FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=46)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12903)
Nowy preview T:V
Ukazał sie nowy preview T:V. Poczytajcie i wyciagnijcie wnioski sami.
http://pc.gamespy.com/pc/tribes-vengeance/526143p1.html
HF
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Wlasciwie caly tekst, to opis singleplayera i tutoriali a wnioski juz wyciagnalem dawno : T:V bedzie modem do UT2004 z dodanymi jetpackami, skiingiem i paroma innymi duperelkami.
To mnie rozwalilo :
"Imagine, if you will, running with a flag while being chased by five enemies, all zigging spinfusors at you. Hey, there's a platform! I'll just shoot my grappling hook up there, swing around the platform in a 360-degree fashion and end up chasing the chasers!"
Rzeczywiscie genialne posuniecie - znalezc sie z flaga za 5 chaserami
Widziałem nowy filmik z alphy - nie potrzebuje czytać tekstu, to bedzie dno...jeśli nie pojawi się jakiś Base-mod w co wątpie, bo musiały by się zminiec całkowicie bronie i pojazdy.
Mnie tam rozbroił "dysk" którzy sobie po rpostu rzucasz w lecącego wroga...i koniec zabawy...
__________________
eee...no właśnie...
To wyglada strrrrrrasznie jak UT2k4.
T2 ma swoj wlasny styl...pojazdy i modele wygladaja jak trzeba. Mapy i jakos wszystko pasuje do siebie i ma swojego wlasnego ducha swoj urok.
T:V...modele mogly by spokojnie wystepowac w UT2k4...pojazdy zreszta tez( nie zdziwie sie jak jakas zdolniacha przeniesie je do UTka) Wszystko stracilo swoj wizualny urok...Zobaczymy jeszcze jak bedzie z grywalnoscia...choc pogonie po tunelach zywcem wyjetych z UT2k4 (byly kiedys takie 3 filmiki) nie zapowiadaja sie dobrze.
Jedno jest prawdopodobne...mianowicie wymierny sukces kasowy...
Wielu napalonych na pojazdy w UT2k4 zacznie grac w T:V...poza tym zreszta wszystko tam wyglada bardzo modnie...
Zreszta, mozna jeszzce dlugo gdybac...czekamy na demko....
<edit>
O co chodzi z rzucaniem dyskiem we wroga??
Nie bedzie dziedziczenia predkosci??
Nie wiem nic o tym czy będzie dziedziczenie prędkości pocisków, ale z PIERWSZYCH filmików wygladało na to, że chyba costam bedzie (znając życie coś równie ograniczonego jak np. rzucanie granatem w HL - kroczek w jedną strone i już odzskakuje grnat w bok jakbyś biegł..), a o dysk - to chodziło mi o coś a'la dysk Predatora.
Tylko z tego co widziałem na filmiku to całkiem sam się naprowadza i właściwie nic nie trzeba robić by zestrzelić lecącego cappera...tylko odpalić...
BTW. Nie będzie AŻ tak źle jak w Ut2k4
Przynajmniej nie można już powiedziedź by brzydziej teren wyglądał w nowym T:V niż w T2, a w nowym UT to wygląd terenu IMHO jest żenadą, podobnie pojazdów i postac - ale tutaj T:V bije wszystkei rekordy kiczu i bezguścia (widzieli nowy myśliwiec i "bieronki"??? Jak nie to radze ich nie ogladać bo można się załamać albo szukać wzmianki o pokemonach na stronie gry!).
__________________
eee...no właśnie...
my tu u singlu, ale pojawil sie wlasnie mp preview .
http://forums.gameshrine.com/genera...pic.php?t=19247
Hf again :o
__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer
Czyżby C&C? http://pcmedia.gamespy.com/pc/image..._062504_003.jpg
http://pcmedia.gamespy.com/pc/image..._062504_004.jpg
To ma byc promien lasera ze snajpy? Wyglada raczej jak lightsaber ze SW
te rury za gasienicami w czolgu to co jest ?
dopalacze ???
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|StEELhEArT
te rury za gasienicami w czolgu to co jest ?
dopalacze ???![]()
quote:
Napisane oryginalnie przez Dracoola
http://pcmedia.gamespy.com/pc/image..._062504_004.jpg
To ma byc promien lasera ze snajpy? Wyglada raczej jak lightsaber ze SW![]()
__________________
eee...no właśnie...
quote:
[i]
Mi to wygląda raczej jak dłuuga neonówka - czyżby miotacz kiczowatego oświetlenia?
Bo raczej promienia to nie przypomina ani troche. [/B]
quote:
Napisane oryginalnie przez borowies
my tu u singlu, ale pojawil sie wlasnie mp preview.
http://forums.gameshrine.com/genera...pic.php?t=19247
Hf again :o
Recenzji T:V multi ciąg dalszy
"Zauważycie też, że niektórych urządzeń już nie ma. Przede wszystkim brak jest czujników i radarów. Zamiast dziwacznej (i często przesadzonej) siatki czujników, jaką można było zbudować w „Tribes2”, mamy po prostu wielkie urządzenie satelitarne, które zapewnia stuprocentowe pokrycie mapy dla wszystkich waszych graczy i przez cały czas. Jeśli to coś wam rozwalą, nikt nie zobaczy npla na radarze, dopóki urządzenie nie będzie naprawione (ale zwróćcie uwagę, że swoich ludzi będziecie zawsze widzieli na radarze). To automatycznie zmienia strategię stosowaną zarówno przez graczy defensywnych, jak i ofensywnych. Czy wbiegasz i zabierasz flagę z nadzieją, że wymanewrujesz lub/i sfragujesz nieprzyjaciół na swej drodze? Albo oślepisz ich, niszcząc ich satelitę? Czy będziesz bronił flagi mierząc do niej ze spina? Czy raczej będziesz siedział pomiędzy flagą a sensorem, gotowy na obie sytuacje?
Inną popularna strategią w poprzednich wersjach „Tribes” było zebranie grupy juggów czy szybkich scoutów uzbrojonych w granaty i rozwalenie nieprzyjacielskiego generatora. Podczas gdy wciąż będziecie mogli to robić, naprawa generatora będzie dużo łatwiejsza. Gdzieś przy generatorze (zwykle w tym samym pomieszczeniu) będzie awaryjny repair pack, całkowicie niezniszczalny. Innymi słowy, nie będzie więcej minowania dziwnie ulokowanego repair packa albo zabierania go ze sobą, by skutecznie pomieszać szyki wrogowi (naprawy nie wymagają teraz takiego urządzenia naprawczego, o jakim możecie sobie poczytać w dzisiejszych opisach packów).
Na koniec, inną popularną techniką było zawsze skuteczne (lub wkurzające, zależnie od tego, jak grałeś) snajpowanie z dystansu. Skuteczny snajper mógł campować skądkolwiek w środku czegoś tam i zdejmować sobie wrogów, jak chciał. Na niektórych serwerach nie było to mile widziane (wykopano mnie za o-sniping więcej niż raz), podczas gdy na innych akceptowano to jako element gry i urządzano polowanie na snajpera. Jakby nie było, koniec z tym, gdyż snajperka wymaga teraz amunicji. Ciągle możesz polecieć do kryjówki i odstrzelić parę osób, ale bez bliskiego źródła amunicji nie podziałasz sobie tak zbyt długo. Jasne, można sobie wyobrazić wyprawę do DIS-a gdzieś tam, powrót po snajperkę i naładowanie jej w DIS-ie, ale nie jest to za wygodne.
Można powiedzieć, że większość świata „Tribes” pozostała nietknięta, lecz wprowadzono znaczącą ilość zmian. Niektóre korekty, te mniejsze, będą wymagały od weteranów pewnej aklimatyzacji. Jednak zabawa w stylu „Tribes” z pewnością pozostanie nienaruszona. Tak jak twierdził dotąd producent gry - Irrational Games, spróbowano stworzyć grę o większej dostępności, nie tracąc starych graczy; można teraz powiedzieć, że Irrational Games jest na dobrej drodze do osiągnięcia tego celu."
quote:
Tak naprawdę, to fizyka silnika „Karma” została zupełnie pozmieniana, a użyta jest też fizyka silnika „Havok2” (nie rozumiem, o co tutaj chodzi, niech mi to przetłumaczy jakiś anglista albo specjalista od silników).
__________________
eee...no właśnie...
Dzieki Late za tlumaczenie...
Dzieki niemu (tlumaczeniu ) juz wiem ze jestem napewno zawiedziony T:V.
Zrobili UT Onslought na flagi z Tribsow...
Eeehhhh
> Można powiedzieć, że większość świata „Tribes” pozostała nietknięta
Buhahaha, DAWAĆ MÓJ CZOŁG! Ech, czekam na T4.
Niestety T4 pewno nie bedzie...
A co do latwiejszego niszczenia pojazdow...nakid z czajnem bedzie mogl atakowac czolg...jaja sobie robia
delirca, chainikiem tez sie w t2 da))
imo: zawiedziecie sie w ten sam sposob co gracze z t1: chceili zeby t2 bylo takie jak t1, ale z ladniejsza grafika/bajerami, tego samego oczekujecie po t:v, czyli t2 "unowoczesnione" technologicznie, ale sie nie da, t:v bedzie inne - po prostu, wyjdzie demo, zobaczymy co bedzie
A tu jest opis packów i broni:
http://pc.gamespy.com/pc/tribes-vengeance/526412p1.html
Jak będę miał chwilkę czasu (może w sobotę), to też skrobnę tłumaczenie.
PS. No i co z tym "Czasem Apokalipsy"? Nikt nie wie?
quote:
Jak będę miał chwilkę czasu (może w sobotę), to też skrobnę tłumaczenie.
Late - Dziękujemy Tobie za tłumaczenie!
__________________
eee...no właśnie...
Ciąg dalszy:
"Bronie.
Oczywiście, większość przyjemności w każdej strzelance wynika z walki, a w T:V powinno być tego pełno. Jest tam mnóstwo nowych zabawek czekających tylko na ich użycie przez kreatywnych graczy. Spójrzmy na nowy arsenał:
Spinfusor
Nie ma „Tribes” bez spinfuzora. Wirujący błękitny dysk śmierci jest tak samo potężny i nieporęczny jak zawsze, ale ciągle jest bardzo cool trafić kogoś midairem jednym z tych krążków. Broń daje podobne wrażenia jak przez ostatnich parę lat, i wygląda na to że, jej specyfika została utrzymana. (Jak pamiętacie, spinfuzor zwykł bywać „prawie dokładny”, a pocisk nie leciał dokładnie po prostej. Poprawiono to w patchu do T2, i tak już zostało). Wciąż zaczynasz grać mając jeden z nich, i jest to wciąż twój najlepszy kumpel.
Chaingun
W przeszłości stosunek ludzi do niego był typu „miłość lub nienawiść”. Jak żadna inna broń był paskudnie niedokładny, lecz z krótkiego dystansu i przy dużej szybkostrzelności mógł szybko rozwalić i zatrzymać gracza z flagą. Teraz broń wygląda na nieco dokładniejszą (chociaż może to tylko tak jakoś wyszło). Pociski oddalając się od was nadal rozlatują się na boki, lecz ich układ wygląda na bardziej zwarty i skoncentrowany. To może być świetna broń do zadawania wielu ran w minimalnym czasie, i jest to druga broń, która respawnuje automatycznie wraz z tobą.
Blaster
Aha, dmuchawka z groszkami świata „Tribes”. Trzecia i ostatnia broń, która jest z tobą po respawnie, wciąż jest bronią energetyczną. Jej główną funkcją w poprzednich grach (oprócz ostatniej deski ratunku dla uniknięcia śmierci) było przebijanie się przez shieldpacki. Inaczej, jugg siedzący na fladze był kompletnie bezbronny wobec blastera. Wciąż nie zdecydowano, czy blaster ma przyszłość w T:V. W jednych wersjach roboczych jest, w innych go nie ma. Według producenta gry, jest to kwestia zbalansowania rozgrywki – jeśli shield wygląda na zbyt mocny, to blaster będzie go przebijał. Jeśli blaster wygląda na zbyt mocny, wtedy shield będzie odbijał jego strzały (jakaś pokrętna ta logika – przyp. mój).
Rocket Pod
W końcu niezła nowa broń, zastępująca rocket launchera. Chociaż możesz z tego czegoś strzelić tylko 4 – 5 razy (jak dotąd), jest to potężna broń. Jest też ciężka do zbalansowania. Gdy pierwszy raz grałem w kwietniu, była zbyt mocna, zabijając wszystko na swej drodze. Gdy grałem parę tygodni temu, było kiepsko, jedyną różnicą była zmiana spirali lotu pocisków (im ciaśniejsza spirala, tym skuteczniejsza broń). Gdy pociągacie spust, sześć rakiet leci po spirali ku celowi, rozchodząc się w miarę wzrostu odległości. Z bliska zabiją i ciebie, i wroga; na duży zasięg można prawie rozwalić pojazd jednym pociskiem, możecie więc sobie wyobrazić, co stanie się z trafionym scoutem.
Grenade Launcher
Jednym z najfajniejszych i najskuteczniejszych sposobów na zatrzymanie szybkiego nieprzyjaciela w poprzednich wersjach “Tribes” było użycie grenade launchera, i tak pozostało. Nowe granaty wyglądają na nieco silniejsze, zwiększono też trochę prędkość ognia. (Pamiętajcie, że wszystko to może się zmienić przed wydaniem gry). Ta broń, w kombinacji ze spinem czy snajperką lub chainem, znajdzie się prawdopodobnie w ulubionym loadoucie wielu graczy.
Burner
Choć wielu kochało swoje plasma guny, już ich nie będzie. W ich miejscu pojawił się ten skarb. Burner jest energetyczna bronią strzelającą bardzo podobnie do plasma guna, ale zamiast eksplozji plazmy, wyrzuca płonącą plazmę klejącą się na moment do wszystkiego. Na przykład jeśli strzelicie w ziemię i ktoś przebiegnie przez to miejsce, stanie na chwilę w ogniu i odniesie uszkodzenia. Bezpośrednie trafienie daje oczywiście większe zniszczenia, lecz raczej jak zielony goo gun z bio – strzelby w „Unrealu” (powtarzam, że nigdy nie grałem w Unreala, więc nic nie łapię - przyp. mój) ta broń służy raczej do zwalczania wrogów będących za wami. Postrzelajcie troszkę wokół, a stworzycie obszar ciężki do przejścia bez uszkodzeń. Są oczywiste strategie defensywne, których można użyć równie dobrze, ale tu podrzucam wam pomysł. Burner, oczywiście, pali ludzi, i jest to jedyna broń, której efekty działania utrzymują się przez dłuższy czas.
Grappler
Jest to raczej narzędzie, niż broń. Jak sugeruje nazwa, grappler jest hakiem zaczepiającym się o wszystko, włącznie z graczami wroga. Na przykład, jeżeli ktoś przelatuje przez waszą bazę zgarniając flagę, możecie go zahaczyć, co go spowolni i pociągnie was za nim. Nie jest wystarczająco silny, by zapanować nad bardzo szybkim graczem, lecz spowolni go, a przyspieszy ciebie i pociągnie cię w jego kierunku. Dodatkowo możesz czepiać się półek, nawisów i innych struktur, co pozwala ci zakręcać wokół nich niby Spiderman.
Świetną rzeczą jest zahaczanie się o pobliski narożnik. Pozwala to na wykonanie błyskawicznego zwrotu o 90 stopni prawie bez utraty rozpędu, i to jest super. Są tu dwie ciekawostki: po pierwsze, wszystko można zaczepić, włącznie z flagami, piłkami i graczami, po drugie, Grappler jest jedyną bronią, na którą twój pęd nie ma wpływu. Inaczej mówiąc, nie ma naprowadzania na cel tym urządzeniem. Gdzie wycelujesz, tam broń poleci (nie bardzo rozumiem... przyp. mój).
Sniper Rifle
Nieodłączny faworyt wielu i zmora innych - snajperka wraca w chwale headshotów. Wprowadzono jednakże pewne zmiany. Po pierwsze, nie trzeba już energy packa, by jej używać. Po drugie, prócz zużywania całej twej energii snajperka potrzebuje amunicji: żadnego więcej campowania, gdyż snajperzy nie mają już nieskończonej ilości nabojów. Na koniec, a nie jest to właściwie zmiana, snajperka jest bronią przeznaczoną wyłącznie dla graczy w lekkim pancerzu. W innym nawet jej nie weźmiecie. Mimo tych zmian snajperka dalej robi to, co tylko ona potrafi: pozwala na precyzyjne i niszczące strzały z dystansu.
Buckler
Buckler jest nową bronią przeznaczoną wyłącznie dla średniego pancerza. Ta trudna w celowaniu broń jest jakby bumerangiem, który wraca do rzucającego. Chociaż trudno nią trafić, powoduje niszczące uszkodzenia. Jest to też jedyna broń o wielu zastosowaniach. Trzymana w rękach, działa jak klasyczna tarcza, skutecznie odbijając ogień nieprzyjaciela. Ta broń, tak samo jak grappler, wymagać będzie nieco praktyki. Skutki jej trafienia są fantastyczne,, lecz trudno będzie jej używać.
Mortar
Bułką z masłem jest mortar dla każdego jugga. Ta broń specyficzna tylko dla ciężkiego pancerza wciąż jest piekielną niszczącą maszyną. Używana głównie do pospiesznego czyszczenia ograniczonych obszarów oraz eliminowania scoutów, mortar jest chyba najmocniejszą bronią w grze. Ponieważ może być używana tylko przez najcięższych i najwolniejszych graczy, jej skuteczność bardzo zależy od koordynacji zespołu i dobrej strategii.
Zauważyliście chyba, że brak jest shocklancy lub czegokolwiek w zastępstwie. „To jak teraz zatrzymam jugga?”, możecie zapytać. Wprowadzono nieco korekt wpływających na zmiany w pancerzach w taki sposób, że grać juggiem będzie nieco trudniej. Po pierwsze i przede wszystkim, każdy może wziąć trzy bronie – to wszystko. Inaczej mówiąc, nie będzie już można nosić więcej broni w cięższym pancerzu. Po drugie, nie ma czegoś takiego jak ammo pack, nie będzie więc już można na przykład postawić w bazie dwóch ciężkich na cały mecz. Szybko skończy im się amunicja. Na końcu, wszyscy będą respawnować w średnich pancerzach z domyślnym uzbrojeniem. Inaczej, nie będziecie mieć mnóstwa spawnujących scoutów, próbujących stanąć do walki z armią juggów (ekhem.. nie bardzo rozumiem... chyba jakiś idiom. Sorry. przyp. mój)
Podsumowanie
Mógłbym napisać jeszcze z dziesięć stron o T:V, wolałem jednak objaśnić weteranom różnice i nowości, jak również zainteresować nowicjuszy. Jak przy każdym dobrym FPS-ie mógłbym opowiadać historyjki o różnych sytuacjach i jak z nich wybrnąłem (lub jak mnie zabito), lecz to jest poza materią tego tekstu. Zamknięta wersja beta powinna wystartować lada dzień, tak więc możecie być pewni że wrócimy, by donieść wam o najważniejszych zmianach i o ogólnym postępie w pracach nad grą.
Na teraz można stwierdzić, że T:V powstaje zgodnie z harmonogramem i wygląda naprawdę dobrze. Jasne, że jest wiele korekt, lecz żadna z nich nie jest na tyle drastyczna, by zmienić świat „Tribes”. Rdzeń rozgrywki jest nietknięty, singleplayer wygląda nieźle, a multiplayer jest tak płynny, dający radość i żywiołowy jak zawsze. Jeżeli Irrational Games nie zrobi czegoś całkiem nieprzewidzianego, zarówno weterani jak i noobies zagrają w niepowtarzalną, dopracowaną grę FPS i tym razem."
quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Late - Dziękujemy Tobie za tłumaczenie!
"Grappler jest jedyną bronią niewpływającą na twój pęd. Inaczej mówiąc, nie ma naprowadzania na cel tym urządzeniem. Gdzie wycelujesz, tam broń poleci (nie bardzo rozumiem... przyp. mój)."
"the grappling hook is the only weapon not affected by your momentum. In other words, there's no leading a target with this thing. What you point at is where the weapon will go. "
Objaśniam - jak wiadomo wszystkie bronie w Tribes poza shocklance i snajperką mają pociski na których tor lotu wpływa kierunek i szybkosć ruchu gracza.
A w tym opisie "haka" nie chodzi o nic innego, jak to, że w brew wszelkim prawą fizyki (a zgodnie z wymaganiami leniwych graczy - żeby się nie przemęczyli przypadkiem :/ ) tor lotu tego haka będzie całkowicie niezależny od tego czy właśnie stoisz w miejscu czy spadasz w dół z prędkością 400km/h.
Czyli jak się domyślam bedzie można w grze podlecieć na jakąś niesamowicie wydumaną wysokość i runąć z niej na flage wroga, po drodze zchaczając o jakąś ściane hakiem jak gdyby nigdy nic-i przeżyć.
__________________
eee...no właśnie...
[QUOTE]Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
[B]"Grappler jest jedyną bronią niewpływającą na twój pęd. Inaczej mówiąc, nie ma naprowadzania na cel tym urządzeniem. Gdzie wycelujesz, tam broń poleci (nie bardzo rozumiem... przyp. mój)."
"the grappling hook is the only weapon not affected by your momentum. In other words, there's no leading a target with this thing. What you point at is where the weapon will go. "
[QUOTE]
Źle przetłumaczyłem - powinno być "Grappler jest jedyną bronią, na którą twój pęd nie ma wpływu." Wyedytuję i poprawię.
ciekawe informacje - dzieki Late
Bronie i packi nie wygladaja zle, nawet jakies haki i bumerangi moga byc ciekawe do opanowania.
Ale trzeba sie nastawiac na tą gre, jako zupelnie cośc innego, a potem ucieszyc ze jest troche podobne do Tribes2
Co prawda i tak istnieje duza szansa, ze nie dam rady w to grac, tak jak teraz nie moge znalezc jakiejs innej gry :|
Jedyne co mnie jeszcze korci, to obejzenie planetside.
quote:
Napisane oryginalnie przez 4DDh
delirca, chainikiem tez sie w t2 da))
imo: zawiedziecie sie w ten sam sposob co gracze z t1: chceili zeby t2 bylo takie jak t1, ale z ladniejsza grafika/bajerami, tego samego oczekujecie po t:v, czyli t2 "unowoczesnione" technologicznie, ale sie nie da, t:v bedzie inne - po prostu, wyjdzie demo, zobaczymy co bedzie![]()
__________________
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:34.