FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3347)


Posted by ufuk on 08-01-2002 13:18:

Lightbulb most czy tama

Przede wszystkim witam

Ja z takim zapytaniem: co wolicie wysadzac - most czy tame??
Wlasnie wzialem sie za dlubanie i osobiscie jakos milej bedzie robilo mi sie tame (wiecej pomyslow mam), ale moze jednak wolelibyscie cos z mostem. Generalnie prosze o sugestie, pomysly i inne takie...

pozdro

[IBZ]_ufuk


Posted by Xceed on 08-01-2002 14:00:

Thumbs up

Kawa czy herbata ? Osobi�cie wola�bym co� bardziej wykr�conego - np. tama , ktr� trzeba "os�abic" w 3 miejscach dynamitem ( za 3ecim razem robi si� wielkie jebut ;-)))
Ale most tesh jest spox ;-D
Ale tama rulz


Posted by ufuk on 08-01-2002 14:34:

Talking

no wlasnie mam na mysli cos mocno pokreconego - cala baze nad ta tama, mnustwo wody, drabinek i platform))
bedzie gdzie biegac

[IBZ]_ufuk


Posted by C4|Shiro on 08-01-2002 17:31:

Re: most czy tama

quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
Przede wszystkim witam

Ja z takim zapytaniem: co wolicie wysadzac - most czy tame??
Wlasnie wzialem sie za dlubanie i osobiscie jakos milej bedzie robilo mi sie tame (wiecej pomyslow mam), ale moze jednak wolelibyscie cos z mostem. Generalnie prosze o sugestie, pomysly i inne takie...

pozdro

[IBZ]_ufuk



tame mosty to mamy juz 2

__________________


Posted by [FPP]Saari on 08-01-2002 18:49:

Tez jestem za tama

__________________
saari.deviantart.com


Posted by Nexus6 on 08-01-2002 19:04:

Zdecydowanie tama


Posted by [SPECNAZ]RoL on 08-01-2002 19:41:

W jakim filmie rozwalali tame ??? W parszywej 12, czy w nawalonych dzia�ach ? Bo to co oni robili podczas tej misji by�o wystarczaj�co pokr�cone i taktyczne

__________________
I'm cool


Posted by Sphere on 08-01-2002 20:06:

Talking

hmm w sp jest ju� mapka z tam� ... moze da sie zrobi� co� podobnego ... tzn chodzi mi o sam� tam� - �eby by�a podobna ...


Posted by [mroova]ant on 08-01-2002 20:38:

No tak, ja tez tam� wol�.
Ale je�li ju� mowa o wysadzaniu czego�, to mo�e to by� te� jaki� nasyp kolejowy

__________________
"... I watch to C- Beams, glitter in darkness on Tannhauser Gate..."


Posted by Chrumkules on 08-01-2002 20:42:

no a ja bym wysadzil statue wolnosci - moze ktos kiedys stworzy taka mapke!

Ah ta moja wyobraznia!

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by DarkXenocide on 08-01-2002 23:47:

Tama, moze rozgrzeb ta z singla, napewno czesc ci sie przyda z niej.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by [FPP]Saari on 09-01-2002 00:20:

Moja szkole!!!

Musze kiedys taka mapke zrobic

__________________
saari.deviantart.com


Posted by DarkXenocide on 09-01-2002 00:59:

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Moja szkole!!!

Musze kiedys taka mapke zrobic



LOL a to nieglupie zrobic budynek i boisk + sale gimnastyczna hehe, na faces do skinow da sie ryjki nauczycieli.

Cele :

Wykrasc dziennik z pokoju nauczycielskiego
wysadzic : archiwum szkoly i generator pradu/ skrzynke rozdzielcza jak nie maja generatora heeh

Ihaa chce taka mape

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by KIeliH on 09-01-2002 10:12:

Re: most czy tama

quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
[...]Ja z takim zapytaniem: co wolicie wysadzac - most czy tame??


Ja jestem za tama !

__________________
KIeliH
________
gg #78870
irc #wolfpl


Posted by sud on 09-01-2002 12:35:

quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
no wlasnie mam na mysli cos mocno pokreconego - cala baze nad ta tama, mnustwo wody, drabinek i platform))
bedzie gdzie biegac

[IBZ]_ufuk


Tylko zeby sie dalo skakac z samej gory do wody . Lot z 30 metrow na bache, plusk i -50 hp... ale zyjesz. No i na dole pod woda kanal zakratowany np tez do wysadzenia, albo granatem po prostu... itp. itd. Pomyslow jest duzo.

__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by [BK]FritzKrieg on 09-01-2002 14:38:

Arrow Pomysl na mapke

Juz jakis czas temu mialem taki pomysl na mape:
Na podstawie mapki z singla, tej co trzeba ja po cichu przejsc, znalezc snajperski snoop rifle i wyjechac ciezarowka z bazy. Dzien, sloneczko, czyste niebo z kilkoma zaledwie chmurkami, tereny rzadko zalesione, lekko gorzyste (kilka wzniesien), dla potrzeb mapy warto by zrobic lekki lasek, polane (ahh, te partyzanckie klimaty ), moze kilka bunkrow, takich jak w Carnage Canyon, kilka wiez strazniczych (takich jak wlasnie na tej mapce z singla) no i glowny cel, czyli wysadzenie mostu. Most powinien byc duzy, stojacy wysoko nad rzeka, przez taki mniejszy wawoz. Mozna by bylo do niego dochodzic od gory i od dolu (pod mostem, przy wawozie). Nie pochlebiajac sobie uwazam ze pomysl jest zajebisty i przynajmniej sama sceneria albo inne aspekty z niego powinny byc wykorzystane. Wybrazcie sobie te pojedynki miedzy drzewami, przy i w bunkrach na polanie albo przy samym wysadzaniu duzego mostu!
Jak nikt tego pomyslu nie wykorzysta to chyba sie zdesperuje i sam sie naucze lepic mapki
Pozdry

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by ufuk on 09-01-2002 15:28:

Cool

ok, wiec oficjalnie ruszaja prace nad wysadzaniem tamy
ze tak powiem, bede posilkowal sie mapka z singla, ale nie bede jakos wyraznie na niej opieral swojego wytworu.

pozdrawiam i zabieram sie za robote


Posted by Cougar on 09-01-2002 16:04:

w 3 misji Commendos 1 byla chyba tama. tam wogule bylo to wszystko ladnie polaczone, jak masz mozliwosc to zobacz sobie te mape

__________________

Be Ready To Be POISONED

RTCW Team http://poison.rtcw.pl


Posted by [SPECNAZ]RoL on 09-01-2002 19:21:

Mam talie pytanie:

Czy jest JU� wersja quarka obs�uguj�ca RTCW ???

__________________
I'm cool


Posted by [BK]Pioter on 09-01-2002 22:50:

Talking

Jako zawodowy piroman ejstem rowneiz za tama: ]
nalepiej taka ktora tzreba oslabic nieco
tylko czy jak wyejbie tama to wsyztskich pod nia zaleje woda?


Posted by C4|Shiro on 10-01-2002 00:34:

Re: Pomysl na mapke

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg
Juz jakis czas temu mialem taki pomysl na mape:
Na podstawie mapki z singla, tej co trzeba ja po cichu przejsc, znalezc snajperski snoop rifle i wyjechac ciezarowka z bazy. Dzien, sloneczko, czyste niebo z kilkoma zaledwie chmurkami, tereny rzadko zalesione, lekko gorzyste (kilka wzniesien), dla potrzeb mapy warto by zrobic lekki lasek, polane (ahh, te partyzanckie klimaty ), moze kilka bunkrow, takich jak w Carnage Canyon, kilka wiez strazniczych (takich jak wlasnie na tej mapce z singla) no i glowny cel, czyli wysadzenie mostu. Most powinien byc duzy, stojacy wysoko nad rzeka, przez taki mniejszy wawoz. Mozna by bylo do niego dochodzic od gory i od dolu (pod mostem, przy wawozie). Nie pochlebiajac sobie uwazam ze pomysl jest zajebisty i przynajmniej sama sceneria albo inne aspekty z niego powinny byc wykorzystane. Wybrazcie sobie te pojedynki miedzy drzewami, przy i w bunkrach na polanie albo przy samym wysadzaniu duzego mostu!
Jak nikt tego pomyslu nie wykorzysta to chyba sie zdesperuje i sam sie naucze lepic mapki
Pozdry



wejdz do topica westerplatte....widze ze mamy podobne gusta

__________________


Posted by [SPECNAZ]N3o on 10-01-2002 16:43:

nie lubie wysadzania w M-plejerze nie weim czemu, a poza tym malo kto jest in�ynierem

__________________


Posted by sud on 10-01-2002 19:31:

quote:
Napisane oryginalnie przez [SPECNAZ]N3o
nie lubie wysadzania w M-plejerze nie weim czemu, a poza tym malo kto jest in�ynierem

Nie zartuj... jak jest cos do wysadzenia to kazdy chce byc inzynierem i jest ich zwykle az nadto.

No ufuk pracuj pracuj i pokazuj efekty na bierzaco, to cos ci mozemy pomoc .

__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by ufuk on 11-01-2002 09:24:

Talking

no pracuje pracuje...tylko ta tama, to mi troszke.........duuuuza wyszla, ale nic to, przynajmniej skakac z niej nikt nie bedzie
mysle, ze pod koniec przyszlego tygodnia powinienem pokazac pierwsze skriny


Posted by [BK]FritzKrieg on 11-01-2002 12:30:

Exclamation

Chcialem tutaj nadmienic skromnie ze mapka z singla z tama byla baaardzo sprzetozerna. A wiadomo ze fps'y wplywaja znaczaco na ping. Wiec trzeba albo skromnie rozporzadzac wielkimi przestrzeniami albo liczba bajerkow na mapie. Niektorzy - z tego co czytalem na forum - graja w przerazajaco malej ilosci klatek. Dla mnie to niewyobrazalne (nie widze grac ponizej 50 fps) a pomyslcie co sie dzieje na assault... A mapka z tama z singla byla jeszcze wieksza i jeszcze bardziej fps'y redukowala.

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by ufuk on 11-01-2002 12:34:

na razie robie....
nie przeladuje jej specjalnie bajerami, wiec mimo rozmiaru nie powinna byc jakos szczegolnie ciezka, choc jesli tak bedzie, to po prostu pozmniejszam wszystko, co sie da - na czele z tama


Posted by sud on 11-01-2002 13:44:

quote:
Napisane oryginalnie przez ufuk
no pracuje pracuje...tylko ta tama, to mi troszke.........duuuuza wyszla, ale nic to, przynajmniej skakac z niej nikt nie bedzie
mysle, ze pod koniec przyszlego tygodnia powinienem pokazac pierwsze skriny


Ja bede skakal na 100% . Wiec jak bedziesz cos tam zmniejszal, to chociaz wysokosc zostaw duza.

Btw: Fritz z tym 50 to troszke przesadzasz... oko ludzkie i tak nie widzi wiecej niz dwadziescia pare klatek (24?), wiec plynnosci to bardzo nie ujmuje czy jest 30 czy 50. Moze przeskoki sie robia i przyciecia to fakt... Ja mam wachania od 90 do 25 fps zaleznie od miejsca i kiepsko gra mi sie praktycznie tylko przy tych bardzo niskich fps'ach na lotnisku na assault.

__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by [BK]FritzKrieg on 11-01-2002 16:09:

Arrow

quote:
Napisane oryginalnie przez sud
Btw: Fritz z tym 50 to troszke przesadzasz... oko ludzkie i tak nie widzi wiecej niz dwadziescia pare klatek (24?), wiec plynnosci to bardzo nie ujmuje czy jest 30 czy 50. Moze przeskoki sie robia i przyciecia to fakt... Ja mam wachania od 90 do 25 fps zaleznie od miejsca i kiepsko gra mi sie praktycznie tylko przy tych bardzo niskich fps'ach na lotnisku na assault.


Oko ludzkie widzi wiecej niz 24 klatki. W tv wyswietlaja wlasnie z taka szybkoscia. Pozornie jest wszystko ok przy 24 fps. Tez rozumowalem w ten sposob kiedys. Ale mi glownie chodzi o usredniona sume klatek a nie to co ci draw_fps wyswietla w rogu (te wartosci bardziej w blad wprowadzaja niz cokolwiek pokazuja). W Q mozna bylo ustawic sobie timedemo i zmierzyc srednia klatek z jakiegos demka w akcji. Do czego daze - do tego ze inna masz wartosc jak wokol ciebie lataja airstriki a inna jak idziesz jakims waskim korytarzykiem. I to samo w walce. Co z tego ze jak sobie gdzies tam po bazie biegasz i masz 40 fps to jak przychodzi do walki i wymiany ognia - masz 10 klatek? Zreszta ciezko mowic lysemu o grzebieniu Obetnij sobie troche grafe i detale i pograj tak dzien-dwa w duzej ilosci klatek (conajmniej 50) - zobaczysz jak wzrosnie twoja skutecznosc. Zreszta zobacz w jakiej ilosci klatek sie produkuje gry na konsole - srednia to 60 fps - i to nie dlatego ze to widac czy nie. Plynnosc sie czuje a nie widzi. I nigdy nie zrozumiem kolesia co gra w 10 klatkach, ma ustawione wszystko na ful, kolory, resolution itd. - dla mnie to kompletna amatorka (nie uchybiajac nikomu).
Pozdrufka

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Posted by sud on 11-01-2002 18:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez [BK]FritzKrieg

Oko ludzkie widzi wiecej niz 24 klatki. W tv wyswietlaja wlasnie z taka szybkoscia. Pozornie jest wszystko ok przy 24 fps. Tez rozumowalem w ten sposob kiedys.


No to jak w tv wyswietlaja 24fps to nie widzisz przerw miedzy klatkami? Chyba ze widzisz ;>.
quote:

Ale mi glownie chodzi o usredniona sume klatek a nie to co ci draw_fps wyswietla w rogu (te wartosci bardziej w blad wprowadzaja niz cokolwiek pokazuja). W Q mozna bylo ustawic sobie timedemo i zmierzyc srednia klatek z jakiegos demka w akcji. Do czego daze - do tego ze inna masz wartosc jak wokol ciebie lataja airstriki a inna jak idziesz jakims waskim korytarzykiem. I to samo w walce. Co z tego ze jak sobie gdzies tam po bazie biegasz i masz 40 fps to jak przychodzi do walki i wymiany ognia - masz 10 klatek? Zreszta ciezko mowic lysemu o grzebieniu Obetnij sobie troche grafe i detale i pograj tak dzien-dwa w duzej ilosci klatek (conajmniej 50) - zobaczysz jak wzrosnie twoja skutecznosc. Zreszta zobacz w jakiej ilosci klatek sie produkuje gry na konsole - srednia to 60 fps - i to nie dlatego ze to widac czy nie. Plynnosc sie czuje a nie widzi. I nigdy nie zrozumiem kolesia co gra w 10 klatkach, ma ustawione wszystko na ful, kolory, resolution itd. - dla mnie to kompletna amatorka (nie uchybiajac nikomu).
Pozdrufka


Ok ok rozumiem przekaz... fakt ze czuje sie roznice. Nie mozesz wskazac jakis konkretnych zmian, ale po prostu sie lepiej gra. Nie wiem jak srednia wyliczyc, ale mowilem jakie mam wachania i tak na oko to wydaje mi sie, ze ok. 50fps mam. No ale zmienie sobie zaraz rozdzialke i detale, sprawdze ile wtedy wyciagne i czy w ogole czuje roznice... bo to glownie pingi przeszkadzaja mi w grze, a nie plynnosc.

__________________
"...los nas ustawi� na r�nych polach szachownicy - o�owiane �o�nierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"


Posted by [BK]FritzKrieg on 11-01-2002 21:10:

Arrow

Od poczatku: A propos fps'ow w TV - moze nie zwrociles nigdy uwagi jak np. kamera zatacza krag obserwujac tlum ludzi poruszajacych sie - zobaczysz jakby rozmycia i 'skoki'. Wiesz, tak naprawde to nie bedziesz tego widzial jezeli ktos nie zwroci twojej uwagi na to - i o to chodzi, ale gry a tv to dwa rozne swiaty.
A propos 'widzenia roznicy' w fps'ach to wiadomo ze nie zobaczysz ich stojac w korytarzu albo malym pomieszczeniu i poprzelaczasz ustawienia. Roznice dopiero dostrzegasz biegnac sobie po plazy pomiedzy eksplozjami z mozdzierza, nalotami oficerow i biegajacymi i strzelajacymi wokolo twoimi team8's.
W Q3 klatki sie liczylo w ten sposob:
/timedemo 1
/demo xxx
I w konsoli sie otrzymywalo usredniony wynik. Dobrze by demo mialo w sobie duzo akcji - wtedy wynik bedzie autorytatywny. W wolfie to wyglada prawdopodobnie identycznie (nie probowalem).
Znowu przyznam ze moze Q wywarl na mnie zbyt duzy wplyw ale FPS'y to imho jedna z najwazniejszych rzeczy jezeli chodzi o strone techniczna kazdego FPP'a.
Pzdr.

__________________


One of us equals many of us. Disrespect one of us - u'll see plenty of us.

IRCnet - #wolfpl, #globalops


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:44.