FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12370)


Posted by Sundowner on 27-02-2004 01:17:

Tribes na CryEngine !

Przestańcie narzekać na TV i ruszcie tyłki !

Znalazł się facet, który chce przenieść Tribes2 na engine FarCry !!! Ale potrzebuje pomocy, potrzebni są wszyscy, którzy mogą w jakiś sposób przyczynić się do powstania takiego tribes'a jakiego naprawdę chcecie ! Ktoś tutaj kiedyś mówił o zmiennych parametrach skiingu zależnie od powierzchni i od pogody, ktoś tutaj mówił coś o wietrze ? Teraz to możliwe !

Stronka:
http://paxterrestis.com/mod/mod.php?pid=7

Temat na forum FarCry:
http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a...amp;m=357103542


Posted by sYs|StEELhEArT on 27-02-2004 10:51:

podam link:

http://hosted.tribalwar.com/legends/

i nie bede komentowac

__________________


Posted by sYs|yavor on 27-02-2004 11:18:

Problem nie lezy w checiach. Bez klopotow moglbym zrobic nowego Trajbsa. Jedyny klopocik jest w braku budzetu przynajmniej na poziomie jednego miliona dolarow. Poza tym - wszystko jest niemal gotowe


Posted by Sundowner on 27-02-2004 12:56:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Problem nie lezy w checiach. Bez klopotow moglbym zrobic nowego Trajbsa. Jedyny klopocik jest w braku budzetu przynajmniej na poziomie jednego miliona dolarow. Poza tym - wszystko jest niemal gotowe
Yavor, ja też chciałbym mieć w kieszeni milion dolarów ale nie tutaj problem

Ten Tribes pod FarCry jest tworzony jako "Fan Mod" do tej gry, czyli odpada tutaj wymaganie posiadania oprogramowania developerskiego, zakup silnika, licencji itp. (no i zyski ze sprzedaży, bo takowej nie będzie ).


Posted by sYs|yavor on 27-02-2004 16:17:

Nie da sie zrobic dobrej gry w klimacie T2 bez budzetu na poziomie kilku milionow dolarow. Mozna zrobic amatorska namiastke, ktora moze kogos do czegos przekona, ale z pewnoscia nie bedzie kolejnym trajbsem z chwila premiery.

Oceniajac w miare realnie, minimalny budzet takiej produkcji to milion dolarow, bardziej realny to prawdopodobnie 2-3. Policz sobie:

- scenarzysta (tak, w multi tez jest istotny scenariusz)
- scenograf (odpowiedzialny takze za design postaci i broni)
- modelarz
- mapper
- animator postaci
- programista zajmujacy sie silnikiem graficznym
- programista zajmujacy sie interfejsem gry
- programista zajmujacy sie fizyka gry
- programista zajmujacy sie kodem sieciowym gry
- dzwiekowiec
- koordynator
- szef projektu

Kogos opuscilem? Pewnie tak... W kazdym razie mamy 13 osob, zalozmy kazda dostaje 1000 dolarow miesiecznie na leb (malo) , mamy 13000 dolarow na miesiac i cwierc miliona na dwa lata bez podatkow i kosztow stalych w rodzaju czynszow, telefonow, komputerow badz daniny dla ZUS.

Dopiero z forsa na poziomie kilku milionow mozna zrobic w ciagu dwoch lat rzeczywiscie dopracowanego FPS-a ukierunkowanego wylacznie na multi. A dlaczego nie mozna go zrobic zbiorowym wysilkiem amatorow? To bardzo proste. Bo musi byc szef. Facet z jajami, ktory wie, co chce osiagnac i jak ma wygladac swiat gry oraz dysponujacy narzedziami do dyscyplinowania ludzi. W przypadku przedsiewziec amatorskich takich narzedzi nie ma i trudno o jednolita, spojna wizje projektu.

Z tej tez przyczyny nie wierze w to, aby podobalo mi sie T:V, w ktorym za multipleja odpowiada ledwie pare osob.


Posted by sYs|StEELhEArT on 27-02-2004 18:39:

hymmm
- Legends ma engine Torque i kilku doswiadczonych scrypterow piszacych dla tego engine w T2...
- maja juz grywalna werjse beta ktora ma kilka serwerow m.in. [IQ]Puppenstube

niech mi ktos wyjasni po co zaczynac nowy projekt zamiast rozwijac cos co ktos juz zaczal ?

__________________


Posted by borowies on 27-02-2004 19:18:

Wszystkie koncepcje designerskie moglby robic yavor ze stilem .

Poza tym, CS to tez chyba byl amatorski mod ba poczatku? :f

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer


Posted by sYs|yavor on 27-02-2004 23:50:

Steel, nie znam szczegolow Legends. Nie sciagalem. Obejrzalem screeny, ktore wygladaja na typowa amatorska produkcje. Owszem, zaawansowana. Owszem, to kawal dobrej roboty w programowaniu. Tyle, ze to 5% tego, co tworzy dobra gre.

Forsa + despota. Z tym ostatnim nie ma w moim przypadku zadnych problemow


Posted by Hamil_Hamster on 28-02-2004 17:37:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Nie sciagalem. Obejrzalem screeny, ktore wygladaja na typowa amatorska produkcje.


Jak dla mnie to wygląda lepiej niż najnowsze UT

__________________
eee...no właśnie...


Posted by sYs|StEELhEArT on 28-02-2004 18:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Jak dla mnie to wygląda lepiej niż najnowsze UT

^^

__________________


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:32.