FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12370)
Tribes na CryEngine !
Przestańcie narzekać na TV i ruszcie tyłki !
Znalazł się facet, który chce przenieść Tribes2 na engine FarCry !!! Ale potrzebuje pomocy, potrzebni są wszyscy, którzy mogą w jakiś sposób przyczynić się do powstania takiego tribes'a jakiego naprawdę chcecie ! Ktoś tutaj kiedyś mówił o zmiennych parametrach skiingu zależnie od powierzchni i od pogody, ktoś tutaj mówił coś o wietrze ? Teraz to możliwe !
Stronka:
http://paxterrestis.com/mod/mod.php?pid=7
Temat na forum FarCry:
http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a...amp;m=357103542
podam link:
http://hosted.tribalwar.com/legends/
i nie bede komentowac
__________________
Problem nie lezy w checiach. Bez klopotow moglbym zrobic nowego Trajbsa. Jedyny klopocik jest w braku budzetu przynajmniej na poziomie jednego miliona dolarow. Poza tym - wszystko jest niemal gotowe
quote:Yavor, ja też chciałbym mieć w kieszeni milion dolarów
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Problem nie lezy w checiach. Bez klopotow moglbym zrobic nowego Trajbsa. Jedyny klopocik jest w braku budzetu przynajmniej na poziomie jednego miliona dolarow. Poza tym - wszystko jest niemal gotowe![]()
Nie da sie zrobic dobrej gry w klimacie T2 bez budzetu na poziomie kilku milionow dolarow. Mozna zrobic amatorska namiastke, ktora moze kogos do czegos przekona, ale z pewnoscia nie bedzie kolejnym trajbsem z chwila premiery.
Oceniajac w miare realnie, minimalny budzet takiej produkcji to milion dolarow, bardziej realny to prawdopodobnie 2-3. Policz sobie:
- scenarzysta (tak, w multi tez jest istotny scenariusz)
- scenograf (odpowiedzialny takze za design postaci i broni)
- modelarz
- mapper
- animator postaci
- programista zajmujacy sie silnikiem graficznym
- programista zajmujacy sie interfejsem gry
- programista zajmujacy sie fizyka gry
- programista zajmujacy sie kodem sieciowym gry
- dzwiekowiec
- koordynator
- szef projektu
Kogos opuscilem? Pewnie tak... W kazdym razie mamy 13 osob, zalozmy kazda dostaje 1000 dolarow miesiecznie na leb (malo) , mamy 13000 dolarow na miesiac i cwierc miliona na dwa lata bez podatkow i kosztow stalych w rodzaju czynszow, telefonow, komputerow badz daniny dla ZUS.
Dopiero z forsa na poziomie kilku milionow mozna zrobic w ciagu dwoch lat rzeczywiscie dopracowanego FPS-a ukierunkowanego wylacznie na multi. A dlaczego nie mozna go zrobic zbiorowym wysilkiem amatorow? To bardzo proste. Bo musi byc szef. Facet z jajami, ktory wie, co chce osiagnac i jak ma wygladac swiat gry oraz dysponujacy narzedziami do dyscyplinowania ludzi. W przypadku przedsiewziec amatorskich takich narzedzi nie ma i trudno o jednolita, spojna wizje projektu.
Z tej tez przyczyny nie wierze w to, aby podobalo mi sie T:V, w ktorym za multipleja odpowiada ledwie pare osob.
hymmm
- Legends ma engine Torque i kilku doswiadczonych scrypterow piszacych dla tego engine w T2...
- maja juz grywalna werjse beta ktora ma kilka serwerow m.in. [IQ]Puppenstube
niech mi ktos wyjasni po co zaczynac nowy projekt zamiast rozwijac cos co ktos juz zaczal ?
__________________
Wszystkie koncepcje designerskie moglby robic yavor ze stilem .
Poza tym, CS to tez chyba byl amatorski mod ba poczatku? :f
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Steel, nie znam szczegolow Legends. Nie sciagalem. Obejrzalem screeny, ktore wygladaja na typowa amatorska produkcje. Owszem, zaawansowana. Owszem, to kawal dobrej roboty w programowaniu. Tyle, ze to 5% tego, co tworzy dobra gre.
Forsa + despota. Z tym ostatnim nie ma w moim przypadku zadnych problemow
quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Nie sciagalem. Obejrzalem screeny, ktore wygladaja na typowa amatorska produkcje.
__________________
eee...no właśnie...
quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Jak dla mnie to wygląda lepiej niż najnowsze UT![]()
__________________
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:15.