FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2728)


Posted by [TFA]tewus on 12-12-2001 11:03:

Exclamation BUG'i na mapach

wiem pewnie znow mnie ktos opierdzieli za nowy temat ale ja uwazam ze ta kwestia jest dosyc powazna.

chodzi mi o to zeby zeby pisac tu o BUG'ach i pomagac sobie z nimi radzic...namieszalem...ale chyba wiadomo o co chodzi

ja mam naprzyklad jeden bug ale musze napierw zdjac screena i porysowac na nim

piszcie wogole o planszach, trickach, technikach itp
pzdr


Posted by bel on 12-12-2001 12:08:

na poczekaniu rzuce jednym: nie jestem pewien czy to nie zostalo poprawione ale jest cos tkiego, ze jak stoisz/kucasz obok MG42 to w momecie jego zniszczenia mozesz sie do niego przykleic (ja tak utknalem) pomaga wtedy /kill


Posted by Cain on 12-12-2001 12:35:

quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet
na poczekaniu rzuce jednym: nie jestem pewien czy to nie zostalo poprawione ale jest cos tkiego, ze jak stoisz/kucasz obok MG42 to w momecie jego zniszczenia mozesz sie do niego przykleic (ja tak utknalem) pomaga wtedy /kill


hehe raz sie tak przylepilem, jeszcze na tescie....
a od czasu do czasu przylepic mozna sie tez bylo do medyka ktory podnosil nas z gleby ale to raczej nie bug na mapie ale w grze..... ( chociaz spotkalem sie z nim tylko na jednej mapie.....pewnie dlatego ze w tescie byla tylko ta jedna )

__________________


Posted by DarkXenocide on 12-12-2001 13:12:

Mnie najczesciej denerwuje taki bug: ze jak cie medyk podnosi kolo czegos, skrzynie, MG tez itp jakies tam zakamarki to utykasz w nich,nie mozesz sie ruszyc, np pod MG, zaklinowany kolo hatcha, miedzy skrzyniami itp... Pozostaje tylko wyjac granat i powiedziec got mit uns i trzymac 5 sek. (wiem ze jest /kill)

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [TFA]tewus on 12-12-2001 13:25:

Smile

hmm...czyli nie jest zle topic sie rozkrecil i nikt mnie nie opiertegesszmeges a i wiele sie nauczylem

posdrofy


Posted by Przecinek on 12-12-2001 15:13:

No wlasnie ...sadze ze terror zwiazany z przymusowa asceza topicowa osiagna absurdalne rozmiary . Sa oczywiscie topic'i do kosza ale zeby nie doszlo do tego ze nikt nie bedzie tworzyl nowych w obawie o objazd . Ponadto czasem czlowiek zejdzie na pokrewny temat ale to tez nie powod aby odrazu tworzyc nowy topic ( tak jak to bylo w przypadku Chrumkulusa -> jakby zrobil nowy topic : "Objechano mnie za TK'stwo " To odrazu zrobilby sie halas ze dla takiej *******y nowy topic zrobiono ) - i tak zle i tak .


Posted by [TFA]tewus on 12-12-2001 15:39:

Talking

czyli jednym slowem udalo mi sie nikt mnie nie opierdzielil, ludzie pisza o bug'ach a i przy okazji poruszony zostal temat opierdzielania o topici cudownie

greetz


Posted by KETTLER on 12-12-2001 16:20:

Post

ja tez wczoraj mialem taki bug na mapie, chyba sie nazywa CASTLE czy jakos tak, byla brama ktora chyba ktos wysadzil, nie jestem pewien, ale bylo ja widac i wiem ze tam byla, ze slepy by ja zauwazyl, a mimio to dalo sie przechodzic przez nia jak terminator, jak sie chcialo


Posted by Zoltan on 12-12-2001 16:51:

Moj BUG w wolfie byl cos a'la bracie syjamscy . Respawnowalem sie w srodku goscia i nie moglem z niego wylesc ... . Malo ze smiechu nie padlem z krzesla. Koles po prostu stal na moim respawnpoincie i chyba tez dostal poteznego laga ... ale to bylo na Test1

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Posted by Cain on 12-12-2001 16:51:

Aha wlasnie, zapomnialem o rzeczy ktora najbardziej mnie denerwuje: pare razy juz zdazylo mi sie, grajac inzynierem, ze zucalem ladunek na ziemie, tracilem caly ten paseczek potrzebny do zucania ( naprawde nie mam pojecia jak to sie moze nazywac.. moze punkty akcji ? ) a dynamitu nie bylo
a jezeli ktos inny rzucal dunamit to poprostu go nie widzialem i pare razy mnie wybuchnal :<
przewaznie po respawnie wszystko wracalo do normy....

__________________


Posted by Cain on 12-12-2001 17:55:

aha wlasnie ta sprawa moze pasowac do tematu o bugach
nie dopisuje jej do ostatniego posta bo to wogole z innej beczki, otoz : mam taki maly problemik, czesto jak dolanczam sie do jakiegos serwera i gram sobie, przy sprzyjajacym pingu to po chwili wyskakuje mi wtyka...... tylko to nie jest taki normalny lag jakie czasami mozna miec, bo zawsze na poczatku wszystko ladnie lazi, przy malym pingu a pozniej staje w miejscu :/ i nie wazne czy na serwie gra 20 osob czy 4........
mam nadzieje,ze ktos zrozumie o co mi chodzi

moze ktos wie co z tym zrobic ?

__________________


Posted by C4|Shiro on 12-12-2001 20:59:

hmm..a co powiecie na pogadanie o ciekawych zakamarkach na mapach...cos w stylu sekretow...miejsscach s pozoru niedostepnych..ale jednak np z pomoca kolegi...to w sumie takie bugi ... tylko pewnie wiekszosc klanow bedzie chciala to zachowac dla siebie...no ale jesli na to pojdziemy

__________________


Posted by [TFA]tewus on 12-12-2001 21:05:

Talking

no ja jestem za to bedzie ciekawe...btw wezmie mnie ktos do klanu czy nie huhu


Posted by GrOs on 12-12-2001 21:17:

Post

Jest jeszcze jedno miejsce z bugiem w mapie communication, w radarze mozna zawisnac w powietrzu tuz przy wejsciu z prawej strony patrzac od zewnatrz i jedynie/kill tak jak poprzednio nas moze wybawic z opresji (trzeba tylko sie modlic, aby nas nikt nie wskrzesil bo od nowa to samo - lewitacja )

__________________
T 3. GrOs

IRCnet #wolfpl


Posted by kag on 12-12-2001 22:09:

quote:
Napisane oryginalnie przez [TFA]tewus
no ja jestem za to bedzie ciekawe...btw wezmie mnie ktos do klanu czy nie huhu


a maile to sie odbiera ?

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by [TFA]tewus on 13-12-2001 00:30:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]kag


a maile to sie odbiera ?



no ba! jasne!...ale o tso hosi? moze jakis skasowalem przez omylke?

pzdrwy


Posted by Cain on 13-12-2001 13:15:

ja chcialem powiedziec, ze do mnie trafil jakis msg na prv w sprawie przyjecia mnie do klanu jak sie domyslam to mialo byc do [TFA]tewus

pozdr.

i patrzcie w kogo klikacie

__________________


Posted by [TFA]tewus on 13-12-2001 15:48:

Talking

uhu! czyli jednak zadzialalo ja czesto gram na ByRy'm wiec tam mozna popatrzec na moje dzialania...profesja? zalezy od sytuacji lubie zmieniac ale sniper da best

aha na Base w budkach pod radarami wybyjcie (mowie do axis) na poczatku szyby wtedy latwo i szybko mozna wrzucic "szyszke" montujacemu ladunek aliantowi

pozdrowy


Posted by Zaitsev on 13-12-2001 16:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]GrOs
Jest jeszcze jedno miejsce z bugiem w mapie communication, w radarze mozna zawisnac w powietrzu tuz przy wejsciu z prawej strony patrzac od zewnatrz i jedynie/kill tak jak poprzednio nas moze wybawic z opresji (trzeba tylko sie modlic, aby nas nikt nie wskrzesil bo od nowa to samo - lewitacja )


A ja mam na to inne zdanie niz GrOs....
Fakt jest tam bag taki i to nie w jednym radarze ale w obydwu...to jest tak jakby sie raptem przykleilo do sciany we wnatrz i raptem jest sie na konsolo sterowania radarem....a wyjscie jest proste(mi sie udalo tego dokonac tak samo z reszta Maxowi albo Bad|dea) wystarczy tylko kucnac i isc do przadu, skakac(mozna i tez wierzga�)....
Kolejnym bagiem w grze na plazy...mi sie zdazylo ze jak podchodze do muru zakladac dynamita to nie widze go tak jakby jzu go ktos wysadzil ale dalej nie moge przejsc(zapora z lustra???) no a pozatym pokazuje mi sie info ze tam trzeba dynamita podlozyc.Ten bag daje duzego plusa bo widze co sie dzieje za murem.
Kolejnym bagiem a moze i tez zludzeniem bylo to ze jak polozylem dynamit na skrzyni to raptem zrobil mi sie wielgachny na caly monitor hmmmmm ciekawe

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***


Posted by [BK]Pioter on 13-12-2001 16:54:

Smile

Wkurzajce sa tez lewitujace wiecznie krecace sie dynamity,ktore wystepuja po rzuceniu dynamitu blisko lezacego na ziemii,pozatym latwo utknac na mapie base w radarze 01 :]
Pozatym czesto widac testrury postaci za drzwiami :) Na assault jak podkladalem dynamit pod dzrwiami w warehouse nad glowa mialem reke z coltem alianta :))))) Niestety strzelac siem nie da ;)) To nie Liero ;]]]]


Posted by Sphere on 13-12-2001 17:07:

mnie wqrza to ... jak to powiedzie� hmm
kto� podsadzi dynamit a ty go zabijesz i cia�o le�y na decie ... efekt ?
nie mo�na rozbroic - przez to 3eba najpierw wysadzi� cia�o granatem, co zajmuje kolejne 5 sek ...


Posted by Zaitsev on 13-12-2001 22:59:

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez Pef_Sphere
mnie wqrza to ... jak to powiedzie� hmm
kto� podsadzi dynamit a ty go zabijesz i cia�o le�y na decie ... efekt ?
nie mo�na rozbroic - przez to 3eba najpierw wysadzi� cia�o granatem, co zajmuje kolejne 5 sek ...




Moze byc i granat ale pamietaj jak go stukniesz to on ma jeszcze szane ze medyk moze go podniesie...wystarczy go serja w lepetyne albo tak jak ty to powiedziales GRANATEM go granatem!!!!

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***


Posted by C4|Shiro on 13-12-2001 23:39:

hmm..a co powiecie na mapke assault...przy rozsuwanej bramie...czasem brama jakby wylatyje z zawiasow i przesuwa sie pare metrow dalej ...i co ciekawe mozna przejsc przejsc wynikla z tego powodu dziure...co wyglada komicznie dla ludzi ktorzy tak nie maja...przechodze przez sciane

__________________


Posted by bel on 15-12-2001 02:38:

quote:
Napisane oryginalnie przez C4|Shiro
hmm..a co powiecie na mapke assault...przy rozsuwanej bramie...czasem brama jakby wylatyje z zawiasow i przesuwa sie pare metrow dalej ...i co ciekawe mozna przejsc przejsc wynikla z tego powodu dziure...co wyglada komicznie dla ludzi ktorzy tak nie maja...przechodze przez sciane


z ta brama to dali ostro dupy. otwiera sie z nie tej strony i wylazi na bok. pamietam jak to pierwszy raz zobaczylem- axis i allys prawie przestali do siebie strzelac tylko sie gapili i rzucali komentarze inni cykali fotki. na assault zdazaja sie tez dlooogie loty po explozjach. to moim zdaniem bug kiedy gracz jest wyrzucany w powietrze na astronomiczne odleglosci, czesto odbija sie od granic mapy. ale ostatnio najbardziej wqurza mnie ta kakofonia jaka sie robi kiedy nonstop 10 osob cos gada i jeszcze slychac ammo, medic, etc. ten qchat jest zle pomyslany. powinno byc tak, ze texty np: "follow me" albo "fire in da hole" czyli takie ktore maja sens i zastosowanie w zasiegu bezposrednim w kontakcie wzrokowym z tmates byly by slyszane w ograniczonym stopniu tylko tym do ktorych sa kierowane (przypuscmy ze w promieniu 10-20m) dalej juz bylo by je slabiej slychac lub wcale. takie txt jak "incoming" albo "we need a Eng." wiadomo max zasieg. jak byloby lepiej nie moosze nikomu moowic.
pozdrawiam


Posted by Zaitsev on 15-12-2001 11:29:

quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet


z ta brama to dali ostro dupy. otwiera sie z nie tej strony i wylazi na bok. pamietam jak to pierwszy raz zobaczylem- axis i allys prawie przestali do siebie strzelac tylko sie gapili i rzucali komentarze inni cykali fotki. na assault zdazaja sie tez dlooogie loty po explozjach. to moim zdaniem bug kiedy gracz jest wyrzucany w powietrze na astronomiczne odleglosci, czesto odbija sie od granic mapy. ale ostatnio najbardziej wqurza mnie ta kakofonia jaka sie robi kiedy nonstop 10 osob cos gada i jeszcze slychac ammo, medic, etc. ten qchat jest zle pomyslany. powinno byc tak, ze texty np: "follow me" albo "fire in da hole" czyli takie ktore maja sens i zastosowanie w zasiegu bezposrednim w kontakcie wzrokowym z tmates byly by slyszane w ograniczonym stopniu tylko tym do ktorych sa kierowane (przypuscmy ze w promieniu 10-20m) dalej juz bylo by je slabiej slychac lub wcale. takie txt jak "incoming" albo "we need a Eng." wiadomo max zasieg. jak byloby lepiej nie moosze nikomu moowic.
pozdrawiam



O i to jest sluszna mysl stary....jak se pomysle ze np kolesia zadziugala jakas grupka aliantuffff a ten mowi ze np:Incoming!!
albo ze :uwaga ida,jest ich 5...sa na schodach: a gosc lezy sobie daleko od swojego timu i nie ma kontaktu wzrokowego ze swoim timem....a kazdy widzi co koles pisze.....moze to i bug.
Powinien to uslyszec albo zobaczyc koles ktory taka ofiare widzi ze swoiego timu...albo przynajmniej jest w jakiejs odleglosci od niej(10 metruff?)
Wtedy to bylo by qrefsko realistyczne(przynajmniej jedna z rzeczy zrobiona dobrze i dopracowana)...

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***


Posted by WaWa_Emil_PL on 15-12-2001 12:23:

Post Elko.

To moj drugi (jusz) post
I moze palne cos nie na temat, lub cos co bylo setki razy poruszane.. ale sprobuje jednak bo mam nieodparta chcec nabazgrania czegos.. wiec podobno jest to bug.. nie na mapie ale w grze.. ja nie jestem pewien bo uwazam ze to cheat..
Jest to mozliwosc zycania ile sie chce granatow przez liutenanta przy uzyciu lornetki.. niewiem jak nie dlaczego ale cos takiego jusz wiedzialem kilka krotnie.. coz.. sadze ze jest to godne posta (swiadkiem jest nightman tkory wczoraj razem ze mna natkna sie na takiego typa...) no to dzieki..

__________________
Ludzie to nie wiedza...


Posted by [TFA]tewus on 15-12-2001 15:39:

Wink

szukam klanu (dr lubicz)

wezmie mnie ktos czy nie?


Posted by WaWa_Emil_PL on 15-12-2001 16:27:

Unhappy Wiesz..

Sadze ze raczej jak tak bedziesz sie prezentowac to nikt nie bedzie sie fatygowal by Cie tu znalezc.. radze Wejdz na "polskie klany" (temat rtcw na boardzie) i porozgladaj sie wsrod klanow a jak jakis cie zainteresuje to sie zglos do nich.. kontakt jest przy kazdej chyba dopisce... POWODZENIA!

__________________
Ludzie to nie wiedza...


Posted by Zaitsev on 15-12-2001 16:45:

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez [TFA]tewus
szukam klanu (dr lubicz)

wezmie mnie ktos czy nie?




Stary z tym postem to pod most a nie tu pomylily ci sie chyba topiki....."o czym ty do mnie rozmawiasz?"

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***


Posted by C4|Shiro on 15-12-2001 16:57:

quote:
Napisane oryginalnie przez [TFA]tewus
szukam klanu (dr lubicz)

wezmie mnie ktos czy nie?



Stary graj....jak bedziesz dobry napewno ktos Cie wezmie

__________________


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 10:30.