FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3719)


Posted by czlowiek on 24-01-2002 06:55:

jak przyspieszyc fps w rtcw

od niedawna gram w wolf i mam problem jak przyspieszyc ta cudowna gre? mam niestety slaby sprzet (c400 128ram riva tnt2m64) i gra wyglada jak pokaz slajdow. napewno istnieja komendy pozwalajace ograniczyc grafike niestety te z "opcji" niewiele pomagaja. procz "r_picmip x" nieznam innych wiec zwracam sie do specjalistow (w koncu kto ma wiedziec lepiej jak nie wy ) o pomoc.

niewidzilem podobnego topicu wiec mam nadzieje niezasmiecam borda


Posted by Xceed on 24-01-2002 10:53:

Post

za�miecasz
no c� mog� ci poradzi� - zostaje ci ustawienie Fastest
zobacz /com_maxfps 200 - mo�e ci polepszy , chocia� w twoim przypadku to w�tpi� ( zmie� kart� gfx albo dj nowego procka )


Posted by [mroova]ant on 24-01-2002 13:01:

Lightbulb Re: jak przyspieszyc fps w rtcw

quote:
Napisane oryginalnie przez czlowiek
...mam niestety slaby sprzet (c400 128ram riva tnt2m64) i gra wyglada jak pokaz slajdow...


Ja jeszcze niedawno mia�em podobnie: c333 128sdram tnt1 16mb....
Poza wymian� hardware'u (co by�o by najlepszym rozwi�zaniem)
mo�esz jeszcze : \com_soundmegs 32 , \com_hunkmegs 72 (w�a�ciwie te dwie warto�ci powinny by� tak domy�lnie) - przy 128mb ramu to musi tak by�, zostaje niewiele pami�ci fizycznej wi�c kolejny wniosek - win98se (im nowszy windows tym wi�cej z�era ramu).Wiadomo : DX6 co najmniej. Dobierz metod� pr�b drivery - niekt�re wersje detonator�w po prostu zwalniaj�. W ustawieniach drivera daj always off dla vsync (d3d i opengl), w grze "sync every frame " na "NO" Kolejna rzecz kt�ra mo�e pom�c - sta�y plik wymiany, najlepiej ok 300 mb, sfragmentowany i przesuni�ty na kraw�d� HDD. Wy��czy�em te� totalnie wszystko - dzia�aj�cy w tle outlook zjada prawie 1mb ramu... No i tak jak by�a mowa we wcze�niejszym po�cie : grafika na fast, dzwi�k 11khz, odpal wolfa w Local i potestuj ile mozna podjecha� z ustawieniami.
Ja wycisn��em w ten spos�b ze swojego "truposzczaka" 24 FPS.

__________________
"... I watch to C- Beams, glitter in darkness on Tannhauser Gate..."


Posted by czlowiek on 25-01-2002 02:07:

dzieki za pomoc, torche to pomoglo w koncu cudow sie niemoge spodzieac. co do /com_maxfps 200 to wydaje mi sie ze chyba lepiej jest ustawic mnijsza wartosc np 30 - bo im wyzsza [biorac na logike] tym wieksze obciazenie procesora. jesli sie myle prosze mnie poprawic. detonatory mam fachmana z drobna przerobka i te sa najwydajniejsze z moich testow w 3dmark 2000 tak wynika przynajmniej.
niestety niewiem gdzie znalesc "W ustawieniach drivera daj always off dla vsync (d3d i opengl),". pozatym moja karta jest podkrecona z 125 na 150mhz i pamiec o 2 czyli na 150 - tylko przy tej wartosci niezawiesza sie komp.

slyszel cos o jakims [robie z sie lame ale coz] vertex lub czyms podobnym jak to wlaczyc lub wylaczyc?

pozdrowka dla [mroova]ant i Xceed'a - dzieki za pomoc


Posted by Xceed on 25-01-2002 02:42:

masz to w system options wolfa - vertex wywalla ci zb�dne ( a dla niekt�rych niezb�dne o�wietlenie - BARDZO �adnie dodaje fpsy - wystarczy , �e przestawisz z lightmapa ( high ) na vertex ( low ) i po krzyQ . Najlepiej daj ustawienia Fastest ( zamiast swojego Customa ) - wtedy giera powinna chodzi� o niebo lepiej ... kosztem grafiki ofkors ...

Pozdry , wcze�nie te posty �lesz


Posted by LaM4 on 25-01-2002 07:46:

Poczytaj strony o tweakowaniu Q3Arena - przeciez to ten sam silnik, komendy te same - na pewno numery z Q3 tez zadzialaja

__________________
May the force be with you
GG: 1815798
lam4.prv.pl


Posted by MLS on 25-01-2002 20:16:

Kolory na 16 bit, rozdzielczosc najwyzej 640x480, mipmap na 5 , vertex lights, bez "nieba"... Dzieki temu u mnie na c400+128mb+tnt2 chodzilo od 1 do 35 fps

Teraz po zmianie plyty i procka (laczny koszt ok. 700 zl) chodzi mi na tej samej karcie graf i tych samych pamieciach od 20 do 90 fps (przy 16 bit, 640x480, vertex, z niebem, geometric det. high, textures high...)

__________________
MLS
/Banner wkr�tce wr�ci /
Scotch me tea who you yeah Bunny


Posted by Zoltan on 26-01-2002 09:42:

quote:
Napisane oryginalnie przez MLS
Kolory na 16 bit, rozdzielczosc najwyzej 640x480, mipmap na 5 , vertex lights, bez "nieba"... Dzieki temu u mnie na c400+128mb+tnt2 chodzilo od 1 do 35 fps

Teraz po zmianie plyty i procka (laczny koszt ok. 700 zl) chodzi mi na tej samej karcie graf i tych samych pamieciach od 20 do 90 fps (przy 16 bit, 640x480, vertex, z niebem, geometric det. high, textures high...)




Mipmap praktycznie nie daje zadnego zauwazalnego zwiekszenia fps ... Pzdr.

__________________

www.bkrieg.prv.pl
[BK] BlitzKrieg, IRCnet #wolfpl


Posted by DarkXenocide on 26-01-2002 10:15:

Simply try this:

http://www.rtcwfiles.com/file.info?1614

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Przecinek on 26-01-2002 20:48:

Troche dziwny ten config :
800*600, Lightmap , wiekszosc ustawien na "normal"
U mnie w kazdym razie przynioslo skutek odwrotny do zamierzonego .


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 13:23.