FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3600)


Posted by BadIdea on 19-01-2002 05:42:

Exclamation Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

Tara!!! Oto WolfRadiant, Shadery, Entities, zagubione modele...
Wszystko do robienia map!

Edytor zabugowany/ ja zostaje przy GTK.
Ale full supppport dla MP i SP map!
Dodane escape1,escape2 i MP_BEACH w formacie MAP!

Gdyby nie to, ze jest 6:46 rano... to bym powiedzial wiecej.. ale zasypiam.

Kompiluje mape nowym Q3Map... i ide spac.

http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

GO! GO! GO!

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by KnightLoreFC on 22-01-2002 16:04:

Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

Tara!!! Oto WolfRadiant, Shadery, Entities, zagubione modele...
Wszystko do robienia map!

Edytor zabugowany/ ja zostaje przy GTK.
Ale full supppport dla MP i SP map!
Dodane escape1,escape2 i MP_BEACH w formacie MAP!

Gdyby nie to, ze jest 6:46 rano... to bym powiedzial wiecej.. ale zasypiam.

Kompiluje mape nowym Q3Map... i ide spac.

http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

GO! GO! GO!



Moja sugestia... zapomnijcie o WOLFRAD... totalne dno..
Wiec co zrobic ? Uzywajcie najlepszej wersji Radianta 202 !
Juz nie dlugo na www.quake3.fpp.pl/wislaraf znajdziecie opis jak polaczyc SDK z Radiantem 202 i RTCW.


Posted by Xceed on 24-01-2002 10:56:

Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez KnightLoreFC


Moja sugestia... zapomnijcie o WOLFRAD... totalne dno..
Wiec co zrobic ? Uzywajcie najlepszej wersji Radianta 202 !
Juz nie dlugo na www.quake3.fpp.pl/wislaraf znajdziecie opis jak polaczyc SDK z Radiantem 202 i RTCW.



...eeee gadasz bzdury . Jak nie mo�esz si� po�apa� w SDK to masz pH ( w ustach te� ) . Jak dla mnie rulezuje , bo mam wreszcie szerokie pole do popisu ...


Posted by KnightLoreFC on 24-01-2002 11:18:

Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed


...eeee gadasz bzdury . Jak nie mo�esz si� po�apa� w SDK to masz pH ( w ustach te� ) . Jak dla mnie rulezuje , bo mam wreszcie szerokie pole do popisu ...



A gdzie mozna znalezc Twoje male pola do popisu

Jasli twierdzisz ze WolfRad jest Super to mam pytanie:
Gdzie podzialo sie Invert Selection ???? (moze ja nie umiem szukac...)


Posted by [FPP]Krypton on 24-01-2002 12:13:

Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez KnightLoreFC


A gdzie mozna znalezc Twoje male pola do popisu

Jasli twierdzisz ze WolfRad jest Super to mam pytanie:
Gdzie podzialo sie Invert Selection ???? (moze ja nie umiem szukac...)


knightlore: szykujesz jakies dodatki do wolfa?


Posted by KnightLoreFC on 24-01-2002 12:35:

Re: Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Krypton

knightlore: szykujesz jakies dodatki do wolfa?



Mozesz bardzie sprecyzowac pytanie ?


Posted by BadIdea on 24-01-2002 13:09:

Thumbs up

OK i tak luz":)
Juz jest GTK Radiant z wolf supportem.
Ja pomieszalem dodatki z Wolfradianta z Gtk 1.1.1. i bylo ok.
Wolfrad Sux... bida znedza... i ta kamera Oh god..

GtkRadiant 1.2.1 with Return To Castle Wolfenstein support is released - Tuesday, January 22, 2002 - Updated by [ TTimo ]
Spoko chodzi.
http://www.qeradiant.com

Musze jednak ostrzec all, ze mapki robione na "domowej produkcji" ent.def moga sie ostro posypac.

Wyszlo takze...
"If anyone wonders how to add ydnars new q3map lighting functionality for wolf to gtkRadiant 121, i figured it out today. add something like the following to 'user1.qe4' (located under /scripts):

"bsp_BSP, fast radiosity with doublebounce" "! C:\Games\RETURN~1\RADIAN~1/q3map # -game wolf -fs_basepath C:\Games\RETURN~1\ $ && ! C:\Games\RETURN~1\RADIAN~1/q3map # -game wolf -fs_basepath C:\Games\RETURN~1\ -vis -saveprt $ && ! C:\Games\RETURN~1\RADIAN~1/q3map # -game wolf -fs_basepath C:\Games\RETURN~1\ -light -bounce 2 -fast -smooth $"

of course, you have to adjust the paths to your installation. For documentation of the new -light switches see 'Compile_Manual\q3map.html'."

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by Xceed on 24-01-2002 19:37:

Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

[QUOTE]Napisane oryginalnie przez KnightLoreFC
[B]

A gdzie mozna znalezc Twoje male pola do popisu

Spoko , wszystko w swoim czasie ... ostatnio my�l� nad projektem mp_auschwitz ( serio - pomaga mi qmpel mapper Q3 - zobaczymy co z tego wyjdzie

Na razie zbieram materia�y ( plany i mapy oboz�w �mierci , takie tam )

Mapka b�dzie z gatunku mega-sick ( du�o czarnego humoru , kt�re nie ka�demu przypadnie do gustu , oj to pewne jak w banku )

BTW : Knoghtlore - mp_wesDyzio nawet lux - szczeg�lnir podoba mi si� g�rna cz�� bazy , d� z okopami bym troch� rozszerzy� ... ale ty chyba robisz ju� inny projekt , wi�c tyle na razie .


Posted by KnightLoreFC on 24-01-2002 21:37:

Re: Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed
Spoko , wszystko w swoim czasie ... ostatnio my�l� nad projektem mp_auschwitz ( serio - pomaga mi qmpel mapper Q3 - zobaczymy co z tego wyjdzie
Na razie zbieram materia�y ( plany i mapy oboz�w �mierci , takie tam )
Mapka b�dzie z gatunku mega-sick ( du�o czarnego humoru , kt�re nie ka�demu przypadnie do gustu , oj to pewne jak w banku )


Pewne jak w banku ( no nie wiem czy pewne )

[i]
BTW : Knoghtlore - mp_wesDyzio nawet lux - szczeg�lnir podoba mi si� g�rna cz�� bazy , d� z okopami bym troch� rozszerzy� ... ale ty chyba robisz ju� inny projekt , wi�c tyle na razie .


Nooo... robie juz inny projekt, ale to nie znaczy ze zapomnialem o planie Dyzia... wszelkie uwagi mile widziane.
Jesli chodzi o rozszerzenie okopow to jakos nie bardzo to widze... gorna budowla ogranicza mnie dolem... i za duzo zmian by trzeba bylo zrobic... NIE MOGLES tego powiedziec przy pierwszej wersji ???? teraz to troche za pozno...


Posted by Xceed on 25-01-2002 00:01:

Red face

Ok nast�pnym razem b�d� siedzia� na boardzie 24:7 i kurde zrecenzuj� ka�d� twoj� mapk� , wypomn� ci ka�dy najmniejszy bug
OK , a na serio to GL w robieniu tak dobrych map jak Dyzio's Westerplatte version - jak dla mnie caaa�kiem do pogrania ( gdyby jeszcze kto� to da� na serwa t� betk� to wybuch�aby mania bliska Ma�yszomanii
Odwalacie kawa� zajebistej roboty .


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 22:09.