FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2839)


Posted by Cougar on 16-12-2001 21:21:

Project Wessterplate

Cos mi ktos ostatni nabaknol o takowym...jakas mapa mod? jestesm otowy shostowac taki projekt ale przedstawcie mi szczegoly ofkoz inne projekty rowniez mile widziane

__________________

Be Ready To Be POISONED

RTCW Team http://poison.rtcw.pl


Posted by DarkXenocide on 16-12-2001 22:15:

Westerplatte to bedzie mapa, tworzona przez paru ludzi , w mojej wizji taki miedzyklanowy produktu oparty czesciowo na hostorycznym wygladzie umocnien PL :> Mapka typu BLOW UP , kazda ze stron musi cos wysadzic ala MP_DEPOT. Wszystko jeszcze przed nami, narazie niech badidea skonczy swoja 1sza mapke. Pozniej sie stworzy zespol do MP_Westerplatte. Thats all.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by RealitY on 16-12-2001 22:18:

Talking

o tym projekcie mowil Zaitsev z klanu C4 bodajze...

alianci na londzie a niemcy na statku ... celem aliantow jest wysadzenie centrum kontroli na statku albo inaczej alianci maja bronic umocnien na ladzie przez jakis czas

mi by sie takie cos podobalo gdyby teren byl pokryty gestym lasem i w srodku lasu miedzy drzewami zeby byly bunkry ukryte ... koles sobie (axis) biegnie przez las a tu nagle zamaskowany bunkier go pyk! i zgon i wtedy axisy sie zbieraja podczolgaja sie z boku i mu pac! granata do srodka Kablaam! i juz bunkra nie ma

__________________
Roger That!


Posted by Przecinek on 16-12-2001 22:39:

Khm Khm . A mi by sie np. widzialo zrobienie bardzo duzej ilosci miejsc gdzie mozna wsadzic ladunek wybuchowy . I tak : dawniej szczelnie zakryte bunkry i budynki pod koniec moga byc rumowiskami pod golym niebem . Wszystkie bunkry and sciany byly by do rozwalenia ( oczywiscie nie jako objective ) .Ale tylko np. 3 punkty .

Wniosek : Nie ma co dzielic skory na zywym niedzwiedziu - najpierw trzeba by sie umowic LIVE na chacie i zrobic burze mozgow .


Posted by DarkXenocide on 17-12-2001 00:12:

Nie wiem co mowi zajtsev, rzucilem idee mapy westerplatte przy okazji posta przecinka o next mapach, rozmawialem o tym krotko z badidea ostatnio na icq, i nie wspominal o zadnych statkach?!!

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 07:19:

Thumbs up

A mo�e zrobimy "wysadzenie mostu na rzece XXX"?
Allianci wysadzaj� most ( w 3-punktach), A axis sie broni�.
Po 2 stronach mostu zasieki/ "mini bunkier" do zniszczenia albo worki z piaskiem, i oczywi�cie dzia�ko ( jaka� �cieszka pod sam bunkier, dajmy szanse alliant� =]). Oczywi�cie pare miejsc dla snajper�w na konstrukci mostu, troche drabinek i w�skich przej�c pod mostem.
Most oczywi�cie nad wod� (kto spadnie ten ginie).........
I to na tyle.........

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by R[e]dek on 17-12-2001 09:46:

Talking

albo lasek i gorka w lasku a na szczycie jest sobie wlaz do duzego systemu korytarzy (bunkru) a w srodku ostra napi#%#alana

__________________
R[e]dek a.k.a. R[e]d


Posted by Zoltan on 17-12-2001 10:49:

quote:
Napisane oryginalnie przez R[e]dek
albo lasek i gorka w lasku a na szczycie jest sobie wlaz do duzego systemu korytarzy (bunkru) a w srodku ostra napi#%#alana


Na Westerplatte sa jakies gory ???? Albo trzymacie sie choc troche realiow albo zmiencie nazwe tego projektu ...

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Posted by Cougar on 17-12-2001 12:26:

jak projekt- sajt bedzie gotowy to chetnie dostarcze gotoweych materialow historycznnych, mapy, opisy itp...

__________________

Be Ready To Be POISONED

RTCW Team http://poison.rtcw.pl


Posted by Przecinek on 17-12-2001 13:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Cougar
jak projekt- sajt bedzie gotowy to chetnie dostarcze gotoweych materialow historycznnych, mapy, opisy itp...


Milo by bylo . Nie trzeba by sie martwic o globalny layout . Tylko ze wtedy kazdy kto wlaczy ta mape powinien najpierw poogladac takie zdjecia , wczuc sie w klimat i zobaczyc to co ogladal na zdjeciach w real 3D ! . Mozna tez zrobic zrzuty : zsynchronizowac lot modelu samolotu z czasem respawnu i gotowe .


Posted by RealitY on 17-12-2001 14:00:

nie watpie ze milo jest planowac ale jeszcze bedzie trzeba to ladnie wykonac ... na westerplatte jest las ... (jak prawie wszedzie na wybrzezu) wiec milo by bylo taki lasek zrobic ...
pomysl z mostem tez jest niezly moim zdaniem


B)

__________________
Roger That!


Posted by R[e]dek on 17-12-2001 14:31:

Talking

Zoltan zle mnie zrozumiales bo to byla na nowa mape propozycja hehehehheeh

__________________
R[e]dek a.k.a. R[e]d


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 14:42:

quote:
Napisane oryginalnie przez RealitY

pomysl z mostem tez jest niezly moim zdaniem



DANKE! RealitY

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by DarkXenocide on 17-12-2001 15:10:

No wiec ja myslac o westerplatte od poczatku mialem taki zamysl:

Niemcy atakuja jak na bitch przez mury, wysadzaja je, pozniej musza wysadzic cele/cele wewnatrz komplexu obronnego PL.
Komplex z bunkrow mg.
PL mogli by kontratakowac, np celem bylo by wysadzenie baterii 2 dzial niemieckich, dziala polaczone okopami, i strzezone przez stanowiska mg z workami piachu. Wiec mamy jak depot jedni i drudzy moga atakowac. W zamysle cos ala bitch wyrownana mapa.
Takie cos mi sie jesio mysli:
W dali holstein pyka jak na bitch.
Mur z wyrwa np w ktorej stoi czolg popsooty.
Oczywiescie PL plakaty, w pomieszczeniach pl etc. duzo historycznego stuffu.

DO tego sound PL voices. Niemieckie tez oryg all, to juz robie ogolnie.

Skiny historyczne PL i niemieckie.
Taki mega pak do mapy, mozna go instalowac or nie.

***
Mam taki problem inne modele w MP. Mam animacje klatki all ok rozpisane. na 100% gut. Nie wiem gdzie jeszcze RTCW ma jakies wpisy o animacji (oprocz tych w .cfg modelu), shaddery tez sa ok. Modele jednak jakos dziko sie zachowuja np zamiast biegac suna jak pionki po szachownicy... Wie ktos gdzie to moze byc?

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 16:02:

Wink

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
[BNiemcy atakuja jak na bitch przez mury, wysadzaja je, pozniej musza wysadzic cele/cele wewnatrz komplexu obronnego PL.
[/B]


Czy ta mapa nie bedzie zbyt podobna do "plazy"
Ja bym trzyma� sie pomys�u z mostem Ale powr��my do twojej ver.
Mo�na by zrobi� "now�" bro� "dzia�o" (mo�na by z niej strzela�, jednocze�nie by�a by celem ataku). Dzia�ko znajdowa�o by si� na statku ( by�y by 2 wyj�cia: 1 przez "mini mostek" 2 "pod �odzi�" ) ze statk�w do okop�w ( tu mo�e by� murek) mo�e waln�� jakis wrak czo�gu z dzia�kiem/karabinem do naprawienia, no i bunkier ( 3 wej�cia: 1 g(�)�wne , 2 od "g�ry" , 3 "kanalizacj�" hehe......, kana�y by�y by po��czone z pla��, wyj�cie znajdowa�o by si� w WC (tajne przej�cie {do wysadzenia} pod kiblem, oczywi�cie.......))
PL mieli by dobr� linie obrony, i axis te� byli by w dobej pozyci...
No to na tyle "genialnych" pomys��w......

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by DarkXenocide on 17-12-2001 17:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez [WP]SS-MAN


Czy ta mapa nie bedzie zbyt podobna do "plazy"
Ja bym trzyma� sie pomys�u z mostem Ale powr��my do twojej ver.
Mo�na by zrobi� "now�" bro� "dzia�o" (mo�na by z niej strzela�, jednocze�nie by�a by celem ataku). Dzia�ko znajdowa�o by si� na statku ( by�y by 2 wyj�cia: 1 przez "mini mostek" 2 "pod �odzi�" ) ze statk�w do okop�w ( tu mo�e by� murek) mo�e waln�� jakis wrak czo�gu z dzia�kiem/karabinem do naprawienia, no i bunkier ( 3 wej�cia: 1 g(�)�wne , 2 od "g�ry" , 3 "kanalizacj�" hehe......, kana�y by�y by po��czone z pla��, wyj�cie znajdowa�o by si� w WC (tajne przej�cie {do wysadzenia} pod kiblem, oczywi�cie.......))
PL mieli by dobr� linie obrony, i axis te� byli by w dobej pozyci...
No to na tyle "genialnych" pomys��w......



Most na rzece Kwai itp to moze byc osobna mapa.
Co wy z tymi okretami (statki to handlowe etc) to ma byc historyczna w maire mapa, ktos widzial polakow wysadzajacych holsteina? albo cos? bo ja nie.

Tak bo bitch to wzorowa mapka wywazona etc. Po 2 wersteplatte to podobnie wygladalo, woda mury bunkry etc

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 17:48:

Statek by� musi!:czacha3:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide

Co wy z tymi okretami (statki to handlowe etc) to ma byc historyczna w maire mapa, ktos widzial polakow wysadzajacych holsteina? albo cos? bo ja nie.
Tak bo bitch to wzorowa mapka wywazona etc. Po 2 wersteplatte to podobnie wygladalo, woda mury bunkry etc


Jak dobrze pami�tam to wersteplatte lerzy nad morzem
i by�o atakowane przez niemc�w (tak �e) z morza, a konkretnie przez 1 statek ) Wi�c je�li zalerzy ci na "histori" to statek (przynajmiej jako t�o) powinien by�! Moim skromnym zdaniem najlepszy uk�ad to taki: Axis ze statku na "miasto" i potem na jaki� koszary wojsk PL (przypominam �e westerplatte le�y na p�wyspie)
Statek by� by baz� Axis , a koszary baza PL, "miasto"robi�o by za teren walk.
Teraz tylko kwestia rozmieszczenia karabin�w/okop�w/zasiek�w/miejsc dla snajper�w aby Axis i PL dobrze si� �y�o

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by RealitY on 17-12-2001 19:15:

A teraz ja sie podziele z wami moimi przemysleniami

Baza moze byc w okopach na plazy mowiac o Axis, jakies wraki rozwalonych czolgow ... dziury po ostrzale Holsztyna ... sam statek moze byc gdzies oddalony od plazy zeby z niego lecial ostrzal na plarze tak jak to na beach jest ... zasieki ..pole minowe (jezeli mozliwe do zrobienia) ... biegnac axisem przez te wszystkie miejsca docieramy do podniesienia terenu gdzie na szczycie wydm gdzie sie las zaczyna sa bunkry (zupelnie odwrotna sytuacja jak w omaha beach tym razem polacy morduja szkopow) zdobywajac bunkry mozna wskoczyc do okopow biegnacych dalej przez las ... wszedzie w okol drzewa ... cisza niczym nie przerwana ... oddzialy niemcow nacieraja a tu nagle ze wszystkich stron zasadzka polakow ... istna rzez ! zamaskowane bunkry, stanowiska snajperskie ... niemcy przywarli do scian okopow by nie zostac trafionymi z zewnatrz ... Lt wydaje rozkaz nalotu na pozycje nieopodal jego okopu a sami sie kruja w podziemnym schronie ... polacy wyskakuja z umocnien uciekaja czym dalej od nalotu ... slychac lotnictwo .. nagle screenem zatrzaslo i wszyscy uslyszeli huk ... niektorzy po raz ostatni w tym zyciu (czekaja na nastepne) niemcy nacieraja dalej w lesie znajduja sie na tylach polskich budynki/schrony z posilkami, bronia radiostacja ogrodzone workami z piasku strzezonymi przez dwa stanwowiska ckm. Niemieccy lt zarzadzaja ostrzal altyleryjski z Holsztyna a sami rozdzielajac sie na male oddzialy atakuja ze wszystkich stron umocnienia polskie ... z czasem wszsycy po stronie polskiej w tym rejonie nie zyja ... inzynierzy wtargneli do umocnien gdy przed nimi oddzialy niemcow pilnuja by posilki polakow nie mogly zaprzestac destrukcyjnej misji ... inzynierzy montuja ladunki wybuchowe a w tym czasie na zewnatrz rozpentalo sie pieklo ... krzyki rannych wolajacych o pomoc, naloty, swist kul granaty, pociski z holsztyna total destrakszyn

ahh ta fantazja ... ale prawde mowiac taka akcja mi sie marzy w wolfie ... full wypas

__________________
Roger That!


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 19:37:

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez RealitY

ahh ta fantazja ... ale prawde mowiac taka akcja mi sie marzy w wolfie ... full wypas


Nio Nio! co za wyobra�nia! je�li bedzie taki rozleg�y las jak m�wisz ( i g�sty) to pewnie wszyscy b�d� lecie� na samowolke ( nie mowie tu o zorganizowanych klanach), kazdy we�nie inzyniera i "boczkiem" boczkiem" do celu. Ale pomys� masz dobry tylko z 'wcieleniem �ycie b�dzie gorzej" ale damy rade!

Ja bym doda� mur z 3 "wyrwami" i pare "posterunk�w" z karabinami, a te "schrony" mo�e po��czy� je? jakimi� tunelami?


__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by RealitY on 17-12-2001 19:48:

nie miejszajmy westerplatte z vietnamem wiem ze tunele moga byc fajne ale to nie ta wojna ... 30 lat pozniej to moga i byc tunele w zasadzie podczas drugiej wojny swiatowej tunele byly stosowane glownie w ufortyfikowanych zabudowaniach niemieckich a nie w pierwszych liniach frontow i to jeszcze po stronie polakow !

__________________
Roger That!


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 20:02:

Post

quote:
[i]w zasadzie podczas drugiej wojny swiatowej tunele byly stosowane glownie w ufortyfikowanych zabudowaniach niemieckich a nie w pierwszych liniach frontow i to jeszcze po stronie polakow ! [/B]


Co racja to racja! to nie te czasy! ale RTCW to tylko gra trzeba j� "udoskonali�" gdyby�my trzymali si� �cis�o histori to PL nie mogli by wygra�!
Musz� by� ust�pstwa inaczej zostanie nam : i nic wi�cej!!!!

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by RealitY on 17-12-2001 20:21:

Tym wlasnie rozni sie gra od rzeczywistosci ... sugerowana na podstawie doswiadczen, historycznych wydazen, fantazji autorow ozwierciedlana w sposob jak najbardziej obrazujacy wizje autorow a rownolegle stanowiaca wyrownane szanse obu stron zaprzeczajac tym samym historii i wydazeniom blisko znacznym ...

co do realnosci ... czy zolniez uniusl by plecak pelen ekwipunku 5 bazuk wraz z wyzutniami ciezki karabin maszynowy klasy venom pistolet i kilo granatow ?

__________________
Roger That!


Posted by [WP]SS-MAN on 17-12-2001 20:41:

Post

quote:
Napisane oryginalnie przez RealitY
czy zolniez uniusl by plecak pelen ekwipunku 5 bazuk wraz z wyzutniami ciezki karabin maszynowy klasy venom pistolet i kilo granatow ?

Ja tak nie umiem , po za tym to ty m�wisz �e mapa musi by� zgodna z histori� za durzo ,a "tunele" przyda�y by si�......., bombardowanie z nieba da�o by sie na maxa (realizm wojny) i by�o by cool!

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by RealitY on 17-12-2001 21:21:

W zasadzie normalnie przeciw nalotom sluzyly schrony ... no ale jezeli juz o nich mowa to nie widze przeszkod zeby byly ... ale taka mapa to ogromny naklad pracy .... w zasadzie my tak ty gdybamy ... a co z tego wyjdzie to sie okaze ... najlepiej zeby grupa byla zlozona z ludzi z jednego miasta co by znacznie ulatwilo prace ...

__________________
Roger That!


Posted by Przecinek on 17-12-2001 21:25:

quote:
Napisane oryginalnie przez RealitY
Tym wlasnie rozni sie gra od rzeczywistosci ... sugerowana na podstawie doswiadczen, historycznych wydazen, fantazji autorow ozwierciedlana w sposob jak najbardziej obrazujacy wizje autorow a rownolegle stanowiaca wyrownane szanse obu stron zaprzeczajac tym samym historii i wydazeniom blisko znacznym ...

co do realnosci ... czy zolniez uniusl by plecak pelen ekwipunku 5 bazuk wraz z wyzutniami ciezki karabin maszynowy klasy venom pistolet i kilo granatow ?



Ale co to ma do rzeczy ? To moze odrazu zrobmy platformy lewitujace i teleporty bo po co realizm . Realizm gry to jedno a mapki to jedno . Ja bym chcial by to bylo Westerplatte nie tylko z nazwy . Proponowalbym najpierw zamiescic historyczny stuff a potem na jego podstawie dopiero myslec co i jak .

I jestem przeciwny wysadzaniu muru na poczatku : Znane i nudne jak dla mnie.


Posted by RealitY on 17-12-2001 21:48:

Przecinku ja nie mam nic przeciw realizmowi i wolal bym zeby gra byla jak najbardziej realistyczna wiec pewnie mnie zle zinterpretowales no albo moja wypowiedz wskazywala troche cos innego niz mialem na mysli ....

Wysadzanie murow to juz stary pomysl ale moze byc zastosowany tyle ze nie na samym poczatku gry ... bo np po drodze mozna zrobic mozliwosc wysadzenia muru zeby skrucic sobie droge do sprintu po jakis inny cel...

__________________
Roger That!


Posted by R[e]dek on 17-12-2001 22:46:

Exclamation

1 wrze�nia 1939 garnizon liczy� 182 oficer�w i �o�nierzy pod dow�dztwem majora H. Sucharskiego. Opr�cz broni strzeleckiej, stanowi�cej indywidualne uzbrojenie �o�nierzy, na wyposa�eniu plac�wki znajdowa�o si� 41 karabin�w maszynowych (r�cznych, lekkich i ci�kich), 2 armatki przeciwpancerne, 4 mo�dzierze i 1 dzia�o. Na terenie sk�adnicy wybudowano 6 betonowych schron�w, tzw. wartowni.

1 wrze�nia 1939 ostrzelanie Westerplatte przez niemiecki pancernik Schleswig-Holstein rozpocz�o II wojn� �wiatow�. Polskie linie obronne na Westerplatte atakowane by�y przez oddzia�y niemieckie licz�ce ��cznie 3400 �o�nierzy z Danziger Heimwehr, piechoty morskiej i gda�skiej Schutzpolizei. Ca�o�ci� si� niemieckich dowodzi� genera� F.G. Eberhardt.

heheh i jeszcze cos bardzo przydatnego http://www.mmcafe.com.pl/obiekty/ob_109.htm
mysle ze moze sie przydac

w roznych zrodlach podaja rozna ilosc wartowni 5-6 w kazdej byly po 3 ciezkie karabiny hehe a grubosc murow wynosila 30 cm

__________________
R[e]dek a.k.a. R[e]d


Posted by Xceed on 17-12-2001 22:48:

Lightbulb

Ja marz� o zwiedzaniu O�wi�cimia ... ( i niech �aden z�o�liwiec nie odpisuje , �ebym si� tam przejecha� ;-)
To by by�o "co�" !


Posted by [WP]SS-MAN on 18-12-2001 14:21:

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed
Ja marz� o zwiedzaniu O�wi�cimia ... ( i niech �aden z�o�liwiec nie odpisuje , �ebym si� tam przejecha� ;-)
To by by�o "co�" !


Ja bym wola� do BERLINA!!! Hitlera w czerep!!!

__________________
...... A jak bedzi� trzeba wszyscy p�jdziemy po kolei na �mier�......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by RealitY on 18-12-2001 15:58:

Bylem w oswiecimiu niedawno ... nic nadzwyczajnego jednak czuc historie ... natomiast w berlinie ostatnio jak tam zawitalem to trwaly powazne budowy w centrum ... wiec nie zachwyci was na samym poczatku wielka technologia a duzo dzwigow piasku, halasu ... no i charakterystyczne dla berlina rowery... masa ludzi tam tak jezdzi

__________________
Roger That!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:46.