FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=3895)


Posted by chivas on 31-01-2002 12:54:

Exclamation ten cholerny dym...

Siemka!!!
Pewnie kolejny lamerski temat. Co zrobić żeby pozbyc sie tego cholernego dymu z RL i GL ??? Chodzi mi o calkowite (ani jednej nawet tyciej smużki) pozbycie sie tego efektu. Nie dość że żre FPS'y to jeszcze przesłania cel. Dodam że mam ustawione :

seta cg_smokeRadius_gl "0"
seta cg_smokeRadius_rl "0"
seta cg_smokeGrowth_gl "0"
seta cg_smokeGrowth_rl "0"

, a dym jak był tak jest - no może nieco mniejszy...


Posted by slawek on 31-01-2002 13:27:

Oblookaj post Lo_fatt z 12 stycznia...

__________________
"Podpis nie jest obowiązkowy. Podpis pojawia się pod twoim post'em."


Posted by HusTler on 01-02-2002 21:15:

poszukaj po necie pakow ktore to likwiduja


Posted by zzz on 02-02-2002 14:35:

dym z ....

albo jesli uzywasz osp to wpisz cl_noprojectiletrail 1


Posted by Goth1c on 04-02-2002 21:14:

Thumbs up PAk

Masz tu paka który likwiduje dym w vq3

__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793


Posted by chivas on 06-02-2002 16:45:

Thumbs up

Wielkie dzięki Got1c - to jest to !!!


Posted by Goth1c on 07-02-2002 13:18:

Smile

No problem
cieszę się że mogłem pomóc

__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793


Posted by Spider on 07-02-2002 17:08:

Re: ten cholerny dym...

quote:
Napisane oryginalnie przez chivas
Siemka!!!
Pewnie kolejny lamerski temat. Co zrobić żeby pozbyc sie tego cholernego dymu z RL i GL ??? Chodzi mi o calkowite (ani jednej nawet tyciej smużki) pozbycie sie tego efektu. Nie dość że żre FPS'y to jeszcze przesłania cel. Dodam że mam ustawione :

seta cg_smokeRadius_gl "0"
seta cg_smokeRadius_rl "0"
seta cg_smokeGrowth_gl "0"
seta cg_smokeGrowth_rl "0"

, a dym jak był tak jest - no może nieco mniejszy...


Ja proponuje prostsze rozwiazanie niz jakies paki. Zamiast wartosci 0 wpisz 9999 (moze wydawac sie poj3bane ale to dziala!!!)

__________________
araneus
spider


Posted by DamnDog on 11-02-2002 09:13:

Re: dym z ....

quote:
Napisane oryginalnie przez zzz
albo jesli uzywasz osp to wpisz cl_noprojectiletrail 1

Ta ale na vq3 tez jest "cg_noprojectiletrail" juz dawno odkrylem.
A co do pakow to zrobilem sobie paka ktory poprawia pare rzeczy.
np skiny broni sa jaskrawe, rakiety i granaty zielone, wybuchy pomniejszone itp...

__________________
sad


Posted by ya. on 11-02-2002 14:41:

Re: Re: dym z ....

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
A co do pakow to zrobilem sobie paka ktory poprawia pare rzeczy.
np skiny broni sa jaskrawe, rakiety i granaty zielone, wybuchy pomniejszone itp...


fucking CHEAT!
z ktorym na necie i tak nie pograsz: sv_pure 1


Posted by Mil0sh on 11-02-2002 16:54:

Wlasnie ciekawy temat, czy zmiany jakie zaproponowal DamnDog powinny miec miejsce w q3? Ja uwazam ze tak, w qw poprzez prozy mozna zmianiac modele rakiet/grnadow itp i naprawde na takich ustawieniach lepiej sie gra. Wszystko pieknie widac, nic nie zaslania, a w q3 denerwuje mnie np wybuchy rakiet.

__________________
"to co nas nie zabija, wzmacnia nas"


Posted by [FPP]xen0m on 14-02-2002 00:45:

jak wyzej... imho powinno sie wprowadzic zmiany "dozwolone"... to co powiedzial Milosh - np. wybuch rakiet


Posted by PiaSkuN on 14-02-2002 01:17:

dokladnie
takie ulepszenia jak: dobrze widoczne skorki, brak dymu z rakiet, slabe, albo zadne wybuchy rakiet
powinny byc mozliwe do wprowadzenia z konsoli

podobnie te wielkie napisy "you fragged...."

na szczescie wiekszosc z tych rzeczy dobrze usuwa lub modyfikuje OSP

__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________


Posted by on 14-02-2002 08:13:

Post

ja uwazam ze tesh ma byc dozwolone zmienianie pakuf itp.

chociaz ja jush mam pozmieniany troche (wybuchy RL, GL, plasma, LG) i na necie chyba wszystkie servy na jakich gram som bez sv_pure (czyli 0)...

a co do dymu to na ospie tak jak ktos wyzej powiedzial cg_noprojectiletrail 0 wylancza dymek... i to chyba nie zalezy czy jest pure 0 czy 1 ...


Posted by PiaSkuN on 14-02-2002 10:34:

to akurat nie
ale jesli jest sv_pure 1, to kwak laduje tylko oryginalne .pk3 (nie liczac map ) i jesli masz jakies dodatkowe to ich po prostu nie uwzgledni...

__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________


Posted by on 14-02-2002 16:49:

Post

ej ja wlasnie sobie w paq0 zmienilem... i tak nie dziala na sv_pure...


Posted by [FPP]xen0m on 14-02-2002 22:19:

normalka... to ze jest w pk3 to nic nie znaczy... q3 i tak wszystko sprawdza i musi sie zgadzac z tym co jest na serwie


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 05:10.