FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4744)
Jaka Komenda Na Automatyczny Screenshot Po Meczu ?
Na osp i base tak zeby po zakonczeniu meczu automatycznie zrobil screenshota
Re: Jaka Komenda Na Automatyczny Screenshot Po Meczu ?
autorecord "2"
__________________
My Preciousss...
Heh zdaje mi sie ze nie ma czegos takiego nie ma tak latwo trzeba wcisnac klawisz
__________________
Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.
Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�
jak sie da server_record 11 to nagra demko i na koncu zrobi screena - cpma
__________________
everybody from the eFPiPi put you motherfuckin' hands up and follow me...
click!
cg_autoAction <option_bitmask> (default = 0)
Automatically performs actions at certain points in the game.
<option_bitmask>:
1 - Automatically save stats to a local text
file at the end of a match. Logs will be
stored in:
<osp_root>/stats/<date>/<logname>.txt
2 - Automatically takes an end-level screenshot
4 - Automatically records a match (requires
a full warmup server - g_warmup = 0)
8 - Dump your team's weapon stats
16 - Dump all players' weapon stats
przydaje sie umiejetnosc czytania
pan xenom zlota raczka :)
no tak pan xenom ma zawsze na kazdy post odpowiedz DDDD
Re: pan xenom zlota raczka :)
quote:
Napisane oryginalnie przez D3al3R
no tak pan xenom ma zawsze na kazdy post odpowiedzDDDD
czasami przydaje sie przeczytac readme.txt
ale mam pytanie: cg_autoaction jest opisany w OSP, a czy dziala pod vq3??
__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________
quote:
Napisane oryginalnie przez PiaSkuN
czasami przydaje sie przeczytac readme.txt
ale mam pytanie: cg_autoaction jest opisany w OSP, a czy dziala pod vq3??
__________________
My Preciousss...
chyba nie.. id nie zaimplementowalo tego niestety
A jaka jest komenda na anulowanie pauzy w czasie gry?
__________________
Bulls GG 3065445
cg_anuluj_pauze_natychmiast 1
a na powaznie to \unpause
cg_anuluj_pauze_natychmiast 1 dziala
ale \unpause to musi byc zart bo za cholere
__________________
Bulls GG 3065445
Kozystajac z okazji wie ktos z Was w jaki sposob mozna nagrac demko - chodzi mi o to, ze gdy nagrywam przez server_record to podczas nagrywania gra sie normalnie (tak jak z g_syncronousclients ustawionym na 0) ale podczas odtwarzania demka strasznie rvie i shitnie sie to oglada. Natomiast w II przypadq jak wpisze g_sync... i ustawie na 1 i nagram przez recorda to demko da sie potem ogladac ale podczas gry jest wnerwiajace uczucie spowolnienia. O co mi chodz
wiecie jak nagrc demko tak zeby odtwarzalo i gralo sie normalnie?
autorecord i stoprecord
/sv_fps (tu wartosc taka jaka masz ustawione com_maxfps) -czytajcie czesem zwykle ridmi w cpma czy osp..
quote:
Napisane oryginalnie przez demarcos
/sv_fps (tu wartosc taka jaka masz ustawione com_maxfps) -czytajcie czesem zwykle ridmi w cpma czy osp..
takie zycie.. jak checsz male demka to nagrywaj nie na twoim serwie tylko np w necie na jakims
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 10:31.