FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=42)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=12973)


Posted by franc on 12-07-2004 10:22:

Talking new 3.7

Witam!
Jakby ktos nie zauwazyl,wlasnie nowa 3.7 wersja wyszla glowka na swiat. Ciekawy jestem, co teraz bedzie nowego, co wyjdzie w praniu itp. Niby polepszyli, ale...

Pozdro ALL
GL&HF

__________________
"Intery faeces et urinam nascimur"


Posted by franc on 12-07-2004 22:28:

Angry moje zdanie

Coz, postanowilem napisac kilka slow, co sadze o nowej becie. Pewnie zaraz bedzie koments, ze kogos to g... obchodzi, ale ..
Po piersze i najwazniejsze: HEADY wala sie jak z rekawa. Na moje, to chyba cos zmienili w parametrach, albo goscie mieli swoj dzien. W kazdym razie same heady i to wszedzie i zawsze. Smutne to.
Bardzo sympatyczne pokazywanie stanu osobowego OBU teamow. Na plus.
Reszta - taka sama. Antiwarp dalej przycina.

__________________
"Intery faeces et urinam nascimur"


Posted by LuZnY on 13-07-2004 01:39:

po pierwsze i najwazniejsze antiwarp przycina tylko jesli warpisz, czyli poprostu dziala tak jak powinien... wbijcie sobie to do glowy! ;p
a tera betka, grajac dzis vs .pt, tak pi razy oko cos jakby ulepszyli hitcode, latfiej trafia sie lagerow niz w 3.6 (choc imo dalej daleko mu do perfekcji, czy chociazby do przyzwoitosci... )
do tego:
sr8 - niewiem czy to moje krzywe oczy, czy przyzywczajenie ale wydaje mi sie ze zmniejszyli movement penalty ;p
ut_timenudge - totalna pomylka, kolejna komenda, ktora banda laggerow bedzie sie bawic, psujac gre innym...
walljumpy - in plus ogolnie, choc znowu widac uklon w strone warpow :E
silniejszy noz i kopanie z pistolem/granatem - YEAH!;p
bug z lagowaniem serva gdy ma dlugi uptime - nic o tym nie napisali w readme, chociaz to byl glowny powod wydania 3.7 ;p coz wyjdzie w praniu...
reszta to glownie grzebanie w configu, jakis teamoverlay, slad za laserem - bzdety ;p

__________________
I'm with stupid
||
||
\/


Posted by DARK_ANGEL on 13-07-2004 16:44:

Jak potestuje intensywniej to sie wypowiem, najabrdziej mi sie podoba kopanie z trzymanym pistoletem ;p


Posted by forever on 13-07-2004 17:14:

Moje obserwacje pokrywaj� si� z tymi Luznego.
Faktycznie jest zmniejszone movement penality dla sr8 bo widze ze goscie trafiaj� mnie w biegu co niby mia�o by� wcze�niej niemo�liwe albo czystym przypadkiem.

Nic mi nie tnie, skrypty dzia�aj�, a heady owszem wchodz� ale jak mam na headzie celownik co wcze�niej by�o przez serwer rejestrowane jako waist... Czyli co� jakby lepiej si� gra�o...

__________________
oczywi�cie si� myl� i nie mam racji ani poj�cia o tym co pisz�...


Posted by Tomi on 15-07-2004 22:27:

quote:
Napisane oryginalnie przez DARK_ANGEL
najabrdziej mi sie podoba kopanie z trzymanym pistoletem ;p

No to jest bajerek, np. zaczyna si� rundka, kolo bierze w �ape HE, p�dzi przed siebie a tu wyskakuje kole� z jego team'u i b�c mu kopa
�wietnie to zrobili z tym stanem obu team'�w, por�czne i przydatne.
Teraz po otrzymaniu kulki w klate z kevlarem idzie prze�y�
No i najwa�niejsze chyba to to �e nie odbijamy si� od siebie bo to naprawde by�a przesada z ich strony.
- poprawiono rendering postaci graczy - widzicie jakie� zmiany, bo ja nie, nawet zamiana karty na FX5600XT nie poprawi�a jako�ci obrazu w grze.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:53.