FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2892)
nowe MAPY w OSP1.0
Kto mial okazje testowac nowe mapki do OSP ?
kciałbym zauwazyc, ze IMHO sa calkiem szybkie napakowane trikami i chyba Polscy wymiatacze mogli by pokazac na nich klase w PM. Zdarzylem sprawdzic kilka np.
OSPDM1 - no koment ale niezle dostosowana..
OSPDM2 - duza i nie wiem jak na niej grac duele na vQ3 ale na PM to chyba by bylo w sam raz, moze 2/2 ?
OSPDM3 - oooo ta mapa na szybkiego duela byla by niezla.. naprawde trudno na niej nie dopaść szybko przeciwnika..
co dalej ?
Tak apropos to w osp1.0 jest tlumaczenie na RUSKI CHINSKI HISZPANSKI ANGIELSKIE tylko o POLAKACH to nikt nie pomyslal..
olewaja nas totalnie, nie licza sie z POLAMI jako graczami.. w CPMA tez chyba nie bedzie Doc'ów po POLSKU..
__________________
dlaczego beginerskie pytania rodzą lamerskie odpowiedzi ?
Mi tam sie wiekszosc z tych map srednio podoba, kilka jest beznadziejnych, kilka fajnych.
OSPDM1 jest wg mnie zrabane...
quote:
Z artykułu który właśnie pisze i niedługo będzie w mojej kolumnie
raficznie prezentuje się całkiem nieźle, grywalnie też nie jest zła, choć polecałbym ją raczej do 1na1 - do TDM się za bardzo nie nadaje, a to ze względu na szybkość z jaką można się po niej przemieszczać w Q3 co masakrycznie zmniejsza jej wielkość. Nie podobają mi się w tej mapie trzy rzeczy: umieszczenie apteczki na skrzyni, która wisi na poziomie kładki prowadzącej do rakietnicy na występie. Przy szybkim sprincie (a raczej powinienem rzecz "bunny hopingu") czasem ciężko jest ją wziąść i albo spada się na dół albo ląduje za daleko i nie ma już po prostu czasu na to, aby zawrócić (np. goni cię przeciwnik). Drugą rzeczą jest jump pad, który prowadzi do owej rakietnicy - nie potrzebnie przyśpiesza to rozgrywkę, przez co mapa staje się jeszcze mniejsza. Nie przypadł mi do gustu także jump pad w tej samej lokacji, który ułatwia dostęp do skalnej półki... Natomiast spodobał mi się pomysł z umieszczeniem Railguna pod wodą, a nie jak to mieliśmy w Q2 w osobnym pomieszczeniu, z którego prowadziło tylko jedno wyjście co wręcz prowokowało do kampowania (przynajmniej to robili moi kumple z lanu, z którymi swego czasu dosyć dużo pogrywałem w Q2). Teraz jest to niemożliwe z bardzo prostej przyczyny - po prostu się udusimy pod wodą.
__________________
no ale graficznie wiekszosc mapek wymiata... a do cpm to mamy przeciez cpmki
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]xen0m
no ale graficznie wiekszosc mapek wymiata... a do cpm to mamy przeciez cpmki![]()
skad mozna zassac te mapki?
__________________
My Preciousss...
quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
nie wiem nietestowalem....ale skoro graficznie wymiataja to pewnie tez wymiataja ci fpsy z kompa![]()
quote:
Napisane oryginalnie przez tRoll_q
skad mozna zassac te mapki?
__________________
Właśnie. nasuneło mi się ciekawe pytanie.
Czy można by ściągnąć tylkoodzielnie mapki. Np. tylko ospdm3?
jezeli poprosisz kogos zeby ci wyciagnal z paka i wrzucil gdzies na serwer to pewnie tak
quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen
jezeli poprosisz kogos zeby ci wyciagnal z paka i wrzucil gdzies na serwer to pewnie tak![]()
__________________
dlaczego beginerskie pytania rodzą lamerskie odpowiedzi ?
Zciągne kod i najczęściej znane mapki. Z 10mb
git!
Tylko skąd?
kod masz na gry.wp.pl a mapki to nie wime
No właśnie z mapkami problem
quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek
No właśnie z mapkami problem![]()
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:37.