FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2842)


Posted by ins@ne on 16-12-2001 23:53:

Exclamation Nowe Mapy

http://wolfensteincenter.com/downlo...amp;language=en


Posted by [mroova]ant on 17-12-2001 11:56:

Re: Nowe Mapy

Mapka Canyon fajnie wygląda, ale że pobiegałem sobie sam po niej to trudno coś więcej powiedzieć...chyba tylko to, ze po respawnie na barce allies natychmiast dostaje klaustrofobicznego lęku, tak tam wąsko

Graliście już na tej mapie? Co o niej sądzicie?


Posted by [BK]FritzKrieg on 17-12-2001 13:46:

Arrow

Canyon Carnage wyglada bardzo obiecujaco - duze przestrzenie, masa mozliwosci manewru. Troche duza - wiecej miesa bedzie trza Nie moge sie doczekac testowania.
Druga mapka - Silos costam - z pupy. Znienawidzilem ja od pierwszego wejrzenia Brzydka, zero klimatu, wydaje sie jakby stworzona byla dla olbrzymow.
Ale to pierwsze, plytkie wrazenia. Zero obiektywizmu i autorytatywnosci bo zero testu jak na razie. Pobiegalem se tylko tu i tam wysadzajac to i owo
Pozdrawiam i zachecam do sciagania.
P.S. ByRy, moglbys zapodac ta mapke na serva. Pzdr.

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by kag on 17-12-2001 14:36:

Re: Nowe Mapy

quote:
Napisane oryginalnie przez ins@ne
http://wolfensteincenter.com/downlo...amp;language=en


ehem tego ..... http://rtcw.fpp.pl/#news330

16·12·2001 - 17:21

prosze tu nie sugerowac ze board jest szybszy niz http://rtcw.fpp.pl

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by bel on 17-12-2001 14:45:

taaa ByRY wywal tego oszoloma Generator i daj te swierzynki. A co do mapek: Canyon- inne spojrzenie na bicza morze być fun a co do Silosa to nie wiem.. pograłbym zeby nie byc goloslownym ale z tego co widzialem po wczorajszym obchodzie ;] to przypominalo to wczesne mapki do dooma (te pokoje 100m na 100, plaski teren i stol dla 30 osob :))


Posted by Przecinek on 17-12-2001 14:56:

Dobra to moze i ja walne komentarz choc odrazu zaznaczam ze obserwacje moje poczynione zostaly przez pryzmat uprzednio przeczytanych komentarzy tu i owdzie a wiec najpierw moze co na swiecie ( to nie moje opinie ) :

1) Ogolnie mapki sie chwali i nie dziwota ale o tym moze na koncu

2) Mowi sie o duzych polaciach terenu & korytarzy zrobionych na jednej teksturze i zwiazanych z tym pustych pomieszczeniach bez detali .

3) " Surowosc " wykonania i nieproporcjonalosc

-------------------
Dobra to wiedzialem zanim uruchomilem mapki a co potem :

Najpierw zapodalem Carnage_Canyon . Wiadomo ze proste skojarzenia najpierw z Bitcha -> ale wiadomo ze moze to oznaczac wszystko co najlepsze . Wiec szybko przemierzam tereny -> tutaj troche terenu , dzialka , potem system okopow . Nie czulem nudy a napewno juz nie narzekalem na brak detali - wlasciwie to pelno tam "crates" / siatek / flag i wlasciwie trudno by bylo jeszcze urozmaicic teren jednoczesnie go nie zagracajac .
Zwracalem uwage na textury i tez nie zauwazylem aby byly robione na jedno kopyto . Sa po prostu na dobrych miejscach . Ale Sama baza jest dosc slabo zrobiona . Te same tereny na ktorych na zewnatrz sie idzie szybko i ciekawie zamienione sa na dlugie i monotonne korytarze . Wlasciwie to inaczej jest gdy idzie sie samemu a inaczej gdy wre dookola walka ale chyba kazdy kto widzial to mape dotarl tutaj : www.bombki.prv.pl/znamy.jpg
po dlugim i mozolnym dreptaniu takie widoki zza zakretu moga zdolowac . I tu dochodzimy do sedna : Brakuje jakis dodatkowych respawnow dla aliantow : mapa jest tak duza ze przejscie z plazy do centrum bazy axis zajmuje ok. 2 minut ! ( sprint szybko sie wyczerpie ) nie chce byc zlym prorokiem ale jezeli mam biec 2 minuty po to by dostac w jednym z tych dlugasnych korytarzy ( jezeli jestem sam to nie obstawie obu wyjsc ) to THX .
Oczywiscie dopiero prawdziwa gra pokaze naprawde co mapka jest naprawde warta . Z technicznego punktu widzenia jest zrobiona bardzo dobrze , pomyslowo ( przycisk odpalajacy Mortary RULEZ ! ) , ciekawie ... po prostu kawal solidnej roboty

Aha wogole nie napisalem o base : od carnage odejmijcie zroznicowany teren ( moze poza dwoma ciezarowkami ) , powiekszcie wielkie place kilka razy ( Assault sie nie umywa ) . I otrzymacie wlasnie ta mapke .


Posted by bel on 23-12-2001 20:04:

na http://www.rtcwfiles.com/ pojawily sie poprawione wersje canyona i silo. nie gralem na silo wczesniej i nie chcialo mi sie sprawdzac co tam nowego Mark REEVE zapodal. szczerze mowiac silo sux at all. za to na canyonie pykalem i swoje zdanie mam. nie wiem z jakimi lamerami trzebaby bylo grac zeby wygrac allies na tej mapie. kilka przyczyn: respawn axis w glownym objective, brak flagi dla allies (za kazdym razem leca kilomery od poczatku z plazy), mozliwosc wejscia na "obramowanie mapy" czyli skaly co prowadzilo do eksterminacji allies na plazy. wszystko co w/w zostalo naprawione; dodany zostal jeszcze jeden obj. (pomijajac flage) alternatywna droga do glownego obj. poprzez wysadzenie tunelu; jest jeszcze poprawiony mur (ten do wysadzenia) nie ma tej dzikiej szpary z prawej; zapewne barki juz nie lepia graczy przy respawnie, nie ma tez tego durnego szczebelka przy wyjciu z niej, albo przynajmniej nie wali sie o niego z bani ; jest takze pare zmian w tunelach. co zostalo nie poprawione? durna drabinka z okopow po lewej, zasieki, dloooogie korytarze bez skrzyn tak jak np na comunique (wiadomo po co), reszte sobie daruje.
pozdro


Posted by [WP]SS-MAN on 23-12-2001 20:51:

Talking

przynajmiej dali "łate"

__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....


Posted by [FPP]Saari on 25-12-2001 08:01:

giaaaa...a wiecie skad sciagnac jakiegos edytora do mapek?

__________________
saari.deviantart.com


Posted by DarkXenocide on 25-12-2001 08:24:

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
giaaaa...a wiecie skad sciagnac jakiegos edytora do mapek?


Ja bym szukał RADIANTa na stronkach dot. Q3 jesli dobrze kojarze all. Zreszta progs juz wymieniany tutaj byl, to chyba best kombajn do robienia map na engine Q3.

No i pewnie ktos ma z boardowiczow.

Dobranoc ide spac nareszcie heeh
PS: Zawleczke mam ale gdzie reszta? Ups BOOM

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [FPP]Saari on 25-12-2001 14:24:

ahaaa..tak wlasnie myslalam ze zwykly radiant styknie
dzieki xen

__________________
saari.deviantart.com


Posted by DarkXenocide on 25-12-2001 17:20:

Jak go masz to daj znac jakos bo paru moich znajomych tego szuka, z gory thx

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by bel on 29-12-2001 16:25:

Thumbs up NOWA MAPKA MARKO "Brunwald Castle"

mapa jest na razie bardzo beta a choc juz autor nie robi zasiekow po ktorych mozna skakac to jednak mapa ma mase niedorobek ktore nie pozwalaja na normalna gre. nie bede wyliczal tych bugow, daruje sobie tez bledy graficzne ale podstawowym mankamentem jest respawn axis a raczej miejsce tego respawnu na mapie. jest tak beznadziejnie umiejscowiony ze szkoda gadac (jest w dodatku tylko auto pick up). zreszta ocencie sami. chcialbym prosic o nie glosowanie na ta mape na serverach. jest to imho najlepsza (jak na razie) mapa autorstwa Marka REEVE jednak poczekajmy na versje final.
pozdr


Posted by sud on 29-12-2001 20:31:

Re: NOWA MAPKA MARKO "Brunwald Castle"

Tiaaaa... mapka jest faktycznie niezle zrobiona, ale bugow jest troche. Co do respawnow to allies maja kiepski: wszyscy w malym pomieszczeniu (jesli nie zdobyli flagi). Jak axis ich przycisna i dojda do tego domku to male szanse zeby wygrali. Axis ma respawn nad mostem i od razu moga sie ladnie bronic, ale za to jak juz allies dynamit podloza to przez cala mape raczej nie zdaza dobiec zeby rozbroic. Poza tym jak sie spadnie do wody (pod woda tekstury sa nieprzezroczyste w niektorych miejscach i wskrzeszac sie da tylko znad powierzchni), a drzwi nie sa wysadzone to nie ma jak wyjsc! Mialo byc chyba wyjscie (jak sie pojdzie w druga strone niz drzwi do wysadzenia to wychodzi sie po drabince do jakiegos pomieszczenia), ale pojawia sie tylko ikonka ze da sie zniszczyc wlaz a wcale sie nie da... moze dynamitem? Bo tego nie probowalem.

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by bel on 29-12-2001 22:28:

dokladnie, alternatywna (po prawej) droga wysadzanym tunelem konczy sie dlooga grabinka w egipskich ciemnosciach. bez wprawy mozna miec klopoty z zejsciem z tej drabiny. tam jest pomieszczenie w ktorym wystarczy byle gdzie polozyc TNT zejsc spowrotem na dol i wrocic jak wybuchnie. taki jest bug ze nie ma tam ikonki itp. zreszta te przejscie jest marne bo wychodzimy na trase gdzie sie szwendaja obroncy.


Posted by Chrumkules on 31-12-2001 14:28:

http://www.bigredone.net - tutaj sa mapki Bridge, Terrain i jakas tam jeszcze jedna!

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by Chrumkules on 31-12-2001 14:45:

musze przyznac ze wygladaja calkiem niezle - nie wiem jakie beda w akcji ale pewnie swietne!

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by bel on 31-12-2001 15:54:

Thumbs up mp_bridge

mapa jest symetryczna. w pelnym tego slowa znaczeniu. 3wCTF sie klania, elementem laczacym dwa blizniacze obszary jest tytulowy most. mapka jest doskonala a z tymi od Marko nie ma porownania -jest prawie bez bugow, autor wysilil sie graficznie - nie ma pustych olbrzymich przestrzeni, tuneli etc. pomijajac drobne bugi jest najlepsza z dostepnych do tej pory amatorskich produkcji. na tej mapie mamy okazje uslyszec poraz pierwszy alianckie "objective secured" i axisowe "objective taken" (ciekaw jestem czy orginalne paki zawieraja te wav'y), czyli jak wspominalem jest to prawie jak CTF tyle ze zamiast flagi mamy doki. nareszcie ktos to zrobil. wydaje i sie ze mapka niestety bedzie troche za mala dla duzej ilosci graczy. na niej z sensem wydaje sie gra w 4-6 na team pomijajac obsadzanie MG42 i tym podobne. troche zastanawiajace jest tez miejsce respawnu w pokoiku z drzwiami blisko miejsca z dokami - mozliwe ze da sie zablokowac w respawnie przeciwnika czego kazda mapa powinna unikac. kolejna rzecz to pomysl grania na tej mapce (chodzi mi szczegolnie o zalozenia z identycznymi obj dla obu stron i pelna symetryka) meczy klanowych. tu nikt nie powinien nazekac na mape ze jest niesprawiedliwa to samo nie trzeba robic swapteams. co sadzicie?
pozdr


Posted by bel on 31-12-2001 20:19:

Exclamation

a niech to! jest jeszcze terra i bigshell! terra robi niezle wrazenie jak sie ja pierwszy raz odpali po stronie allies- ten widok z oddali na zamek ehh... axis maja kolejny raz z rzedu na amatorskich mapkach beznadziejny respawn. bigshell- radyjka nadaja Rammstein! hehe to mi sie spodobalo. juz nie ma tych plumkan jak na assault, jeah! fajnie sobie wyobrazic szwabow z tamtych czasow sluchajacych w barakach Rammstein hehe, btw to chyba bedzie moja ulubiona mapka szkoda ze jeszcze okazji pograc na niej nie mialem.
pzdr


Posted by DarkXenocide on 09-01-2002 00:55:

2 nowe : Chaos (chyba shit) i ODFTS, zassać mozna z rtcw.fpp.pl w newsach albo od nas link w podpisie moim ( jak i all mapy).

Robią też nowa mapke z Me262 ale news był exclusive wiec nie podawałem na fpp go. Widac ja tu: http://www.planet-wolfenstein.ch/News/news.php

That's all Folks

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [BK]FritzKrieg on 09-01-2002 02:21:

Thumbs up WIZERNES FOREVA!

Wizernes owned me tonight
Juz nie wnikajac w jej oczywiste i bezdyskusyjne walory napomkne zaledwie o czyms tak banalnym jak klimat. Ta mapka go ma i do tego ocieka miodem. Zlizywac panowie!

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by sud on 09-01-2002 12:39:

Re: WIZERNES FOREVA!

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg
Wizernes owned me tonight
Juz nie wnikajac w jej oczywiste i bezdyskusyjne walory napomkne zaledwie o czyms tak banalnym jak klimat. Ta mapka go ma i do tego ocieka miodem. Zlizywac panowie!


Tiaaa.. a najlepsze sa pojedynki na glownym placu o wysadzenie drzwi! Jatka az milo i nie ma po co sie zatrzymywac. Do przodu i strzelac. Chociaz powinno sie jeszcze cos wysadzac, chocby ta rakiete obok respawnu.

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by bel on 10-01-2002 03:41:

Re: Re: WIZERNES FOREVA!

quote:
Napisane oryginalnie przez sud

Tiaaa.. a najlepsze sa pojedynki na glownym placu o wysadzenie drzwi! Jatka az milo i nie ma po co sie zatrzymywac. Do przodu i strzelac. Chociaz powinno sie jeszcze cos wysadzac, chocby ta rakiete obok respawnu.


dokladnie, a rakieta jest za blisko respawnu - byla by kicha z wysadzaniem. Mozna by byc jeszcze jedna droge dodac np korytaz podziemny i wejscie/wyjscie w luku obok V2, bo jak nastapi impas na placyku po srodku to zaczynaja sie walki na PF'y a to juz lipa; mapka ma wyglad prawie jak oficjall to komplement duzego kalibru jak dla mnie (Marko niech sie schowa), doadc jeszcze jedna droge, jakis balkonik i juz byla by gratka!


Posted by C4|Shiro on 10-01-2002 04:00:

hmm...tylko te rakiety jakby zywcem z incredibla machine wziete

__________________


Posted by [BK]FritzKrieg on 10-01-2002 12:51:

Arrow

Hmm.. Bel, dobry pomysl; jeszcze jedna droga dojscia by sie przydala i wlasnie chyba jakis taki podziemny korytarzyk byl by najlepszy.
Mozna by napisac maila do autora mapki i mu to zasugerowac. Autor mapki Bridge byl bardzo otwarty na tego typu maile, zastosowal sie do sugestii i zrobil kolejna wersje tej mapki.

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by Scarface on 11-01-2002 16:44:

Re: Re: WIZERNES FOREVA!

quote:
Napisane oryginalnie przez sud Tiaaa.. a
najlepsze sa pojedynki na glownym placu o wysadzenie drzwi! Jatka
az milo i nie ma po co sie zatrzymywac. Do przodu i strzelac.
Chociaz powinno sie jeszcze cos wysadzac, chocby ta rakiete obok
respawnu.

Z tym wysadzaniem rakiety V2 to trafiony
pomysł, dodatkowo można by też zadbać o realistyczną eksplozję
czyli zrobić maksymalną roz*******kę na obszarze o promieniu
70m(bo takie pole rażenia miały V2) i ukatrupić każdego
kto nie zdąży uciec. Ja tak chcę .


Posted by DarkXenocide on 11-01-2002 16:59:

Co sadzicie o tej nowej DBC? totalna porazka dla mnie, opisalem ja na fpp.pl. Ciekaw jestem czy podzielacie moje zdanie.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Pacek on 12-01-2002 16:33:

Bridge_1c

Ogolnie uwazam ze zmiany sa zdecydowanie na lepsze (drugie dojscie do dokumentow, szczatkowe kratu pod wada i inne drobniejsze) tylko martwi mnie jedna rzecz.
Czy u Was tez nie da sie rozwalic innego wejscia do zamku (to kolo transmit rooma). Sciana niby jest dalej peknieta jak na bridge_1b a nie da sie rozwalic?

__________________
This Is Your Life, Good To The Last Drop - It Doesn't Get Any Better Than This.
This Is Your Life, And It's Ending One Minute At The Time.


Posted by bel on 12-01-2002 17:08:

Re: Bridge_1c

quote:
Napisane oryginalnie przez Pacek
Ogolnie uwazam ze zmiany sa zdecydowanie na lepsze (drugie dojscie do dokumentow, szczatkowe kratu pod wada i inne drobniejsze) tylko martwi mnie jedna rzecz.
Czy u Was tez nie da sie rozwalic innego wejscia do zamku (to kolo transmit rooma). Sciana niby jest dalej peknieta jak na bridge_1b a nie da sie rozwalic?


teraz to sie robi dynamitem - imho to nie trafiony pomysl.


Posted by Scarface on 12-01-2002 23:19:

Re: Re: Bridge_1c

quote:
Napisane oryginalnie przez [WC]belhifet

... imho to nie trafiony pomysl.


Nie ma co zawracać sobie głowy wysadzaniem lepiej od razu po doki


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:22.