FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=8)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=13238)

Posted by on 29-09-2004 14:11:

Question Budapeszt 1913

Panowie jest sprawa tego typu, otoz jestem w posiadaniu fotografii (a raczej tego czegos co wklada sie w rzutnik i oglada na scianie ) z Budapesztu i jakichs okolic Karpat. Fotki ze tak to nazwe ukazuja panorame miasta w 1913 roku! Pokazuja tez zycie góroli tamtego okresu i codzienne prace jakie wykonuja - mam tego kolo 20-25 sztuk, jak to ogladam to mam wrazenie ze jestem gdzies w muzeum

I teraz pytanie do Was, tak sie sklada ze chce to sprzedac - na allegro raczej mi sie nie widzi tego wystawiac, mysle raczej o tym zeby to zabrac i gdzies wywiezc gdzie sie tym zainteresuja, z tego co udalo mi sie dowiedziec to to ma spora wartosc i moge na tym sporo zarobic - pytanie gdzie sie z tym zglosic? Co wy byscie zrobili na moim miejscu? Jak wejde do muzeum to pan wozny mnie uprzejmie wyprosi Znacie kogos kto sie tym interesuje?

Wiem, glupi temat ale gdzie mialem zapytac jak nie tu

Posted by Infinite on 29-09-2004 14:32:

A ja ciekaw jestem jak wszedles w posiadanie tych "zdjec"

Posted by on 29-09-2004 14:40:

o jejku nie ukradlem...

pomagalem dzis dziadkowi sprzatac piwnice i powiedzial zebym sobie wzial

masz jakis pomysl komu to pokazac? **** obrazki ktore tam sa mozna drukowac w szkolnych podrecznikach, pokazywac w muzeach albo skansenach to musi byc cos warte, pomozcie

Posted by Infinite on 29-09-2004 15:05:

Ja najpierw poszedlbym do muzeum zeby sie dowiedziec co to jest i czy maja ochote to kupic i za ile. Potem jak juz bedziesz wiedzial co to jest bedziesz mogl zaczac szukac czegos konkretniejszego.

Posted by alka on 29-09-2004 16:27:

majes pierwsza rzecz to musisz sie dowiedziec ile to jest warte, to chyba najwazniejsza kwestia.