FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=43)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4559)
Nowy Regulamin Ligi Of-pl
Chcialem zamiescic na tym forum nowy regulamin Operation Flashpoint Polish League, ale niestety wiadomosc jest zbyt dluga :-(
W skrocie:
zgloszenia przyjmowane sa do 17 marca na adres e-mail: [email protected] .
Zglaszac sie moge tylko polskie klany ktorych ilosc czlonkow wynosi conajmniej 4. Klany zglaszac moze clan leader, czyli osoba ktora dowodzi calym klanem.
Pelna wersja regulaminu znajduje sie - > t u t a j < -.
-----------------------------------------------------------------
bylo za duzo o 42 znaki ;-)))
KaT
REGULAMIN OPERATION FLASHPOINT - POLISH LEAGUE
Najwa�niejsza zasada: wszyscy gramy po to, aby sie dobrze bawic.
1. W lidze bior� udzia� tylko polskie klany.
2. Wszyscy uczestnicy musz� by� zg�oszeni do dnia 17 marca 2002 roku, na adres [email protected]
3. Zg�aszaj�c si� do udzia�u w OF-PL, automatycznie akceptujesz REGULAMIN LIGI.
4. Przedstawicielem ka�dego z klan�w jest jego CLAN LEADER, on te� podejmuje wszystkie najwa�niejsze decyzje w imieniu ca�ego klanu i zapisuje klan do LIGI.
5. Ka�dy klan ma prawo do wystawienia tylko jednego team'u, sk�adaj�cego si� minimum z 4 os�b, g�rnej granicy nie przewidziano.
6. CL podajac sklad do rozgrywek, zobowiazany jest do podania nazwy klanu, adresu korespondencyjnego, oraz nickow graczy wraz z ich ID.
7. Jeden gracz mo�e wyst�powa� tylko i wy��cznie w jednym klanie, w przypadku dopatrzenia si� niezgodno�ci z owym punktem zar�wno klan pierwszy jak i klan drugi zostaj� zdyskwalifikowane!
8. Zmiany �barw� klanow w czasie sezonu sa zabronione. W przypadku przejsc miedzy klanami, gracze kt�rzy tego si� dopuszcza zostana usunieci z rogrywek.
1.0 DEFINICJE
1.1 MECZ: spotkanie rozegrane na 2 mapach po 2 rundy na map�. Ka�dy z klan�w gra na ka�dej mapie w meczu raz po stronie Wschodu/Partyzantow/Cywili oraz raz po stronie Zachodu.
1.2 RUNDA: rozegranie jednej potyczki na mapie w czasie 30 minut. Na ka�dej mapie gramy 2 rundy.
1.3 PO�OWA: po zako�czeniu 2 rund gry na pierwszej mapie, nast�puje tzw. �Po�owa meczu� po kt�rej rozgrywana zostaje druga mapa.
1.4 KOLEJKA: podstawowy cykl ligowy. Trwa 7dni. Ko�czy si� podsumowaniem rozegranych meczy w danej kolejce.
1.6 LG: LAGG TEST: czas (5 minut w kazdej polowce) przeznaczony na przetestowanie lagow na laczach.
1.5 CHEATING: Oszukiwanie, co jest uznane za oszukiwanie przeczytasz w paragrafie 5.0
1.6 RL: RADA LIGI: waskie grono osob, ktore czuwa nad prawidlowoscia przebiegu rozgrywek ligowych oraz zgodnosci z REGULAMINEM.
1.7 CL: CLAN LEADER: osoba reprezentuj�ca i wypowiadaj�ca si� za ca�y klan w OF-PL.
1.8 K.O. System eliminacji w Play Off. Z angielskiego Knock Out- klan kt�ry poniesie pora�k� odpada.
1.9 CTF: Capture the Flag: typ rozgrywki, w ktorej obie druzyny musza wykrasc falage zespolowi przeciwnemu i zaniec ja do swojej bazy w celu zaliczenia punktow.
1.10 A&D: Attack & Defend: rozgrywka, gdzie jedna ze stron broni okreslonego celu, zas przeciwnik stara sie go zdobyc.
2.0 SERWER
2.1 Wymagana jest wersja serwera 1.40 lub wyzsza.
2.2 Mecze sa rozgrywane tylko na serwerach zatwierdzonych przez RL.
2.3 Wstep do rozgrywki:
2.3.1 Pierwsze 5 minut spotkania jest przeznaczone na przetestowanie lagow (LAGG TEST). Jesli wszystko jest OK rozpoczyna sie mecz. LAGG TEST wykonywany jest raz na danej mapie, dwa razy podczas calego MECZU.
2.3.2 Lagg test mo�e zostac zaliczony do rozgrywki, je�li obie strony na to si� zgodza.
2.3.3 Je�li r�nica �redniego pinga mi�dzy klanami wynosi wi�cej ni� 250ms, mecz zostaje przerwany i prze�o�ony na termin ustalony przez oba klany, a zatwierdzony przez RL, jednak w ramach trwania danej kolejki ligowej.
2.3.4 Je�li podczas meczu serwer si� wy��czy, padnie, nale�y zastosowac si� do punktu 5.12 Regulaminu OF-PL
2.4 Dodatki do gry
Do gry potrzebne sa nastepujace dodatki:
wyspy
Winter Koglujev 1.2
Jungle Everon 1.2
jednostki
AshHMMWVSnow
AshM113Snow
AshBMPSnow
AshBMP2Snow
Jednostki te wchodza w sklad Arctic Armour Pack 1.3 z dnia 10.09.2001 autorstwa AraonAsh'a. Dodatek jest dostepny na Ofp.cz w dziale Download oraz na stronie autora.
3.0 GRACZE
3.1 W meczach bra� udzia� mog� tylko zapisani do ligi zawodnicy danego klanu.
3.2 Je�li w czasie walki jeden z team�w b�dzie mia� mniej ni� 4 zawodnik�w i w ci�gu 3 minut nikt si� nie po��czy z podanego sk�adu na dan� rozgrywke, zostanie podyktowany walkower na korzy�� przeciwnej dru�yny.
3.3 Podczas meczu ka�dy klan powinien mie� conajmniej 2 (max 4) rezerwowych poza serwerem, kt�rych mo�na wezwa� w razie problemu.
3.4 Osoby u�ywaj�ce inwektyw w stosunku do kogokolwiek a w szczeg�lno�ci do admin�w oraz czlonkow RADY LIGI zostan� natychmiast zawieszone, ataki personalne nie b�d� tolerowane.
3.5 Podczas meczu na g��wnym chacie mo�e m�wi� tylko CL klanu. Gracze mog� pisa� tylko na TEAM CHAT. Za nie przestrzeganie tej regu�y grozi zawieszenie do ko�ca meczu, w przypadku powtarzaj�cego si� problemu, gracz zostaje zawieszony w lidze.
4.0 OSZUKIWANIE (cheating)
Je�li gracz zostanie przy�apany na cheatowaniu podczas meczu jego dru�yna przegrywa mecz i zostaje zawieszona w rozgrywkach ligi do czasu usuni�cia tego gracza. Wszystkie mecze rozegrane z udzia�em tego gracza do czasu wykrycia oszukiwania zostaj� uznane za przegrane.
Co jest zabronione:
1. U�ywanie jakiegokolwiek oprogramowania, trainerow itp. kt�re wspomagaj� gr�.
2. Stosowanie AI jako pomoc w grze.
5.0 MECZ
5.1 Rozgrywany w trybie MP
5.2 Mecz trwa 4 rundy.
5.3 Mapy na kt�rych mo�na gra� to: OFPL CTF MAP1, OFPL CTF MAP2, OFPL A&D MAP1, OFPL A&D MAP2.
5.4 Minimalna ilo�� graczy to 4 przeciw 4. Mo�liwe jest granie 5vs5 ,preferowane 6vs6 (dla CTF). Podczas MECZY A&D maksymalna ilosc graczy wynosi 5vs5.
5.5 Zawodnicy zbieraj� si� w ci�gu 10minut przed meczem na serwerze, na kt�rym odb�dzie si� mecz.
5.6 W lidze OF-PL nie ma zawieszania rozgrywek, je�li klan ma problemy albo rezygnuje z ligi albo uczestniczy dalej jednak mecze w kt�rych nie uczestniczy� s� liczone jako przegrane.
5.7 W momencie rozpocz�cia meczu wszyscy graj�cy musz� by� na serwerze po odpowiedniej stronie Resistance/East/West.
5.8 Komunikacja g�osowa jest dopuszczona, ale tylko przy pomocy niezaleznych programow.
5.9 Clan Leaderzy s� zobowi�zani przes�a� screen shoty z wynikami meczy (tablice na ko�cu ka�dej rudny) na podany email wci�gu 1 godziny od zako�czenie meczu.
5.10 Po pierwszej po�owie meczu, nast�puje 10minutowa przerwa, podczas kt�rej mo�na zg�asza� skargi i uwagi RADZIE LIGI. Jest to te� czas przeznaczony na po��czenie si� ludzi, kt�rzy maj� cz�sty problem z �adowaniem si� map. Jesli obie strony uznaja ze przerwa nie jest konieczna, mozna ja pominac i zaczac rozgrywac kolejne rundy.
5.11 Ka�demu teamowi przys�uguje prawo do jednej 5minutowej przerwy mi�dzy dowolnie wybran� rund� meczu. CL informuje RADE LIGI o takiej potrzebie.
5.12 W szczegolnych przypadkach termin meczu moze zostac zmieniony na wspolny wniosek obu CL zlozony w RADZIE LIGII najpozniej na godzine przed planowanym terminem rozgrywki. We wniosku koniecznie jest wskazanie nowego terminu. Wnioski pojedynczego CL lub wnioski bez wskazania terminu nie beda uwzgledniane
6.0 ROZGRYWKI
6.1 CAPTURE THE FLAG
6.1.1 Wprowadzenie
Mapy: 2 mapy CTF z OFPLeague.com, zmiana strony co 30min
Czas rundy: 30 minut, 5 minut na przetestowanie lagow (lagg test) w 1 i 3 rundzie.
Czas meczu 2 godziny
Gracze: 4 vs 4 minimum, 6 vs 6 maximum
6.1.2 Zasady rozgrywania CTF
6.1.2.1 Strona z wyzsza liczba PUNKTOW WEWNETRZNYCH wygrywa mecz
6.1.2.2 Cztery rundy stanowia jeden mecz
6.1.2.3 Jedna runda rozgrywa sie na jednej mapie raz - DRUZYNA A gra jako wschod, DRUZYNA B gra jako zachod. Zmiana stron nastepuje po zakonczeniu rudny (30 minut)
6.1.3 Specyfijkacja rozgrywki:
Friendly Tag � Enabled
Enemy Tag - Disabled
Map Information � Disabled
Crosshair � Enabled
Time � Enabled
GPS - Enabled
3rd Person - Disabled
stopien trudnosci: weteran
6.2 ATTACK & DEFEND
6.2.1 Wprowadzenie
Mapy: 2 mapy A&D z OFPLeague.com, zmiana strony co 30 minut
Czas rudny: 30 minut, 5 minut na przetestowanie lagow (lagg test) w 1 i 3 rundzie.
Czas meczu: 2 godziny
Gracze: 4 vs 4 minimum, 5 vs 5 maximum
6.2.2 Zasady rozgrywania A&D
6.2.2.1 Strona z wyzsza liczba PUNKTOW WEWNETRZNYCH wygrywa mecz
6.2.2.2 Cztery rundy stanowia jeden mecz
6.2.2.3 Jedna runda rozgrywa sie na jednej mapie raz - DRUZYNA A gra jako wschod, DRUZYNA B gra jako zachod. Zmiana stron nastepuje po zakonczeniu rudny (30 minut)
6.2.3 Specyfikacja rozgrywki
Friendly Tag � Enabled
Enemy Tag - Disabled
Map Information � Disabled
Crosshair � Enabled
Time � Enabled
GPS - Enabled
3rd Person - Disabled
stopien trudnosci: weteran
6.3 Punktacja
6.3.1 "MALE" PUNKTY uzywane sa do KLASYFIKAJI INDYWIDUALNEJ graczy, oraz do wylonienia zwycieskiego klanu w rundzie. Punktacja jest nastepujaca:
1 pkt - zabita jednostka przeciwnika (tzw. KILL)
3 pkt - zniszczona jednostka opancerzona
10 pkt - zdobyta flaga (tylko w rozgrywce CTF)
6.3.2 Laczna suma MALYCH PUNKTOW zdobyta w przeciagu 30 minut gry przez kazdy z KLANOW daje podstawy do przyznania PUNKTACJI WEWNETRZNEJ:
1 pkt - wygranie rundy
1/2 pkt - remis
0 pkt - przegranie rundy
6.3.3 Po zakonczeniu MECZU przyznaje sie punkty do KLASYFIKACJI GENERALNEJ, ktore otrzymuje sie, po zsumowaniu PUNKTACJI WEWNETRZENEJ. W PUNKTACJI GENERALNEJ przyznawane sa punkty:
Za wygrany mecz 1 punkt.
Za walkover 0 punktow dla druzyny ktora "oddaje" mecz. Druzyna przeciwna otrzymuje 1 punkt.
Za przegrana 0 punkt�w.
Za remis 1/2 punktu.
7.0 KONFLIKTY
W razie konfliktu: z administratorem OF-PL kontaktuje si� CL klanu w ci�gu godziny od meczu.
Klan ci�gle oskar�aj�cy innych o oszukiwanie bez dowod�w zostanie usuni�ty z ligi.
8.0 RADA LIGI
8.1 Wszystkie kwestie zwiazne z Polska Liga Operation Flasapoint rozpatruje RADA LIGI.
8.2 W sklad RADY LIGI wchodza osoby wymienione na stronie www
8.3 Decyzje RADY nie podlegaja dyskusji.
Zasady nie sa sztywne i przy zgodzie obydwu grajacych stron moga byc nieznacznie zmieniane, jednak w taki sposob, aby nie nagiely ustalonych zasad zawartych w REGULAMINIE, co moglo by wypaczyc wynik rozgrywki. O zmianach nalezy poinformowac RADE LIGI w ciagu godziny od zakonczenia meczu.
No.. mozna bylo i tak :-)
__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->
heeh ja tam narazie zostane prz kampani
__________________
Mozna wybaczyc, ale nie zapomniec! ;DD
GG: 1201520
Kampania to nie to samo co gra z �ywymi lud�mi
kiedy konkretnie bedzie liga?
bo cos ucichlo na ten temat
__________________
Sharpey rulez
mnie sie niepytaj ...
W sprawie ligi nic konkretnego narazie nie moge powiedziec. Caly czas trwaja prace nad wcieleniem calego projektu w zycie.
__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->
to po co tak naglacy termin?
__________________
Sharpey rulez
Naglacy? Hmm.. ponad 2 tygodnie, to tak nagle? ;-) Nie przesadzaj ;-)
I tak ci co mieli sie zglosic to sie juz zglosili.. narazie nowe zgloszenia nie naplywaja. A liga moze ruszyc w kazdej chwili. Problem twki jedynie w sprawach technicznych..
Cierpliwosci. Jak bedziemy mieli zaczynac to wszyscy sie dowiedza
__________________
Mysle wiec jestem... disconnected ;->
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:46.