FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4089)
Mp_tank
Wypuscilem wersje beta mojej mapy mp_tank.
http://www.platige.com/pub/mp_tank_b.pk3
Wiem:
1. za ciemno - nowy q3map dziwnie sciemnia swiatla.
2. po restarcie znikaja textury na kilku skrzynkach
3. po restarcie pieprza sie efekty wystrzalow broni.
NIE MAM BLADEGO POJECIA O CO CHODZI!!!
Wszystko jest okej dopoki nie wsadze mapy w paka... bede szukal , az znajde...
W tej chwili drodzy betatesterzy prosze rozjasnijcie monitory heh i pobiegajcie.
Mapa jest juz uploadowana na server:
C^14^7|Clan|104ms|195.114.173.143:27960
Moj adres: [email protected]
Pliz o odzew.. ja musze wyjechac na 3 dni... w poniedzialek ruszam z kopyta z poprawkiami.
Dziekuje...
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
Re: Mp_tank
Na vertex on nie ma tego problemu z wystrzalami choc nie wiem co mam wlaczone ja tego nie mam buga... mam czysta totalna instalke RTCW do gry na pure serwach i tu mi all dziala, brak txtoor skrzynia pod garage gate, txt na scianie kolo axis mg ta betonowa droga przez rzeke rownolegle do mostu.
flag pole widac flage u dolu jak jest czysty hehe.
Mi sie gra gut, troszke za duzo mgly czy cos niewyraznie ale znam mape perfekt wiec ja sie poruszam po znanym mi terenie inni moga sie gubic fakt ale to kwestia znania mapy tez. Moze fakt jasniej troche beda jatki wieksze
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
generalnie kawal dobrej roboty.Gratulacje Bad
tak jak juz mowil Xeno po zmianie na vertex te plamy przy wystrzalach i kwadraty przy obrywaniu zniknely.ISK.tOOl zmienil jeszcze cos innego i tez mu zniknely.Dol masztu od flagi jest lipny zawsze obojetnie czy flaga wisi czy nie.I chyba tylko tyle.
Kawal dobrej roboty raz jeszcze
__________________
[BK]AWEK
Ja sie nie bede rozpisywal co i jak bo ci scriny wysle gdzie jest dany robal (czytaj...BAG...)
Co do mapy to jest good...a to ze ogromna to tez good a to ze sie bubie to bad
__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***
Mp_tank - dobre , ale nie tylko dlatego , bo polskie
Powiem kr�tko : R-E-W-E-L-A-C-J-A !!! ( zero wazeliny )
Szczerze m�wi�c strasznie zagmatwana ta mapka , ale to dobrze bo nie lubi� schematycznego g�wna . Ci�ko si� nie zgubi� , ale ma�o gra�em na niej ( 0h multi ;(
Mam tylko jedno ALE : do tej mapki przyda�aby si� jeszcze jedna rzecz - latarka Strrasznie ciemno , a na vertexie nie chce gra� , bo mapka taka �liczna ^_^ , �e a� wstyd gra� na vercie
Grafa , wykonanie , no i sam plan - 1sza klasa ...
PS : Znalaz�em ju� par� sikret�w ( chyba zamierzonych ale nie powiem gdzie s� te sikrety , o nie
Na kt�rych serwerkach mo�na ju� pogra� na TANKu ? ( o c4 servie wiem )
Do tej pory nie zagra�em na niej via net
Albo inne : czy jest szansa , �e vote na mp_tank przejdzie ? I don't think so
W�ciekn� si� , jak na niej jutro nie zagram !
__________________
always outnumbered
never outgunned
no nie chcialbym tu nic sugerowac ale to najlepsza mapka jak narazie wykonana przez graczy (no w koncu sam grafik ja tworzyl ) - tylko kunia dlugo sie u mnie laduje - ale warto poczekac! kto nie ma niech sciaga!
zobaczcie tutaj http://www.rtcw.co.uk/forums/showth...p;threadid=8124
aha i propnuje dodac gdzies jakas Flage PL albo zdjecie Adama
no i tutaj http://www.rtcwfiles.com/file.info?1723 szczegolnie podoba mi sie ten text z ktorym nie sposob sie nie zgodzic otherwise kick ass... This puts the ID Software maps to shame......
__________________
"Why drink and drive if you can smoke and fly ? "
GG 1763434
mam malo czasu nie bede sie rozpisywal powiem krotko najlepszy imho custom w tej chwili. nie widze mapki stojacej na rownym poziomie i bedacej w stanie byc do porownania z dm_tank. masa szegolow i swierzych pomyslow (np drzewo dla snipa), swietna woda (bridge sux), mnostwo ozdobnikow i ten obszar! huhu co chwile mialem zgrzyt i swap z dysku ta mapka to pierwszy taki killa sprzetowy u mnie. oprocz paru naprawde drobnych szczegolow (brak textury, przenikanie, itp) dziwie sie ze tak dobra mapa jest jeszcze beta. powinna byc grana nonstop (np. zablokowana opcja vote itp na serv. c4) w celu wychwycenia bugow i usuniecia/dodania na mapie elemetow gameplayowych (tu postawic skrzynki, tam skrocic droge itp). powaznieszym zarzutem jak narazie moga byc (z tego co widzialem) respawny. axis maja ich chyba z 5 w roznych punktach hmmm a allies 1 i to pod dokami 2xhmmmmm, na domiar zlego do dokow prowadzi jedna droga bedac tym samym slepa uliczka, axis maja na tej mapie jak na razie przerabane.
good work i ofkoz czekamy na wiecej
ooo z ostatniej chwili "ssij i sipj" lol
Jak chcecie to mozna te mapke dac na inny serwer (moge podac namiary) i non stop by tam chodzila... tylko ze serwer dopiero po 17, bo wczesniej laaaagi.
Ps
Mapka RULA, tylko straaaaaaasznie duza jest... nie wiem ile osob musialoby na niej grac zeby dalo sie obronic wszystko... o ataku nawet nie wspomne
__________________
GG:44743
Know your limits
quote:
Napisane oryginalnie przez belhifet
ooo z ostatniej chwili "ssij i sipj" lol
__________________
[VenezuelaTeam]Miguel
*** LOTTSA BAD AMIGOS ***
Ufff udalo mi sie poprawic Te znikajace textury... Zainstalowalem caly soft do robienia map/lacznie z Wolfem.. od nowa.
Hymm te doki... moze z nich zrezygnowac?
POwaznie sie zastanawiam nad tym... Przy tej wielkosci mapy... wysadzenie czolgu zajmuje okolo minuty (jesli ktos wie jak isc)
Zmienilem oswietlenie... perwsze toolsy do kompilowania map liczyly swiatlo zupelnie inaczej...co wersja to zmiana.
I tak na poczatku mialem swiatla o wartosci 25... pozniej 48.. teraz dochodza juz do 500 Wat:P
Uwaga... niestety wolf zezwala na uzywanie roznych wersji tej samej mapy... Typowy objaw posiadania innej niz server wersji tanka to - niewidzialny most.
Moze dajmy Alies atakowac... Na poczatku idea byla szczytna - obie strony maja cos do roboty... Teraz boje sie klimatow typu Depot... 12 minut walki na wyniszczenie.
NIENAWIDZE liniowej akcji w grach... Tank jest tak pomyslany, zeby mozna bylo troszke kombinowac...
Sa 3 podstawowe drogi do Czolgu... Tak naprawde ... jednak mozliwosci jest o wiele wiecej.
Obawiam sie, ze doki to juz przekombinowanie.
Dzieki za dobre slowo:) Mam przez to power do poprawiania.
Jesli zrobie kiedys inna mape.. to na 100% bedzie mniejszaaaaa!!! hehe
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
Jesli zrobie kiedys inna mape.. to na 100% bedzie mniejszaaaaa!!! hehe
__________________
GG:44743
Know your limits
Powiem tak mapka Tank jest zajebista
zajebiscie przemyslana i bardzooo du�a
Ale znalazlem BuG
mianowicie przy windzie co sa kraty jest taki wal ze sie przenika przez ta kratke
myslalem ze tak jest wszedzie ale nie jest wiec to Bug i musze dodac ze nalezalo gy poprawic Bugi i pokaza� tym zagraniczni� �e POLAK potrafi zrobic zajebista rzecz
Sorry za b��dy ale wrocilem z Imprezki wczorajszej dopiero dzi� i zabardzo jeszcze nie doszedlem po poprawinach
Jeszcze jedno przy ladowaniu stronki nale�a�o by (ale to jush jak chce autor ) gdzie� Made in POLAND
quote:
Napisane oryginalnie przez [=SW=]Pain
Powiem tak mapka Tank jest zajebista :)
zajebiscie przemyslana i bardzooo du�a :)
Ale znalazlem BuG :( :( mianowicie przy windzie co sa kraty jest taki wal ze sie przenika przez ta kratke :) myslalem ze tak jest wszedzie ale nie jest wiec to Bug i musze dodac ze nalezalo gy poprawic Bugi i pokaza� tym zagraniczni� �e POLAK potrafi zrobic zajebista rzecz :)
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
Powiem tak super jak tyle rzeczy poprawiles to ja chce nowa versje tej mapki beta 2
wiec prosze o adres strony skad mozna �ci�gn�� t� poprawke
ciekawostka
w sprawie tanka , nie bede tu rozpisywal sie na temat zalet tej mapy ale o to co zobaczylem jak raz gralismy na tej mapie moze to bug jednorazowy i potraktowalbym to jako ciekawostke , niemniej jednak czemu tak sie dzialo nie wiem. BTW ubaw byl po pachy
__________________
Newbie
Re: ciekawostka
Boze... cos ty zrobil z mojej mapkiP po co ja ja texturowalem
PP heeh..
No... ktos wysadzil most? Mozna go wysadzic.
Jesli Most znika - versja mapy na servie i u ciebie sa inne.. lub - ID SOFTWARE BUG... Tak samo jak na Assault znika brama a na biczu mur...
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
ja tez mam jakies takie bugi niwidoczne doors itp. a nie mialem strange.. podest niewidzialny od strony axis (miejsce donoszenia dokow) jak ide do tanka z gory..
__________________
You must realise that someday you will die
FIRST IMPACT: board.hive.pl
latajace krzesla , niewidzialne drabinki invisible doors eeheh i pare innych fajoskich rzeczy , jedno co najciekawsze koles jak strzelal z mg42 mial texture flagi amerykanskiej na wylocie lufy LOL eheh co do textur to one som
ale rozmyte , BTW wlazenie na drzewa rulz! czylismy je jak malpki pozatym , nie wiem czy to specjalnie tak bylo ale takie drzewko to swietne miejsce dla snajpera (think about IT) a mostu nie wysadzalismy tak sie mapa zgrala na servie , (C4) wyobrazcie sobie moje zdziwienie gdy biegne obok ciezarowki skacze .... , a tam mostu nie ma eheh
dobra nie rozwlekam tyle chcialem
MP_TANK
__________________
Newbie
http://mapcentral.euro-wolfenstein....ex.php?page=top
Polska rules
Wlasnie sie liczy Beta 2 mapy. Niedlugo bedzie dostepna
Zmiany:
Rozjasnienie niektorych pomieszczen.
Wymiana pewnych textur - zmniejszenie ilosci roznych textur w celu odciazenia komputera.
Dodatkowe przejscie do Main Garage. (ze starch magazynow)
Drzwi do East Bunker usuniete.
Bug z pojawiajacymi sie podczas strzelania dziwnymi texturami (F.e. axis flag)
usuniety. (mam nadzieje)
Plus kilka zmian kosmetycznych.
Features:
Axis moga wysadzic most - potrzeba do tego 3 dynamitow.
Mozna wspinac sie na drzewa.
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
v57
yeah! te drzewa beda wielkim plusem na mg42 v57v57
mp_tank
__________________
Newbie
www.platige.com/pub/tank/tank.zip
Zip trzeba odpakowac do wolf.../main.
Pozdrawiem
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
mapka jest wgrana na c4 serv ?
ja jush ide testowa�
ups:)
nie jest hehe nie moge zlapac admina
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
heh mapka rula... je�li m�g�bym co� zasugerowa�, to hala z czo�giem jest troszke za ciemna ... imho powinna by� mocno o�wietlona...
jeszcze przyda�by sie jaki� duct do dok�w, ale sam nie mam pojecia jak by sie mia�o do niego wchodzi�
i to chyba wszystko
quote:
Napisane oryginalnie przez Sphere
heh mapka rula... je�li m�g�bym co� zasugerowa�, to hala z czo�giem jest troszke za ciemna ... imho powinna by� mocno o�wietlona...
jeszcze przyda�by sie jaki� duct do dok�w, ale sam nie mam pojecia jak by sie mia�o do niego wchodzi�
i to chyba wszystko
__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4
Przegl�dn��em sobie now� mapk�. Jeszcze niestety z nikim nie gra�em. Ale pierwsze spostrze�enia - jest du�o lepiej (zw�aszcza je�li chodzi o �wiat�o i tekstury). Dodatkowy tunel jest OK. Bajerek z tasmamy dooko�a czo�gu te� nie�le (ale jak si� d�ugo stoi na linii ta�my to wida� jakby si� jej kawa�ki sypa�y w niesko�czono�� - ale to szczeg�).
Czekam na gr� !!!
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:37.