FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=45)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=1908)


Posted by Nasca on 31-10-2001 19:05:

Zawiodlem sie troche na MULTIPLAYERZE

Gra jest wspaniala/ciekawa. Nie idzie sie od niej oderwac az do ukonczenia. Pomysl z niszczeniem otoczenia i mozliwosc kierowania pojazdami jest naprawde dobry!

Ale...

Ten multiplajer przypominajacy... Unreala Tournamenta... nieciekawie. Multiplajer w grze jest po prostu - DEDMECZOWY.
Najbardziej mnie denerwuje to ze w multiplajerze nie mozna jezdzic pojazdami (gralem we wszystkie mapy ctf i kilka z dedmecza i zadnego pojazdu nie widzialem).
Wydaje mi sie ze autorzy gry nie pomysleli nad ciekawym multiplajerem. Gra ma bardzo duze mozliwosci, ale w multiplajerze sa nie do konca wykorzystane. Wiecej mowic nie bede;

Prosze sobie tylko wyobrazic mape, dosc duza mape z dwoma bazami, wokolo ktorych porozmieszczane byly by bunkry i okopy a miedzy tymi dwiema bazami znajdowalby sie jakis las/maly lasek, wzgorza, kilka jeziorek,czy jakies ruiny, struktury (czyli miejsca w ktorych mozna byloby sie schowac/zaczaic/poskradac), a tu i owdzie jezdzilyby sobie pojazdy. Taki mini plac wojny, ale juz byloby o wiele ciekawiej.

PandaNasca

__________________
+:-)


Posted by Cougar on 01-11-2001 13:52:

uuu, nie wiem czy twoj opis nie bedzie dla mnie inspiracja dla stworzenia jakiejs mapy w tym stylu. Zabieram sie do roboty.
a moze potem jakiegos moda stworzymy, zobaczymy...

__________________

Be Ready To Be POISONED

RTCW Team http://poison.rtcw.pl


Posted by [SPECNAZ]RoL on 01-11-2001 14:38:

�eby tak� mape uci�gn�� to trzeba mie� nie lada kompa... A tak poza tym to wysh�a jakas wersja Quarka pod RF ???

__________________
I'm cool


Posted by Nasca on 02-11-2001 14:10:

Cougar powodzenia! Przydalaby sie taka mapa. Powiedzialbym przydaloby sie dodac troche specjalistycznego klimatu do multiplajera. Kto wie moze wyjdzie ciekawy mod do Red Faction.

A jezeli chodzi o sprzet ktory mialby pociagnac wieksze i bardziej zroznicowane mapy to.... z cala pewnoscia nie bedzie potrzebny jakis lepszy komputer. Red Faction wedlug mnie i tak ma bardzo niskie wymagania sprzetowe jak na dzisiajesze gry FPP.

Mi Red Faction chodzi lepiej niz CS. Co tu wiecej mowic+:-)

__________________
+:-)


Posted by Cougar on 02-11-2001 14:55:

jezeli nie wyjdzie jakis rewolucyjny mod pod rf a'la cs to niedlugo ta gra padnie bo mp w rf jest takie sobie, i bez przyszlosci raczej

co do twojego opisu mapy to takie napewno beda w grze halo tylko nie wiadmomo czy wyjdzie na pc :/

__________________

Be Ready To Be POISONED

RTCW Team http://poison.rtcw.pl


Posted by [SPECNAZ]RoL on 02-11-2001 16:43:

Mo�e nie mod kt�ry by zmienia� gre w takim stopniu jak CS HL'a. Ale poprostu jakos combat-mod kt�ry usprawni rozgrywke... [doda komendy w konsoli, pozmienia parametry niekt�rych broni itp.] No i przede fshystkim, mapy !!! Oficjalne mapy w RF s� gorshe ni� z�e ! Shcherze m�wi�c jeshche nigdy nie widzia�em tak �a�osnych map [oficjalnych]. Gdyby wypuscili jak�s wersja quarka pod RF to bym sie za to zabra�, bo RF'owskiego edytora nie kce mi sie uczy� . Ale jakies ciekawshe mapy by sie przyda�y bo w ko�cu to one maj� najwiekshy wp�yw na rozgrywke.

A jak zobaczy�em "rozbudowanie consoli to mysla�em �e ze smiechu padne... nawet sie FOV'u nie da zmieni�

__________________
I'm cool


Posted by Nasca on 02-11-2001 18:26:

Racja, multiplajer niczym nie zaskakuje. Zgadzam sie ze padnie bez jakiegos ciekawego moda. Watpie aby sukces CS zostal powtorzony, ale kto wie...+:-)

Hm, wlasciwie to gdyby multiplajerowe mapy przypominaly z wygladu choc troche mapy z singleplajera to juz byloby dobrze! I te pojazdy! Jak mozna bylo zapomniec o pojazdach w multipljerze!? Przeciez wraz z NeoGeo to podstawa tej GRY!
Zabraklo chyba wyobrazni autorom multiplajera, tak sadze.

POJAZDY! Brakuje mi bitwy miedzy terenowkami i tymi pojazdami opancerzonymi.... a dodoajac jeszcze ten swider kopalniany i na piechote bruuuuuum, az tu nagle jakis cwaniak skacze z gory na dach naszego wozu itd...itp...

__________________
+:-)


Posted by Cougar on 02-11-2001 18:33:

ja snie po nocach o halo, to dopiero bedzie cudo, wszystkie twoje Nasca marzenia o bitwach sie ziszcza, beda pojazdy i bedzie wszystko, jezeli wyjdzie na pc to to bedzie takze przelom w mp...rewelka halo ruleZ

__________________

Be Ready To Be POISONED

RTCW Team http://poison.rtcw.pl


Posted by [SPECNAZ]RoL on 02-11-2001 21:04:

Mo�na by stworzy� wspulnymi si�ami jakiegos moda, taki Polski akcent

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]krzysiek on 02-11-2001 22:41:

First Person Perspective

No multiplayer w RF jest badziewny (co nie znaczy ze nie siekam dniami i nocami ). Wynika to z tego, iz postawiono na singla. Bo w takim Quaku czy CS to albo nie ma singla albo jest badziewny. Sam RF bardzo przypomina HL'a i mozliwe ze tak jak i w HL'u tak i tu mody uratuja multipla. Jednak nalezy pamietac o dwoch sprawach:
1) RF jest szybsza gra, dynamiczniejsza niz HL wiec modow, ktore zakladaja cos wiecej niz siepanine bedzie trudno zrobic bo ta gra poprostu jest za szybka na nie (mowie o modach typu CS, DoD). Natomiast mody Quakowe (jak Arena etc.) to moga nie znalesc wielu wielbicieli bo po kiego zamieniac w takim ukladzie Quakea na RF :/ .
2) Niedlugo wychodza gry jak SoF2, AvP2 czy RtCW, ktore uziemia RF'a juz do konca. Nie zdazy sie on niestety rozwinac do ich nadejscia.
Dlatego sadze ze multiplayer pod RF nie ma przyszlosci a co za tym idzie gra najprawdopodobniej padnie .

__________________


Posted by [SPECNAZ]RoL on 03-11-2001 11:38:

A ja se w�asnie wyobra�am moda DRU�YNOWEGO, robionego tak jak singelplayer. Taki CS tylko RF'owy scisle zwi�zany z fabu�� RF. Mianowicie 2 timy: Red factoin i ultor. I r�ne misje kt�re RF mush� wykona� a U ma im w tym przeshkodzi�. np. RF maj� jakies lataj�ce pojazdy i mush� zRushowa� baze Ultoru laub Jest w�w�z [tak to sie pishe ? ] i RF maj� jakis opancerzony pojazd, RF maj� przeprowadzi� bespiecznie pojazd do konca w�wozu a U naruralnie go znishchy�. Pod taki tryb gry jest du�o pomys��w na mapy, ostatnio gry dr�ynowe s� w modzie, spodoba sie to zwolennikom singla, mo�na dobrze wykorzysta� pojazdy i przedewshystkim geo-mod'a i jest to jeden z niewielu sposob�w na przytrzymaniu gry przy �yciu. Weg�ug mnie pomys� jest naprawde dobry i wcale nie trzeba du�o robi� by taki rezultat uzyska�... [por�wnuj�c z CS'em gdzie trzeba by�o zmienia� wshystkie modele...] Wystarczy tylko troche dobrych checi...

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]krzysiek on 03-11-2001 11:49:

First Person Perspective

Dobrych checi troche ale wytrwalosci tyle ile wiekszosc osob nie posiada .

__________________


Posted by Nasca on 04-11-2001 00:40:

Hm, Red Faction to Red Faction i Team Fortressa 2 lub Halo z nigeo nie zrobimy+:-) Ale Red Faction powinien miec 'redfactionowy' multpilajer, taki jak mowil Rol. Czyli te misje multiplajerowe scisle zwiazane z fabula. To juz byloby cos!

__________________
+:-)


Posted by [FPP]krzysiek on 04-11-2001 00:49:

First Person Perspective

No pomazyc dobra rzecz .

__________________


Posted by $p!n#z@ on 04-11-2001 15:21:

witam,
postanowi�em dorzuci� tu swoje 3 grosze (wcze�niej musia�em si� zarejestrowa� sic!)


do Rol'a:
nie liczy�bym na wsparcie QuArK'a dla RF - dlaczego ???
engine RF zbli�ony jest do Unrealowego co oznacza �e �wiat gry to jeden wielki blok w kt�rym poprzez dr��enie wycinamy nasz� mapk� , QuArK wspiera wszystkie gry oparte na id engine w kt�rych map� buduje si� poprzez wype�nianie pustki blokami .Mo�e si� wydawa� �e r�znica niewielka ale dochodzi jeszcze jeden wa�ny aspekt - mapy w RF jak i U s� jakby na bie��co kompilowane tzn . w czasie rzeczywistym porzez edytor ,znacznie skraca to czas kompilacji w przeciwie�stwie do silnik�w id'a.

Nie raz ludzie pytali si� na forum QuarK'a dlaczego nie ma wsparcia dla Unreala - pow�d jest prosty nikt z obecnego teamu nie wie jak doko�ca dzia�a rzeczywista kalkulacja w edytorze ,dlatego na razie nik�e s� szanse na wsparcie dla RF .

do 2*loop'a :

1.) to �e gra jest szybka w niczym nie przeszkadza - poto s� mody �eby to zmieni�
2.)co do gier takich jak SoF2 ,RTCW , MoH to operte s� na silniku Q3 du�ych rewolucji si� nie spodziewam , wyobra�am sobie mapk� podobn� do tej z RTCW test tylko z geomodem jestem przekonany �e RTWC idzie w odstawk� , wre�cie mozna by totalnie niszczy� bunkry , teren , przedmioty to przecie� jest bardziej realistyczne (a zarazem grywalne) ni� wysadzanie mur�w w tylko wyznaczonym do dego celu miejscach .

Co do mod�w to narazie tw�rcy s� ograniczeni bo oficjalne sdk nie zosta�o jeszcze wypuszczone ale surfuj�c po necie znalaz�em par� ciekawych miejsc :
http://www.3dap.com/redfaction/dp/ - du�o link�w do stron z modami.
Szczeg�lnie interesujaco zapowieda sie ten mod :
http://redfaction.volitionwatch.com/otvmod

__________________
http://republika.pl/spin_oza


Posted by $p!n#z@ on 04-11-2001 15:40:

co� sie pochrzani�o iwys�a�o 2 razy , nie moge tego usun�� ??? wi�c przeedytowa�em , sorrki

__________________
http://republika.pl/spin_oza


Posted by [FPP]f0rgotten on 04-11-2001 17:46:

ta, dla mnie ten nowy mod do zniszczanai tekstur na mapie jest troche niedopracowany


Posted by Lucas on 05-11-2001 07:19:

Zgadzam sie zalozycielem topica - RF gralem pierw demo multi i bylo beznadziejnei. Dopiero gra spodobala mi sie w single...

__________________


Posted by [SPECNAZ]RoL on 05-11-2001 14:06:

Mnie najbbardziej rozwalaja beznadziejnos� map MP. A jak wczoraj sci�gno�em Sniper city to bysla�em �e b�de po pod�odze sie turla�

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]krzysiek on 05-11-2001 16:55:

quote:
Napisane oryginalnie przez [SPECNAZ]RoL
Mnie najbbardziej rozwalaja beznadziejnos� map MP. A jak wczoraj sci�gno�em Sniper city to bysla�em �e b�de po pod�odze sie turla�

Prawda. Ja tez.

__________________


Posted by [SPECNAZ]RoL on 05-11-2001 20:18:

Lightbulb

No wi�c trza cos z tym zrobi� Ja osobiscie mam pare pomy��w, ale edytor nie ten

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]krzysiek on 05-11-2001 22:04:

First Person Perspective

Jak edytor nie ten to czas sie przekwalifikowac. Niedlugo (niedlugo czyli najszybciej za 3 tyg.) na rf.fpp.pl dodamy przetlumaczony w pelni HELP RED. Tak wiec czatowac a zycie bedzie latwiejsze.

__________________


Posted by [FPP]f0rgotten on 06-11-2001 11:26:

Arrow

Nie ma c, RF jest fajowa gra, ale jest na razie do niego za malo fajnych modow, typu CS no i latek, ale na pewno sie to nie bawem zmini...

__________________
#f0rgotten-fans @ irc.quakenet.org


Posted by [SPECNAZ]RoL on 06-11-2001 13:36:

By sie jeshche na rf.ffp.pl dzia� "recenzje map" przyda�

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]f0rgotten on 06-11-2001 13:54:

Exclamation

quote:
...rf.ffp.pl dzia� "recenzje map"...[/B]


dla niewtajemniczobych napisze pelny adres:

http://redfaction.fpp.pl

Zapraszam

__________________
#f0rgotten-fans @ irc.quakenet.org


Posted by [SPECNAZ]RoL on 06-11-2001 14:21:

quote:
Napisane oryginalnie przez SubZero.


dla niewtajemniczobych napisze pelny adres:

http://redfaction.fpp.pl

Zapraszam



Sub, to nie problem zjecha� troche ni�ej suwakiem i klikn�� na linq

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]f0rgotten on 06-11-2001 14:26:

quote:
Sub, to nie problem zjecha� troche ni�ej suwakiem i klikn�� na linq


wiem RoL, ale dla niektorych moze to sprawic problem, no wiesz jak komos scroll sie zatnie czy cos

__________________
#f0rgotten-fans @ irc.quakenet.org


Posted by [SPECNAZ]RoL on 06-11-2001 14:31:

Tak, wiem, board to NAAAPRAAAAWDE skomplikowana rzecz [Troche ma�y "zjazd" z tematu ]

__________________
I'm cool


Posted by [FPP]f0rgotten on 06-11-2001 15:01:

Talking


zaden zjazd

__________________
#f0rgotten-fans @ irc.quakenet.org


Posted by [FPP]krzysiek on 06-11-2001 15:46:

First Person Perspective

Adres rf.fpp.pl tez dziala i szybciej sie go wpisuje niz redfaction.fpp.pl.
btw: CS ROX!!! Juz ponad roczek sie w niego zagrywam.

__________________


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:33.