FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4450)

Posted by synth on 25-02-2002 19:17:

Multiplayer dla początkującego HELP !

Na początku zaznaczę, że przeszukałem całe forum i niestety nie znalazłem w innych postach odp. na moje pytanko. To tak zebym nie zostal od razu sfakany ... :)
A teraz do rzeczy.
Chciałem sobie popykac w multi w wolfa, ale jestem zdeka zielony w te klocki i dlatego zwracam sie do "moznych" ;) jak zaczac ciac w wolfa w multi. Wiem ze sa cd-kije i ze sa serwery na ktorych mozna sie obyc bez nich. Ale jak zaczac w ogole grac? Gdzie wpisac numer serwera itd, itp. Bardzo prosilbym o porady w stylu mocno-lopatologicznym bo jakis zakrecony tej wiosny, znaczy zimy jezdem:)
Dziekuje wszystkim pogodnym ludkom za pomoc i pozdrawiam.
Aha skrobne jeszcze ze jak uruchamiam wolfa i daje na multiplayer to mi freezuje system ... moze mam walnieta werke rtcw ?! POMOZECIE ?!

Posted by Marek.Z on 25-02-2002 19:34:

dosyc ogolnie opisales swoj problem...
ale jednym z prostszych metod jest zainstalowanie sobie programu jakiegos co wyszukuje servery (np gamespy lub allseeingeye)
tam dodac jakies polskie adresiki
ustawisz mu tam w opcjach gdzie masz wolfa
klikasz podwojnie na wybrany server, progs ci sam odpala wolfa i juz wchodzisz na server
proste nie ?

Posted by kag on 25-02-2002 19:36:

all seeing eye sciagniesz z www.udpsoft.com/eye po zainstalowaniu sciagnie uaktualnienia, potem wystarczy go skonfigurowac i gotowe, sam znajduje serwery

Posted by [SPECNAZ]RoL on 25-02-2002 19:46:

EEEeeeEEEeee... Ja nie używam żadnych shitów typu AllSeeingEyE... Używam tego badziewia które nam Panowie z IP wcisneli w gre i jestem sczęśliwy . Zwłaszcza że jush nie moge patrzeć na GameSpy'a .

Posted by Kalaf10r on 26-02-2002 20:03: