FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=5171)


Posted by beee on 27-03-2002 20:13:

pushlatency

Ej mam problem, zainstalowalem cs 1.3 i niedziala komenda pushlatency i nie ma dziur w scianach, chociaz jest mp_decals 100, halflife przegrywalem z starego dysku, moze reinstall pomoze ?


Posted by AdaX on 27-03-2002 20:59:

pushlatency nie dziala a cl_pushlatency probowales?

przy dziurach to nie wiem moze i reinstall pomoze.

__________________


Posted by supremo on 27-03-2002 21:12:

Re: pushlatency

quote:
Napisane oryginalnie przez beee
...nie ma dziur w scianach, chociaz jest mp_decals 100... ?


jest jeszcze r_decals, jak tam jest 0 to chocbys nie wiem jak sie staral nie bedzie dziur


Posted by AMDom� on 27-03-2002 21:14:

zamiast pushlatency jest "rate"


Posted by AdaX on 27-03-2002 22:26:

cooo?

__________________


Posted by CzAsZeK on 28-03-2002 10:36:

kinder bueno

AMDom kto od was gra na turnieju?

__________________
-[ CzAsZeK @ SoGamed ]-


Posted by Mantis on 28-03-2002 12:31:

quote:
Napisane oryginalnie przez CzAsZeK
kinder bueno

AMDom kto od was gra na turnieju?



Nie interesuj sie nie twoja sprawa od kogo dostaniesz w pupe


Posted by CzAsZeK on 28-03-2002 12:56:

Ja ju� nie gram
Mia�em gra� z majkielem, ale powiedzia�, �e sun do wawy przyje�d�a i b�dzie gra� jako sun

Pozatym ja "mniej wi�cej" wiem kto b�dzie gra�, tylko chce si� upewni�

__________________
-[ CzAsZeK @ SoGamed ]-


Posted by beee on 28-03-2002 19:10:

cl_pushlatency tez nie dziala :(, co za szajs. Dlaczego to zrobili na enginie quake 2 :) , mogli na zwyklym quake'u :)


Posted by EnTeR on 28-03-2002 19:16:

Ach te dziury

To trzeba za�ata�.
Nie to �art to trzeba zreinstalowa� cs`a a jak to nie pomo�e to sprawd� na co masz ustawion� Grafike czy na Direct X czy mo�e Open GL.
A mo�e software???


Posted by Mantis on 28-03-2002 20:16:

quote:
Napisane oryginalnie przez CzAsZeK
Ja ju� nie gram
Mia�em gra� z majkielem, ale powiedzia�, �e sun do wawy przyje�d�a i b�dzie gra� jako sun

Pozatym ja "mniej wi�cej" wiem kto b�dzie gra�, tylko chce si� upewni�


Jak wiesz to powiedz ? bo ja nawet tego nie wiem


Posted by CzAsZeK on 28-03-2002 20:43:

Chcia�em ci na icq powiedzie�

__________________
-[ CzAsZeK @ SoGamed ]-


Posted by spec_khorne on 29-03-2002 00:31:

no

__________________
"Nie s�d�cie, �e przyszed�em pok�j przynie�� na ziemi�. Nie przyszed�em przynie�� pokoju, ale miecz."


Posted by glover on 29-03-2002 00:43:

cs jest naprawde na enginie q2 ? myslalem ze na halflife

__________________
-warszawa smierdzi nozyczkami i zgnilymi kieliszkami-


Posted by on 29-03-2002 08:59:

quote:
Napisane oryginalnie przez glover
cs jest naprawde na enginie q2 ? myslalem ze na halflife

WEZ ZASTANOW SIE CO PISZESZ....
H-L jest na engine kwaka, a co za tym idzie cs tesh


Posted by AMDom� on 29-03-2002 12:17:

Re: Ach te dziury

quote:
Napisane oryginalnie przez EnTeR
To trzeba za�ata�.
Nie to �art to trzeba zreinstalowa� cs`a a jak to nie pomo�e to sprawd� na co masz ustawion� Grafike czy na Direct X czy mo�e Open GL.
A mo�e software???



Enter idz sie utop ...

w tle : Coolio ~ Gangstas Paradise


Posted by AMDom� on 29-03-2002 12:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez glover
cs jest naprawde na enginie q2 ? myslalem ze na halflife


HL jest na engine Q2 , CS to mod do HL'a wiec to jest zmodyfikowany HL.
Kapiszi ?


Posted by AMDom� on 29-03-2002 12:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez glover
cs jest naprawde na enginie q2 ? myslalem ze na halflife


HL jest na engine Q2 , CS to mod do HL'a wiec to jest zmodyfikowany HL.
Kapiszi ?

w tle: Batman Beyond ~ Theme


Posted by AdaX on 29-03-2002 13:46:

Re: Re: Ach te dziury

quote:
Napisane oryginalnie przez AMDom�


Enter idz sie utop ...

w tle : Coolio ~ Gangstas Paradise



eheheh...dobre
jedna porada lepsza od drugiej

__________________


Posted by CzAsZeK on 30-03-2002 09:36:

AMDom spa�!

__________________
-[ CzAsZeK @ SoGamed ]-


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:26.