FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=8)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3362)


Posted by HaCeXAE on 08-01-2002 19:08:

Unhappy Might & Magic VII

Hejka! Mam trzy pytanka... Gram sobie od jakiegoś czasu w pewną gierkę... I MAM WIELKI PROBLEM!!! Otóż jestem w Pit'cie i mam do rozwalenia niejakiego Tolbertiego. NIe mogę mu właściwie nic zrobić bo w ekipie mam druidkę, która nie może wejść na poziom GRANDMASTER w jakimś czarze defensywnym, który pozwoliłby mi bronić się przed ERADICATEDowaniem i spokojnie zadawać rany gnojkowi na przykład Lightin' Boltem.
Jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Z góry wielkie dzięki.
Drugie - gdzie znajdę obrazy, których poszukuje jakiś koleś w Tul. Forrest? Jeden jest w Haunted Mansion, a reszta?
Trzecie - W forcie Steadwick (Erathia) jest taki na czerwono pulsujący obraz - i o co w tym łazi? Vault... Ale jaka "vault"? Gdzie? :'(


Posted by astral on 08-01-2002 19:21:

Re: Might & Magic VII

quote:
Napisane oryginalnie przez HaCeXAE
(...)Otóż jestem w Pit'cie i mam do rozwalenia niejakiego Tolbertiego. NIe mogę mu właściwie nic zrobić bo w ekipie mam druidkę, która nie może wejść na poziom GRANDMASTER w jakimś czarze defensywnym, który pozwoliłby mi bronić się przed ERADICATEDowaniem i spokojnie zadawać rany gnojkowi na przykład Lightin' Boltem. (...)


To niestety masz pecha, zależy jakim grasz teamem, możesz ewentualnie próbować z bliska go strzaskać, ale będzie ciężko. Troche wtopiłeś, bo w MM7 ten czar defensywny ZNACZNIE ułatwia grę. Moim zdaniem najlepszy team to
Rycerz, Złodziej (do rozbrajania pułapek), Kapłan (ten czar defensywny plus healing na grandmasterze) i oczywiscie Czarodziej (bez town portal i Lloyd`s beacon jest znacznie trudniej). Na reszte pytań postaram się odpowiedzieć, jak przypomne sobie co nieco, bo w MM7 grałem jakiś czas temu.

__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!


Posted by HaCeXAE on 08-01-2002 19:32:

Re: Re: Might & Magic VII

Stary, dzięx, ale tego się obawiałem! A gram: rycerz (goblin), złodziejka (człek), łucznik (elf), i właśnie ta piękna aczkolwiek nienajpotężniejsza druidka (elfka). JEst sens grać dalej? Bo tak sięzastanawiam... co będzie z ostatecznym kolesiem, którego przecież powalić będę musiał... MASKARA!!!


Posted by astral on 08-01-2002 19:38:

Odradzam. Zastanawiam sie jak wogole udało ci się zajść tak daleko bez czaru Lloyd`s Beacon - gratuluje determinacji.

__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!


Posted by astral on 08-01-2002 19:44:

Własnie przypomniałem sobie, że 2 pozostałe obrazy (Archibalda i Rolanda chyba), są w Zamku Gryphonheart.
Musisz rzucić czar niewidzialnośc (żeby straże nie atakowały twojego teamu) i następnie będąc niewidzialnym poszukać w zamku. Jak znajdziesz oba to musisz się wyjść z zamku (będąc niewidzialnym). A i nie otwieraj żadnych skrzyń, bo straże zmienią się na hostile (czerwony kolor na mapce jak masz czar wizard eye). Obrazy oczywiście wiszą na ścianach.

__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!


Posted by HaCeXAE on 08-01-2002 20:05:

Chłopie! Jestem Twoim dłużnikiem! Ale muszę Ci powiedzieć, że jakichś wielkich problemów to nie mam grając kim gram... Z tym Tolbretim są oczywiście, ale tak poza tym...? Oczywiście czeka mnie jeszcze podróż tunelami smoków... Aż strach... Ale dzięki!!!


Posted by [FPP]Saari on 08-01-2002 23:37:

Kurcze... nie lubie gier w ktorych trzeba miec jakas konkretna druzyne zeby to przejsc Zazwyczaj wybiaram jakas po czym po polowie gry okazuje sie ze nie mam jakiegos palanta, ktory costam potrafi i zabawa od poczatku...

__________________
saari.deviantart.com


Posted by Nexus6 on 09-01-2002 00:24:

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Kurcze... nie lubie gier w ktorych trzeba miec jakas konkretna druzyne zeby to przejsc Zazwyczaj wybiaram jakas po czym po polowie gry okazuje sie ze nie mam jakiegos palanta, ktory costam potrafi i zabawa od poczatku...


Jak w zyciu


Posted by HaCeXAE on 09-01-2002 17:21:

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Kurcze... nie lubie gier w ktorych trzeba miec jakas konkretna druzyne zeby to przejsc Zazwyczaj wybiaram jakas po czym po polowie gry okazuje sie ze nie mam jakiegos palanta, ktory costam potrafi i zabawa od poczatku...


- no i właśnie ja mam ten problem... ale się nie poddaję, choć już powoli zaczynają się schody...


Posted by [FPP]Saari on 09-01-2002 17:52:

GL&HF w takim razie

Ja ostatnio srednio na gry mam czas

__________________
saari.deviantart.com


Posted by astral on 09-01-2002 20:12:

Jakbyś jednak zdecydował się grać od nowa, to mogę ci wysłać swojego ostatniego save`a (tuż pod koniec gry), żebyś mógł obczaić co do składu teamu i tego jakie skille warto rozwijać, jakich czarów używać i podać parę rad jak grać MMVII. Jednak save`a bede miał dostępnego dopiero w sobote wieczór (nie mam teraz dostępu do plytki z tym save`em).

__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!


Posted by [FPP]Shooler on 09-01-2002 20:20:

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Ja ostatnio srednio na gry mam czas


No ja wlasnie tesh a tylko do 28stycznia mam mozliwosc grania po necie pozniej stary zabiera "server" lanowy do pracy i nie wiem kiedy bede mogl znowu pograc


-------------------
offtopic: Astral - mogl bys mi podac jakies serverki q2? moze pykniemy duelka?

__________________


Posted by astral on 09-01-2002 20:43:

off topic do [Fpp]Shooler
Serwerki:
quake2.icpnet.pl:27915
quake2.coolnet.pl:27910
quake2.coolnet.pl:27911
quake2.coolnet.pl:27912

Przejżyj jeszcze temat:
FPP BOARD > Gry > Quake II > Qauke 2 TooL's
w którym parę osób dało konfigi, w których jest jeszcze więcej aresów, a co do duelka to nie wiem, nie w tym tyg bo muszę się uczyć (jest środa, a ja mam jeszcze 2 kolokwia do napisania). Może w następnym tyg, albo w weekenda jakoś jak się Lana zorganizuje ewentualnie cafe itp.

__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!


Posted by [FPP]Shooler on 09-01-2002 21:04:

OK Astral thx - jak bedziesz mial czas to zagramy


Aha - ostatnich trzech postow nie bylo juz nie przeszkadzam

__________________


Posted by HaCeXAE on 09-01-2002 21:38:

quote:
Napisane oryginalnie przez astral
Jakbyś jednak zdecydował się grać od nowa, to mogę ci wysłać swojego ostatniego save`a (tuż pod koniec gry), żebyś mógł obczaić co do składu teamu i tego jakie skille warto rozwijać, jakich czarów używać i podać parę rad jak grać MMVII. Jednak save`a bede miał dostępnego dopiero w sobote wieczór (nie mam teraz dostępu do plytki z tym save`em).


- Astral!? DAWAJ TE SEJWY!!!!!!! ))) Będę BAAAARDZO wdzięczny!!!!!!!


Posted by astral on 14-01-2002 09:57:

Moje save`y z MM7

Więc tak jak obiecałem, zapodaje swoje save`y z MM7. Na plytce z *******kami były w katalogu końcowe, więc mam nadzieje, że to o te chodzi (nie miałem MM7 na stanie, żeby sprawdzić). Mam jeszcze więcej save`ów do MM7, ale tutaj to się nie zmieści (nie chce boarda zaśmiecać, zajmują z 15 mega). Jakby cię interesowały to daj znać, moge wrzucić na jakieś ftp.

__________________
...the spice is vital to space travel. Travel without moving.
Gruszki - zdecydowanie nie!


Posted by HaCeXAE on 15-01-2002 18:21:

Re: Moje save`y z MM7

Astral, dzięki wielkie za save'y!!! MAma nadzieję, że choć z tą drużynką zobaczę końcówkę! Gdybym mógł wystawiać oceny ludziom z boardu...


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:04.