FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12318)


Posted by sYs|yavor on 12-02-2004 13:56:

He he he, czyli jak gracze T2 widza UT2004

Fragment forum TW:

Every game that has outdoor terrain thats not tribes I think sucks, so I thought onslaught sucked, its just not as fast as tribes. Nobody wants to walk for 2 minutes to get into a battle. For these types of games I prefer the indoor maps. I had alot more fun playing on that CTF map then I did on the outdoor onslaught map.

Wy to widzicie? "Za wolna" i "nikt nie chce lezc 2 minuty przed wejsciem w akcje".

Groteska to nic w porownaniu do tego, co sie dzieje wsrod sieciowych graczy


Posted by Hamil_Hamster on 12-02-2004 15:17:

Za ma�o akcji????

Jak odpali�em wczoraj demko z 24 botami w trybie Onslaught to odnios�em ca�kowicie inne wra�enie

G�upot� jest pisanie, �e ten tryb jest prenaczony dla 16 graczy - TO ZDECYDOWANIE ZA MA�O!

Tak w og�e to spodziewa�em si� Planetside dla ubogich...a dosta�em ca�kiem mi�� sieczke

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by sYs|yavor on 12-02-2004 16:32:

Onslaught sie nudzi, i to szybko. Na dodatek zapomnij o podziale na fuchy - a to jest to, co robi z T2 T2.

Ale dla czystej rozrywki, przyznaje: gra jak marzenie.


Posted by 4DDh on 12-02-2004 20:52:

onslaught moze i moglby byc ciekawy, ale pewnie po pelnej wersji, ew. miesiac, moze dwa i radosc posiadania pojazdow w grze szlag trafi
a co na temat pojazdow?)))
sterowanie wziete z halo czesciowo, tudzuez qrally (taki mod do qwaka w ktorym sie jezdzilo samochodzikami, pojazd podaza za kierunkiem w ktorym patrzy kamera, jakby ktos byl modociany i nie wiedzial), przynajmniej w przypadku tego poduszkowca i latadla,
poduszkowiec i latadlo zreszta tez wziete zywcem z halo, ew sam poduszkowiec wyglada jak switchblade z dodatku do ps
czolg to prowler z tr, ino z jednym dzialem, i powerem vanguarda
mniejszy jeep - enforcer))), wyrzutnia wymieniona na jakis utkowy wynalazek (nie rozrozniam jeszcze, toto zielone, z tego jak lata to mi sie kojazy ze link gun)
ten wiekszy jepek natomiast wyglada tez jak z ps wziety)))
co do idei linkowanych punktow - idealna kopia obenie istniejacego ukladu zdobywania baz w ps))))))
tyle ze trzeba je rozwalac, a nie hackowac
reszta mnie nie interesuje w tej grze
a to jest planetside dla ubigich hamil, niestety, i do tego jeszcze kiepski((
niby czerpia z dobrych wzorcow (powiedzmy, po ostatnich zmianach w ps zaczynam watpic czy to dobry wzorzec), ale jakos im to wyszlo, tak, nie wiem, przy ut2003 mialem takie samo wraznie, ze nie wiadomo co toto wlasnicie jest
4DDh


Posted by borowies on 13-02-2004 11:19:

Pojazdy sa zywcem zerzniete, ale i tak wydaje mi sie ze cienkie :p.

Jedyne co fajne to czolgus i rozkladane ostrza w mniejszym dzipku :p. Czlogus chyba zreszta troche niezrownowazony jest, szczegolnie ze starczy jedna osoba do sterowania i obslugi dziala (w wiekszym dzipie trzeba juz do tego osobnych). I tak czolg ownuje wszystko inne :p. Bron mniejszego dzipka (ta taka linkgunowa siatka) w ogole do mnie nie przemawia :x. Cala reszta strzelalek pojazdowych (oprocz duzego guna tanka) tez nie, jakies takie migajace kolorowe kropeczki :/

Bronie sa totalnie do otwartej przestrzeni niedostosowane, szczegolnie na duze odleglosci. I czemu Avril ktory prawie przebija pancerz manty czy scorpiona nie zabija trafieniem centralnym goscia z 100 zycia :o.

Ah, poza tym co do wypowiedzi pana, ze CTF mu sie bardzo podoba: mi sie w ogole nie podoba. Przynajmniej ta mapa, ale to pewnie zboczenie po otwartych przestrzeniach w tribesa. W ogole nie mam radochy z gry w korytarzach.

Fizyka tez jest prawde mowiac srednia. Urzekla mnie sytuacja w ktorej nnajchalem Hellraiderem na jeden z tych energetycznych punktow i nie wiem czy to przez to, czy ktos mnie trafil ale wylecialem na kilometr chyba w gore. Spadam spadam spadam, koziolkuje i mysle co to bedzie. A tu co? Dzip spadl na dach (mial wtredy 150 pancerza), mnie z niego wysadzilo (samowolka?), a on sobie dalej lezal nienaruszony. Owned :/. Tak samo jest ze wszystkimi upadkami pojazdow - zadaja im stanowczo za malo uszkodzen. Prawie w ogole, spadlem hellraiderem z tej gory w srodkowym pukcie (po zboczu). Dostalem tam jakies wyimaginiowane daredevil punkty czy cos 60 levelu (o co chodzi?? ) i zabralo mi 20 armoru... Jak dla mnie wygladalo to jakbym mial sie wbic w ziemie :p.

Ach, ale na plus trzeba zapisac, ze boty sa znaznie inteligentniejsze niz w Tribesie . Przynajmniej umieja sie oslaniac i brac flage :p.

Ogolnie - bardzo mila sieczka (kto to widzial w tribesowym CTFie na koniec mapy srednia killi w druzynie 40/osobe 0-o). grafika nawet mi sie podoba (duzo poprawili od ut2k3), bardzo ladna woda (chociaz niewiele jej :p), muzyki nie slyszalem, tzn jest dobra . Siecze sie niezwykle przyjemnie tylko juz mi sie troche z botami nudzi (opcji online poza lanem w demie nie ma?). W dalszym ciagu, namiastka pola walki z T2.

Jak cos mi sie jeszcze przypomni to dodam .

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by borowies on 13-02-2004 12:13:

kk odnalazlem opcje gry po necie i tu jedno zastrzezenie: pingi sa slabe .

5 serwerow ponizej 100, w grze i tak laguje jak nieboskie stworzenie.

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by sYs|yavor on 14-02-2004 01:21:

No, tu sie calkowicie zgadzam. Grajac na polskim serwie przez kilka godzin mialem kilka sytuacji, gdy wpakowalem idac bokiem caly magazynek miniguna w goscia i nic. Znowu wyglada, jakby hitbox byl nie tam gdzie trzeba. Ale to taki urok - nierealne fragowanie ;-P


Posted by borowies on 14-02-2004 15:27:

ta. w ogole z polskich serwerow to przyuwazylem PL Desperados clan server tyle ze... nie moge na niego wejsc :o. a ta wyswietlarka bledow jest tak glupio zrobiona ze tylko miga mi co tam nie tak i jedyne co widze to "connection failed"..

swoja droga: filtry sa tez beznadziejne w browserze. ani podlug pingu nie mozna, ani nic :|.

szczesliwie odnalazlem pare zagranicznych serwerow na ktorych mozna w miare milo polamic . Swoja droga, w browserze pokazuje mi pinga np 80, a po nacisnieciu F1 jak byk stoi 25, 32. Dowartosciowywanie graczy?

w ogole moj nick to astaroth jak cos :p

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by Jarek on 15-02-2004 14:23:

Zessa�em to male�stwo z prze�wiadczeniem, �e b�dzie tak jak z ut2k3, tj. zainstlauje, zagram 5 min, i wywale. No coz, troszke sie pomyli�em bo gra, od pierwszego odpalenia, chodzila jakies 4-5h non-stop
Zupe�nie przypadkiem, trafi�em odrazu na Onslaught, bo przy odpalaniu browsera server�w domyslnie jest ustawiony filtr na ten w���nie tryb. Pierwsze 10-20 min biega�em sobie zakr�cony jak drzwi na poczcie, nie wiedz�c o co w tym wszystkim chodzi Po opanowaniu zasad, zabra�em sie za testowanie, co to potrafi. Pojazdy:
To ma�e takie, latade�ko, wyglada jak poduszkowiec - wielce nieprzydatne, za szybkie, za ma�o sterowne, i nie mo�e wysoko lata�. Duzy jeep: z full za�og� kt�ra wie jak sie obslogoje to dra�stwo, mo�na sporo zdzia�a�, tyle tylko �e strasznie ma�o przyczepny jest, tak samo jak -> Ma�y jeep'ek : Zdecydowanie moja ulubiona bryczka w tej gierze ( jak narazie ) primary weapon, jakis takie �rednio przydatne - leci zielone co�, przyczepia sie do celu, szama mu HP i znika. Alt attack, to jest mioodzik sam w sobie
Niema to jak wjecha� w gromadk� przeciwnik�w z wystawionymi pazurami - czesci ciala lataja wszedzie
Nastepne latade�ko : Lata wysoko, dosy� szybkie, ale ciezko jest opanowac zmieniane pu�apu, a to przez t� skopan� kamere ( ja chce fpp pojazdy ogolnie ) Czo�g : bezsensown� spraw� jest to �e kierowca jest te� strzelcem, a drogi czlonek zalogi, moze kontrolowa� tylko gun'a na wie�yczce ( czolg - 2 osoby, jeep 3 osoby hmm. )

Bro�
Ca�kowicie nie przystosowana do walki w otwartym terenie, takie przynajmniej odnios�em wrazenie.
Teran, no coz, za normalnym DM ktory w utkach zazwyczaj odbywa si� w pomieszczeniach nie przepadam, wiec nie bede nic o tym mowil ( to samo tyczy sie ctf. tdm, br i co tam jeszcze jest ) Outdoory, znowu s� imo ca�kiem �adnie zrobione - szkoda tylko �e takie ma�e - pare razy, uciekaj�c przed rakiet� odbi�em sie od niczego, co by�o granic� mapy - zanim zrozomialem co sie stalo, odbity od tej sciany wyladawalem na jakiejs gorce i zrobilem bum ( niewidoczna sciana, jest traktowana jako normalna przeszkoda - kicha ;/ ) takze problem rakiety mia�em z g�owy

Podsumowuj�c, dlamnie, w tej grze moze wogle nie by� dm'o podobnych trybow. Niech zmontuj� powiedzmy 2x wi�ksze mapy, popracuj� odrobinke nad pojazdami, bronmi, kamer� hmm....
B�d� siedzia� i mlocil w ta giere dniami i nocami


Posted by sYs|yavor on 16-02-2004 00:56:

Manta jest w miare przydatnym pojazdem. W miare szybka, jej ogien pozwala szybko niszczyc nody, a male ruchy na boki znakomicie robia szaszlyki z kolegow przeciwnikow. To pojazd do szybkiego transportu, rozwalania nodow i roadkilowania, a nie do wyrafinowanej walki.

Drugie latadlo (raptor) tez jest calkiem zgrabne, tyle, ze nie do walki powietrznej. Znakomicie sie rozwala z tego czolgi, manty, turrety (rakietami) czy nody (tym blasteropodobnym). Calkiem sympatyczne, choc do piekna szrajka to temu lata swietlne.


Posted by Jarek on 16-02-2004 09:36:

LUdzie marudz� faktycznie �e na pole bitywy trzeba leciec na piechote bardzo cz�sto. A gdyby tak przyczepi� kolesiowi na plecy jetpack ? Afair T:V ma kozystac z tego samego silniczka...


Posted by sYs|yavor on 16-02-2004 11:51:

...co we wszystkich znajacych choc troche wczesniejsze UT budzi radosny, intensywny entuzjazm...


Posted by borowies on 16-02-2004 14:59:

lepiej nic nie mowcie :f

ta, manta jest bardzo przydatna, IMO duzo bardziej niz maly dzip (ktory jest cokolwiek do d). Bronie duzego dzipa sa z kolei zupelnie nietrafione. I po co oni tak utrudnili sterowanie raptorem? nie latwiej myszka bylo?

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by sYs|StEELhEArT on 16-02-2004 15:19:

lamki jestecie
w pojazdach mozna sterowac oddaleniem kamery i wchodzic w tryb fpp ( z kabiny)

prych

pojazdy zerzniete z halo
manta = ghost
raptor = banshee
oba jeepy to odpowiednio odchudzone i pogrubione wersje warthoga
czolg = scorpion

btw dobra miejscowka do kamperki czolgasem = pelen ownage glowne dzialo instakilluje piechote 100/100 i kazdy pojazd oprocz drugiego czolgu a na node starcza raptem z 5 strzalow.

dac piesza ochrone z avrilami i do tego raptorek i nikt nie podskoczy.

telepanie sie na piechote suuuuuxxxxx
bronie sa do dupy na wieksza odleglosc
tylko snajpa sie nadaje (btw: 4 strzaly niszcza raptora :o )

avril niby jest... ale jakis slaby.

dodac jetpack i spina i macie T:V

__________________


Posted by 4DDh on 17-02-2004 14:57:

imo scrorpion i warthog w halo fajniejsze byly (fajnie sie warthogiem slizga i jumpuje na hopach, a scorpionem dalo sie popierdzielac z goscaimi siedzacymi na masce i ladujacymi z tego co w lapkach maja), a jeepek maly to skrzyzowanie warthoga z enforcerem z ps raczej, duzy jest wogule jakis dziwny, 3 osoby do obslugi w zasadzie, a do czolgu jedna wystarczy - vide ps: tam jest jeden czolg w ktorym kierowca ma dostep do broni (nawet calkiem niezlej), ale strzela toto tylko po prostej, bez zadnej mozliwosci manewru - trzeba caly czolg obracac, do tego ma tuureta tez niezlego, ale vanguardem wystarczy go raz walnac i po czolgu (nc vanguard=dzialo 150mm,wolne, powoli strzela, ale jak przy....)
4DDh
ps.: a jak doloza jetpacki to sie usmieje, utkowcy beda sie jarac ze maja super metode poruszania sie, i do tego nowa)))


Posted by borowies on 17-02-2004 15:50:

co do jezdzenia na masce, to mozna sie 'podwiezc' bardzo elegancko na tych niby-skrzydelkach manty . Np bardzo komfortowo ^^

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by sYs|yavor on 17-02-2004 20:22:

W T2 tez mozna podwozic niektorych na masce szrajka...

...ale tylko kawalek.


Posted by JAKuS on 17-02-2004 21:02:

ja powiem tak.

moze cudo to nie jest, ale TO COS troszke mi przypomina klasycznego UT, pierwszy +

Onslaught.
Gdyby nie to, to ut2004 bylby taki sam jak 2003.
Na poczatku nie wiedzialem co sie dzieje. Tu jakie� polanczanie bazy, naprawiania (nie wiedzialem czym to sie robi), jedno wielkie zamieszanie. Za zaskoczenie kolejny +

Kiedy zalapalem o co chodzi zaczolem sie bawic i ogl�da�.
Grafika jest jak dla mnie "normalna", ale na +

Mapa w demie byla troche mala i te niewidzialne sciany. "Sztywna mapa" (nie mozna przesadzac drzew, rozwalac lamp itp). Ale do�� staranie wykonane. Za mapy raczej - i maly +

Wibratory (bronie) eeee, za duzo wybuchow i kolorowych swiatelek, maly zasieg. Za bronie -

Pojazdy....raczej nic nowego i rewelacyjnego, ale moga byc ...+

Male minusy za:
-niewygodne sterowanie pojazdami, ale to kwestia przyzwyczajenia (w widoku fpp jest lepiej)
- eeeee, ja chce trojkaciki nad glowami przeciwnika- nie widac ich wsrod tego kolorowego swiata.

Muzyka przypomina mi ta z Ut, ale troszke zmiksowana

__________________
http://www.tribes.fn.pl


Posted by sYs|yavor on 18-02-2004 09:41:

Jedyny ciekawy pojazd jaki tam zauwazylem to Manta, pozwalajaca wykonywac naprawde dalekie skoki o ciekawej charakterystyce lotu + przewozenie ludkow (na smiglach, lol... to sie nazywa sila wiary...). Tia, Manta daje odrobine frajdy z tymi podskokami plus strzelanie przy tej jej bezwladnosci...


Posted by DARK_ANGEL on 22-02-2004 20:43:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Jedyny ciekawy pojazd jaki tam zauwazylem to Manta, pozwalajaca wykonywac naprawde dalekie skoki o ciekawej charakterystyce lotu + przewozenie ludkow (na smiglach, lol... to sie nazywa sila wiary...). Tia, Manta daje odrobine frajdy z tymi podskokami plus strzelanie przy tej jej bezwladnosci...


Nie ma to jak rozpedzic sie manta na maxa, podskoczyc na kilka metrow i wpasc w 2 czy 3 zaskoczonych wrogow, zapewniajac im spotkanie z wirnikami D:

UT2004 jest bardzo ciekawa odmiana od raczej malo skomplikowanych gier typu q3 (tzn moze nie tyle Ut co tryb onslaught, bo pozostale tryby jakies takie nudne i wolne).

Ciezko jest natomiast skasowac kogos ze zwyklych broni, a juz nie mowie o strzelaniu na dlasze zasiegi (nic nie widac). A no i snajperka ma za malego powera :>


Posted by sYs|yavor on 23-02-2004 01:29:

To sa gracze, ktorzy w onsie wychodza z pojazdow????


Posted by DARK_ANGEL on 23-02-2004 11:28:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
To sa gracze, ktorzy w onsie wychodza z pojazdow????


No nie jeden sie trafil;D

Szczegolnie jak "pomagali" budowac NOD`y , wtedy mozna bylo szalec :0

Gorzej jak sie zblizyl jakis czolg, choc z drugiej strony latwo jest mancie uciec przed czolgiem


Posted by DARK_ANGEL on 23-02-2004 11:30:

Btw w Tribes 2 sa tez pojazdy z tego co pamietam, sterowanie i rozgrywka takimi pojazdami jest podobna jak w UT/onslaught ? :0

Bo bardzo mi sie spodobal ten pomyl B>


Posted by Hamil_Hamster on 23-02-2004 15:20:

quote:
Napisane oryginalnie przez DARK_ANGEL
Btw w Tribes 2 sa tez pojazdy z tego co pamietam, sterowanie i rozgrywka takimi pojazdami jest podobna jak w UT/onslaught ? :0

Bo bardzo mi sie spodobal ten pomyl B>



Prosta odpowied� - NIE.

Pojazdy w T2 sa du�o bardziej uzyteczne, lepiej pomy�lane i wymagaj� za�ogi i odrobiny dobrej woli
A te co s� w UT 2k4 moga jedynie s�u�y� do mi�ej, niewymagaj�cej, pykaniny...
A tak w og�le - w T2 rozje�d�a si� ludzi my�liwcem a nie niczym je�d��cym, to z powodu "g�rnolotnego" charakteru gry

W trailerze UT 2k4 widzia�em pojazd kt�ry do z�udzenia przypomina� mi Tribesowe MPB tylko, �e mia� chyba z 6 wie�yczek i po roz�o�eniu dzia�a� jak redemer

__________________
eee...no w�a�nie...


Posted by sYs|pio on 23-02-2004 15:57:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
A tak w og�le - w T2 rozje�d�a si� ludzi my�liwcem a nie niczym je�d��cym, to z powodu "g�rnolotnego" charakteru gry



To tylko taka irionia?? Bo przeca rozjezdzac mozna kazdym pojazdem


Posted by DARK_ANGEL on 23-02-2004 16:02:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Prosta odpowied� - NIE.

Pojazdy w T2 sa du�o bardziej uzyteczne, lepiej pomy�lane i wymagaj� za�ogi i odrobiny dobrej woli
A te co s� w UT 2k4 moga jedynie s�u�y� do mi�ej, niewymagaj�cej, pykaniny...



://///

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
W trailerze UT 2k4 widzia�em pojazd kt�ry do z�udzenia przypomina� mi Tribesowe MPB tylko, �e mia� chyba z 6 wie�yczek i po roz�o�eniu dzia�a� jak redemer


To tego akurat nie ma w demku, to jakis najwiekszy pojazd, nie pamietam w tej chwili nazwy D:


Posted by Builder on 25-02-2004 17:12:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|pio
To tylko taka irionia?? Bo przeca rozjezdzac mozna kazdym pojazdem


Mua jest specem od rozjezdzania MPB.


Posted by borowies on 25-02-2004 19:40:

offtopic: widzicie moj l33t sig :p

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by DARK_ANGEL on 25-02-2004 19:58:

quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
offtopic: widzicie moj l33t sig :p



Ja tam widze perwersyjny avatar :O


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 01:06.