FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4089)


Posted by BadIdea on 08-02-2002 19:00:

Lightbulb Mp_tank

Wypuscilem wersje beta mojej mapy mp_tank.
http://www.platige.com/pub/mp_tank_b.pk3

Wiem:
1. za ciemno - nowy q3map dziwnie sciemnia swiatla.
2. po restarcie znikaja textury na kilku skrzynkach
3. po restarcie pieprza sie efekty wystrzalow broni.

NIE MAM BLADEGO POJECIA O CO CHODZI!!!
Wszystko jest okej dopoki nie wsadze mapy w paka... bede szukal , az znajde...

W tej chwili drodzy betatesterzy prosze rozjasnijcie monitory heh i pobiegajcie.
Mapa jest juz uploadowana na server:
C^14^7|Clan|104ms|195.114.173.143:27960

Moj adres: [email protected]

Pliz o odzew.. ja musze wyjechac na 3 dni... w poniedzialek ruszam z kopyta z poprawkiami.

Dziekuje...

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by DarkXenocide on 08-02-2002 19:27:

Re: Mp_tank

Na vertex on nie ma tego problemu z wystrzalami choc nie wiem co mam wlaczone ja tego nie mam buga... mam czysta totalna instalke RTCW do gry na pure serwach i tu mi all dziala, brak txtoor skrzynia pod garage gate, txt na scianie kolo axis mg ta betonowa droga przez rzeke rownolegle do mostu.

flag pole widac flage u dolu jak jest czysty hehe.

Mi sie gra gut, troszke za duzo mgly czy cos niewyraznie ale znam mape perfekt wiec ja sie poruszam po znanym mi terenie inni moga sie gubic fakt ale to kwestia znania mapy tez. Moze fakt jasniej troche beda jatki wieksze

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by AWEK on 08-02-2002 20:19:

generalnie kawal dobrej roboty.Gratulacje Bad

tak jak juz mowil Xeno po zmianie na vertex te plamy przy wystrzalach i kwadraty przy obrywaniu zniknely.ISK.tOOl zmienil jeszcze cos innego i tez mu zniknely.Dol masztu od flagi jest lipny zawsze obojetnie czy flaga wisi czy nie.I chyba tylko tyle.
Kawal dobrej roboty raz jeszcze

__________________
[BK]AWEK


Posted by Zaitsev on 08-02-2002 20:39:

Ja sie nie bede rozpisywal co i jak bo ci scriny wysle gdzie jest dany robal (czytaj...BAG...)
Co do mapy to jest good...a to ze ogromna to tez good a to ze sie bubie to bad

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***


Posted by Xceed on 10-02-2002 04:11:

Thumbs up Mp_tank - dobre , ale nie tylko dlatego , bo polskie

Powiem kr�tko : R-E-W-E-L-A-C-J-A !!! ( zero wazeliny )

Szczerze m�wi�c strasznie zagmatwana ta mapka , ale to dobrze bo nie lubi� schematycznego g�wna . Ci�ko si� nie zgubi� , ale ma�o gra�em na niej ( 0h multi ;(

Mam tylko jedno ALE : do tej mapki przyda�aby si� jeszcze jedna rzecz - latarka Strrasznie ciemno , a na vertexie nie chce gra� , bo mapka taka �liczna ^_^ , �e a� wstyd gra� na vercie

Grafa , wykonanie , no i sam plan - 1sza klasa ...

PS : Znalaz�em ju� par� sikret�w ( chyba zamierzonych ale nie powiem gdzie s� te sikrety , o nie


Posted by Xceed on 11-02-2002 02:53:

Question

Na kt�rych serwerkach mo�na ju� pogra� na TANKu ? ( o c4 servie wiem )

Do tej pory nie zagra�em na niej via net

Albo inne : czy jest szansa , �e vote na mp_tank przejdzie ? I don't think so

W�ciekn� si� , jak na niej jutro nie zagram !

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by Chrumkules on 13-02-2002 21:00:

no nie chcialbym tu nic sugerowac ale to najlepsza mapka jak narazie wykonana przez graczy (no w koncu sam grafik ja tworzyl ) - tylko kunia dlugo sie u mnie laduje - ale warto poczekac! kto nie ma niech sciaga!

zobaczcie tutaj http://www.rtcw.co.uk/forums/showth...p;threadid=8124

aha i propnuje dodac gdzies jakas Flage PL albo zdjecie Adama

no i tutaj http://www.rtcwfiles.com/file.info?1723 szczegolnie podoba mi sie ten text z ktorym nie sposob sie nie zgodzic otherwise kick ass... This puts the ID Software maps to shame......

__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434


Posted by bel on 14-02-2002 01:41:

Thumbs up

mam malo czasu nie bede sie rozpisywal powiem krotko najlepszy imho custom w tej chwili. nie widze mapki stojacej na rownym poziomie i bedacej w stanie byc do porownania z dm_tank. masa szegolow i swierzych pomyslow (np drzewo dla snipa), swietna woda (bridge sux), mnostwo ozdobnikow i ten obszar! huhu co chwile mialem zgrzyt i swap z dysku ta mapka to pierwszy taki killa sprzetowy u mnie. oprocz paru naprawde drobnych szczegolow (brak textury, przenikanie, itp) dziwie sie ze tak dobra mapa jest jeszcze beta. powinna byc grana nonstop (np. zablokowana opcja vote itp na serv. c4) w celu wychwycenia bugow i usuniecia/dodania na mapie elemetow gameplayowych (tu postawic skrzynki, tam skrocic droge itp). powaznieszym zarzutem jak narazie moga byc (z tego co widzialem) respawny. axis maja ich chyba z 5 w roznych punktach hmmm a allies 1 i to pod dokami 2xhmmmmm, na domiar zlego do dokow prowadzi jedna droga bedac tym samym slepa uliczka, axis maja na tej mapie jak na razie przerabane.
good work i ofkoz czekamy na wiecej


Posted by bel on 14-02-2002 01:43:

Talking

ooo z ostatniej chwili "ssij i sipj" lol


Posted by Pysiu on 14-02-2002 08:41:

Jak chcecie to mozna te mapke dac na inny serwer (moge podac namiary) i non stop by tam chodzila... tylko ze serwer dopiero po 17, bo wczesniej laaaagi.

Ps
Mapka RULA, tylko straaaaaaasznie duza jest... nie wiem ile osob musialoby na niej grac zeby dalo sie obronic wszystko... o ataku nawet nie wspomne

__________________
GG:44743

Know your limits


Posted by Zaitsev on 14-02-2002 12:41:

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez belhifet
ooo z ostatniej chwili "ssij i sipj" lol


Ta "Ssij i Spij" autorstwa Bada to jedo motto zyciowe

BTW. Bad dzis powinienes dostac odemnie screny z miejscami tam gdzie dany "robal" wystepuje

__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***


Posted by BadIdea on 14-02-2002 13:06:

Exclamation

Ufff udalo mi sie poprawic Te znikajace textury... Zainstalowalem caly soft do robienia map/lacznie z Wolfem.. od nowa.

Hymm te doki... moze z nich zrezygnowac?
POwaznie sie zastanawiam nad tym... Przy tej wielkosci mapy... wysadzenie czolgu zajmuje okolo minuty (jesli ktos wie jak isc)

Zmienilem oswietlenie... perwsze toolsy do kompilowania map liczyly swiatlo zupelnie inaczej...co wersja to zmiana.
I tak na poczatku mialem swiatla o wartosci 25... pozniej 48.. teraz dochodza juz do 500 Wat:P

Uwaga... niestety wolf zezwala na uzywanie roznych wersji tej samej mapy... Typowy objaw posiadania innej niz server wersji tanka to - niewidzialny most.

Moze dajmy Alies atakowac... Na poczatku idea byla szczytna - obie strony maja cos do roboty... Teraz boje sie klimatow typu Depot... 12 minut walki na wyniszczenie.

NIENAWIDZE liniowej akcji w grach... Tank jest tak pomyslany, zeby mozna bylo troszke kombinowac...
Sa 3 podstawowe drogi do Czolgu... Tak naprawde ... jednak mozliwosci jest o wiele wiecej.


Obawiam sie, ze doki to juz przekombinowanie.


Dzieki za dobre slowo:) Mam przez to power do poprawiania.
Jesli zrobie kiedys inna mape.. to na 100% bedzie mniejszaaaaa!!! hehe

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by Pysiu on 14-02-2002 13:24:

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea

Jesli zrobie kiedys inna mape.. to na 100% bedzie mniejszaaaaa!!! hehe



Nieeeeeee, tak jest zajebiscie... zauwaz ze wszyscy to chwala... nie znudzi sie tak szybko jak inne mapy. Tylko poprostu musi grac wiecej osob...

__________________
GG:44743

Know your limits


Posted by [=SW=]Pain on 14-02-2002 17:54:

Powiem tak mapka Tank jest zajebista
zajebiscie przemyslana i bardzooo du�a
Ale znalazlem BuG mianowicie przy windzie co sa kraty jest taki wal ze sie przenika przez ta kratke myslalem ze tak jest wszedzie ale nie jest wiec to Bug i musze dodac ze nalezalo gy poprawic Bugi i pokaza� tym zagraniczni� �e POLAK potrafi zrobic zajebista rzecz


Posted by [=SW=]Pain on 14-02-2002 17:56:

Sorry za b��dy ale wrocilem z Imprezki wczorajszej dopiero dzi� i zabardzo jeszcze nie doszedlem po poprawinach


Posted by [=SW=]Pain on 14-02-2002 17:59:

Jeszcze jedno przy ladowaniu stronki nale�a�o by (ale to jush jak chce autor ) gdzie� Made in POLAND


Posted by BadIdea on 14-02-2002 18:55:

quote:
Napisane oryginalnie przez [=SW=]Pain
Powiem tak mapka Tank jest zajebista :)
zajebiscie przemyslana i bardzooo du�a :)
Ale znalazlem BuG :( :( mianowicie przy windzie co sa kraty jest taki wal ze sie przenika przez ta kratke :) myslalem ze tak jest wszedzie ale nie jest wiec to Bug i musze dodac ze nalezalo gy poprawic Bugi i pokaza� tym zagraniczni� �e POLAK potrafi zrobic zajebista rzecz :)



Tak... czesc rzeczy jest zrobiona a czesc "naszkicowana" Te kratki poprawilem kilka dni temu... pozniej je skasowalem... nastepnie zrobilem inaczej... itd:)

Najwiekszym problemem (od kiedy pamietam) w grach opartych na engine z IdSoftware byly otwarte tereny... Okolice mostu to jeden wielki Pain (sic). Staje na glowie, zeby utrzymac tam 60 Fps... (na moim sprzecie) - stad znikajace drzewa. Fps w zamian za dziwne wypadki:)

Mam nadzieje, ze LOW FPSowcy nie beda bardzo krzyczec... tylko wybiora inna droge:P

Respawn przy fladze juz dziala w 100%
Textury na skrzynkach nie znikaja
Dodalem alternatywna droge z dolnego magazynu (ten pod czolgiem)
Rozjasnilem niektore partie mapy.
Dodalem wiecej dzwiekow.
Wymienilem texture na tablicy obok windy.
Dorzucilem kilka "zapychaczy" w postaci skrzynek.
Zakratowalem kilka okienek.
Cos czuje, ze bedzie trzeba zrobic mapke do mapki..:)
Moze Dark Xeno zrobi Review:PP

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by [=SW=]Pain on 14-02-2002 20:03:

Powiem tak super jak tyle rzeczy poprawiles to ja chce nowa versje tej mapki beta 2 wiec prosze o adres strony skad mozna �ci�gn�� t� poprawke


Posted by spanzik on 15-02-2002 02:44:

Post ciekawostka

w sprawie tanka , nie bede tu rozpisywal sie na temat zalet tej mapy ale o to co zobaczylem jak raz gralismy na tej mapie moze to bug jednorazowy i potraktowalbym to jako ciekawostke , niemniej jednak czemu tak sie dzialo nie wiem. BTW ubaw byl po pachy

__________________
Newbie


Posted by BadIdea on 15-02-2002 03:47:

Re: ciekawostka

Boze... cos ty zrobil z mojej mapkiP po co ja ja texturowalemPP heeh..

No... ktos wysadzil most? Mozna go wysadzic.
Jesli Most znika - versja mapy na servie i u ciebie sa inne.. lub - ID SOFTWARE BUG... Tak samo jak na Assault znika brama a na biczu mur...

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by DarkXenocide on 15-02-2002 08:32:

ja tez mam jakies takie bugi niwidoczne doors itp. a nie mialem strange.. podest niewidzialny od strony axis (miejsce donoszenia dokow) jak ide do tanka z gory..

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by spanzik on 15-02-2002 13:46:

Post

latajace krzesla , niewidzialne drabinki invisible doors eeheh i pare innych fajoskich rzeczy , jedno co najciekawsze koles jak strzelal z mg42 mial texture flagi amerykanskiej na wylocie lufy LOL eheh co do textur to one som ale rozmyte , BTW wlazenie na drzewa rulz! czylismy je jak malpki pozatym , nie wiem czy to specjalnie tak bylo ale takie drzewko to swietne miejsce dla snajpera (think about IT) a mostu nie wysadzalismy tak sie mapa zgrala na servie , (C4) wyobrazcie sobie moje zdziwienie gdy biegne obok ciezarowki skacze .... , a tam mostu nie ma eheh dobra nie rozwlekam tyle chcialem

MP_TANK

__________________
Newbie


Posted by BadIdea on 19-02-2002 20:43:

Wink

http://mapcentral.euro-wolfenstein....ex.php?page=top

Polska rules

Wlasnie sie liczy Beta 2 mapy. Niedlugo bedzie dostepna


Zmiany:

Rozjasnienie niektorych pomieszczen.

Wymiana pewnych textur - zmniejszenie ilosci roznych textur w celu odciazenia komputera.

Dodatkowe przejscie do Main Garage. (ze starch magazynow)

Drzwi do East Bunker usuniete.

Bug z pojawiajacymi sie podczas strzelania dziwnymi texturami (F.e. axis flag)

usuniety. (mam nadzieje)

Plus kilka zmian kosmetycznych.

Features:

Axis moga wysadzic most - potrzeba do tego 3 dynamitow.

Mozna wspinac sie na drzewa.

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by spanzik on 19-02-2002 23:28:

Talking v57

yeah! te drzewa beda wielkim plusem na mg42 v57v57
mp_tank

__________________
Newbie


Posted by BadIdea on 20-02-2002 12:25:

Lightbulb

www.platige.com/pub/tank/tank.zip

Zip trzeba odpakowac do wolf.../main.

Pozdrawiem

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by Sphere on 20-02-2002 13:20:

mapka jest wgrana na c4 serv ?
ja jush ide testowa�


Posted by BadIdea on 20-02-2002 13:40:

ups:)

nie jest hehe nie moge zlapac admina

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by Sphere on 20-02-2002 14:30:

heh mapka rula... je�li m�g�bym co� zasugerowa�, to hala z czo�giem jest troszke za ciemna ... imho powinna by� mocno o�wietlona...
jeszcze przyda�by sie jaki� duct do dok�w, ale sam nie mam pojecia jak by sie mia�o do niego wchodzi�
i to chyba wszystko


Posted by BadIdea on 20-02-2002 15:03:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sphere
heh mapka rula... je�li m�g�bym co� zasugerowa�, to hala z czo�giem jest troszke za ciemna ... imho powinna by� mocno o�wietlona...
jeszcze przyda�by sie jaki� duct do dok�w, ale sam nie mam pojecia jak by sie mia�o do niego wchodzi�
i to chyba wszystko



Vertex light nie jest "zaimplementowane" w tej wersji mapy. bedzie w finale. Mapa wyglada tak jak powinna w Lightmap.

Jasna hala... cymm a moze z sufitu wielkie halogeny owietlajace czolg? a reszta tak jak jest?... nie chce zrobic szpitala...

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4


Posted by OLD_SOLAR on 21-02-2002 13:38:

Przegl�dn��em sobie now� mapk�. Jeszcze niestety z nikim nie gra�em. Ale pierwsze spostrze�enia - jest du�o lepiej (zw�aszcza je�li chodzi o �wiat�o i tekstury). Dodatkowy tunel jest OK. Bajerek z tasmamy dooko�a czo�gu te� nie�le (ale jak si� d�ugo stoi na linii ta�my to wida� jakby si� jej kawa�ki sypa�y w niesko�czono�� - ale to szczeg�).

Czekam na gr� !!!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:37.