FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=5498)

Posted by adi on 09-04-2002 14:34:

Post czy lubisz mp_beach>>

ostatnio spotkalem sie z osobami ktore nie lubia bicz chciabym sie przkonac czy bicz ma wiecej zwolennikow czy przeciwnikow

Posted by !THC!Pain on 09-04-2002 16:11:

Exclamation

Wypas mapka ale teraz musze looknac mapke BEACH Z MOH Bo tez jest cool Zreszta lobie wszystkie mapki

Posted by bluesdriver on 09-04-2002 17:39:

Pewnie ze lubie, mimo ze gram na niej prawie od pół roku. Z drugiej strony trudno ją ominąc bo na polskich serwerach leci bez przerwy. Może czas to zmienic. W końcu przyszła wiosna i czas sie obudzić z zimowego letargu

Posted by Chrumkules on 09-04-2002 18:37:

uwazam ze pytanie jest zle sformulowane - ja do mapki beach nic nie mam - moze i nawet ja lubie ale granie w nia dzien w dzien na okraglo powoduje ze nie mam ochoty na wolfa a co za tym idzie na bicza - i mysle ze wielu ma podobnie! Lepsze by bylo pytanko: Czy lubisz grac dzien w dzien od pol roku w Bicza??

Posted by Sphere on 09-04-2002 19:50:

no ja niestety musze zgodzić sie z chrumką ...
za czasów test1, test2 myslałem, ze beachtest jest naprawde genialną mapką ...
dobrze grywalna, interesująca, teamplay, przerzut przez mur
same smaczki ...
ale ... po mniej wiecej 2 miesiącach fascynacji nowymi mapkami full coraz czesciej na serwerach zaczęła gościc beach...
hmm w sumie to była wciąż zabawa ...
ale teraz jak widze, ze w pewnych momentach WSZYSTKIE pl serwy mają mp_bicz, a wyjątkowo 2 mogą nie mieć to już przestaje być zabawne ...
co pozostaje ?
granie na zachodnich serwerach, gdzie pingi są słabe, albo np. na BAJKOWE (greetz mikrus), gdzie gra duzo osób z zagranicy, które LUBIĄ nowości ...
Tx za uwage (a jak nie uważasz to jush ja cie dorwe )

Posted by Xceed on 09-04-2002 22:42:

Red face Mp_Bitch ? Zieeew