FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=4760)


Posted by vrah on 11-03-2002 21:59:

Question demko z q3 a avi ...

Czy jest taki program który konwertuje demko z q3 na film avi ?


Posted by PiaSkuN on 12-03-2002 00:42:

Z tego co sie okrientuje, to chyba nie ma.
Tzn. slyszalem, ze nie mozna dem przekonwertowac bezposrednio na plik filmowy.

Ale ja nigdy filmu nie robilem, tylko powtarzam to co przeczytalem/uslyszalem

__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________


Posted by trl on 12-03-2002 07:19:

przeciez chyba avi to mozna bezposrednio z quake'a nagrac

__________________
My Preciousss...


Posted by [FPP]xen0m on 12-03-2002 09:01:

nie mozna...

vrah poczytaj sobie guidy robienia filmow q3... trzeba najpierw zrzucic screeny z demka (cl_avidemo 30)... masz wtedy kilka tysiecy screenow i terez musisz je polaczyc

ale to tak oglnie... poczytaj sobie w necie o tym


Posted by Infinite on 12-03-2002 15:27:

xen skad ja to znam

__________________
Świec płomienie próżno się złocą... nie skrzypną drzwi...


Posted by on 12-03-2002 17:42:

Post

bardziej menczonce jest przeglondanie demek


Posted by Hakan on 12-03-2002 17:55:

Tu znajdziesz tutoriale do robienia filmow:

http://q3arena.gry.wp.pl/Zawod_rezy...lasny_film.html
i jeszcze
http://quake3.gracz.net/article.phtml?aid=756

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”


Posted by LaGranda on 12-03-2002 22:11:

quote:
Napisane oryginalnie przez BobeK
bardziej menczonce jest przeglondanie demek


ja mam skrypta i demko moge luknac szybciej

__________________
Yoo! madafaka. All your base belong to LaGranda


Posted by on 13-03-2002 09:29:

Post

jaki skrypt?
ja mam tylko cfg z orga ten troche zmienicony przeze mnie. to mi wystarcza i nie wiem jaki moze byc inny...
chyba ze sie podlanczasz do wirtualnego swiata q3 i .... itd.


Posted by prankster on 15-03-2002 12:13:

Question

BTW moze ktos wie jak zrobic w czasie filmu efekt obracania sie kamery wokol postaci (widok z zewnatrz oczywiscie), jak na wielu filmach widac? Nie da sie przeciez "wejsc do dema" i zrobic to z trzeciej osoby. Chyba?


Posted by t0d on 15-03-2002 15:58:

da się!

o ile mnie pamięć nie myli to gdzieś nawet widziałem taki skrypcik
.
.
.
.
..
..searching
.
........
found:

tutaj poszukaj "Model and Demo Viewer · 11/15/1999"

__________________

Art.226 §3. KK - Kto publicznie znieważa lub poniża konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Posted by prankster on 15-03-2002 17:18:

Post

Jeszcze nie sprawdzałem ale po tym, co tam jest napisane widzę, że chyba to jest to!. Dzięki!


Posted by t0d on 15-03-2002 19:00:

quote:
Napisane oryginalnie przez prankster
Jeszcze nie sprawdzałem ale po tym, co tam jest napisane widzę, że chyba to jest to!. Dzięki!


nie za ma co... od tego jest przecie to forum

__________________

Art.226 §3. KK - Kto publicznie znieważa lub poniża konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Posted by prankster on 15-03-2002 21:41:

Angry

No nie wiem, coś mi tu nie gra, albo coś źle robię Zbindowałem te 4 funkcje ( przenisesione tamtej strony ) i każde wciśnięcie klawisza podczas oglądania demka kończy się wyjściem do konsoli (oglądałem pod cpma 0.99w1).
Jeśli natomiast chciałem na gołej mapie to cpma wywala mi, że cg_thirdpersonangle... jest cheatprotected...
NIe wiem co z tym zrobić.


Posted by demarcos on 16-03-2002 08:48:

bo musisz zbindowac zeby cie nie wywalalo pod klawisze f1 - f12 lub pod keye numlocka


Posted by on 16-03-2002 09:10:

chyba mozna tez pod strzalki ale nie na keypadzie. a cheatprotected to chyba tylko w czasie grania cos takiego sie dzieje, musisz demko odtwarzac i dopiero wtedy da sie angel zmieniac.

ja kiedys zrobilem taki sam skrypcior jak oni tam majom


Posted by demarcos on 16-03-2002 11:25:

quote:
Napisane oryginalnie przez BobeK

ja kiedys zrobilem taki sam skrypcior jak oni tam majom



hueh pamietam jak oxy mial to zrobic ale gdzie jest oxy, gdzie jest -oxy znikl?(kto zgadnie z jakiej to piosnki motyw ma 5 )

Bobku ale ze ci sie chcialllo -*respect*-


Posted by prankster on 16-03-2002 14:02:

Thumbs down

Próbowałem bindować na f1-f6 i na keypadzie-nic!. Ten skrypt działa prawidłowo tylko jak się włączy mapę przez devmap, na demku co potrafi co najwyżej uruchomić 3rdpsronview i koniec.
Optymalnie byłoby, gdyby coś takiego ktoś mądry wrzucił do DemoShowCreatora
wygląda to tak: (może mnie moderator za to nie zbanuje...)
//thirdpersonsettings
bind f1 vstr thirdtgl1
bind f2 vstr Model1
bind f3 vstr third0
bind f4 vstr third35

set thirdtgl1 "cg_thirdperson 1; cg_thirdpersonRange 40; bind 1 vstr thirdtgl2"
set thirdtgl2 "cg_thirdpersonRange 80; bind 1 vstr thirdtgl3"
set thirdtgl3 "cg_thirdpersonRange 120; bind 1 vstr thirdtgl4"
set thirdtgl4 "cg_thirdpersonRange 160; bind 1 vstr thirdtgl5"
set thirdtgl5 "cg_thirdperson 0; bind 1 vstr thirdtgl1"

set third0 "cg_thirdPersonAngle 0; bind f5 vstr third1; bind f6 vstr third35"
set third1 "cg_thirdPersonAngle 10; bind f5 vstr third2; bind f6 vstr third0"
set third2 "cg_thirdPersonAngle 20; bind f5 vstr third3; bind f6 vstr third1"
set third3 "cg_thirdPersonAngle 30; bind f5 vstr third4; bind f6 vstr third2"
set third4 "cg_thirdPersonAngle 40; bind f5 vstr third5; bind f6 vstr third3"
set third5 "cg_thirdPersonAngle 50; bind f5 vstr third6; bind f6 vstr third4"
set third6 "cg_thirdPersonAngle 60; bind f5 vstr third7; bind f6 vstr third5"
set third7 "cg_thirdPersonAngle 70; bind f5 vstr third8; bind f6 vstr third6"
set third8 "cg_thirdPersonAngle 80; bind f5 vstr third9; bind f6 vstr third7"
set third9 "cg_thirdPersonAngle 90; bind f5 vstr third10; bind f6 vstr third8"
set third10 "cg_thirdPersonAngle 100; bind f5 vstr third11; bind f6 vstr third9"
set third11 "cg_thirdPersonAngle 110; bind f5 vstr third12; bind f6 vstr third10"
set third12 "cg_thirdPersonAngle 120; bind f5 vstr third13; bind f6 vstr third11"
set third13 "cg_thirdPersonAngle 130; bind f5 vstr third14; bind f6 vstr third12"
set third14 "cg_thirdPersonAngle 140; bind f5 vstr third15; bind f6 vstr third13"
set third15 "cg_thirdPersonAngle 150; bind f5 vstr third16; bind f6 vstr third14"
set third16 "cg_thirdPersonAngle 160; bind f5 vstr third17; bind f6 vstr third15"
set third17 "cg_thirdPersonAngle 170; bind f5 vstr third18; bind f6 vstr third16"
set third18 "cg_thirdPersonAngle 180; bind f5 vstr third19; bind f6 vstr third17"
set third19 "cg_thirdPersonAngle 190; bind f5 vstr third20; bind f6 vstr third18"
set third20 "cg_thirdPersonAngle 200; bind f5 vstr third21; bind f6 vstr third19"
set third21 "cg_thirdPersonAngle 210; bind f5 vstr third22; bind f6 vstr third20"
set third22 "cg_thirdPersonAngle 220; bind f5 vstr third23; bind f6 vstr third21"
set third23 "cg_thirdPersonAngle 230; bind f5 vstr third24; bind f6 vstr third22"
set third24 "cg_thirdPersonAngle 240; bind f5 vstr third25; bind f6 vstr third23"
set third25 "cg_thirdPersonAngle 250; bind f5 vstr third26; bind f6 vstr third24"
set third26 "cg_thirdPersonAngle 260; bind f5 vstr third27; bind f6 vstr third25"
set third27 "cg_thirdPersonAngle 270; bind f5 vstr third28; bind f6 vstr third26"
set third28 "cg_thirdPersonAngle 280; bind f5 vstr third29; bind f6 vstr third27"
set third29 "cg_thirdPersonAngle 290; bind f5 vstr third30; bind f6 vstr third28"
set third30 "cg_thirdPersonAngle 300; bind f5 vstr third31; bind f6 vstr third29"
set third31 "cg_thirdPersonAngle 310; bind f5 vstr third32; bind f6 vstr third30"
set third32 "cg_thirdPersonAngle 320; bind f5 vstr third33; bind f6 vstr third31"
set third33 "cg_thirdPersonAngle 330; bind f5 vstr third34; bind f6 vstr third32"
set third34 "cg_thirdPersonAngle 340; bind f5 vstr third35; bind f6 vstr third33"
set third35 "cg_thirdPersonAngle 350; bind f5 vstr third0; bind f6 vstr third34"
set third0 "cg_thirdPersonAngle 350; bind f5 vstr third1; bind f6 vstr third35"
set third1 "cg_thirdPersonAngle 340; bind f5 vstr third2; bind f6 vstr third0"
set third2 "cg_thirdPersonAngle 330; bind f5 vstr third3; bind f6 vstr third1"
set third3 "cg_thirdPersonAngle 320; bind f5 vstr third4; bind f6 vstr third2"
set third4 "cg_thirdPersonAngle 310; bind f5 vstr third5; bind f6 vstr third3"
set third5 "cg_thirdPersonAngle 300; bind f5 vstr third6; bind f6 vstr third4"
set third6 "cg_thirdPersonAngle 290; bind f5 vstr third7; bind f6 vstr third5"
set third7 "cg_thirdPersonAngle 280; bind f5 vstr third8; bind f6 vstr third6"
set third8 "cg_thirdPersonAngle 270; bind f5 vstr third9; bind f6 vstr third7"
set third9 "cg_thirdPersonAngle 260; bind f5 vstr third10; bind f6 vstr third8"
set third10 "cg_thirdPersonAngle 250; bind f5 vstr third11; bind f6 vstr third9"
set third11 "cg_thirdPersonAngle 240; bind f5 vstr third12; bind f6 vstr third10"
set third12 "cg_thirdPersonAngle 230; bind f5 vstr third13; bind f6 vstr third11"
set third13 "cg_thirdPersonAngle 220; bind f5 vstr third14; bind f6 vstr third12"
set third14 "cg_thirdPersonAngle 210; bind f5 vstr third15; bind f6 vstr third13"
set third15 "cg_thirdPersonAngle 200; bind f5 vstr third16; bind f6 vstr third14"
set third16 "cg_thirdPersonAngle 190; bind f5 vstr third17; bind f6 vstr third15"
set third17 "cg_thirdPersonAngle 180; bind f5 vstr third18; bind f6 vstr third16"
set third18 "cg_thirdPersonAngle 170; bind f5 vstr third19; bind f6 vstr third17"
set third19 "cg_thirdPersonAngle 160; bind f5 vstr third20; bind f6 vstr third18"
set third20 "cg_thirdPersonAngle 150; bind f5 vstr third21; bind f6 vstr third19"
set third21 "cg_thirdPersonAngle 140; bind f5 vstr third22; bind f6 vstr third20"
set third22 "cg_thirdPersonAngle 130; bind f5 vstr third23; bind f6 vstr third21"
set third23 "cg_thirdPersonAngle 120; bind f5 vstr third24; bind f6 vstr third22"
set third24 "cg_thirdPersonAngle 110; bind f5 vstr third25; bind f6 vstr third23"
set third25 "cg_thirdPersonAngle 100; bind f5 vstr third26; bind f6 vstr third24"
set third26 "cg_thirdPersonAngle 90; bind f5 vstr third27; bind f6 vstr third25"
set third27 "cg_thirdPersonAngle 80; bind f5 vstr third28; bind f6 vstr third26"
set third28 "cg_thirdPersonAngle 70; bind f5 vstr third29; bind f6 vstr third27"
set third29 "cg_thirdPersonAngle 60; bind f5 vstr third30; bind f6 vstr third28"
set third30 "cg_thirdPersonAngle 50; bind f5 vstr third31; bind f6 vstr third29"
set third31 "cg_thirdPersonAngle 40; bind f5 vstr third32; bind f6 vstr third30"
set third32 "cg_thirdPersonAngle 30; bind f5 vstr third33; bind f6 vstr third31"
set third33 "cg_thirdPersonAngle 20; bind f5 vstr third34; bind f6 vstr third32"
set third34 "cg_thirdPersonAngle 10; bind f5 vstr third35; bind f6 vstr third33"
set third35 "cg_thirdPersonAngle 0; bind f5 vstr third0; bind f6 vstr third34"
czyli klaisze f5 i f6 obracają kamerą - f5 zgodnie z zegarkiem, f6 - przeciwnie. Tyle teoria...


Posted by on 16-03-2002 18:20:

Post

jezzu muwilem ze pod strzalki mozna (leftarrow itp.) nie trza pod efy, sek zobacze gdzie ja to mam, i wyprubuje muj czy dziala nadal
a co tego ze w czasie gry sie nie da to normalne bo przecie przez thirdperson w czasie gry da sie patrzec przez sciany, tylko odleglosc i angel i da sie chyba oglondac. i raczej daltego sie nie da uzywac angel itp. w czasie gry! a po co ci wogule to w czasie gry ?
narazie nie moge mojego znalezc... ale ten chyba wyglonda prawie tak samo, muj wiem ze byl bardzo dokladny ze co "5" "stopni" obracal, ten jest o "10" stopni.
jak znajde to dam tu.


Posted by on 16-03-2002 18:30:

Post uhhhhh ;O

no mam ten szmelc... dam zaloncznik bo oberwe

a i radze wywalic q3config z katalogu, bo jak pamietam kiedys zalodowalem to bylo cos tam overflow i nie dzialalo w polowie bo za duzy cfg byl... GL


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 01:25.