FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4235)


Posted by DamnDog on 15-02-2002 12:12:

Post Przetestujecie mapke ?

Chcialbym zeby ktos przetestowal moja mapke (wlasciwie to ja ja tylko konvertuje), nad ktura pracuje. To jest mapka z moda do q1 dapak8 - the 8th element, bardzo fajna. Zobaczcie i powiedzcie. Nie wazy zbyt wiele :
http://strony.wp.pl/wp/damndog/dapak8.pk3
no...

__________________
sad


Posted by PiaSkuN on 15-02-2002 14:24:

sciagnalem mapke
chcialem ja oblukac , ale nic z tego
gdy wpisuje map dapak8 to mi wywala kwaka i na konsoli podaje komunikat

"Not a JPEG file: starts with 0x00 0x00"

soryy DamnDog

__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________


Posted by ++]Ac1D[++ on 15-02-2002 17:29:

quote:
Napisane oryginalnie przez PiaSkuN
sciagnalem mapke
chcialem ja oblukac , ale nic z tego
gdy wpisuje map dapak8 to mi wywala kwaka i na konsoli podaje komunikat

"Not a JPEG file: starts with 0x00 0x00"

soryy DamnDog



dok�adnie ,mnie te� tak robi

__________________
aC!D


Posted by Infinite on 15-02-2002 20:07:

to ja nawet nie bede sciagal

__________________
�wiec p�omienie pr�no si� z�oc�... nie skrzypn� drzwi...


Posted by demarcos on 16-02-2002 10:06:

ja sie boje ze wairusa za�apie


Posted by SweepeR on 17-02-2002 16:36:

No mapka moze i by byla spoko, ale potrzeba jeszcze troche nad nia popracowac.

Pierwsza i najwazniejsza rzecza wg mnie jest jej wielkosc. Nie tyle ilosc pomieszczen, etc. ale ich wielkosc. O co mi chodzi? Mapa jest strasznie ciasna - 1-2 skoki i juz sie jest po drugiej stronie danego pomieszczenia, tak nie moze byc. Musi byc wiecej luzu. Zrob korytarze szerokie na 298u, to jest w sumie standard na mapach q3.

Poza tym IMO railgun jest na niej nie potrzebny, mapa nie jest do niego przystosowana - nie ma praktycznie otwartych przestrzeni.

No i tekstury...

Pozniej napisze wiecej, narazie musze spadac.

__________________


Posted by [FPP]Saari on 18-02-2002 00:44:

sweep masterze mapowy - moglbys podac wartosci liczbowe na mapy, albo odeslac do wczesniejszego takiego topica albo do jakiegos faq gdzie o tym mowia?

Mam na mysli - ile kratek koes przeskoczy (przy ktorej spadnie), ile p[rzeskoczy przy rozbiegu, ile kratek przy spadaniu go zabije a ile tylko zrani, jak wyskoko wyskoczy itp

__________________
saari.deviantart.com


Posted by DamnDog on 18-02-2002 12:02:

Unhappy

YYYYYyyyyyy hyhy trzeba tylko wywalic jpg z katalogu levelshots i jusz dziala
Aha nie moge za bardzo zmieniac tej mapy bo to jest konversja qwa !
da sie grac i jusz. wcale nie jest za ciasno, trzeba sie przyzwyczaic ityle
jeszcze popracujem

__________________
sad


Posted by SweepeR on 19-02-2002 19:41:

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
Aha nie moge za bardzo zmieniac tej mapy bo to jest konversja qwa !


No to tak - po pierwsze, potrzebna ci jest zgoda autora mapy... Po drugie mozesz zmieniac, skalowac, etc. tak zeby mapa nadawala sie do Q3. To normalka. Popatrz na xdm4 (topic: q1dm4) - jej autor pozmienial rozmieszczenie niektorych przedmiotow, powiekszyl ja troche, tak zeby wszystko bylo good i sie ladnie na niej gralo.

quote:
da sie grac i jusz. wcale nie jest za ciasno, trzeba sie przyzwyczaic ityle


Loooooooooooool!!! Nie no kurde stary... Z takim podejsciem do krzyzyk na droge... Po co w takim razie wogole zakladales ten topic i prosiles o komentarze, uwagi, jesli i tak nie chce ci sie ich wprowadzac... Doh!

__________________


Posted by SweepeR on 19-02-2002 19:46:

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
sweep masterze mapowy


Bah, polechtalas mile moja proznosc

quote:
moglbys podac wartosci liczbowe na mapy, albo odeslac do wczesniejszego takiego topica albo do jakiegos faq gdzie o tym mowia?

Mam na mysli - ile kratek koes przeskoczy (przy ktorej spadnie), ile p[rzeskoczy przy rozbiegu, ile kratek przy spadaniu go zabije a ile tylko zrani, jak wyskoko wyskoczy itp



quake3/GtkRadiant/bspc.txt - dzial Physics

Najlepiej jednak samemu potestowac, wiesz jak to jest. Jeden skacze tak, drugi tak, jeden potrafi sadzic niezle rj'y, drugi nizsze... Dlatego wazne jest czesto kompilowac mapke na etapie alfy i sprawdzac jak sie to ma w grze i od razu pozniej zmieniac, zeby jak juz beda wszystkie tekstury na swoim miejscu nie meczyc sie z tym

A co? Czyzbysmy mieli czekac na nastepczynie Silvery?

__________________


Posted by DamnDog on 20-02-2002 10:04:

Thumbs up

Dobra, troszke ja zmienie sweep mash racje niektore przejscia sa za wonskie Zrobilem jusz dobrego levelshota.
widzielem twoja mapke xsdm1 czy jakos tak. bardzo fajna i wogule ^..^ (a tak nawiasem mowiac to trzeba bylo aas zrobic z opcja -optimize rzeby mniej zajmowal pliczek :O)
Nowa wersje z nowym levelshotem i fajnym botkiem morzna zassac z tego samego miejsca czyli http://strony.wp.pl/wp/damndog/dapak8.pk3
mapka jest do cpma wiec jest na niej zielona zbroja jakby ktos gral na vq3 :+)
(aha wolfrad tysz jest calkiem spoko)

__________________
sad


Posted by DamnDog on 23-02-2002 16:07:

Angry

No co jest jusz nikt nie chce zobaczyc ??
Jusz mapka da sie odpalic, na prawde !!
prosze, zobaczcie to !

__________________
sad


Posted by Al Fitto on 24-02-2002 23:07:

!!

jak zainstaluje Q3 to Ci sprawdze...
Ale est godzina pona 00 08 wiec najwczesniej jutro...

Sorry

Ale przetestuje moze.......

__________________

"...Today is just another day closer to real freedom"


Posted by DamnDog on 28-02-2002 16:14:

Angry

to jak jusz wszyscy powiedzieli co hcieli??
to zakasowac tego posta jak nikt nie ma nic do powiedzenia
qwa !

__________________
sad


Posted by slawek on 28-02-2002 16:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
to jak jusz wszyscy powiedzieli co hcieli??
to zakasowac tego posta jak nikt nie ma nic do powiedzenia
qwa !



Nie tak nerwowo DamnDog. Daj ludziom czas...
Poza tym, mo�e nie chc� si� wypowiedzie�... Mo�e nie mieli czasu jej odpali�... (ja nie mia�em)
Wyluzuj, nie r�b obciachu sobie, i temu pi�knemu miastu sk�d obaj jeste�my...

__________________
"Podpis nie jest obowi�zkowy. Podpis pojawia si� pod twoim post'em."


Posted by DamnDog on 11-03-2002 13:13:

Thumbs down

EEEEEeeeeeeeetam,
tylko czas trace zagladajac tutaj, qwa :(

__________________
sad


Posted by slawek on 11-03-2002 13:38:

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
EEEEEeeeeeeeetam,
tylko czas trace zagladajac tutaj, qwa


To wracaj na orga. Tam zdaje si� wi�ksze wzbudzi�e� zainteresowanie.
Bye.

__________________
"Podpis nie jest obowi�zkowy. Podpis pojawia si� pod twoim post'em."


Posted by Insequi on 11-03-2002 21:50:

aaa... zrobion� mapke, mozna wyslac na quake3.fpp.pl ?


Posted by Lucas on 12-03-2002 07:42:

quote:
Napisane oryginalnie przez Insequi
aaa... zrobion� mapke, mozna wyslac na quake3.fpp.pl ?

Mozna...

__________________


Posted by Insequi on 12-03-2002 16:37:

...ale? :>


Posted by SweepeR on 12-03-2002 16:58:

... trzeba ja wyslac ktoremus z nas (LucaS, xen0m, ja) na majla

Ja bym ja z checia przetestowal i napisal jakis review. Wiec ucieszylbym sie gdybys to mi przyslal

__________________


Posted by on 12-03-2002 17:31:

Post

...i napiszesz ze to ty j� zrobi�e�


Posted by Insequi on 12-03-2002 17:37:

�oki!


Posted by Insequi on 12-03-2002 17:42:

oczywiscie to nie bedzie zadna konwersja, czylko ca�kowicie nowa mapka, stworzona od podstaw przeze mnie


Posted by Lucas on 12-03-2002 18:45:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
... trzeba ja wyslac ktoremus z nas (LucaS, xen0m, ja) na majla

Ja bym ja z checia przetestowal i napisal jakis review. Wiec ucieszylbym sie gdybys to mi przyslal


Tak ja ten pan napisal

I sobie nie przywalszczy, tylko sie wpisze w readmy do osob testujacych

__________________


Posted by [FPP]Shooler on 12-03-2002 19:10:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Lucas
I sobie nie przywalszczy, tylko sie wpisze w readmy do osob testujacych


Tzn autor mapki powinien byc na tyle w porzadku, ze wyda mapke z plikiem TXT z map_info i tam usmiesci bta_testerow

__________________


Posted by Insequi on 13-03-2002 00:03:

of kors
jak tylko siem pojawi na sieci dam znac i oczywiscie dopisze was do tester�w)


btw: jak w radiancie (gtk lub q3) zaznaczyc wszystko?
bo potrzebuje przesunac calutka mape troche w dol


Posted by Insequi on 13-03-2002 02:14:

Sweeper, wyczytalem, ze robiles mapki, czy moze wiesz, jak zaznaczyc cala mape? zeby przesunac? (w Q3Radiancie lub GTK radiancie)


Posted by Insequi on 13-03-2002 20:28:

juz niewazne


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 14:16.