FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=8)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3362)
Might & Magic VII
Hejka! Mam trzy pytanka... Gram sobie od jakiegoś czasu w pewną gierkę... I MAM WIELKI PROBLEM!!! Otóż jestem w Pit'cie i mam do rozwalenia niejakiego Tolbertiego. NIe mogę mu właściwie nic zrobić bo w ekipie mam druidkę, która nie może wejść na poziom GRANDMASTER w jakimś czarze defensywnym, który pozwoliłby mi bronić się przed ERADICATEDowaniem i spokojnie zadawać rany gnojkowi na przykład Lightin' Boltem.
Jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Z góry wielkie dzięki.
Drugie - gdzie znajdę obrazy, których poszukuje jakiś koleś w Tul. Forrest? Jeden jest w Haunted Mansion, a reszta?
Trzecie - W forcie Steadwick (Erathia) jest taki na czerwono pulsujący obraz - i o co w tym łazi? Vault... Ale jaka "vault"? Gdzie? :'(
Re: Might & Magic VII
quote:
Napisane oryginalnie przez HaCeXAE
(...)Otóż jestem w Pit'cie i mam do rozwalenia niejakiego Tolbertiego. NIe mogę mu właściwie nic zrobić bo w ekipie mam druidkę, która nie może wejść na poziom GRANDMASTER w jakimś czarze defensywnym, który pozwoliłby mi bronić się przed ERADICATEDowaniem i spokojnie zadawać rany gnojkowi na przykład Lightin' Boltem. (...)
__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!
Re: Re: Might & Magic VII
Stary, dzięx, ale tego się obawiałem! A gram: rycerz (goblin), złodziejka (człek), łucznik (elf), i właśnie ta piękna aczkolwiek nienajpotężniejsza druidka (elfka). JEst sens grać dalej? Bo tak sięzastanawiam... co będzie z ostatecznym kolesiem, którego przecież powalić będę musiał... MASKARA!!!
Odradzam. Zastanawiam sie jak wogole udało ci się zajść tak daleko bez czaru Lloyd`s Beacon - gratuluje determinacji.
__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!
Własnie przypomniałem sobie, że 2 pozostałe obrazy (Archibalda i Rolanda chyba), są w Zamku Gryphonheart.
Musisz rzucić czar niewidzialnośc (żeby straże nie atakowały twojego teamu) i następnie będąc niewidzialnym poszukać w zamku. Jak znajdziesz oba to musisz się wyjść z zamku (będąc niewidzialnym). A i nie otwieraj żadnych skrzyń, bo straże zmienią się na hostile (czerwony kolor na mapce jak masz czar wizard eye). Obrazy oczywiście wiszą na ścianach.
__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!
Chłopie! Jestem Twoim dłużnikiem! Ale muszę Ci powiedzieć, że jakichś wielkich problemów to nie mam grając kim gram... Z tym Tolbretim są oczywiście, ale tak poza tym...? Oczywiście czeka mnie jeszcze podróż tunelami smoków... Aż strach... Ale dzięki!!!
Kurcze... nie lubie gier w ktorych trzeba miec jakas konkretna druzyne zeby to przejsc Zazwyczaj wybiaram jakas po czym po polowie gry okazuje sie ze nie mam jakiegos palanta, ktory costam potrafi i zabawa od poczatku...
__________________
saari.deviantart.com
quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Kurcze... nie lubie gier w ktorych trzeba miec jakas konkretna druzyne zeby to przejscZazwyczaj wybiaram jakas po czym po polowie gry okazuje sie ze nie mam jakiegos palanta, ktory costam potrafi i zabawa od poczatku...
quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Kurcze... nie lubie gier w ktorych trzeba miec jakas konkretna druzyne zeby to przejscZazwyczaj wybiaram jakas po czym po polowie gry okazuje sie ze nie mam jakiegos palanta, ktory costam potrafi i zabawa od poczatku...
GL&HF w takim razie
Ja ostatnio srednio na gry mam czas
__________________
saari.deviantart.com
Jakbyś jednak zdecydował się grać od nowa, to mogę ci wysłać swojego ostatniego save`a (tuż pod koniec gry), żebyś mógł obczaić co do składu teamu i tego jakie skille warto rozwijać, jakich czarów używać i podać parę rad jak grać MMVII. Jednak save`a bede miał dostępnego dopiero w sobote wieczór (nie mam teraz dostępu do plytki z tym save`em).
__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!
quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Ja ostatnio srednio na gry mam czas![]()
__________________
off topic do [Fpp]Shooler
Serwerki:
quake2.icpnet.pl:27915
quake2.coolnet.pl:27910
quake2.coolnet.pl:27911
quake2.coolnet.pl:27912
Przejżyj jeszcze temat:
FPP BOARD > Gry > Quake II > Qauke 2 TooL's
w którym parę osób dało konfigi, w których jest jeszcze więcej aresów, a co do duelka to nie wiem, nie w tym tyg bo muszę się uczyć (jest środa, a ja mam jeszcze 2 kolokwia do napisania). Może w następnym tyg, albo w weekenda jakoś jak się Lana zorganizuje ewentualnie cafe itp.
__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!
OK Astral thx - jak bedziesz mial czas to zagramy
Aha - ostatnich trzech postow nie bylo juz nie przeszkadzam
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez astral
Jakbyś jednak zdecydował się grać od nowa, to mogę ci wysłać swojego ostatniego save`a (tuż pod koniec gry), żebyś mógł obczaić co do składu teamu i tego jakie skille warto rozwijać, jakich czarów używać i podać parę rad jak grać MMVII. Jednak save`a bede miał dostępnego dopiero w sobote wieczór (nie mam teraz dostępu do plytki z tym save`em).
Moje save`y z MM7
Więc tak jak obiecałem, zapodaje swoje save`y z MM7. Na plytce z *******kami były w katalogu końcowe, więc mam nadzieje, że to o te chodzi (nie miałem MM7 na stanie, żeby sprawdzić). Mam jeszcze więcej save`ów do MM7, ale tutaj to się nie zmieści (nie chce boarda zaśmiecać, zajmują z 15 mega). Jakby cię interesowały to daj znać, moge wrzucić na jakieś ftp.
__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!
Re: Moje save`y z MM7
Astral, dzięki wielkie za save'y!!! MAma nadzieję, że choć z tą drużynką zobaczę końcówkę! Gdybym mógł wystawiać oceny ludziom z boardu...
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:04.