FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=94)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=13659)


Posted by Jajoszande on 04-01-2005 20:57:

Angry Cod UO gra bez sensu??

Moim zdaniem UO jest bez sensu. Np. misja w Holandi ( ta po samolotach) gdy dochodze do mostu moj kolega z TEAMU mi cos mowi po czym zostaje na miejscu. ja oczyszczam dolna partie mostu po czym ide dalej przez niego az do momentu gdy mnie zabijaja z BUNKRA. Po wpisaniu kodu (GOD) przebieglem przez most do BUNKRA gdzie wpakowalem 2 magazynki w Niemca ale ten dalej wstawal jakby nic mu nie bylo (ale mniejsza z tym)Gdy bylem juz na 2 stronie mostu wszystko dokladnie przeszukalem i nic to niedalo nadal nie wiem co mam robic, tak jakby gra sie urwala w tym miejscu
Dlatego prosze Was o wskazowki

Mam wysadzic ten most ?? ale w ktorym miejscu ?? i skad mam wziasc ladunki?? moze mam sie wrocic w jakies miejsce ??
Jestem juz caly glupi z tego wszystkiego

Jeszcze raz prosze Was o dokladne wskazowki co mam robic

z gory dzieki


Posted by [FPP]glan on 05-01-2005 08:59:

ladunki podkladasz pod filary mostow, wiesz musisz zejsc z gornego poziomu mostu na nizsze poprostu. poszukaj po bokach masz gdzies drabinki


Posted by [FPP]Totek on 05-01-2005 15:40:

Ja nie rozumiem tego mostu. On jest jak tr�jk�t bermudzki i ka�dy w nim ma jakie� dziwne problemy. Ja osobi�cie �adnych nie mia�em i nie rozumiem co tam mo�e by� trudnego.

__________________


Posted by MatSan on 06-01-2005 11:45:

�adunki s� w bunkrze po prawej od mostu - a co do samego mostu to on naprawde jest jaki� dziwny...

__________________
Post�p technologiczny jest katem czytelnictwa
Nasz rozum zanika pomi�dzy kolejnymi wersami cyfr


0110010111STAJEMY10011SI�10011100001
111101BEZMY�LNYMI1011000ISTOTAMI0110


Posted by Wojskowy on 06-01-2005 16:25:

W�a�ciwie to �adunki le�� ko�o bunra i to jak dobrze pami�tam przy ciele jednego z partyzant�w. A co do mostu to pobokach jest otfarta klapa a zniej w d� ci�gnie si� dtabinka. �ycze powodzenia


Posted by MatSan on 06-01-2005 17:54:

Mo�liwe, mo�liwe... W ko�cu gra�o si� tak dawno...

__________________
Post�p technologiczny jest katem czytelnictwa
Nasz rozum zanika pomi�dzy kolejnymi wersami cyfr


0110010111STAJEMY10011SI�10011100001
111101BEZMY�LNYMI1011000ISTOTAMI0110


Posted by LoLo on 09-01-2005 11:06:

Talking most

No nie mnie najbardziej denerwuje ze koles uzywa kodow do takiej gry...no nie to trzeba byc jakims dziwnym pozatym UO nie jest takie trudne jak sie umie grac a misja z mostem jest fajna i tyle.
Z "Cziterami" nie gadam

__________________
Z W�dk� nie wygrasz......
Ty J� w morde a ona Ciebie na ziemie!


Posted by morr on 10-01-2005 06:37:

mi tam wszystko jedno czy gram z chitami (osobami ktore urzywaja chit�w ) poniewaz tylko bardziej tzreba wyterzyc sie i postarac i sami uciekaja bo jak ich sie wlasnie sciga i zabija to jest dopiero zabawa zabic chitucha
Najbarzdzieje mnie rozbraja text ale to nie mozliwe
Co do mostu no nie wiem o czym ci ludzie gadaja:
przybieglem, wysadzilem, pobieglem .

Ave

__________________
Bestia zna troche litosci ja jej nie znam wiec nie nazywajcie mnie besti�.

William Shakespeare


Posted by wolty�er on 10-01-2005 12:48:

Talking

�adunek jest po prawej stronie przef=d mostem obok schronu (a nie bunkra bo bunkier to cz�� statku przeznaczona na paliwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), bierzesz jego idziesz na most, schodzisz na d�, rozwalasz 2-3 niemc�w, na dole w przej�ciach z jednej strony na drug� s� �adunki(w kolumnach), zak�adasz i wnogi na wzr�rze po lewej stronie gdzie odpalasz te �adunki na znak dany przez dow�dce i po wszystku=im


Posted by Gajos.pl on 10-01-2005 15:07:

quote:
Napisane oryginalnie przez morr
mi tam wszystko jedno czy gram z chitami (osobami ktore urzywaja chit�w ) poniewaz tylko bardziej tzreba wyterzyc sie i postarac i sami uciekaja bo jak ich sie wlasnie sciga i zabija to jest dopiero zabawa zabic chitucha
Najbarzdzieje mnie rozbraja text ale to nie mozliwe
Co do mostu no nie wiem o czym ci ludzie gadaja:
przybieglem, wysadzilem, pobieglem .

Ave



A ja wiem z czego to wynika. Masa graj�cych nie kuma co jego bracia w boju do nich m�wi�. W tej misji jeden z kompan�w wyra�nie m�wi aby podnies� ladunki kt�re ma nasz inny martwy kompan. W innych misjach jest to samo.

__________________
"Nie jest wstydem przegra� wstydem jest da� sie zaskoczy�"
Napoleon


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:50.