FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=2966)


Posted by j@rzabek on 22-12-2001 20:59:

radiant

No dobra. Mam mały problem. Kiedy robię mapkę, apotem próbuję przerobić map na bsp coś się pie...doli. Niby wszystko kończy się git ale bsp nie ma. Na dyskietkach do kolegi i u niego działa.
Czy jest tu kotoś kto może mi pomóc. Już ze trzy razy radianta reinstalowałem . Jaką mam wersję? 200

HILFE!


Posted by [FPP]xen0m on 22-12-2001 23:12:

Sweep


Posted by L0b0 on 23-12-2001 08:24:

a włączyłes z menu bsp bsp_fullvis(light-extra)?
ja miałem ten sam problem i niepamiętam co zrobiłem chyba ,radianta i q3 przeinstalowałem

__________________
Eat shit and die


Posted by [FPP]Krypton on 23-12-2001 10:05:

sweeper sie "chyba" zna na radiancie wiec powinien ci pomoc


Posted by j@rzabek on 23-12-2001 10:27:

Właśnie na jego post czekam


Posted by SweepeR on 23-12-2001 10:30:

hehehe

Skoro ci wyskoczyl proces bsp to sa dwie opcje:

1) .bsp zostal stworzony ale nie w baseq3/maps tylko tam gdzie masz zainstalowanego radianta, czyli prawdopodobnie tools/ - takie cos sie mi robilo przy starym radiancie wlasnie gdy kompilowalem przez Q3MapExplorer'a.

2) Mapa jest "leaked", tzn. sa miejsca na mapie, w ktorych gracz moze wypasc poza i spadac w nicosc. W takim przypadku .bsp sie nie tworzy. Po skompilowaniu powinienes miec w radiancie gigantyczna, ochydna czerwona lamana linie przeprowadzona przez pol mapy (albo cala, albo 1/4 - to zalezy), ktora pokaze, w ktorych gdzie sa takie miejsca. Nalezy je zabudowac. Mozna to tez zrobic w troche inny sposob, a mianowicie otoczyc cala mape gigantycznym blokiem, na ktory nalozona jest tekstura, ktora nie ma .shader'a (na wszelki wypadek, zeby nie okazalo sie, ze przez ta sciane mozna przejsc), a nastepnie zhollowowac go. Wtedy jednak moze byc problem z poprawnym dzialaniem nieba... Dlatego pierwszy sposob jest lepszy.

A tak btw. to sciagnij sobie GTK Radianta.

__________________


Posted by SweepeR on 23-12-2001 10:32:

quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek
Właśnie na jego post czekam


I sie doczekales Podziekuj moim starym, ze spieprzyli z chaty na zakupy bo inaczej to bym do kompa usiadl pewneie dopiero we wtorek.. =/

__________________


Posted by L0b0 on 23-12-2001 11:06:

Niezły reżym masz jak tak w chacie,mnie to jeszcze starzy nigdy niedali szlabanu na kompa

__________________
Eat shit and die


Posted by [FPP]xen0m on 23-12-2001 13:51:

szczescie masz


Posted by L0b0 on 23-12-2001 14:11:

u ciebie też tak jest xen0m?

__________________
Eat shit and die


Posted by j@rzabek on 23-12-2001 14:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez L0b0
Niezły reżym masz jak tak w chacie,mnie to jeszcze starzy nigdy niedali szlabanu na kompa



U mnie tak jest, ale bardzo rzadko.
A jeśli już to na góra tydzień


Posted by j@rzabek on 23-12-2001 14:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
hehehe

Skoro ci wyskoczyl proces bsp to sa dwie opcje:

1) .bsp zostal stworzony ale nie w baseq3/maps tylko tam gdzie masz zainstalowanego radianta, czyli prawdopodobnie tools/ - takie cos sie mi robilo przy starym radiancie wlasnie gdy kompilowalem przez Q3MapExplorer'a.

2) Mapa jest "leaked", tzn. sa miejsca na mapie, w ktorych gracz moze wypasc poza i spadac w nicosc. W takim przypadku .bsp sie nie tworzy. Po skompilowaniu powinienes miec w radiancie gigantyczna, ochydna czerwona lamana linie przeprowadzona przez pol mapy (albo cala, albo 1/4 - to zalezy), ktora pokaze, w ktorych gdzie sa takie miejsca. Nalezy je zabudowac. Mozna to tez zrobic w troche inny sposob, a mianowicie otoczyc cala mape gigantycznym blokiem, na ktory nalozona jest tekstura, ktora nie ma .shader'a (na wszelki wypadek, zeby nie okazalo sie, ze przez ta sciane mozna przejsc), a nastepnie zhollowowac go. Wtedy jednak moze byc problem z poprawnym dzialaniem nieba... Dlatego pierwszy sposob jest lepszy.

A tak btw. to sciagnij sobie GTK Radianta.



Co to GTK Radiant.
Wątpe że chodzi o dziury bo nawet jak robie zwykły kwadrat to i tak jest to samo. No nic Jeszcze po próbuje.


Posted by L0b0 on 23-12-2001 14:20:

wes niepierd*l na tydzien,ja bym dwoch dni bym niewytrzymał
Jesli u ciebie na tydzien to ile np dla xen0m'a czy SweeperR'a.Mnie to sie poprostu w głowie niemiesci

__________________
Eat shit and die


Posted by SweepeR on 23-12-2001 14:25:

quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek
Co to GTK Radiant.


Najnowsza wersja Q3Radianta oparta na bibliotekach GTK. Dziala o wiele wiele szybciej, ma wiecej opcji, mniej bugow, etc.

quote:
Wątpe że chodzi o dziury bo nawet jak robie zwykły kwadrat to i tak jest to samo. No nic Jeszcze po próbuje.


Wez wklej loga z kompilacji, ok?

__________________


Posted by L0b0 on 23-12-2001 16:12:

A najlepiej załatw se najnowszą wersję radianta.
Wtedy wszystko będzie grało(powinno )

__________________
Eat shit and die


Posted by j@rzabek on 23-12-2001 18:01:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR


Najnowsza wersja Q3Radianta oparta na bibliotekach GTK. Dziala o wiele wiele szybciej, ma wiecej opcji, mniej bugow, etc.



Wez wklej loga z kompilacji, ok?



Nie czaje za bardzo bazy. Daje ci to co uważam, że powinienem. Jeżeli nie o to chodzi to opisz. I żeby twoi starzy częściej robili zakupy


Posted by demarcos on 24-12-2001 08:53:

quote:
Napisane oryginalnie przez j@rzabek


Nie czaje za bardzo bazy. Daje ci to co uważam, że powinienem. Jeżeli nie o to chodzi to opisz. I żeby twoi starzy częściej robili zakupy


wiesz co jakies 1.5 roku temu jak sie chcialem pobawic radiantem tez mialem identyko problemik i tez mi mapek niechcial robic...uporalem sie z tym w koncu ale jak, to juz niepamietam-w kazdym badz razie niebylo to nic trudnego ,wez cos pokombinuj z katalogami moze- sweeper chyba dopiero we wtorek ci odpowie wiec gl


Posted by j@rzabek on 24-12-2001 13:26:

quote:
Napisane oryginalnie przez demarcos

wiesz co jakies 1.5 roku temu jak sie chcialem pobawic radiantem tez mialem identyko problemik i tez mi mapek niechcial robic...uporalem sie z tym w koncu ale jak, to juz niepamietam-w kazdym badz razie niebylo to nic trudnego ,wez cos pokombinuj z katalogami moze- sweeper chyba dopiero we wtorek ci odpowie wiec gl




CZyli jutro. Poczekam.


Posted by [FPP]xen0m on 24-12-2001 14:37:

a na gtk masz to samo?


Posted by SweepeR on 25-12-2001 13:59:

Dziwne... jakiej uzywasz kompilacji?

__________________


Posted by j@rzabek on 25-12-2001 15:23:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
Dziwne... jakiej uzywasz kompilacji?


A mogli byście mówić normalnym językiem.
So... nie jestem pewien o co chodzi, ale sprawdzałem i żadna nie działa

ps- skąd sciągnąc najnowsza wersje?


Posted by L0b0 on 25-12-2001 16:54:

komoilacja to z menu bsp . ...znaczy sie na jaki plik chcesz skompilowac mapkę np:bsp_fullVis(light-extra),bsp_fastVis albo bsp_relight itd
którą kompilację używasz?

__________________
Eat shit and die


Posted by j@rzabek on 25-12-2001 17:50:

quote:
Napisane oryginalnie przez L0b0
komoilacja to z menu bsp . ...znaczy sie na jaki plik chcesz skompilowac mapkę np:bsp_fullVis(light-extra),bsp_fastVis albo bsp_relight itd
którą kompilację używasz?



Tej pierwszej od góry


Posted by L0b0 on 25-12-2001 21:55:

czyli bsp_fullVis(light-extra)?

__________________
Eat shit and die


Posted by ZimZum on 25-12-2001 22:18:

nie bede zakladal nowego topica, tylko tu zapytam
Czy gtkRadiant jest podobny w obsludze do stareg odobrego Quarka ?

__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao Łódź Team :: Łódzki Ośrodek JuJitsu/JuJutsu


Posted by L0b0 on 25-12-2001 22:22:

ofcorse
tylko że w new radiancie są poprawione bugi,i jest troche łatwiejszy w obsłudze ogulnie nowym łatwiej sie pracuje

__________________
Eat shit and die


Posted by demarcos on 25-12-2001 22:39:

eno facet to ty chyba quarka na oczy niewidziales


Posted by L0b0 on 25-12-2001 22:50:

co nawet teraz sie z nim bawie

__________________
Eat shit and die


Posted by SweepeR on 26-12-2001 11:28:

http://www.3ddownloads.com/index.ph...ant/GtkRadiant/ - GTK Radiant
http://www.quake3stuff.com/q3me/files/q3me13.zip - Q3Map Explorer

Zainstaluj sobie najpierw Q3ME i ustaw sobie w menu Compiler Log zeby zapisywal do pliku loga. I wrzuc mi go tutaj.

__________________


Posted by [FPP]xen0m on 26-12-2001 13:05:

moze i ja zaczne mapki robic


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 07:59.