FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2135)


Posted by BadIdea on 12-11-2001 16:16:

Exclamation Mplayer FAQ!

Zapraszam do wspolpracy.
Zbieram pytania, pomysly i uwagi...
W pliku mam zamiar umiescic takze cos takiego jak

Zasady i rady. (or somethhing)

NP:
1.Nigdy nie blokuj przejscia innym... jesli chcesz przystanac, piszesz cos w konsoli itp.... nie stoj w przejsciu, na schodach, w ducts, w drzwiach bunkra... W ten sposob blokujesz innym droge ucieczki/ataku. Pomysl co sie stanie, jesli ktos wrzuci granat w tlum twoich kumpli a ty stojac jak kolek w przejsciu odetniesz im droge ucieczki?
Nie zdziw sie, jesli ktos z twojego zespolu pozbawi cie w takiej sytulacji zycia.

2 ?

POmyslmy nad tym...

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by GrOs on 12-11-2001 16:38:

Thumbs up

Mplayer FAQ! to dobry pomysl. Moze wiecej graczy RTCW zacznie stosowac sie do rad tu zamieszczanych i gra bedzie przebiegac sprawniej.

Osobiscie radzilbym graczom:

1. Uwazac na naloty rzucane przez porucznikow axis, podczas przeskakiwania przez mur na plaze.

2. Uwazac na granaty wrzucane do pomieszczen . Czasami medyk nie ma czasu zeby wskrzesic swoich zolnierzy, a tu jeszcze inni z jego druzyny wala mu granaty na leb .

Pozdrawiam

__________________
T 3. GrOs

IRCnet #wolfpl


Posted by Zoltan on 12-11-2001 17:03:

ktores tam. Nie flooduj chata haslami typu: Medic, Medic ! ...

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Posted by ins@ne on 12-11-2001 17:05:

wypad z zapalniczk� (flame-thrower) z WarRoom - nienawidz� jak kto� ze mnie robi pieczyste


Posted by R[e]dek on 12-11-2001 17:06:

Post

drogi graczu alliesow pamietaj o tym ze jesli jestes juz liutenantem to qr#%@ rzucaj te #^@%#& amunicje i pomagaj przy przeskoczeniu przez murek na wylomie i przy gorce ...

__________________
R[e]dek a.k.a. R[e]d


Posted by Xceed on 12-11-2001 17:41:

Lightbulb

Kolejna rada , troch� banalna ;-) GRA� TEAM'OWO !!! Niekt�rzy naprawd� nie mog� poj�� znaczenia tego s�owa ;-( . Pami�tajcie , �e RtcW MP to nie jest Quake ani �aden Deathmatch ... TO JEST GRA ZORIENTOWANA NA GRANIE W TEAMACH !!!
Poza tym radocha z grania po sieci w gry team'owe pokroju RtcW jst tym wi�ksza ( IMHO ) , im ciekawsz� i bardziej rajcuj�c� akcj� przeprowadzi tw�j zesp� .
Pami�tajta o wsp�pracy ...
A i jeszcze jedno : apel o szybsze reagowanie na obecno�� kampiastego snajpera rywala : wysy�ajcie komunikaty , �e taki pacjent gdzie� tam si� kr�ci ;-) ... to bardzo pomaga w p�niejszym dochodzeniu binocularsami czy innym badziewiem ;-)))
I ostatnie : b�d�cie bardziej kreatywni ( cokolwiek to ma znaczy� )
Wiem ,�e ci�zo mnie zrozumie� ale co nieco chyba skumali�cie [nie ?! ;-) ]

Dygresja :
Hmmm , komunikat o tym , �e to jest gra team'owa IMHO powinien si� pojawia� w loadingu mapki ... Serio .

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by DarkXenocide on 12-11-2001 17:41:

Ekipa RTCW FPP napewno stworzy taki FAQ tym lepiej przy po pomocy graczy Z tego co wiem to jakies FAQ tam ZimZum skrobie ale jesio do niego nie zagladalem


Wra heh ty spoleczniq

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [BK]FritzKrieg on 12-11-2001 18:15:

Exclamation

Kolejna rada:
GRAC swoja klasa. tzn.: jezeli gramy medykiem to patrzec na wskazniki energii (zycia) innych i podrzucac im apteczki przy kazdej okazji, grajac oficerem rozdawac amunicje, najbardziej medykom i inzynierom a takze jezeli sie widzi samotnego snajpera na pozycji to tez polecam mu podrzucic ammo.
I znowu, jezeli gramy np. medykiem to biegac, biegac i jeszcze raz biegac wg. zasady 'wszedzie mnie pelno'
Dalej, CZYTAC komunikaty. Przykladowo jezeli oficer krzyczy 'Fire in the hole!' to nie nalezy mu sie pchac pod airstrike czy granat. Ale to tylko przyklad. Wiekszosc graczy (mowie tu o tych powaznych) nie rzuca komunikatow na wiatr i jezeli cos mowia to nie do sciany tylko do was.
Rada profilaktyczna: wlaczyc Team Overlay, macie tam liste wszystkich graczy ze swojej druzyny, gdzie sie kto aktualnie znajduje i ile ma energii (jezeli ksywa jest zaznaczona na zolto - znaczy ze lezy i czeka na medyka, czerwono - ze nie zyje).
Na razie to na tyle. Jak mi cos jeszcze przyjdzie do glowy to zarzuce tutaj.
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by GrOs on 12-11-2001 18:56:

Cool

Punkty nie sa najwazniejsze!!!

Nie zdobywa sie ich, w nastepujacy sposob:

1. Nie strzela sie gosciowi niosacemu doki w plecy, "bo ja chce je doniesc" (widzialem to kiedys w grze :puke;

2. Nie rozbraja sie dynamitu, "bo to moj ladunek musi wysadzic obiekt" ( nagminne dzialanie jednego goscia dzsiaj na toadim.pl :zygi.


Punkty mozna zdobyc fair: fragujac przeciwnikow i robiac wlasciwa robote, kiedy gramy: porucznikiem, medykiem lub in�. .

Pozdrawiam all

__________________
T 3. GrOs

IRCnet #wolfpl


Posted by DarkXenocide on 12-11-2001 19:14:

Moze ktos mi powie czy mozna i jak uzupelnic FUEL w miotaczu

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by BadIdea on 12-11-2001 19:23:

Talking

DarkXenocide to ja pisze FAQ MP na RTCW.FPP.pl
Chcialbym, pojsc dalej niz tylko ...bawic sie w tlumaczenie.
Kozystajac z tego, ze grywamy razem i mozemy o tym pogadac...postanowilem uzupelniac i tworzyc to FAQ takze dzieki temu Boardowi.



POzdrawiam.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by BadIdea on 12-11-2001 19:24:

Smile

quote:
Napisane oryginalnie przez DarkXenocide
Moze ktos mi powie czy mozna i jak uzupelnic FUEL w miotaczu


Najlepiej na Shell'u bo na CPN kantuja.

Ssij i Spij a i miotaczem swoich nie pal.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by Zoltan on 12-11-2001 19:26:

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed
...Kolejna rada , troch� banalna ;-) GRA� TEAM'OWO !!! Niekt�rzy naprawd� nie mog� poj�� znaczenia tego s�owa ;-( . Pami�tajcie , �e RtcW MP to nie jest Quake ani �aden Deathmatch ... TO JEST GRA ZORIENTOWANA NA GRANIE W TEAMACH !!! ...


Hmm a ja gram kfakowo ... a co nie mozna ?? ... Ledwo mi samemu starcza ammo. Ale dla medyka/soldata ktory jest obok mnie ZAWSZE wrzuce troche ammo - nawet jak nie prosi. Na prosby: I need ammo z wara wtedy gdy atakuje FB po prostu nie reaguje bo nie chce tracic czasu na biegniece tam jak mam wazniejsze sprawy na glowie czyli obrone FB i sciany.

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Posted by Xceed on 12-11-2001 19:46:

Wymy�li�em kolejn� bardzo tw�rcz� rad� : graj jak najlepiej potrafisz ;-)))
A i jeszcze jedno , co mi si� nasun�o po dzisiejszym snajpowaniu (:-) : mianowicie je�li jeste� na w miar� otwartym polu i jeste� medykiem ... widzisz , �e kto� dosta� ze snajperki to ... ( uwaga ... paradoks ) NIE RATUJ GO !!! Po prostu ciebie czeka wtedy r�wnie� spotkanie ze �wi�tym Piotrem ;-)))
( w�a�ciwie nie mia�em tego zdradza� , ale ju� , posz�o , trudno ;-)))

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by BadIdea on 12-11-2001 19:54:

Lightbulb

Mozecie sie smiac.. ale do FAQ przetlumaczylem wszystke komendy z Quick Chata...(V-2-3) itp )

Zauwazylem, ze czesc ludzi nie kuma slowa z tego... traktuja to jak SFXy w gierce... trzeba napisac po polsku UWAGA NALOT...
ale kto ma na to czas??!!!

Moze tlumaczenie im pomoze...LOL...

Osobiscie na kazdym servie zabanowalbym "WOLFPLAYEROW"
Zabiaraja miejsce ... itp.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by [BK]FritzKrieg on 12-11-2001 20:26:

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
Osobiscie na kazdym servie zabanowalbym "WOLFPLAYEROW"
Zabiaraja miejsce ... itp.



Popieram
A to ze tlumaczenie im pomoze bym sie nie ludzil... "Playerzy" nie czytaja FAQ-ow. Na debili nie ma innych metod niz te brutalne (ban na nick sounds nice).
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by DarkXenocide on 12-11-2001 21:18:

Bueheh Wra
podpisane bylo zimzium mowie nie zagladalem do srodka.
CPN sux, wole V-Power 99+ . Czyli nie mozna bo zawsze mi sie tak szybko konczy fuel i kombinuje co tu zrobic

Spac bede a ssij ty nie robmy gnoju bo jak sie zaczna dialogi hehz board straci poprawnosc polityczna

Tlumacz grzecznie F_A_Q Ja tam podopisuje pare rzeczy w locie.

Greetz

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by AWEK on 13-11-2001 12:44:

Dobra!Zalety dobrego medyka wg. mnie

1.Rzucaj jak najwiecej apteczek,jak ekipa biegnie z dokami stan z boku i syp apteki po kolei,kiedy saper zaklada ladunek na wszelki wypadek podrzuc mu pare apteczek w te miejsce ...przy obronie FB syp je na ziemie non stop tak samo w warze i kazdym innym miejscu gdzie druzyna stawia obrone
2.Kiedy widzisz,ze leza jacys ludzie od ciebie z teamu a przy nich kreci sie kilku przeciwnikow NIE KOZACZ tylko podnies z ziemi ziomali tworzac w ten sposob przewage(takie zachowanie jest wyraznie premiowane przez tworcow gry wystarczy spojrzec ile punktow jest za fraga a ile za uleczenie)
3.Dobrze strzelaj)


btw.czy punktacja w test2 tez ulegla zmianie czy wczesniej moze nie zauwazylem albo sie myle ale kiedy sypalem ostatnio apteczki przez dluzsza chwile z samego sypania(nikogo nie zabilem,nikogo nie potraktowalem igielka)zrobilem 5 punktow.

__________________
[BK]AWEK


Posted by kag on 14-11-2001 08:41:

Exclamation

apel od Medyka : Zolnierzu jesli brak ci health i juz zawolales Medic! to nie biegnij jak opetany w srodek ognia bo predzej zginiesz i ty i ja niz zdolam ci podrzucic troche apteczek.
2. gracze wolajacy Medic! jesli uslyszycie w poblizu I'm a Medic, rozejrzyjcie sie bo moze wlasnie usiluje was dogonic z moimi apteczkami
3. ranni i konajacy : dajcie sobie i mnie szanse na strzykawe i uwaga do innych : granaty nie sluza do dobijania swoich 'zeby sie nie meczyli"
4. jesli gdzies lezy konajacy teammate ognien zaporowy i zrobienie do niego dojscia zwiekszy szanse na odratowanie o kilkaset %, pamietaj ze nastepnym razem to ty mozesz tam lezec
5. o ile to tylko mozliwe nie stac na/tuz przy konajacych

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by DarkXenocide on 14-11-2001 08:55:

BadIdea czy WRA wole WRA hehe sluchaj olej sprawy typu nie wchodz na linie ognia itp takie uniwersalne. Skupcie sie np na takich sprawach jak KAG pisze. Ja podsumowywac bede stuff od CS i pisac FAQ dla newbies wiec uniwersalne sprawy ci udostepnie przeciez to , to samo to sie wklei i tyle. Tam bedzie tego sporo hehe bo nowa wiara w CS ma wyboraznie jak utrudnic zycie graczom .


Pozdrowienia

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by kag on 14-11-2001 09:43:

Post

zastanawialem sie nad tym co sie dzieje teraz na serwerach rtcw, tzn glownie nad tym chaosem co jest do pewnego stopnia zrozumiale, bo w koncu niektorzy dopiero zaczynaja gracw rtcw i bedzie tych nowych przybywac.... ale powoduje to calkiem przypadkowy sklad druzyn po obu stronach. na razie raczej wypracowanie jakis sensownych prpoporcji jest raczej trudne, jesli nie niemozliwe, ale....
mysle ze warto zastanowic sie nad tym jaki sklad najlepiej by sie sprawdzal, moze w poczatkowej fazie taki: L M S S + E L zapewnia amunicje i wsparcie artyleryjskie, M nie daje umrzec, S robia za wsparcie ogniowe [ chyba raczej z roznym uzbrojeniem, zeby calosc mogla reagowac na rozne zagrozenia] i w takim towarzystwie E moglby chyba spokojnie sobie ten dynamit podlozyc. No i zadne tam biegania grupa bo jeden strzal z panzera wszystkich kosi, raczej formacja rozproszona przodem S i L za nimi M a na koncu E .... a jeszcze jak maja z tylu zabezpieczenie w postaci snajpera ...
co o tym mysliscie ?

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by DarkXenocide on 14-11-2001 10:38:

Teraz trudno powiedziec jaki sklad sie sprawdzi, moim zdaniem lepiej 2x E. Z gry jak narazie wynika ze warto raczej miec Panzery na beach, walace w strzelnice bunkrow. E musza leciec na zlamanie karku liczac ze ich nie skosi ktos. Reszta wali po strzelnicach i na dachy bunkrow biegnac. 1 sniper max. Oczywiscie to taktyka rushu Mi sie w 90% udaje dobiec E jak ostro lece do przodu i tyle. Szczerze mowiac to wole 2x panzery za placami miec niz 2x sniperow. Niemioch zazwczyaj dostaje chowa sie medyk go leczy i tyle. Panzer choc gwarantuje spokuj przy MG i na dachu bunkra raczej tez, jak przytomni goscie obsluguja panzerki, a reszta S ostrzeliwuje sie. Wtedy E ma luz z podkladaniem po prawej pozniej pare HE do bunka i na daszek i podklada sie lewy.

Pozdrowionka.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Zoltan on 14-11-2001 10:48:

IMHO - Soldat z mp40 lub tompem - po co ??? Nie lepiej takich kolesi zastapic LT ? Jak dla mnie Soldat to typo z panzer, flamerem lub snajpa. LT ma zapewniona dostawe ammo jak i tez moze podrzucac plecaki dla innych teammates ... fakt, ze ma troche wiecej granatow ale hmm moze sie myle bo soldatem gralem ... eee nie pamietam czy wogole gralem

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Posted by DarkXenocide on 14-11-2001 11:22:

quote:
Napisane oryginalnie przez Zoltan
IMHO - Soldat z mp40 lub tompem - po co ??? Nie lepiej takich kolesi zastapic LT ? Jak dla mnie Soldat to typo z panzer, flamerem lub snajpa. LT ma zapewniona dostawe ammo jak i tez moze podrzucac plecaki dla innych teammates ...


Jasne ale na 1 szturm po przebiciu murow wdlg mnie poza LT co logicze przydaje sie heavies , flamerkiem rozpedzic czekajacych za murami niemcow, minigunkiem trenches przeczysci etc. ogien zaporowy. Zwykly koles wpadajacy z gunem za wylom w murze czesto konczy od razu Z flamerem mozna troche sie juz pobawic, mowie ze strony teraz niemca nawet jak pilnujemy tych dziur, zwykli LT czy S bez heavy stuff to kaczki sa

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by kag on 14-11-2001 11:33:

Talking

koledzy zolnierze Allies, poprosze jednego takiego z flamerkiem na spawnpoint Axis w gornym bunkrze
a swoja droga to fakt ze panzer zdecydowanie lepiej sie sprawdza przy poczatkowym rushu E, tu nie chodzi o to ile Axis zginie, ale o to ze musza sie schowac i o to chodzi

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by DarkXenocide on 14-11-2001 12:45:

quote:
Napisane oryginalnie przez kag
koledzy zolnierze Allies, poprosze jednego takiego z flamerkiem na spawnpoint Axis w gornym bunkrze



khe khe testowalem to ale konczy sie w 85% tak:

a) koles z minigunem zabija mnie i wiekszosc
b)koles z panzerem zabija all
c)giniemy od granatu all

PS: nie kce mi sie ginac i znow biec jako alies

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by CiaPeQ on 14-11-2001 13:19:

Talking

Troch pokombinowalem i
1 Nie bendziesz mial innej gry przed wolfem
2 Nie bendziesz uzywal nazy wolfa swego nadaremne
3 Pamientaj abysi �wiecil nerwy swych Qumpli z serwa
4 Czcij ruwnowage druzyny
5 Nie zabijaj swego teamu a nie b�dziesz kikowany
6 Nie pozondaj punktow kolegi z teamu
7 staraj sie aby twe pociski nie mijaly sie z celem
8 Nie pozondaj qsywki innego gracza
9 Nie kradnij apteczek I amony
a nie bendziesz okradziony
10 Grajac M.L.E na pla�y nie igrai z snaiperem
mocno kopie a i tak nie mozna mu oddac
11 idac po papierki uwazaj aby cosi ci do glowy nie strzelilo
12 nie zucaj granatow pod nogi qumpla swego (i swoie)
jestescie wystarczajaco rozrywkowi
13 Grajac nie przeceniaj swojch mozliwosci
Titanic tez byl nie zatapialny

__________________
awatar dla wtaiwniczonych


Posted by FF_ZOh1w2 on 14-11-2001 14:12:

Dobra rzecz graj�c Allies to da� do war room w�ciek�ego psa samob�jc� ( jako bro� miotacz lub panzer, przy czym bardziej preferowany jest miotacz wi�cej zam�tu). Nieszcz�snik powinien wej�� przez tunel i nast�pnie zabi� tylu nimc�w ilu si� da. R�wnocze�nie po jego ataku powinien si� pojawi� kolejny oddzia� Allies , kt�ry doczyszcza war room i zabiera papiery. Sprawdza�em tak� taktyk� w rzeczywisto�ci ( poza drugim etapem). Wprowadza u niemc�w niez�y zam�t. Aha... jeszcze jedno taktyka ta jest dobra tylko wtedy gdy axis graj� bardzo pasywnie tzn. odwalaj� kampa w war room.

__________________
Jam ran Waszych nie godzien ca�owa� - powiedzia� medyk i nikogo nie wyleczy�
GG: 1394962
Co do ocen na boardzie ... jedynki mile widziane


Posted by R[e]dek on 14-11-2001 14:23:

Lightbulb

dobre jest tez dobieranie sie w pary albo trojki ... np. medic i liutenant to fajny team. mowie tak ze wzgl na sytuacje na polskich serwach gdzie wiekszosc ludzi przypadkowo sie tam znajduje i nie ma szans na stworzenie jakiegos teamu

__________________
R[e]dek a.k.a. R[e]d


Posted by Zoltan on 14-11-2001 14:27:

quote:
Napisane oryginalnie przez CiaPeQ
Troch pokombinowalem i
1 Nie bendziesz mial innej gry przed wolfem
...
10 Grajac M.L.E na pla�y nie igrai z snaiperem
mocno kopie a i tak nie mozna mu oddac
11 idac po papierki uwazaj aby cosi ci do glowy nie strzelilo
...
13 Grajac nie przeceniaj swojch mozliwosci
Titanic tez byl nie zatapialny



1. Raczej bede
...
10. Snajper to nie jakis polbog, wystarczy tylko umiejetnie podejsc
11. Czasami zapominam wziasc z biura zszywacza ...
...
13.

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 10:20.