FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=70)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=5682)


Posted by PAPUGa on 17-04-2002 01:43:

Question Idealny konfig servera .....

zakladam nowy temat, bo w zasadzie to chcialbym zebrac trocje Waszych opinii:

jaki jest idealny konfig servera UT Waszym zdaniem?

tak, tak, wiem TS, FFon, i tak dalej.
Mi chodzi o najrozmaitsze duperelki, typu: ilosc odlamkow szyby, albo po ilu sek martwe ciala usuwac z planszy (w ogole nie usuwac?)
Jesli ktos przegladal przykladowe konfigi (dostepen tu i owdzie po sieci) - wie ile opcji mozna poustawiac, aby ludziom ze slabym sprzetem, mapka szybko hasala.

No wiec prosba o wypowiadanie Waszych opinii - co kto sobie by zyczyl i dlaczego. UZASADNIENIE POPROSZE rowniez koniecznie.

moze uda sie nam wspolnie doszlifowac na coolnecie2 zaje.. porzadny konfig.

prosba o rozwazne i przemyslane wypowiedzi.


Posted by PAPUGa on 17-04-2002 02:51:

Re: Idealny konfig servera .....

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa
No wiec prosba o wypowiadanie Waszych opinii - co kto sobie by zyczyl i dlaczego. [/B]


heh, nikt nie chce pisac
spicie, czy co?

__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi �miecie?


Posted by Avalone on 17-04-2002 08:21:

papyga ten post dodales o 2 nad rane a ja o 19 chode spac :O pozatym nie znam sie na tym musial bys dac jakies propozycje

__________________


Posted by PAPUGa on 17-04-2002 09:50:

Talking nie o drugiej ....

quote:
Napisane oryginalnie przez Avalone
papyga ten post dodales o 2 nad rane a ja o 19 chode spac :O pozatym nie znam sie na tym musial bys dac jakies propozycje



nie o drugiej tylko po czwartej
wtedy juz sie robi widno i kazdy niecierpliwy UT juz sie budzi i chwyta myche w dlon


piszesz ze sie niz zansz.
no to napisz jak chcialbys, aby serv wygladal - jakie/ile map, ilu graczy/spectatorow, follow enemy enabled/disabled, ghost - wszystko, rozumiesz?


Posted by Sniezek on 17-04-2002 13:02:

g_allowvote 1
zeby mozna bylo normalnie pograc , bo inaczej TDM albo FFA
w urbanie to jakas pomylka
g_gametype 4
jak wyzej....
timelimit 20
tak sie gra w clanbase...
g_followforced 1
zeby nie mozna bylo podgladac gry przeciwnika
a reszta to jak masz na swoim serverze

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by Avalone on 17-04-2002 20:34:

Re: nie o drugiej ....

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa



nie o drugiej tylko po czwartej
wtedy juz sie robi widno i kazdy niecierpliwy UT juz sie budzi i chwyta myche w dlon


piszesz ze sie niz zansz.
no to napisz jak chcialbys, aby serv wygladal - jakie/ile map, ilu graczy/spectatorow, follow enemy enabled/disabled, ghost - wszystko, rozumiesz?



Johny wszystko zrozumiec. johny byc mondry. tu mu zrobic g�ask g�ask

z mapkami to najlepiej zeby byly standartowe + mappack poniewarz nie kazdemu kce sie sciagac z osobna all mapki ( wiem ze to bedzi lamuchowate pytanie ale kto pyta nie bladz... gdzie mam wgrac mapy niestandartowe? wypakowalem do folderu ut ale mi nie dzialaja )
graczy w grze 20 a specow 2 lub 3 ( kazdego moze w czasie gry mama zawolac na obiadek lub mosi wyrzucic smieci)
follow enemy enlabed po 1 wkurza mnie jak ciagle ktos pyta "gdzie blue gdzie red"? ghost terz moze byc.

__________________


Posted by Avalone on 17-04-2002 20:35:

Re: nie o drugiej ....

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa


nie o drugiej tylko po czwartej



hehe topic zauozyles o 2 43 jesli chodzi o scislosc jestes zbyt do przodu :O (ale to nie grzech )

__________________


Posted by LuZnY on 18-04-2002 00:16:

/ban zagraniczne IP
a tak serio, to:

-ff on - musi byc, bo inaczej to niema sensu - kazdy bierze granatnik i napier...

-ts jako default

-inny uklad map

-max 16 players - bo bedzie rzeznia, jak kiedy na qlnecie1

aha, pytalem sie juz o to w innym topiku ale nieodpowiedziales, wiec pytam raz jeszcze - czy jest mozliwe zeby ograniczyc ilosc zagranicznych graczy, takie maxplayers na zagraniczne IP?

__________________
I'm with stupid
||
||
\/


Posted by PAPUGa on 18-04-2002 00:34:

quote:
Napisane oryginalnie przez LuZnY
/ban zagraniczne IP

-max 16 players - bo bedzie rzeznia, jak kiedy na qlnecie1

aha, pytalem sie juz o to w innym topiku ale nieodpowiedziales, wiec pytam raz jeszcze - czy jest mozliwe zeby ograniczyc ilosc zagranicznych graczy, takie maxplayers na zagraniczne IP?



zeby zabanowac "obce" sieci nie ma problemu.
musicie tylko MOCNO przekonywac adminow 1 coolnetu
jak to sie robi?
biore IPa (z konsoli) takiego gracza, patrze skad IPek pochodzi (z jakiego kraju), nastepnie dopisuje na firewallu cala jego klase B (255x255) adresow - i kilkudziesieciu graczy z glowy

jest tez druga opcja: blokujemy WSZYSTKICH, wpuszczamy 'zaufanych'. Do tego, potrzebne Wasze IPy (te internetowe, nie lokalne).



a co do max players.....
wydawalo mi sie ze max 32 players to fajowa rzecz, pod warunkiem ze mapki beda duze (nie jakies abbey albo casa)
natomiast gdy jest klanowka - odpala sie inny konfig - z innmi ustawieniami serva - i po krzyku. Ma byc na Lidze 8graczy,1 sedzia? spox - taki konfig odpalasz (majac rcona).

Ale poki co - cos sie nie moge do coolneta2 podlaczyc
jutro ide z nim powalczyc (tzn dzis, jak sie wyspie)


Posted by PAPUGa on 18-04-2002 00:40:

Re: Re: nie o drugiej ....

quote:
Napisane oryginalnie przez Avalone
z mapkami to najlepiej zeby byly standartowe + mappack poniewarz nie kazdemu kce sie sciagac z osobna all mapki ( wiem ze to bedzi lamuchowate pytanie ale kto pyta nie bladz... gdzie mam wgrac mapy niestandartowe? wypakowalem do folderu ut ale mi nie dzialaja )
graczy w grze 20 a specow 2 lub 3 ( kazdego moze w czasie gry mama zawolac na obiadek lub mosi wyrzucic smieci)
follow enemy enlabed po 1 wkurza mnie jak ciagle ktos pyta "gdzie blue gdzie red"? ghost terz moze byc.




mapki na coolnecie2 sa juz wszystkie te, ktore i u mnie sa
a mapke do siebie, to wgrywasz do katalogu, gdzie masz UT@, u mnie to jest:
dq3\q3ut2
of corz: musza to byc pliki pk3, na przyklad: ut_temple.pk3

rowniez uwazam, ze na coolnecie2 (gdy juz uporamy sie z problemem gosci zza Odry) - powinno byc duzo graczy. - spojrzcie na snajpera - jakos nikomu nie przeszkadza rzeznia na nim? obladowany od rana do nocy

i rowniez uwazam - ze powinny byc spectatorzy - cos w rodzaju 'kolejki' do pogrania sobie.
na przyklad:
32 sloty, 2 sedziow(moze prywatne sloty?), 2 spectatorzy, 28 players.
no i mapki do tego..... revolution, sands, riyadh - wszystkie te,m ktorych nie lubicie - sa wystarczajaco duze na taka ilosc osob.


Posted by PAPUGa on 18-04-2002 00:48:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
g_allowvote 1
zeby mozna bylo normalnie pograc , bo inaczej TDM albo FFA
w urbanie to jakas pomylka
g_gametype 4
jak wyzej....
timelimit 20
tak sie gra w clanbase...
g_followforced 1
zeby nie mozna bylo podgladac gry przeciwnika
a reszta to jak masz na swoim serverze




allowvote 1 - to rozumiem
(bo allowvote 2 na servie publicznym - troche przesada...)
gametype 4 .... to na kazdym servie ma byc TS? ojej
timelimit 20 ok, nie mam nic przeciw, a roundtimelimit?
followforced - tez uwazam ze tak jest uczciwiej.

oprocz tego jeszcze proponuje (przy TS):
respawnprotection 1,
sv_floodprotect 1 - zeby radio nie floodowalo,
friendly fire 1 - wiadomo
g_maxteamkills 2 - kazdemu sie zdarzaja pomylki
g_teamkillsforgettime 3600 - przez godzine pamietamy o tym
reconnectlimit 3 - jak kogos sie kicknie, to sie reconnectuje

no i co do duchow:
followenemy 0 - podgladamy tylko swoich
followforced - nie lubimy duchow,
maintainteam - po zmianie mapy w tej samej druzynie
voteseconds 200 - duzo czasu na oddanie glosu


zastanawiam sie nad allowdownload - to nie zazera przepustowosci (po LANie tez mi sciaga z predkoscia 5kb/s) - a moze w ten sposob sobie niektorzy sciagna dodatkowe mapki?


Posted by Avalone on 18-04-2002 08:23:

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa


no i co do duchow:
followenemy 0 - podgladamy tylko swoich
followforced - nie lubimy duchow,
maintainteam - po zmianie mapy w tej samej druzynie
voteseconds 200 - duzo czasu na oddanie glosu



duchy jak juz mowilem fajnie by bylo gdy mozna bylo ogladac wrogoof zawsze wiesz kiedy sie stykna przeciwnicy i mozesz sobie pogladac fajna akcje a nie jakas kampe czekajaca na cel

maintainteam - nie mam zdania ale jakos tak bardzie jestem przychylny zeby to bylo wlaczone...

voteseconds 200 - jak wyzej tylko ograniczyc by bylo lepiej sec do 100 (co za duzo to nie zdrowo)

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa


zastanawiam sie nad allowdownload - to nie zazera przepustowosci (po LANie tez mi sciaga z predkoscia 5kb/s) - a moze w ten sposob sobie niektorzy sciagna dodatkowe mapki?



gut ajdi...

__________________


Posted by Sniezek on 18-04-2002 09:43:

maxclients niech bedzie 16 ....i tryb team survivor...lepiej jak bedzie kilka serverow z mniejsza liczba graczy....bo inaczej to jest rzeznioa i trudno podnosic swoje umiejetnosci :/


poza tym stoja dwa servery na ktorych ping jest w miare niezly i jest tam tryb FFA , wiec jak lubicie tak pograc to mozecie tam...

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by PAPUGa on 18-04-2002 10:02:

Red face ooo....

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
maxclients niech bedzie 16 ....i tryb team survivor...lepiej jak bedzie kilka serverow z mniejsza liczba graczy....bo inaczej to jest rzeznioa i trudno podnosic swoje umiejetnosci :/


no nie wiem - jesli bedzie wiecej podobnych glosow - to zrobimy TS na coolnet2.

a moze: w tygodniu FFA a w weekend TS?

quote:
poza tym stoja dwa servery na ktorych ping jest w miare niezly i jest tam tryb FFA , wiec jak lubicie tak pograc to mozecie tam...



hm, jakie servy? :O


Posted by Avalone on 20-04-2002 06:54:

Re: ooo....

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa


no nie wiem - jesli bedzie wiecej podobnych glosow - to zrobimy TS na coolnet2.



ja tam bym chcial zeby bylo jeszcze ctf :/

__________________


Posted by Sniezek on 20-04-2002 15:59:

server UPC i debianek sa na FFA

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by PAPUGa on 21-04-2002 06:43:

Re: Re: ooo....

quote:
Napisane oryginalnie przez Avalone


ja tam bym chcial zeby bylo jeszcze ctf :/



bez przesady trzech servow na coolnecie2 nie zasadze, Bucz by mnie wy..... skrzyczal.
Ale dwa powiedzial ze nie ma problemu.
No wiec skoro jeden sie juz testuje obciazeniowo, to jakiego konfiga dac na drugi? Of corz - bedzie na innym porcie.


Posted by GrEaTEyE on 21-04-2002 12:44:

hmmmmm

mi starczy tylko mini mapka na kt�rej wida� przeciwnik�wDDDDale faza by by�a tedyeehhe, lub dla ka�dego wallhack

__________________
-=veni vidi vici=-


GrEaTEyE


Posted by PAPUGa on 23-04-2002 11:08:

Re: hmmmmm

quote:
Napisane oryginalnie przez GrEaTEyE
mi starczy tylko mini mapka na kt�rej wida� przeciwnik�wDDDDale faza by by�a tedyeehhe, lub dla ka�dego wallhack



minimapka to przegiecie - UT to reality mod.
Ale na przyklad taki wykrywacz ruchu - jak w 'ALIENS' - tylko dostatecznie ciezki, oraz okupujacy primary slot i np. jeden dodatkowy (baterie do niego albo niewiemco) --- to fajna rzecz by byla. nie?

Wyobrazcie sobie taka druzynke:
1 w wykrywaczem ruchu (infradzwieki), 1 z goglami (podczerwien), 1 z PSG i jeden ze spasem (trzeba ochraniac jakos "mozgowcow", nie?)

to bylby team, problem tylko z komunikacja - trzeba by podbindowac wlasne komunikaty.


Posted by GrEaTEyE on 23-04-2002 13:28:

Re: Re: hmmmmm

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa



minimapka to przegiecie - UT to reality mod.
Ale na przyklad taki wykrywacz ruchu - jak w 'ALIENS' - tylko dostatecznie ciezki, oraz okupujacy primary slot i np. jeden dodatkowy (baterie do niego albo niewiemco) --- to fajna rzecz by byla. nie?

Wyobrazcie sobie taka druzynke:
1 w wykrywaczem ruchu (infradzwieki), 1 z goglami (podczerwien), 1 z PSG i jeden ze spasem (trzeba ochraniac jakos "mozgowcow", nie?)

to bylby team, problem tylko z komunikacja - trzeba by podbindowac wlasne komunikaty.


hmm a tutaj mi przypomnia� sie wallhack z tym wykrywaczem ruchu heh niewiem bo jaki�ten team dziwny...... i tak m4 and spas rura na wiekkieheh dobrze �eby tego spasa polepszyli tak jak w becie 2.3

__________________
-=veni vidi vici=-


GrEaTEyE


Posted by PAPUGa on 23-04-2002 14:41:

Re: Re: Re: hmmmmm

quote:
Napisane oryginalnie przez GrEaTEyE

hmm a tutaj mi przypomnia� sie wallhack z tym wykrywaczem ruchu heh niewiem bo jaki�ten team dziwny...... i tak m4 and spas rura na wiekkieheh dobrze �eby tego spasa polepszyli tak jak w becie 2.3




eee, lepiej ze ta 'mala, reczna armata' ma oslabiona sile ognia. a i tak jest nadal najsilniejsza bronia na krotkie dystanse, nawet dla niewprawnych graczy.


ale ja bym chcial dalej pociagnac temat "wykrywacz ruchu". co o nim sadzicie?


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:05.