FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4239)


Posted by Mikel on 15-02-2002 13:44:

Exclamation Problemy z shaderami

Witam!
Mam "mały" problem z GTKradiantem1.2.1. Nie działa mi Curry (ten plugin do ogladania shaderów). To jeszcze nic bo w trakcie kompilacji bsp program pokazuje komunikat o nieznalezieniu pliku shaderlist.txt mimo ze jest w baseq3/scripts ale ten idiota szuka go w samym baseq3. Potem w grze np lawa jest "solidna" i mozna po niej chodzic :-) niektore shadery dziwnie dzialaja a te z grupki common (nodraw noclip itp) wcale bo taki nodraw jest widoczny w grze!! W dodatku rzuca cien!! I jak tu zrobic taki plomien skoro widac teksture nodraw! Czy ktos orientuje sie o co chodzi?

Pozdrawiam,
Mikel


Posted by demarcos on 16-02-2002 10:13:

ja sie niebardzo orientuje ale powiem ci ze jak nie skopales instalacji radianta to:
1.masz lewa wersje radianta
2.masz zje.... q3
3.nie masz wystarczajacej wiedzy o robieniu mapek i robisz cos zle w edytorze(poczytaj na orgu sa jakies tutorialki przyjemne)
4.to glowa do gory,pierdo......mapki- idz na pifko
pzdr


Posted by Mikel on 16-02-2002 13:39:

No coz jesli chodzi o wiedze to przeczytalem juz troche tutoriali radianta głownie te na zagranicznych site'ach. Chocby te na planetquake i quake3.qeradiant.com Instalke radianta zrobilem zgodnie z zaleceniami na tych stronach. Podobnie jesli chodzi o wykorzystanie tych wszystkich efektow. Problem wyszedl na jaw przy robieniu plomieni ognia a potem jak zaczalem sprawdzac reszte to tragedia. Co moze byc skopane w Quake3? Probowalem na wersjach 1.17 i 1.31 czyli ostatniej i to samo... Moze to GTKradiant? Sciagne inna wersje i zobacze

Pozdrawiam,
Mikel


Posted by SweepeR on 16-02-2002 18:31:

Upewnij sie, ze dobrze sa podane katalogi w ustawieniach. Sprobuj tez po prostu przegrac shaderlist.txt do baseq3/ - wtedy wszystko sie poprawi. Caly problem wlasnie tkwi w tym, ze nie moze tego pliku znalezc.

__________________


Posted by Mikel on 16-02-2002 19:49:

Wlasnie caly problem w tym ze juz to probowalem! Katalog z shaderlist.txt jest u mnie w dquake3\baseq3\scripts a q3map szuka go w dquake3\scripts. Jak go przegralem to nic nie dalo nadal twierdzi ze go nie ma. Bez sensu.


Posted by SweepeR on 16-02-2002 19:55:

Hmm... a sprawdz jeszcze czy ten plik czasem pusty nie jest.

__________________


Posted by Mikel on 16-02-2002 20:24:

Nie jest ok wszystkie pliki shader sa wpisane. Wlasnie odpuscilem sobie wersje 1.2.1 i sciagam podobno stabilna i dobra wersje 1.1.1 GTKradianta. Zapodam tez GTKbuilda i zobacze wtedy.


Posted by Mikel on 16-02-2002 22:50:

Eureka! Mam juz wersje 1.1.1 i dziala!! Tak jak trzeba wszystko jest ok. A zatem to dupny ten nowy GTKradiant. Mimo wszystko thx za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam,
Mikel


Posted by SweepeR on 17-02-2002 14:53:

l00zik. Ja nadal uzywam GTKRadianta'a 1.1-TA...

__________________


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 11:39.