FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2966)
radiant
No dobra. Mam mały problem. Kiedy robię mapkę, apotem próbuję przerobić map na bsp coś się pie...doli. Niby wszystko kończy się git ale bsp nie ma. Na dyskietkach do kolegi i u niego działa.
Czy jest tu kotoś kto może mi pomóc. Już ze trzy razy radianta reinstalowałem . Jaką mam wersję? 200
HILFE!
Sweep
a włączyłes z menu bsp bsp_fullvis(light-extra)?
ja miałem ten sam problem i niepamiętam co zrobiłem chyba ,radianta i q3 przeinstalowałem
__________________
Eat shit and die
sweeper sie "chyba" zna na radiancie wiec powinien ci pomoc
Właśnie na jego post czekam
hehehe
Skoro ci wyskoczyl proces bsp to sa dwie opcje:
1) .bsp zostal stworzony ale nie w baseq3/maps tylko tam gdzie masz zainstalowanego radianta, czyli prawdopodobnie tools/ - takie cos sie mi robilo przy starym radiancie wlasnie gdy kompilowalem przez Q3MapExplorer'a.
2) Mapa jest "leaked", tzn. sa miejsca na mapie, w ktorych gracz moze wypasc poza i spadac w nicosc. W takim przypadku .bsp sie nie tworzy. Po skompilowaniu powinienes miec w radiancie gigantyczna, ochydna czerwona lamana linie przeprowadzona przez pol mapy (albo cala, albo 1/4 - to zalezy), ktora pokaze, w ktorych gdzie sa takie miejsca. Nalezy je zabudowac. Mozna to tez zrobic w troche inny sposob, a mianowicie otoczyc cala mape gigantycznym blokiem, na ktory nalozona jest tekstura, ktora nie ma .shader'a (na wszelki wypadek, zeby nie okazalo sie, ze przez ta sciane mozna przejsc), a nastepnie zhollowowac go. Wtedy jednak moze byc problem z poprawnym dzialaniem nieba... Dlatego pierwszy sposob jest lepszy.
A tak btw. to sciagnij sobie GTK Radianta.
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek
Właśnie na jego post czekam![]()
__________________
Niezły reżym masz jak tak w chacie,mnie to jeszcze starzy nigdy niedali szlabanu na kompa
__________________
Eat shit and die
szczescie masz
u ciebie też tak jest xen0m?
__________________
Eat shit and die
quote:
Napisane oryginalnie przez L0b0
Niezły reżym masz jak tak w chacie,mnie to jeszcze starzy nigdy niedali szlabanu na kompa
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
hehehe
Skoro ci wyskoczyl proces bsp to sa dwie opcje:
1) .bsp zostal stworzony ale nie w baseq3/maps tylko tam gdzie masz zainstalowanego radianta, czyli prawdopodobnie tools/ - takie cos sie mi robilo przy starym radiancie wlasnie gdy kompilowalem przez Q3MapExplorer'a.
2) Mapa jest "leaked", tzn. sa miejsca na mapie, w ktorych gracz moze wypasc poza i spadac w nicosc. W takim przypadku .bsp sie nie tworzy. Po skompilowaniu powinienes miec w radiancie gigantyczna, ochydna czerwona lamana linie przeprowadzona przez pol mapy (albo cala, albo 1/4 - to zalezy), ktora pokaze, w ktorych gdzie sa takie miejsca. Nalezy je zabudowac. Mozna to tez zrobic w troche inny sposob, a mianowicie otoczyc cala mape gigantycznym blokiem, na ktory nalozona jest tekstura, ktora nie ma .shader'a (na wszelki wypadek, zeby nie okazalo sie, ze przez ta sciane mozna przejsc), a nastepnie zhollowowac go. Wtedy jednak moze byc problem z poprawnym dzialaniem nieba... Dlatego pierwszy sposob jest lepszy.
A tak btw. to sciagnij sobie GTK Radianta.
wes niepierd*l na tydzien,ja bym dwoch dni bym niewytrzymał
Jesli u ciebie na tydzien to ile np dla xen0m'a czy SweeperR'a.Mnie to sie poprostu w głowie niemiesci
__________________
Eat shit and die
quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek
Co to GTK Radiant.
quote:
Wątpe że chodzi o dziury bo nawet jak robie zwykły kwadrat to i tak jest to samo. No nic Jeszcze po próbuje.![]()
__________________
A najlepiej załatw se najnowszą wersję radianta.
Wtedy wszystko będzie grało(powinno )
__________________
Eat shit and die
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
Najnowsza wersja Q3Radianta oparta na bibliotekach GTK. Dziala o wiele wiele szybciej, ma wiecej opcji, mniej bugow, etc.
Wez wklej loga z kompilacji, ok?
quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek
Nie czaje za bardzo bazy. Daje ci to co uważam, że powinienem. Jeżeli nie o to chodzi to opisz. I żeby twoi starzy częściej robili zakupy![]()
quote:
Napisane oryginalnie przez demarcos
wiesz co jakies 1.5 roku temu jak sie chcialem pobawic radiantem tez mialem identyko problemik i tez mi mapek niechcial robic...uporalem sie z tym w koncu ale jak, to juz niepamietam-w kazdym badz razie niebylo to nic trudnego ,wez cos pokombinuj z katalogami moze- sweeper chyba dopiero we wtorek ci odpowiewiec gl
a na gtk masz to samo?
Dziwne... jakiej uzywasz kompilacji?
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
Dziwne... jakiej uzywasz kompilacji?
komoilacja to z menu bsp . ...znaczy sie na jaki plik chcesz skompilowac mapkę np:bsp_fullVis(light-extra),bsp_fastVis albo bsp_relight itd
którą kompilację używasz?
__________________
Eat shit and die
quote:
Napisane oryginalnie przez L0b0
komoilacja to z menu bsp . ...znaczy sie na jaki plik chcesz skompilowac mapkę np:bsp_fullVis(light-extra),bsp_fastVis albo bsp_relight itd
którą kompilację używasz?
czyli bsp_fullVis(light-extra)?
__________________
Eat shit and die
nie bede zakladal nowego topica, tylko tu zapytam
Czy gtkRadiant jest podobny w obsludze do stareg odobrego Quarka ?
__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao Łódź Team :: Łódzki Ośrodek JuJitsu/JuJutsu
ofcorse
tylko że w new radiancie są poprawione bugi,i jest troche łatwiejszy w obsłudze ogulnie nowym łatwiej sie pracuje
__________________
Eat shit and die
eno facet to ty chyba quarka na oczy niewidziales
co nawet teraz sie z nim bawie
__________________
Eat shit and die
http://www.3ddownloads.com/index.ph...ant/GtkRadiant/ - GTK Radiant
http://www.quake3stuff.com/q3me/files/q3me13.zip - Q3Map Explorer
Zainstaluj sobie najpierw Q3ME i ustaw sobie w menu Compiler Log zeby zapisywal do pliku loga. I wrzuc mi go tutaj.
__________________
moze i ja zaczne mapki robic
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 07:59.