FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4235)
Przetestujecie mapke ?
Chcialbym zeby ktos przetestowal moja mapke (wlasciwie to ja ja tylko konvertuje), nad ktura pracuje. To jest mapka z moda do q1 dapak8 - the 8th element, bardzo fajna. Zobaczcie i powiedzcie. Nie wazy zbyt wiele :
http://strony.wp.pl/wp/damndog/dapak8.pk3
no...
__________________
sad
sciagnalem mapke
chcialem ja oblukac , ale nic z tego
gdy wpisuje map dapak8 to mi wywala kwaka i na konsoli podaje komunikat
"Not a JPEG file: starts with 0x00 0x00"
soryy DamnDog
__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________
quote:
Napisane oryginalnie przez PiaSkuN
sciagnalem mapke
chcialem ja oblukac, ale nic z tego
gdy wpisuje map dapak8 to mi wywala kwaka i na konsoli podaje komunikat
"Not a JPEG file: starts with 0x00 0x00"
soryy DamnDog
__________________
aC!D
to ja nawet nie bede sciagal
__________________
�wiec p�omienie pr�no si� z�oc�... nie skrzypn� drzwi...
ja sie boje ze wairusa za�apie
No mapka moze i by byla spoko, ale potrzeba jeszcze troche nad nia popracowac.
Pierwsza i najwazniejsza rzecza wg mnie jest jej wielkosc. Nie tyle ilosc pomieszczen, etc. ale ich wielkosc. O co mi chodzi? Mapa jest strasznie ciasna - 1-2 skoki i juz sie jest po drugiej stronie danego pomieszczenia, tak nie moze byc. Musi byc wiecej luzu. Zrob korytarze szerokie na 298u, to jest w sumie standard na mapach q3.
Poza tym IMO railgun jest na niej nie potrzebny, mapa nie jest do niego przystosowana - nie ma praktycznie otwartych przestrzeni.
No i tekstury...
Pozniej napisze wiecej, narazie musze spadac.
__________________
sweep masterze mapowy - moglbys podac wartosci liczbowe na mapy, albo odeslac do wczesniejszego takiego topica albo do jakiegos faq gdzie o tym mowia?
Mam na mysli - ile kratek koes przeskoczy (przy ktorej spadnie), ile p[rzeskoczy przy rozbiegu, ile kratek przy spadaniu go zabije a ile tylko zrani, jak wyskoko wyskoczy itp
__________________
saari.deviantart.com
YYYYYyyyyyy hyhy trzeba tylko wywalic jpg z katalogu levelshots i jusz dziala
Aha nie moge za bardzo zmieniac tej mapy bo to jest konversja qwa !
da sie grac i jusz. wcale nie jest za ciasno, trzeba sie przyzwyczaic ityle
jeszcze popracujem
__________________
sad
quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
Aha nie moge za bardzo zmieniac tej mapy bo to jest konversja qwa !
quote:
da sie grac i jusz. wcale nie jest za ciasno, trzeba sie przyzwyczaic ityle
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
sweep masterze mapowy
quote:
moglbys podac wartosci liczbowe na mapy, albo odeslac do wczesniejszego takiego topica albo do jakiegos faq gdzie o tym mowia?
Mam na mysli - ile kratek koes przeskoczy (przy ktorej spadnie), ile p[rzeskoczy przy rozbiegu, ile kratek przy spadaniu go zabije a ile tylko zrani, jak wyskoko wyskoczy itp![]()
__________________
Dobra, troszke ja zmienie sweep mash racje niektore przejscia sa za wonskie
Zrobilem jusz dobrego levelshota.
widzielem twoja mapke xsdm1 czy jakos tak. bardzo fajna i wogule ^..^ (a tak nawiasem mowiac to trzeba bylo aas zrobic z opcja -optimize rzeby mniej zajmowal pliczek :O)
Nowa wersje z nowym levelshotem i fajnym botkiem morzna zassac z tego samego miejsca czyli http://strony.wp.pl/wp/damndog/dapak8.pk3
mapka jest do cpma wiec jest na niej zielona zbroja jakby ktos gral na vq3 :+)
(aha wolfrad tysz jest calkiem spoko)
__________________
sad
No co jest jusz nikt nie chce zobaczyc ??
Jusz mapka da sie odpalic, na prawde !!
prosze, zobaczcie to !
__________________
sad
!!
jak zainstaluje Q3 to Ci sprawdze...
Ale est godzina pona 00 08 wiec najwczesniej jutro...
Sorry
Ale przetestuje moze.......
__________________
"...Today is just another day closer to real freedom"
to jak jusz wszyscy powiedzieli co hcieli??
to zakasowac tego posta jak nikt nie ma nic do powiedzenia
qwa !
__________________
sad
quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
to jak jusz wszyscy powiedzieli co hcieli??
to zakasowac tego posta jak nikt nie ma nic do powiedzenia
qwa !
__________________
"Podpis nie jest obowi�zkowy. Podpis pojawia si� pod twoim post'em."
EEEEEeeeeeeeetam,
tylko czas trace zagladajac tutaj, qwa :(
__________________
sad
quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
EEEEEeeeeeeeetam,
tylko czas trace zagladajac tutaj, qwa![]()
__________________
"Podpis nie jest obowi�zkowy. Podpis pojawia si� pod twoim post'em."
aaa... zrobion� mapke, mozna wyslac na quake3.fpp.pl ?
quote:
Napisane oryginalnie przez Insequi
aaa... zrobion� mapke, mozna wyslac na quake3.fpp.pl ?
__________________
...ale? :>
... trzeba ja wyslac ktoremus z nas (LucaS, xen0m, ja) na majla
Ja bym ja z checia przetestowal i napisal jakis review. Wiec ucieszylbym sie gdybys to mi przyslal
__________________
...i napiszesz ze to ty j� zrobi�e�
�oki!
oczywiscie to nie bedzie zadna konwersja, czylko ca�kowicie nowa mapka, stworzona od podstaw przeze mnie
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
... trzeba ja wyslac ktoremus z nas (LucaS, xen0m, ja) na majla
Ja bym ja z checia przetestowal i napisal jakis review.Wiec ucieszylbym sie gdybys to mi przyslal
![]()
__________________
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Lucas
I sobie nie przywalszczy, tylko sie wpisze w readmy do osob testujacych![]()
__________________
of kors
jak tylko siem pojawi na sieci dam znac i oczywiscie dopisze was do tester�w)
btw: jak w radiancie (gtk lub q3) zaznaczyc wszystko?
bo potrzebuje przesunac calutka mape troche w dol
Sweeper, wyczytalem, ze robiles mapki, czy moze wiesz, jak zaznaczyc cala mape? zeby przesunac? (w Q3Radiancie lub GTK radiancie)
juz niewazne
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 14:16.