FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=15)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3251)


Posted by DeeGenerate on 04-01-2002 11:21:

problem z colorpalete

czesc ,mam wielki problem ,znudzil mi sie juz czerwony kolor textur w q2 i chcialem sobie zmienic ,podmienilem sobie na przykladowe biale textury w paku no i rozczarowanie .... widzialem je jasniejsze niz poprzednio ale to nie byl kolor bialy :<
zmienilem na soft (gram na openGL) i texturki byly biale ,czyli na akcelu nie chce pokazywac bialych textur ,probowalem podmienic colorpalete ze zmienionymi kolorami i wyskakuje mi "can't find colorpalete" poprzednio zajmowalo mi to 67 kb po zmianie (nie dodawalem nowych kolorow tylko wykozystalem te ktore byly w palecie) colormap zajmowal az 106 kb ,nie wiecie dlaczego nie chce wczytac ten palety?
i jak zrobic na akcelu inne texturki niz czerwone ?

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by R4ff on 04-01-2002 14:11:

q2gamma ..

__________________


whoiseK!


Posted by DeeGenerate on 04-01-2002 14:34:

nic nie daje ..... ,pozatym gamme i tak mam podkr�con� w ustawieniach karty graficznej.

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by weirdo on 04-01-2002 15:05:

quote:
mi "can't find colorpalete" poprzednio zajmowalo mi to 67 kb po zmianie (nie dodawalem nowych kolorow tylko wykozystalem te ktore byly w palecie) colormap zajmowal az 106 kb


colormap ma miec glebie kolorow 256 bit - pewnie zmieniles na wiecej


Posted by R4ff on 04-01-2002 15:12:

lol

__________________


whoiseK!


Posted by weirdo on 04-01-2002 15:59:

quote:
Napisane oryginalnie przez R4ff
lol


sam jestes taki lol


Posted by R4ff on 04-01-2002 16:10:

Eee ja nie jestem lol btw. probowal ktos sie bawic w plikach md2 zeby zmiejszyc bron albo cos innego ?

__________________


whoiseK!


Posted by R4ff on 04-01-2002 16:12:

Btw. Ktos dostal tego aliasa od fpp za zrobienie 300 postoof ? bo ja do tego daze ale jescze duzo mi brakuje

__________________


whoiseK!


Posted by DeeGenerate on 04-01-2002 16:13:

thx weirido za odp
ale niestetry nie zmienialem nic wiencej w palecie kolorow
wykozystalem te co byly ,jak zmienic kolor textur z zoltego na np bialy?
mozesz zamiescic przyklad jak to zrobiles?
z gory fenx :-)

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by weirdo on 04-01-2002 16:53:

quote:
Napisane oryginalnie przez DeeGenerate
weirido


ekhm... jakos inaczej to sie pisze

quote:
Napisane oryginalnie przez DeeGenerate
jak zmienic kolor textur z zoltego na np bialy?


metoda prob i bledow podmieniac poszczegolne kolorki w colormap.pcx... polecam do tego paint shop pro 7.xx

quote:
Napisane oryginalnie przez DeeGenerate
mozesz zamiescic przyklad jak to zrobiles?
z gory fenx :-)



nie wiem, nigdy nie probowalem mi na modulate 20 gra sie calkiem spox bez zadnych przerobek


Posted by DeeGenerate on 04-01-2002 17:17:

ehhh ja tez mam modulate20 ale nie o to biega ,nie macie czasem dosyc tych czerownych kolorkow scian?
bo zobaczylem na fajnym modzie o nazwie comp efekt noktowizora to az mi szczena opadla!
jak ktos wie jak to zrobic to bylbym wdzi�czny za helpa ,dol�czam za��cznik ,obczaicie i sie wypowiedzcie.

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by weirdo on 04-01-2002 18:56:

skompiluj mape bez swiatel - inaczej sie nie da... odsylam cie na http://www.quake2.ac.pl/phpBB/ : moze tam ktos bedzie wiedzial?


Posted by Burning on 04-01-2002 20:20:

ja mam modulate 5 i gra mi sie dobrze... a podmienianie textoor w mapach to nie kfestia colorpallete.pcx (chyba )


Posted by Lesio on 04-01-2002 20:40:

Ten noktowizor w jpg wyglada jak gra na software z brightnes (czy jak to sie tam pisze)na maxa tyle ze takiej pixelady nie ma


Posted by weirdo on 04-01-2002 20:54:

quote:
Napisane oryginalnie przez Burning
podmienianie textoor w mapach to nie kfestia colorpallete.pcx (chyba )


przy odrobinie wprawy uda sie


Posted by Burning on 05-01-2002 21:45:

Lightbulb

co do mojego modulate to 5 nie jest az tak "swiecace" na dm3 chocby(bo na dm1 to wszystko jasniusienkie)... a co do colorpallete to nie wiem czy to ma az taki wplyw na mapy... tam sa oddzielne pliki textoor przeciez. Moze spytac Vader'a? On robi mapy (i to niezle) to powinien wiedziec...


Posted by R4ff on 05-01-2002 21:55:

Hmm na moje to colormap ..... nie trzba sie tak bawic duzo z textorkami.

__________________


whoiseK!


Posted by Burning on 05-01-2002 22:22:

tia??? ale colormap chyba nie odnosi sie az tak bardzo do textoor map, chyba zeby wszystko pozmieniac


Posted by weirdo on 05-01-2002 22:36:

tekstury 3a kazda po kolei zmieniac a palette 'globalnie'


Posted by R4ff on 05-01-2002 23:28:

Wierdo wejdzie i zawszewyjasni hmm no mzoe i tak ale mysle ze colormap zmienia tylko kolor textorki mgle taka nadaje i nic wiencej zreszta zeby wyszly takie textorki jak ustawisz w q2gamma trzba miec patcha na durony albo inne kompy amd

__________________


whoiseK!


Posted by DeeGenerate on 06-01-2002 07:28:

quote:
Napisane oryginalnie przez R4ff
Wierdo wejdzie i zawszewyjasni hmm no mzoe i tak ale mysle ze colormap zmienia tylko kolor textorki mgle taka nadaje i nic wiencej zreszta zeby wyszly takie textorki jak ustawisz w q2gamma trzba miec patcha na durony albo inne kompy amd



hmm ale nie koomacie o co mi biega,gdy podmieniam kolor textur z czerwonego na np niebieski to te texturki dalej maj� odcie� czerwony -to zachodzi na openGL ,gdy zmienie na soft texturki som takie jak chce ,te colorpalete edytuje walleditor :>
malo zajmuje... pobieram kolor niebieski z palety i nakladam na czaerwony tzn ze nie urzywam kolorow z poza palety
przed zapisaniem colorpallete ma 67 kb ,po zmianie kolorow ma 106 kb. pytanie czego tak duzo i czego ti nie chce dzialac ?

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by weirdo on 06-01-2002 09:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez DeeGenerate



gdy podmieniam kolor textur z czerwonego na np niebieski to te texturki dalej maj� odcie� czerwony



bo oddzialuja na nie czerwone swiatla


Posted by Burning on 06-01-2002 11:32:

Wierdo naszym mistrzem , a tak serio to skad ty to wszystko wiesz???


Posted by weirdo on 06-01-2002 11:58:

lata praktyki

czasem sie zdarza, ze przeczytam jakis manual albo inny readme... wiekszosci nigdy sie nie zdarza


Posted by Burning on 06-01-2002 12:04:

Lightbulb

Wiesz, jak pewnie zauwazyles ja tez costam umiem, ale po tej przerwie duzo zapomnialem a poza tym po czesci mi sie nie chce czytac, ale jak nie umiem to najpierw sam shookam, a dopiero potem pytam


Posted by DeeGenerate on 06-01-2002 12:08:

witam again! i oto jestem znowu zachwycony! gdy odpalilem sterowniki do q2 pod AMD OpenGL to az szczena mi opadla!
wreszcie mam widok cos jak z noktiwizora!
all znalazlem na quake2.ac.pl :-)
ale jest kolejny problem......... przy tym widoku z AMD te sciany w niektorych miejscach wygladaj� jak osikane ....... takie z�te a nieraz i czerwone ,zobaczcie screeny i powiedzcie co jest grane ,thx za helpa -licze na was .

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by Burning on 06-01-2002 12:12:

Po prostu tak to wyglada przy kolorowych zrodlach swiatla, a przy takim modulate tak wyszlo jakby ktos oszczal


Posted by weirdo on 06-01-2002 12:13:

ja tez tak mam... jak udalo ci sie osiagnac takie jasne tekstury? przeslesz colorpalette?


Posted by DeeGenerate on 06-01-2002 12:53:

weirido..........
ja nic w color pallete nie zmienialem!
to tylko ten sterownik do AMD opengl (dziala tez do glide)
ale jest kolejna wada..... q2 ma mniej u mnie fps :-(
ladnie wygl�da (oprocz tych sikof) ale cienzej grac :<
plisss help me zebym nie musial grac po ciemku aby niewidziec tych sikof

__________________
i tak jestem wi�kszy od ciebie


Posted by R4ff on 06-01-2002 14:29:

Hm ... Pamientam ze jakos to Fallen robil ale jzu wlasnie nie pamientam jak zadzwonie do niego i sie dowiem jak cos .

__________________


whoiseK!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 01:35.