FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=94)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=13526)

Posted by TOMMY 5 PL on 02-12-2004 10:47:

OferujĘ Pomoc - Szukam Klanu

Witam ! WCoD gram już od roku- prawie w każdy dzień pon. - piątek. w godz. 14.30 - 16.00. Szukam jakiegoś Klanu , który w zamian za moje wsparcie finansowe ( na rozbudowę strony itd.itp. ) pozwolił mi wchodzić i grać na ich serwerze. Ponieważ w domu nie mam kompa ( żona by mnie wywaliła ) interesują mnie tylko podane wyżej godziny.
Pozdrawiam

Posted by morr on 04-12-2004 09:04:

Cos ty zonie nie zrobile ze ona taka wsciekla jest na ciebie ze nie daje ci grac u mnie to samo jak jest w domu nie moge grac HHAHAHAHAHA

William Shakespeare

Posted by [FPP]Totek on 04-12-2004 17:30:

Jezuuuu ja sie normalnie nie ożenię bo bez kompa nie wytrzymam

Posted by [FPP]glan on 04-12-2004 17:37:

hehe zonka nie jest zla sprawa ^_^ zamiast kompa co innego ^_^
ja narazie zony ni mam, ale z dziewczyna 4 lata juz sa nie narzekam
co do klanu.. ee.. no ni wiem jaki w sumie bo nawet nie wiem jakie sa

Posted by biskup78 on 04-12-2004 20:04:

Talking

Ja tam na moja kobitke nie narzekam nie zabrania mi grania nic z tych rzeczy , a co sie tyczy ciebie totek, to przed toba jeszcze kilka ladnych latek nim staniesz przed oltarzem, na razie muszisz obawiac sie nie zonki a matuli po wywiadowce wszkole hehe

Posted by [FPP]Totek on 04-12-2004 20:33:

Ja tam sie starszej nie obawiam. Jest pod moją kontrolą. w szkole też źle nie jest . Jak ty masz fajnie, że masz to za sobą "staruchu". (Ale taki mlody nie jestem za dwa miechy wybija mi 17stka. Ale zaczynam sie bac bo wychodze z wiekszości gdyż 15-16 latkowie stanowią znaczna większośc inetrnautów. Teraz jak wyjde z tej grupy to będę miał słabe "plecy" )

Posted by biskup78 on 04-12-2004 21:01: