FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3895)
ten cholerny dym...
Siemka!!!
Pewnie kolejny lamerski temat. Co zrobić żeby pozbyc sie tego cholernego dymu z RL i GL ??? Chodzi mi o calkowite (ani jednej nawet tyciej smużki) pozbycie sie tego efektu. Nie dość że żre FPS'y to jeszcze przesłania cel. Dodam że mam ustawione :
seta cg_smokeRadius_gl "0"
seta cg_smokeRadius_rl "0"
seta cg_smokeGrowth_gl "0"
seta cg_smokeGrowth_rl "0"
, a dym jak był tak jest - no może nieco mniejszy...
Oblookaj post Lo_fatt z 12 stycznia...
__________________
"Podpis nie jest obowiązkowy. Podpis pojawia się pod twoim post'em."
poszukaj po necie pakow ktore to likwiduja
dym z ....
albo jesli uzywasz osp to wpisz cl_noprojectiletrail 1
PAk
Masz tu paka który likwiduje dym w vq3
__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793
Wielkie dzięki Got1c - to jest to !!!
No problem
cieszę się że mogłem pomóc
__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793
Re: ten cholerny dym...
quote:
Napisane oryginalnie przez chivas
Siemka!!!
Pewnie kolejny lamerski temat. Co zrobić żeby pozbyc sie tego cholernego dymu z RL i GL ??? Chodzi mi o calkowite (ani jednej nawet tyciej smużki) pozbycie sie tego efektu. Nie dość że żre FPS'y to jeszcze przesłania cel. Dodam że mam ustawione :
seta cg_smokeRadius_gl "0"
seta cg_smokeRadius_rl "0"
seta cg_smokeGrowth_gl "0"
seta cg_smokeGrowth_rl "0"
, a dym jak był tak jest - no może nieco mniejszy...
__________________
araneus
spider
Re: dym z ....
quote:
Napisane oryginalnie przez zzz
albo jesli uzywasz osp to wpisz cl_noprojectiletrail 1
__________________
sad
Re: Re: dym z ....
quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
A co do pakow to zrobilem sobie paka ktory poprawia pare rzeczy.
np skiny broni sa jaskrawe, rakiety i granaty zielone, wybuchy pomniejszone itp...
Wlasnie ciekawy temat, czy zmiany jakie zaproponowal DamnDog powinny miec miejsce w q3? Ja uwazam ze tak, w qw poprzez prozy mozna zmianiac modele rakiet/grnadow itp i naprawde na takich ustawieniach lepiej sie gra. Wszystko pieknie widac, nic nie zaslania, a w q3 denerwuje mnie np wybuchy rakiet.
__________________
"to co nas nie zabija, wzmacnia nas"
jak wyzej... imho powinno sie wprowadzic zmiany "dozwolone"... to co powiedzial Milosh - np. wybuch rakiet
dokladnie
takie ulepszenia jak: dobrze widoczne skorki, brak dymu z rakiet, slabe, albo zadne wybuchy rakiet
powinny byc mozliwe do wprowadzenia z konsoli
podobnie te wielkie napisy "you fragged...."
na szczescie wiekszosc z tych rzeczy dobrze usuwa lub modyfikuje OSP
__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________
ja uwazam ze tesh ma byc dozwolone zmienianie pakuf itp.
chociaz ja jush mam pozmieniany troche (wybuchy RL, GL, plasma, LG) i na necie chyba wszystkie servy na jakich gram som bez sv_pure (czyli 0)...
a co do dymu to na ospie tak jak ktos wyzej powiedzial cg_noprojectiletrail 0 wylancza dymek... i to chyba nie zalezy czy jest pure 0 czy 1 ...
to akurat nie
ale jesli jest sv_pure 1, to kwak laduje tylko oryginalne .pk3 (nie liczac map ) i jesli masz jakies dodatkowe to ich po prostu nie uwzgledni...
__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________
ej ja wlasnie sobie w paq0 zmienilem... i tak nie dziala na sv_pure...
normalka... to ze jest w pk3 to nic nie znaczy... q3 i tak wszystko sprawdza i musi sie zgadzac z tym co jest na serwie
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:10.