FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3347)
most czy tama
Przede wszystkim witam
Ja z takim zapytaniem: co wolicie wysadzac - most czy tame??
Wlasnie wzialem sie za dlubanie i osobiscie jakos milej bedzie robilo mi sie tame (wiecej pomyslow mam), ale moze jednak wolelibyscie cos z mostem. Generalnie prosze o sugestie, pomysly i inne takie...
pozdro
[IBZ]_ufuk
Kawa czy herbata ? Osobi�cie wola�bym co� bardziej wykr�conego - np. tama , ktr� trzeba "os�abic" w 3 miejscach dynamitem ( za 3ecim razem robi si� wielkie jebut ;-)))
Ale most tesh jest spox ;-D
Ale tama rulz
no wlasnie mam na mysli cos mocno pokreconego - cala baze nad ta tama, mnustwo wody, drabinek i platform))
bedzie gdzie biegac
[IBZ]_ufuk
Re: most czy tama
quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
Przede wszystkim witam
Ja z takim zapytaniem: co wolicie wysadzac - most czy tame??
Wlasnie wzialem sie za dlubanie i osobiscie jakos milej bedzie robilo mi sie tame (wiecej pomyslow mam), ale moze jednak wolelibyscie cos z mostem. Generalnie prosze o sugestie, pomysly i inne takie...
pozdro
[IBZ]_ufuk
__________________
Tez jestem za tama
__________________
saari.deviantart.com
Zdecydowanie tama
W jakim filmie rozwalali tame ??? W parszywej 12, czy w nawalonych dzia�ach ? Bo to co oni robili podczas tej misji by�o wystarczaj�co pokr�cone i taktyczne
__________________
I'm cool
hmm w sp jest ju� mapka z tam� ... moze da sie zrobi� co� podobnego ... tzn chodzi mi o sam� tam� - �eby by�a podobna ...
No tak, ja tez tam� wol�.
Ale je�li ju� mowa o wysadzaniu czego�, to mo�e to by� te� jaki� nasyp kolejowy
__________________
"... I watch to C- Beams, glitter in darkness on Tannhauser Gate..."
no a ja bym wysadzil statue wolnosci - moze ktos kiedys stworzy taka mapke!
Ah ta moja wyobraznia!
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
Tama, moze rozgrzeb ta z singla, napewno czesc ci sie przyda z niej.
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Moja szkole!!!
Musze kiedys taka mapke zrobic
__________________
saari.deviantart.com
quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Moja szkole!!!![]()
Musze kiedys taka mapke zrobic![]()
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
Re: most czy tama
quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
[...]Ja z takim zapytaniem: co wolicie wysadzac - most czy tame??
__________________
KIeliH
________
gg #78870
irc #wolfpl
quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
no wlasnie mam na mysli cos mocno pokreconego - cala baze nad ta tama, mnustwo wody, drabinek i platform))
bedzie gdzie biegac
[IBZ]_ufuk
__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
Pomysl na mapke
Juz jakis czas temu mialem taki pomysl na mape:
Na podstawie mapki z singla, tej co trzeba ja po cichu przejsc, znalezc snajperski snoop rifle i wyjechac ciezarowka z bazy. Dzien, sloneczko, czyste niebo z kilkoma zaledwie chmurkami, tereny rzadko zalesione, lekko gorzyste (kilka wzniesien), dla potrzeb mapy warto by zrobic lekki lasek, polane (ahh, te partyzanckie klimaty ), moze kilka bunkrow, takich jak w Carnage Canyon, kilka wiez strazniczych (takich jak wlasnie na tej mapce z singla) no i glowny cel, czyli wysadzenie mostu. Most powinien byc duzy, stojacy wysoko nad rzeka, przez taki mniejszy wawoz. Mozna by bylo do niego dochodzic od gory i od dolu (pod mostem, przy wawozie). Nie pochlebiajac sobie
uwazam ze pomysl jest zajebisty i przynajmniej sama sceneria albo inne aspekty z niego powinny byc wykorzystane. Wybrazcie sobie te pojedynki miedzy drzewami, przy i w bunkrach na polanie albo przy samym wysadzaniu duzego mostu!
Jak nikt tego pomyslu nie wykorzysta to chyba sie zdesperuje i sam sie naucze lepic mapki
Pozdry
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
ok, wiec oficjalnie ruszaja prace nad wysadzaniem tamy
ze tak powiem, bede posilkowal sie mapka z singla, ale nie bede jakos wyraznie na niej opieral swojego wytworu.
pozdrawiam i zabieram sie za robote
w 3 misji Commendos 1 byla chyba tama. tam wogule bylo to wszystko ladnie polaczone, jak masz mozliwosc to zobacz sobie te mape
__________________
Be Ready To Be POISONED
RTCW Team http://poison.rtcw.pl
Mam talie pytanie:
Czy jest JU� wersja quarka obs�uguj�ca RTCW ???
__________________
I'm cool
Jako zawodowy piroman ejstem rowneiz za tama: ]
nalepiej taka ktora tzreba oslabic nieco
tylko czy jak wyejbie tama to wsyztskich pod nia zaleje woda?
Re: Pomysl na mapke
quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg
Juz jakis czas temu mialem taki pomysl na mape:
Na podstawie mapki z singla, tej co trzeba ja po cichu przejsc, znalezc snajperski snoop rifle i wyjechac ciezarowka z bazy. Dzien, sloneczko, czyste niebo z kilkoma zaledwie chmurkami, tereny rzadko zalesione, lekko gorzyste (kilka wzniesien), dla potrzeb mapy warto by zrobic lekki lasek, polane (ahh, te partyzanckie klimaty), moze kilka bunkrow, takich jak w Carnage Canyon, kilka wiez strazniczych (takich jak wlasnie na tej mapce z singla) no i glowny cel, czyli wysadzenie mostu. Most powinien byc duzy, stojacy wysoko nad rzeka, przez taki mniejszy wawoz. Mozna by bylo do niego dochodzic od gory i od dolu (pod mostem, przy wawozie). Nie pochlebiajac sobie
uwazam ze pomysl jest zajebisty i przynajmniej sama sceneria albo inne aspekty z niego powinny byc wykorzystane. Wybrazcie sobie te pojedynki miedzy drzewami, przy i w bunkrach na polanie albo przy samym wysadzaniu duzego mostu!
Jak nikt tego pomyslu nie wykorzysta to chyba sie zdesperuje i sam sie naucze lepic mapki
Pozdry
__________________
nie lubie wysadzania w M-plejerze nie weim czemu, a poza tym malo kto jest in�ynierem
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez [SPECNAZ]N3o
nie lubie wysadzania w M-plejerzenie weim czemu, a poza tym malo kto jest in�ynierem
![]()
__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
no pracuje pracuje...tylko ta tama, to mi troszke.........duuuuza wyszla, ale nic to, przynajmniej skakac z niej nikt nie bedzie
mysle, ze pod koniec przyszlego tygodnia powinienem pokazac pierwsze skriny
Chcialem tutaj nadmienic skromnie ze mapka z singla z tama byla baaardzo sprzetozerna. A wiadomo ze fps'y wplywaja znaczaco na ping. Wiec trzeba albo skromnie rozporzadzac wielkimi przestrzeniami albo liczba bajerkow na mapie. Niektorzy - z tego co czytalem na forum - graja w przerazajaco malej ilosci klatek. Dla mnie to niewyobrazalne (nie widze grac ponizej 50 fps) a pomyslcie co sie dzieje na assault... A mapka z tama z singla byla jeszcze wieksza i jeszcze bardziej fps'y redukowala.
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
na razie robie....
nie przeladuje jej specjalnie bajerami, wiec mimo rozmiaru nie powinna byc jakos szczegolnie ciezka, choc jesli tak bedzie, to po prostu pozmniejszam wszystko, co sie da - na czele z tama
quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
no pracuje pracuje...tylko ta tama, to mi troszke.........duuuuza wyszla, ale nic to, przynajmniej skakac z niej nikt nie bedzie
mysle, ze pod koniec przyszlego tygodnia powinienem pokazac pierwsze skriny
__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
quote:
Napisane oryginalnie przez sud
Btw: Fritz z tym 50 to troszke przesadzasz... oko ludzkie i tak nie widzi wiecej niz dwadziescia pare klatek(24?), wiec plynnosci to bardzo nie ujmuje czy jest 30 czy 50. Moze przeskoki sie robia i przyciecia to fakt... Ja mam wachania od 90 do 25 fps zaleznie od miejsca i kiepsko gra mi sie praktycznie tylko przy tych bardzo niskich fps'ach na lotnisku na assault.
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg
Oko ludzkie widzi wiecej niz 24 klatki. W tv wyswietlaja wlasnie z taka szybkoscia. Pozornie jest wszystko ok przy 24 fps. Tez rozumowalem w ten sposob kiedys.
quote:
Ale mi glownie chodzi o usredniona sume klatek a nie to co ci draw_fps wyswietla w rogu (te wartosci bardziej w blad wprowadzaja niz cokolwiek pokazuja). W Q mozna bylo ustawic sobie timedemo i zmierzyc srednia klatek z jakiegos demka w akcji. Do czego daze - do tego ze inna masz wartosc jak wokol ciebie lataja airstriki a inna jak idziesz jakims waskim korytarzykiem. I to samo w walce. Co z tego ze jak sobie gdzies tam po bazie biegasz i masz 40 fps to jak przychodzi do walki i wymiany ognia - masz 10 klatek? Zreszta ciezko mowic lysemu o grzebieniuObetnij sobie troche grafe i detale i pograj tak dzien-dwa w duzej ilosci klatek (conajmniej 50) - zobaczysz jak wzrosnie twoja skutecznosc. Zreszta zobacz w jakiej ilosci klatek sie produkuje gry na konsole - srednia to 60 fps - i to nie dlatego ze to widac czy nie. Plynnosc sie czuje a nie widzi. I nigdy nie zrozumiem kolesia co gra w 10 klatkach, ma ustawione wszystko na ful, kolory, resolution itd. - dla mnie to kompletna amatorka (nie uchybiajac nikomu).
Pozdrufka
__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"
Od poczatku: A propos fps'ow w TV - moze nie zwrociles nigdy uwagi jak np. kamera zatacza krag obserwujac tlum ludzi poruszajacych sie - zobaczysz jakby rozmycia i 'skoki'. Wiesz, tak naprawde to nie bedziesz tego widzial jezeli ktos nie zwroci twojej uwagi na to - i o to chodzi, ale gry a tv to dwa rozne swiaty.
A propos 'widzenia roznicy' w fps'ach to wiadomo ze nie zobaczysz ich stojac w korytarzu albo malym pomieszczeniu i poprzelaczasz ustawienia. Roznice dopiero dostrzegasz biegnac sobie po plazy pomiedzy eksplozjami z mozdzierza, nalotami oficerow i biegajacymi i strzelajacymi wokolo twoimi team8's.
W Q3 klatki sie liczylo w ten sposob:
/timedemo 1
/demo xxx
I w konsoli sie otrzymywalo usredniony wynik. Dobrze by demo mialo w sobie duzo akcji - wtedy wynik bedzie autorytatywny. W wolfie to wyglada prawdopodobnie identycznie (nie probowalem).
Znowu przyznam ze moze Q wywarl na mnie zbyt duzy wplyw ale FPS'y to imho jedna z najwazniejszych rzeczy jezeli chodzi o strone techniczna kazdego FPP'a.
Pzdr.
__________________
One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.
IRCnet - #wolfpl, #globalops
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:44.