - dom•link3 - płatne xxx•
•domek•
uuuuuu..... mam "Not found"....
__________________
if (wyskoczyl($enemy) && is_ammo($weapon))
{
$doSth -> new Shooting;
$doSth -> kill($him);
$doSth -> find_next($enemy);
}
quote:
Napisane oryginalnie przez Longbow
uuuuuu..... mam "Not found"....
__________________
•zazwyczaj offtopic•link1 - dom•link3 - płatne xxx•
•domek•
moje wrażenia
quote:
Napisane oryginalnie przez Longbow
uuuuuu..... mam "Not found"....
__________________
pozdro, RCM PL
Re: moje wrażenia
quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
(...) Komunikaty zespołu przeniesiono do góry po lewej - biada tym co często gadają - trzeba odrywać wzrok ( najwyrażniej panowie z Terry nie znają się na ergonomii)(...)
__________________
•zazwyczaj offtopic•link1 - dom•link3 - płatne xxx•
•domek•
ha ha ha i jeszcze jedno - w singlu - spory budynek - jakieś 50 m długości i ze 3 piętra - "dostał" 30 kulek i się zawalił.......................... no comments
podkusiło mnie to - szałas z plandeką - poskładał się jak domek z kart.
Boening dostał z AT4 - i nic. Ale za to Black Hawk dostał ptuj-ptuja (pistolca innymi słowy) i jak nie grzmotnął..... dobre
Co do przeciwników w singlu - poziom bez zmian - "pół" roku minęło a ci dalej tratatata i nic. Kto im sponsoruje amunicję??? Bin Laden? może
jeszcze raz pozdro
__________________
pozdro, RCM PL
Re: Re: moje wrażenia
quote:
Napisane oryginalnie przez lame
loool nie wiem w co jeszce grałeś, ale to jest pierwsza moja gra, gdzie komunikaty są w tak debilnym miejscu jak lewy dół... bueh...reszta brzmi nieźle, a jak sprawdzę to powiem ja jest naprawdę
![]()
__________________
pozdro, RCM PL
quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
(...) dostał ptuj-ptuja (...)
__________________
•zazwyczaj offtopic•link1 - dom•link3 - płatne xxx•
•domek•
Re: Re: Re: moje wrażenia
quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
dzięki Lame za szybkiego posta
widzisz tak się składa że znam się trochę na ergonomii. jak chcesz to pogadamy poza tym boardem. Tylko dla przykładu - dlaczego w samochodzie wszystkie zegary są poniżej lini wzroku? Tylko nie odcinaj że w samolotach są tez u góry bo od razu powiem, że najważniejsze są na dole...
pzdr,
__________________
•zazwyczaj offtopic•link1 - dom•link3 - płatne xxx•
•domek•
...powinieneś mieć (teoretycznie) głowę a w sumie oczy nieco ponad górnym plastikiem poprzecznym...
niewykonalne przy 19''. chyba że - gdybym siedział na hokerze
poza tym z tego co wiem to "oś" pozioma monitora powinna być na wys. oczu - inaczej garbik się kłania
__________________
pozdro, RCM PL
Pomijając osie, poprzecznice i ergonomonautki to mod jest i całe szczęście bo miła jest odmiana. Błędy ? Żadna gra nie ustrzegła się będów (policz patche do BHD) więc możliwe że i terra też je będzie miała. Liczniki zegary itp. to też chyba kwestia przyzwyczajenia. Broń - jak zauważyliście jest i nowa i stara więc każdy może wybrać co chce i nasuwać. RPK 47 to większy brat kałach adlatego taki wygląd i strzela tak jak opisałeś czyli ciężko gdziekolwiek trafić. M4A1SD jest fajną zabawką na większe dystanse lub na zwarcia - pośrednio jak zauważył już sileo jest niewygodny bo trzeba strzelać z biodra.
Podsumowując - jeżeli terra doda jakąś łatkę i / lub gracz się przyzwyczai to na pewno jest to miły dodatek na umilenie oczekiwania Team Sabre.
quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Pomijając osie, poprzecznice i ergonomonautkito mod jest i całe szczęście bo miła jest odmiana. Błędy ? Żadna gra nie ustrzegła się będów (policz patche do BHD) więc możliwe że i terra też je będzie miała. Liczniki zegary itp. to też chyba kwestia przyzwyczajenia. Broń - jak zauważyliście jest i nowa i stara więc każdy może wybrać co chce i nasuwać. RPK 47 to większy brat kałach adlatego taki wygląd i strzela tak jak opisałeś czyli ciężko gdziekolwiek trafić. M4A1SD jest fajną zabawką na większe dystanse lub na zwarcia - pośrednio jak zauważył już sileo jest niewygodny bo trzeba strzelać z biodra.
Podsumowując - jeżeli terra doda jakąś łatkę i / lub gracz się przyzwyczai to na pewno jest to miły dodatek na umilenie oczekiwania Team Sabre.
__________________
pozdro, RCM PL
Część atrybutów gry jest ustawialna np. czas odrodzenia w PSP można zwiększyć. Bieganie z celownikiem ? Jakim ? Chodzi Ci o precyzyjne celowanie z muszką i szczerbinką ? Jeśli tak to siły specjalne Ameryki w ten sposób trzymają broń lekką - opartą na barku opuszczoną w dół o 45 stopni tak aby moment podniesienia lufy i przycelowania był jak najkrótszy. COD symuluję potyczki "zwykłych" żołnierzy a BHD "specjal forces" więc można na celownik przymknąć oko.
P.S. Siły specjalne raczej nigdy nie strzelają "z biodra" tylko z "przymiarki" no chyba że gunner bo ciężko taką broń przyłożyć do oka
3 lives left...
i może znowu się będę czepiał:
... Chodzi Ci o precyzyjne celowanie z muszką i szczerbinką ? ...
- Radzioo, dokładnie mi o to chodziło. ale jak sam wspominasz:
... trzymają broń lekką - opartą na barku opuszczoną w dół o 45 stopni tak aby moment podniesienia lufy i przycelowania był jak najkrótszy...
- czy ktoś w czasie gry opuszcza broń w dół? nie, wszyscy biegają celując jednocześnie. w normalnych warunkach po 100m mieliby dosyć, bo albo by im łapy poodpadały, albo dostaliby zeza
...COD symuluję potyczki "zwykłych" żołnierzy a BHD "specjal forces" więc można na celownik przymknąć oko...
- owszem, ale i jedni i drudzy to tylko ludzie - więc skoro się celuje - trzeba siłą rzeczy zwolnić (stanąć, kucnąć itp.) A jak nie to szybko pozbędzie się amunicji. Zresztą kto nie wierzy - marsz do woja- albo polecam zwykły paintball - jeśli komuś uda się trafić w biegu (z bronią przy policzku)- to albo przypadek albo łut szczęścia . Niestety w BHD wszyscy na to leją (wmawiając sobie że gra przypomina realne warunki - patrz choćby regulamin Most-u) bo zaraz albo i tak dostaną albo wpadną do zbrojowni za rogiem i od nowa ptuj-ptuj-ptuj.
A wystarczyłoby zlikwidować zbrojownie i wydłużyć czas odrodzenia... Wszyscy szanowaliby każdą kulkę (poza tym 300szt. to też przesada - 3 magazynki i w drogę)
... Siły specjalne raczej nigdy nie strzelają "z biodra" tylko z "przymiarki" no chyba że gunner ...
-a widzał kto ganera biegającego po polu walki z powiedzmy 30kg kaemem? bójda na resorach i Rambo do kwadratu.
Trochę nierealna ta "realność". Over
__________________
pozdro, RCM PL
Re: 3 lives left...
quote:
Napisane oryginalnie przez RCM Projekt PL
(...) i od nowa ptuj-ptuj-ptuj.(...)
__________________
•zazwyczaj offtopic•link1 - dom•link3 - płatne xxx•
•domek•
Re: Re: 3 lives left...
quote:
Napisane oryginalnie przez lame
Uwielbiam Cię
ptuj-ptuj-ptuj![]()
![]()
![]()
__________________
pozdro, RCM PL
Re: 3 lives left...
... trzymają broń lekką - opartą na barku opuszczoną w dół o 45 stopni tak aby moment podniesienia lufy i przycelowania był jak najkrótszy...
- czy ktoś w czasie gry opuszcza broń w dół? nie, wszyscy biegają celując jednocześnie. w normalnych warunkach po 100m mieliby dosyć, bo albo by im łapy poodpadały, albo dostaliby zeza
--niby racja ale jak robię przymiarkę to albo mam złudzenie "apteczne" albo żołnierz jednak zwalnia a ja nie biegam cały czas z celownikeim bo ogranicza widoczność
...COD symuluję potyczki "zwykłych" żołnierzy a BHD "specjal forces" więc można na celownik przymknąć oko...
- owszem, ale i jedni i drudzy to tylko ludzie - więc skoro się celuje - trzeba siłą rzeczy zwolnić (stanąć, kucnąć itp.) A jak nie to szybko pozbędzie się amunicji. Zresztą kto nie wierzy - marsz do woja- albo polecam zwykły paintball - jeśli komuś uda się trafić w biegu (z bronią przy policzku)- to albo przypadek albo łut szczęścia . Niestety w BHD wszyscy na to leją (wmawiając sobie że gra przypomina realne warunki - patrz choćby regulamin Most-u) bo zaraz albo i tak dostaną albo wpadną do zbrojowni za rogiem i od nowa ptuj-ptuj-ptuj.
A wystarczyłoby zlikwidować zbrojownie i wydłużyć czas odrodzenia... Wszyscy szanowaliby każdą kulkę (poza tym 300szt. to też przesada - 3 magazynki i w drogę)
-- To wsystko racja ale wtedy gra straciłaby na grywalności - to nie symulator żołnierza tylko arcade - zbrojownia, wyobrażasz sobie TDM bez zbrojowni ? Lepszym pomysłem byłoby gdyby gracz odradzał się z takim samym stanem amunicji jak przed śmiercią. Wtedy taki delikwent właśnie musiałby drałować do zbrojowni przez co byłby na chwilę wyłączony z gry.
... Siły specjalne raczej nigdy nie strzelają "z biodra" tylko z "przymiarki" no chyba że gunner ...
-a widzał kto ganera biegającego po polu walki z powiedzmy 30kg kaemem? bójda na resorach i Rambo do kwadratu.
-- Tu się z Tobą zgodzę w 100 % - gunner w tej grze to pomyłka
Re: Re: 3 lives left...
--To wsystko racja ale wtedy gra straciłaby na grywalności - to nie symulator żołnierza tylko arcade - zbrojownia, wyobrażasz sobie TDM bez zbrojowni ?
oczywiście że sobie wyobrażam - jak real to real. menu główne powinno wystarczyć. a co do grywalności masz rację Ale swoją drogą co to za "armia" gdzie co chwile ktoś jest najpierw snipem potem gunnerem a za chwile medykiem?? Każdy powinien mieć swoją niezmienną specjalizację a nie jak to bywa - we need more doc's... itp.
Lepszym pomysłem byłoby gdyby gracz odradzał się z takim samym stanem amunicji jak przed śmiercią. Wtedy taki delikwent właśnie musiałby drałować do zbrojowni przez co byłby na chwilę wyłączony z gry.
ooooooooooooooooo
to to to to to!!!!!
.
__________________
pozdro, RCM PL
Re: DF:BHD EXP Mod (TerraNova) JUŻ JEST !!!!
quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Może być niezła jazda !!!!!
Re: Re: DF:BHD EXP Mod (TerraNova) JUŻ JEST !!!!
[QUOTE]Napisane oryginalnie przez sileo
[B]Przeniose swoje uwagi z forum teamowego. Post byl edytowany kilka razy po tym jak cos nowego zauwazylem:
ogólnie rzecz ujmując: nic dodać, nic ująć szkoda mogło być lepiej
__________________
pozdro, RCM PL
Być może ten mod ma parę niedociągnięć ale mimo wszystko wart jest uwagi. No i nie zapominajmy że nie jest to oryginalny dodatek tylko mod zrobiony przez zapaleńców i to za zupełne free. Szacunek.
Re: Re: moje wrażenia
quote:
Napisane oryginalnie przez lame
loool nie wiem w co jeszce grałeś, ale to jest pierwsza moja gra, gdzie komunikaty są w tak debilnym miejscu jak lewy dół... bueh...reszta brzmi nieźle, a jak sprawdzę to powiem ja jest naprawdę
![]()
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 04:20.