FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=32)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12436)
Video editing
E-lo
Tworzę film "THUGZ" typu trickjumping...pragnę umieścić tam kilka tricków nagranych na platformie UT...
Mój problem polega na tym że nie potrafię zgrywać klatek z dema UT do plików graficznych tak jak jest to rozwiązane w q3 :-\
Czy ktoś z was jest w stanie choćby delikatnie nakreślić jakich komend używać albo gdzie szukać w internecie jakiś tutoriali;
__________________
TB Faketa
rzezimieszki.republika.pl
ja bym na twoim miejscu posłużył się frapsem, UT jest na tyle stary (więc chodzi pięknie), że o gubieniu klatek raczej nie ma mowy
a w ogóle o robieniu filmów z gier to masz super stronkę www.own-age.com
mod Unreal Movie (albo Movie Unreal, nie pamietam;) w wersji ++.
Odpalasz gre przez niego wybierajac przy okazji format zrzucania (bmp/jpg) oraz frame rate, ustawiasz grafe (zapisuje sie na osobnym ini/cfg), w modzie demo manager 3.0 wybierasz demko, opcje odtwarzania jakie sie chce. Dodatkowo komendami mozna zmieniac predkosc gry (slomo x.x), pauzowac, przewijac, skoczyc do wybranego momentu (seekto) i korzystac z masy roznych opcji dotyczacych szukania i czasu.
Takze za pomoca komend mozna wlaczyc widok z dowolnego actora (obiektu unreala), a wiec nawet np. pocisku z rl czy innej dowolnej broni (i oczywiscie albo "z oczu" pocisku albo ruchome tpp).
Dodatkowo jeszcze kiedys byl mod obecnie zapomniany nazywajacy sie Unreal Movie Studio i w nim mozna bylo sobie dowolnie ustawiac na mapie kamery (normalnie ze spectatora mozesz krecic skad chcesz, ale tutaj mozesz kilka statycznych naraz poustawiac i pozniej wybierac szybko), actorow, ich sciezki okreslac i po prostu krecic film :P Przydatne czasem moze byc do jakis konkretnych scen.
__________________
Oderint, dum metuant.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:51.