FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2842)
Nowe Mapy
http://wolfensteincenter.com/downlo...amp;language=en
Re: Nowe Mapy
Mapka Canyon fajnie wygląda, ale że pobiegałem sobie sam po niej to trudno coś więcej powiedzieć...chyba tylko to, ze po respawnie na barce allies natychmiast dostaje klaustrofobicznego lęku, tak tam wąsko
Graliście już na tej mapie? Co o niej sądzicie?
Canyon Carnage wyglada bardzo obiecujaco - duze przestrzenie, masa mozliwosci manewru. Troche duza - wiecej miesa bedzie trza Nie moge sie doczekac testowania.
Druga mapka - Silos costam - z pupy. Znienawidzilem ja od pierwszego wejrzenia Brzydka, zero klimatu, wydaje sie jakby stworzona byla dla olbrzymow.
Ale to pierwsze, plytkie wrazenia. Zero obiektywizmu i autorytatywnosci bo zero testu jak na razie. Pobiegalem se tylko tu i tam wysadzajac to i owo
Pozdrawiam i zachecam do sciagania.
P.S. ByRy, moglbys zapodac ta mapke na serva. Pzdr.
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Re: Nowe Mapy
quote:
Napisane oryginalnie przez ins@ne
http://wolfensteincenter.com/downlo...amp;language=en
__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...
taaa ByRY wywal tego oszoloma Generator i daj te swierzynki. A co do mapek: Canyon- inne spojrzenie na bicza morze być fun a co do Silosa to nie wiem.. pograłbym zeby nie byc goloslownym ale z tego co widzialem po wczorajszym obchodzie ;] to przypominalo to wczesne mapki do dooma (te pokoje 100m na 100, plaski teren i stol dla 30 osob :))
Dobra to moze i ja walne komentarz choc odrazu zaznaczam ze obserwacje moje poczynione zostaly przez pryzmat uprzednio przeczytanych komentarzy tu i owdzie a wiec najpierw moze co na swiecie ( to nie moje opinie ) :
1) Ogolnie mapki sie chwali i nie dziwota ale o tym moze na koncu
2) Mowi sie o duzych polaciach terenu & korytarzy zrobionych na jednej teksturze i zwiazanych z tym pustych pomieszczeniach bez detali .
3) " Surowosc " wykonania i nieproporcjonalosc
-------------------
Dobra to wiedzialem zanim uruchomilem mapki a co potem :
Najpierw zapodalem Carnage_Canyon . Wiadomo ze proste skojarzenia najpierw z Bitcha -> ale wiadomo ze moze to oznaczac wszystko co najlepsze . Wiec szybko przemierzam tereny -> tutaj troche terenu , dzialka , potem system okopow . Nie czulem nudy a napewno juz nie narzekalem na brak detali - wlasciwie to pelno tam "crates" / siatek / flag i wlasciwie trudno by bylo jeszcze urozmaicic teren jednoczesnie go nie zagracajac .
Zwracalem uwage na textury i tez nie zauwazylem aby byly robione na jedno kopyto . Sa po prostu na dobrych miejscach . Ale Sama baza jest dosc slabo zrobiona . Te same tereny na ktorych na zewnatrz sie idzie szybko i ciekawie zamienione sa na dlugie i monotonne korytarze . Wlasciwie to inaczej jest gdy idzie sie samemu a inaczej gdy wre dookola walka ale chyba kazdy kto widzial to mape dotarl tutaj : www.bombki.prv.pl/znamy.jpg
po dlugim i mozolnym dreptaniu takie widoki zza zakretu moga zdolowac . I tu dochodzimy do sedna : Brakuje jakis dodatkowych respawnow dla aliantow : mapa jest tak duza ze przejscie z plazy do centrum bazy axis zajmuje ok. 2 minut ! ( sprint szybko sie wyczerpie ) nie chce byc zlym prorokiem ale jezeli mam biec 2 minuty po to by dostac w jednym z tych dlugasnych korytarzy ( jezeli jestem sam to nie obstawie obu wyjsc ) to THX .
Oczywiscie dopiero prawdziwa gra pokaze naprawde co mapka jest naprawde warta . Z technicznego punktu widzenia jest zrobiona bardzo dobrze , pomyslowo ( przycisk odpalajacy Mortary RULEZ ! ) , ciekawie ... po prostu kawal solidnej roboty
Aha wogole nie napisalem o base : od carnage odejmijcie zroznicowany teren ( moze poza dwoma ciezarowkami ) , powiekszcie wielkie place kilka razy ( Assault sie nie umywa ) . I otrzymacie wlasnie ta mapke
.
na http://www.rtcwfiles.com/ pojawily sie poprawione wersje canyona i silo. nie gralem na silo wczesniej i nie chcialo mi sie sprawdzac co tam nowego Mark REEVE zapodal. szczerze mowiac silo sux at all. za to na canyonie pykalem i swoje zdanie mam. nie wiem z jakimi lamerami trzebaby bylo grac zeby wygrac allies na tej mapie. kilka przyczyn: respawn axis w glownym objective, brak flagi dla allies (za kazdym razem leca kilomery od poczatku z plazy), mozliwosc wejscia na "obramowanie mapy" czyli skaly co prowadzilo do eksterminacji allies na plazy. wszystko co w/w zostalo naprawione; dodany zostal jeszcze jeden obj. (pomijajac flage) alternatywna droga do glownego obj. poprzez wysadzenie tunelu; jest jeszcze poprawiony mur (ten do wysadzenia) nie ma tej dzikiej szpary z prawej; zapewne barki juz nie lepia graczy przy respawnie, nie ma tez tego durnego szczebelka przy wyjciu z niej, albo przynajmniej nie wali sie o niego z bani ; jest takze pare zmian w tunelach. co zostalo nie poprawione? durna drabinka z okopow po lewej, zasieki, dloooogie korytarze bez skrzyn tak jak np na comunique (wiadomo po co), reszte sobie daruje.
pozdro
przynajmiej dali "łate"
__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....
giaaaa...a wiecie skad sciagnac jakiegos edytora do mapek?
__________________
saari.deviantart.com
quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
giaaaa...a wiecie skad sciagnac jakiegos edytora do mapek?![]()
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
ahaaa..tak wlasnie myslalam ze zwykly radiant styknie
dzieki xen
__________________
saari.deviantart.com
Jak go masz to daj znac jakos bo paru moich znajomych tego szuka, z gory thx
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
NOWA MAPKA MARKO "Brunwald Castle"
mapa jest na razie bardzo beta a choc juz autor nie robi zasiekow po ktorych mozna skakac to jednak mapa ma mase niedorobek ktore nie pozwalaja na normalna gre. nie bede wyliczal tych bugow, daruje sobie tez bledy graficzne ale podstawowym mankamentem jest respawn axis a raczej miejsce tego respawnu na mapie. jest tak beznadziejnie umiejscowiony ze szkoda gadac (jest w dodatku tylko auto pick up). zreszta ocencie sami. chcialbym prosic o nie glosowanie na ta mape na serverach. jest to imho najlepsza (jak na razie) mapa autorstwa Marka REEVE jednak poczekajmy na versje final.
pozdr
Re: NOWA MAPKA MARKO "Brunwald Castle"
Tiaaaa... mapka jest faktycznie niezle zrobiona, ale bugow jest troche. Co do respawnow to allies maja kiepski: wszyscy w malym pomieszczeniu (jesli nie zdobyli flagi). Jak axis ich przycisna i dojda do tego domku to male szanse zeby wygrali. Axis ma respawn nad mostem i od razu moga sie ladnie bronic, ale za to jak juz allies dynamit podloza to przez cala mape raczej nie zdaza dobiec zeby rozbroic. Poza tym jak sie spadnie do wody (pod woda tekstury sa nieprzezroczyste w niektorych miejscach i wskrzeszac sie da tylko znad powierzchni), a drzwi nie sa wysadzone to nie ma jak wyjsc! Mialo byc chyba wyjscie (jak sie pojdzie w druga strone niz drzwi do wysadzenia to wychodzi sie po drabince do jakiegos pomieszczenia), ale pojawia sie tylko ikonka ze da sie zniszczyc wlaz a wcale sie nie da... moze dynamitem? Bo tego nie probowalem.
__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
dokladnie, alternatywna (po prawej) droga wysadzanym tunelem konczy sie dlooga grabinka w egipskich ciemnosciach. bez wprawy mozna miec klopoty z zejsciem z tej drabiny. tam jest pomieszczenie w ktorym wystarczy byle gdzie polozyc TNT zejsc spowrotem na dol i wrocic jak wybuchnie. taki jest bug ze nie ma tam ikonki itp. zreszta te przejscie jest marne bo wychodzimy na trase gdzie sie szwendaja obroncy.
http://www.bigredone.net - tutaj sa mapki Bridge, Terrain i jakas tam jeszcze jedna!
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
musze przyznac ze wygladaja calkiem niezle - nie wiem jakie beda w akcji ale pewnie swietne!
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
mp_bridge
mapa jest symetryczna. w pelnym tego slowa znaczeniu. 3wCTF sie klania, elementem laczacym dwa blizniacze obszary jest tytulowy most. mapka jest doskonala a z tymi od Marko nie ma porownania -jest prawie bez bugow, autor wysilil sie graficznie - nie ma pustych olbrzymich przestrzeni, tuneli etc. pomijajac drobne bugi jest najlepsza z dostepnych do tej pory amatorskich produkcji. na tej mapie mamy okazje uslyszec poraz pierwszy alianckie "objective secured" i axisowe "objective taken" (ciekaw jestem czy orginalne paki zawieraja te wav'y), czyli jak wspominalem jest to prawie jak CTF tyle ze zamiast flagi mamy doki. nareszcie ktos to zrobil. wydaje i sie ze mapka niestety bedzie troche za mala dla duzej ilosci graczy. na niej z sensem wydaje sie gra w 4-6 na team pomijajac obsadzanie MG42 i tym podobne. troche zastanawiajace jest tez miejsce respawnu w pokoiku z drzwiami blisko miejsca z dokami - mozliwe ze da sie zablokowac w respawnie przeciwnika czego kazda mapa powinna unikac. kolejna rzecz to pomysl grania na tej mapce (chodzi mi szczegolnie o zalozenia z identycznymi obj dla obu stron i pelna symetryka) meczy klanowych. tu nikt nie powinien nazekac na mape ze jest niesprawiedliwa to samo nie trzeba robic swapteams. co sadzicie?
pozdr
a niech to! jest jeszcze terra i bigshell! terra robi niezle wrazenie jak sie ja pierwszy raz odpali po stronie allies- ten widok z oddali na zamek ehh... axis maja kolejny raz z rzedu na amatorskich mapkach beznadziejny respawn. bigshell- radyjka nadaja Rammstein! hehe to mi sie spodobalo. juz nie ma tych plumkan jak na assault, jeah! fajnie sobie wyobrazic szwabow z tamtych czasow sluchajacych w barakach Rammstein hehe, btw to chyba bedzie moja ulubiona mapka szkoda ze jeszcze okazji pograc na niej nie mialem.
pzdr
2 nowe : Chaos (chyba shit) i ODFTS, zassać mozna z rtcw.fpp.pl w newsach albo od nas link w podpisie moim ( jak i all mapy).
Robią też nowa mapke z Me262 ale news był exclusive wiec nie podawałem na fpp go. Widac ja tu: http://www.planet-wolfenstein.ch/News/news.php
That's all Folks
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
WIZERNES FOREVA!
Wizernes owned me tonight
Juz nie wnikajac w jej oczywiste i bezdyskusyjne walory napomkne zaledwie o czyms tak banalnym jak klimat. Ta mapka go ma i do tego ocieka miodem. Zlizywac panowie!
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Re: WIZERNES FOREVA!
quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg
Wizernes owned me tonight
Juz nie wnikajac w jej oczywiste i bezdyskusyjne walory napomkne zaledwie o czyms tak banalnymjak klimat. Ta mapka go ma i do tego ocieka miodem. Zlizywac panowie!
![]()
__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
Re: Re: WIZERNES FOREVA!
quote:
Napisane oryginalnie przez sud
Tiaaa.. a najlepsze sa pojedynki na glownym placu o wysadzenie drzwi! Jatka az milo i nie ma po co sie zatrzymywac. Do przodu i strzelac. Chociaz powinno sie jeszcze cos wysadzac, chocby ta rakiete obok respawnu.
hmm...tylko te rakiety jakby zywcem z incredibla machine wziete
__________________
Hmm.. Bel, dobry pomysl; jeszcze jedna droga dojscia by sie przydala i wlasnie chyba jakis taki podziemny korytarzyk byl by najlepszy.
Mozna by napisac maila do autora mapki i mu to zasugerowac. Autor mapki Bridge byl bardzo otwarty na tego typu maile, zastosowal sie do sugestii i zrobil kolejna wersje tej mapki.
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Re: Re: WIZERNES FOREVA!
quote:Z tym wysadzaniem rakiety V2 to trafiony
Napisane oryginalnie przez sud Tiaaa.. a
najlepsze sa pojedynki na glownym placu o wysadzenie drzwi! Jatka
az milo i nie ma po co sie zatrzymywac. Do przodu i strzelac.
Chociaz powinno sie jeszcze cos wysadzac, chocby ta rakiete obok
respawnu.
Co sadzicie o tej nowej DBC? totalna porazka dla mnie, opisalem ja na fpp.pl. Ciekaw jestem czy podzielacie moje zdanie.
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Bridge_1c
Ogolnie uwazam ze zmiany sa zdecydowanie na lepsze (drugie dojscie do dokumentow, szczatkowe kratu pod wada i inne drobniejsze) tylko martwi mnie jedna rzecz.
Czy u Was tez nie da sie rozwalic innego wejscia do zamku (to kolo transmit rooma). Sciana niby jest dalej peknieta jak na bridge_1b a nie da sie rozwalic?
__________________
This Is Your Life, Good To The Last Drop - It Doesn't Get Any Better Than This.
This Is Your Life, And It's Ending One Minute At The Time.
Re: Bridge_1c
quote:
Napisane oryginalnie przez Pacek
Ogolnie uwazam ze zmiany sa zdecydowanie na lepsze (drugie dojscie do dokumentow, szczatkowe kratu pod wada i inne drobniejsze) tylko martwi mnie jedna rzecz.
Czy u Was tez nie da sie rozwalic innego wejscia do zamku (to kolo transmit rooma). Sciana niby jest dalej peknieta jak na bridge_1b a nie da sie rozwalic?
Re: Re: Bridge_1c
quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet
... imho to nie trafiony pomysl.
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:22.