FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=42)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=5763)


Posted by Sniezek on 21-04-2002 14:32:

Pytania...

Mam kilka pytan i prosze o jakies sensowne odpowiedzi...
1. Jaki wplyw na rozrzut pociskow i damage zadawany przez bronie ma celownik laserowy lub tlumik?
2. Co jest skuteczniejsze UMP czy MP5K ?
3. Jaka jest roznica w zadawaniu damagu miedzy G36 i M4?
4. Co daje Helmet ?

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by Merlin on 21-04-2002 14:37:

Re: Pytania...

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
Mam kilka pytan i prosze o jakies sensowne odpowiedzi...
1. Jaki wplyw na rozrzut pociskow i damage zadawany przez bronie ma celownik laserowy lub tlumik?
2. Co jest skuteczniejsze UMP czy MP5K ?
3. Jaka jest roznica w zadawaniu damagu miedzy G36 i M4?
4. Co daje Helmet ?



ad 1 tlumik nic nie daje tylko oslabia dmg cel laserowy nie mam pojecia
ad2 ump ma 2x wiekszy dmg ale wolno strzela
ad3 ok 1,5
ad4 chroni przed headem (stosunek 1:2)

chyba jak sie cos nie zgadza to trudno

__________________
kokojumbo i do przodu to moje haslo


Posted by quietc on 21-04-2002 18:58:

Re: Pytania...

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
Mam kilka pytan i prosze o jakies sensowne odpowiedzi...
1. Jaki wplyw na rozrzut pociskow i damage zadawany przez bronie ma celownik laserowy lub tlumik?
2. Co jest skuteczniejsze UMP czy MP5K ?
3. Jaka jest roznica w zadawaniu damagu miedzy G36 i M4?
4. Co daje Helmet ?



wg mnie to tak:

ad1. co do celownika to nie mam pojecia bo go nie uzywam, natomiast tlumik zmniejsza nieco damage ale za to masz mniejszy rozrzut
ad2. ump jest dobry na dalsze odleglosci natomiast mp5 sprawdza sie w close combat (wg mnie lepiej niz spas:> )
ad3. nie mam pojecia ale m4 jest z pewnoscia mocniejszy:>
ad4. w beta 2.4 albo 2.5 poprawili helmet i teraz dosc skutecznie chroni glowke (szlag mnie trafia jak wykancza mnie koles ktorego trafilem w helmet - jak wy mozecie z tym grac? ja nie mam miejsca na to:>>>>>>>>>>>> )

__________________
- Czym si� r�ni brzydka dziewczyna od motorynki?
- W�a�ciwie niczym. Na jednym i drugim je�dzi si� zupe�nie dobrze, dop�ki kumple nie zobacz�...


Posted by Merlin on 21-04-2002 19:11:

Re: Re: Pytania...

quote:
Napisane oryginalnie przez quietc


wg mnie to tak:

ad1. co do celownika to nie mam pojecia bo go nie uzywam, natomiast tlumik zmniejsza nieco damage ale za to masz mniejszy rozrzut



no niestetyw 2.5 nie zmiejsza juz rozrzutu =[

__________________
kokojumbo i do przodu to moje haslo


Posted by Avalone on 21-04-2002 19:12:

Re: Pytania...

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
Mam kilka pytan i prosze o jakies sensowne odpowiedzi...
1. Jaki wplyw na rozrzut pociskow i damage zadawany przez bronie ma celownik laserowy lub tlumik?
2. Co jest skuteczniejsze UMP czy MP5K ?
3. Jaka jest roznica w zadawaniu damagu miedzy G36 i M4?
4. Co daje Helmet ?



-1- Nie wiem ale jakos jak nosze laserowy celownik to mi jakos zawsze kulki leca tam gdzie chce serio
-2-ja nosze ump bo 2 strzaly w waista i gosciu sie wykrwawia a ja mam oko do waistoof
-3-.....
-4- a jak myslisz ochrania czule miejsce ciala (tz dzondra )

__________________


Posted by Sniezek on 22-04-2002 06:17:

a ja nosze mp5k bo jeden strzal w glowe ykancza :O

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by PAPUGa on 22-04-2002 20:03:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
a ja nosze mp5k bo jeden strzal w glowe ykancza :O




i ja rowniez bardzo lubie rzucac nozami - praktucznie jeden celny rzut w czaszke i gosc jest cieplym trupkiem


Posted by quietc on 22-04-2002 20:11:

Talking

no a ja biegam z de jako primary weapon:>>>>>>>>
jeden strzal and bye bye:>

__________________
- Czym si� r�ni brzydka dziewczyna od motorynki?
- W�a�ciwie niczym. Na jednym i drugim je�dzi si� zupe�nie dobrze, dop�ki kumple nie zobacz�...


Posted by Sniezek on 23-04-2002 06:17:

nosice bron ? buu ....ja to z buta wale

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by PAPUGa on 23-04-2002 08:41:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
nosice bron ? buu ....ja to z buta wale



ja tez lubie z zaskoczenia nagle, z zaulka wyskoczyc i z kopa go, i z kopa!


Posted by quietc on 23-04-2002 08:54:

Talking

na ziemie go i nozem po gardle:>>>>>>>

__________________
- Czym si� r�ni brzydka dziewczyna od motorynki?
- W�a�ciwie niczym. Na jednym i drugim je�dzi si� zupe�nie dobrze, dop�ki kumple nie zobacz�...


Posted by Sniezek on 23-04-2002 09:50:

tak robie w realu, wyskakuje z zaulka z kopa i nozem ... :O w grze tak sie nie da :/

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by PAPUGa on 23-04-2002 09:59:

Cool hehe :)

quote:
Napisane oryginalnie przez quietc
na ziemie go i nozem po gardle:>>>>>>>



a ja szczegolnie lubie strzelac (dobijac) lezacego
a szczegolna przyjemnosc sprawia mi strzelanie trupkowi miedzy nogi, jak juz lezy rozkraczony

btw - fajnie byloby, gdyby SID dodal kilka innych pozycji, w ktorych zezwlok moze lezec na mapie. niby nic - a cieszy....


Posted by 8lo0d on 23-04-2002 15:05:

Re: Pytania...

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
Mam kilka pytan i prosze o jakies sensowne odpowiedzi...
1. Jaki wplyw na rozrzut pociskow i damage zadawany przez bronie ma celownik laserowy lub tlumik?
2. Co jest skuteczniejsze UMP czy MP5K ?
3. Jaka jest roznica w zadawaniu damagu miedzy G36 i M4?
4. Co daje Helmet ?


Nie wiem, mo�e powtarzam kogo� wypowied�, ale nie czyta�em post�w, napisze to co ja wiem :
1. T�umik i poprawia celno�c, za to zmienjsza pr�dko�c lotu kuli, przez co przeciwnik odnosi mniejsze rany, laser tak�e poprawia celno��, ale jak wiadomo jest widoczny z daleka ..
2.Spass Wed�ug mnie mp5k, ja przynajmiej graj�c z mp5k trafiam du�o head�w, ump jest o wiele mocniejsze, ale ma tak�e mniejsz� ilo�� naboji wystrzeliwanych w ci�gu 5 s ...
3.A wiec nie wiem czy jest jakas roznica, napewno m4 jest lesze pod kilkoma wzgl�dami jak i gorsze od g36 .. najwa�niejsze jest to �e g36 nie ma zooma, ale ja jako� nie mog� si� przekona� do g36, i gram z m4 i mi to dobrze wychodzi, nie narzekam
4.Helmet, przynajmiej w nowej wersji UT daje sporo, zmniejsza ilo�c headshot'�w, t�umi uderzenie w g�owe, powoduj�c tym samym mniejsze obra�enia, brak �mierci przy strzale w head'a

__________________
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Ches+3r [ 8lo0d ]
Death is close ... closer than you think ...


Posted by quietc on 23-04-2002 16:00:

Re: hehe :)

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa



a ja szczegolnie lubie strzelac (dobijac) lezacego
a szczegolna przyjemnosc sprawia mi strzelanie trupkowi miedzy nogi, jak juz lezy rozkraczony

btw - fajnie byloby, gdyby SID dodal kilka innych pozycji, w ktorych zezwlok moze lezec na mapie. niby nic - a cieszy....



no i zeby deadbodys nie znikaly. tak samo bronie. i zeby bron mozna bylo podniesc z tlumikiem, jesli kto go mial. i zeby trup upuszczal medkit

__________________
- Czym si� r�ni brzydka dziewczyna od motorynki?
- W�a�ciwie niczym. Na jednym i drugim je�dzi si� zupe�nie dobrze, dop�ki kumple nie zobacz�...


Posted by deen on 23-04-2002 16:47:

Re: Re: Pytania...

quote:
Napisane oryginalnie przez quietc


wg mnie to tak:

ad1. co do celownika to nie mam pojecia bo go nie uzywam, natomiast tlumik zmniejsza nieco damage ale za to masz mniejszy rozrzut
ad2. ump jest dobry na dalsze odleglosci natomiast mp5 sprawdza sie w close combat (wg mnie lepiej niz spas:> )
ad3. nie mam pojecia ale m4 jest z pewnoscia mocniejszy:>
ad4. w beta 2.4 albo 2.5 poprawili helmet i teraz dosc skutecznie chroni glowke (szlag mnie trafia jak wykancza mnie koles ktorego trafilem w helmet - jak wy mozecie z tym grac? ja nie mam miejsca na to:>>>>>>>>>>>> )


zgadzam sie, jedynie co bym poprawil to fragment odnosnie SPASA, jezeli ktos nim potrafi grac to sila razenia jest naprawde bardzo duza, podobnie jest z mp5.


Posted by PAPUGa on 23-04-2002 17:33:

Re: Re: hehe :)

quote:
Napisane oryginalnie przez quietc


no i zeby deadbodys nie znikaly.



to bez problemu mozna zrobic. mam ak u siebie ustawic? tylko ze to straszliwie spowalnia kompa kazdego gracza.

quote:

tak samo bronie. i zeby bron mozna bylo podniesc z tlumikiem, jesli kto go mial. i zeby trup upuszczal medkit



a, tego to juz nie umiem zrobic
ale w sumie - rzeczywicie - nawet kevlar powinien byc z trupka zdejmowalny, nie?


Posted by GrEaTEyE on 23-04-2002 17:34:

od tylca ;P

eheh mi by si� podoba� wtedy spas kiedy by mia� mniejsz� rozrzutno�c i wi�cej kuli w cia�o wpada�o, no zgodze si� z tymi wypadaj�cymi medicami i le�acymi bro�mi i cia�amiod wersji 3.0 wymagam w�a�nie mniejszej rozrzutno�ci spasa i innych broniHmmm tutaj zauwazy�em lekk� r�nice, poniewa� jad�c motorem z t�umikiem moto sie jako� d�awi i wogle, a jak zdje�em z niego t�umik)sam odpad� od skakania) to szed� jak �yleta a r�nica tu taka �e jej wogle niemaZapomnia�em doda� �e przyda�y by si� nowe mapki z takimi rzeczami jak jaki� karabin stoj�cy 100 naboji i wszystkich roz********ala�fajowo by by�o no c� ale od SID'a niema co z byt wiele wymaga� i tak zas�u�yli od nas na wielkie THX!!! hihihih gdzie moja bazooka gdzie moja bazooka!!!??? gdzie m�j rail!!!!!!!!!!!!ehheh ql
PozdrowiOnkA dla ca�ej �wiatowej sceny ut!!!

__________________
-=veni vidi vici=-


GrEaTEyE


Posted by PAPUGa on 23-04-2002 17:59:

Re: od tylca ;P

quote:
Napisane oryginalnie przez GrEaTEyE
Zapomnia�em doda� �e przyda�y by si� nowe mapki z takimi rzeczami jak jaki� karabin stoj�cy 100 naboji i wszystkich roz********ala�
gdzie moja bazooka gdzie moja bazooka!!!




no, ja rowniez myslalem sobie (chyba pod wplywem mapki armory) o bardziej wybuchowych niespodziankach na mapie

wiecie - armory == sklad amunicji. no wiec dlaczego mielibysmy sie tam bezkarnie strzelac? niech sobie skrzynie wybuchaja - jedne mocniej, inne slabiej. podejrzewam, ze to jest w stanie zrobic nawet koder mapy, a nie tylko SID (no, moze problem ze granat nieuzywany - znika, a skrzynia jest nonstop na mapie, do pierwszego wybuchu ) mozna takie skrzynie zamarkowac jako granaty, i voila!


a drugi pomysl - a dlaczego niby nie mialoby sie to tyczyc rowniez samochodow (na riccochet, sands, i wszelkich innych mapach z pojazdami?)

i dalej - taka winda z uptown - trafiona granatem - ma prawo sie popsuc, prawda? na przyklad moze jej sie urwac lina nosna ... mniam, mniam


no i dalej ... taki rommel - to jest w czasie wojny, tak? a w czasie wojny zakalada sie miny przeciwpiechotne, prawda?


Posted by quietc on 23-04-2002 22:51:

Re: Re: od tylca ;P

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa



no, ja rowniez myslalem sobie (chyba pod wplywem mapki armory) o bardziej wybuchowych niespodziankach na mapie

wiecie - armory == sklad amunicji. no wiec dlaczego mielibysmy sie tam bezkarnie strzelac? niech sobie skrzynie wybuchaja - jedne mocniej, inne slabiej. podejrzewam, ze to jest w stanie zrobic nawet koder mapy, a nie tylko SID (no, moze problem ze granat nieuzywany - znika, a skrzynia jest nonstop na mapie, do pierwszego wybuchu ) mozna takie skrzynie zamarkowac jako granaty, i voila!


a drugi pomysl - a dlaczego niby nie mialoby sie to tyczyc rowniez samochodow (na riccochet, sands, i wszelkich innych mapach z pojazdami?)

i dalej - taka winda z uptown - trafiona granatem - ma prawo sie popsuc, prawda? na przyklad moze jej sie urwac lina nosna ... mniam, mniam


no i dalej ... taki rommel - to jest w czasie wojny, tak? a w czasie wojny zakalada sie miny przeciwpiechotne, prawda?



no a na dockach powinno smierdziec rybami:>>>>>>

__________________
- Czym si� r�ni brzydka dziewczyna od motorynki?
- W�a�ciwie niczym. Na jednym i drugim je�dzi si� zupe�nie dobrze, dop�ki kumple nie zobacz�...


Posted by LuZnY on 24-04-2002 00:20:

Re: Re: od tylca ;P

quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa

wiecie - armory == sklad amunicji. no wiec dlaczego mielibysmy sie tam bezkarnie strzelac? niech sobie skrzynie wybuchaja - jedne mocniej, inne slabiej. podejrzewam, ze to jest w stanie zrobic nawet koder mapy, a nie tylko SID (no, moze problem ze granat nieuzywany - znika, a skrzynia jest nonstop na mapie, do pierwszego wybuchu ) mozna takie skrzynie zamarkowac jako granaty, i voila!


no to raczej byloby trudne do zrobienia, serio
quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa


a drugi pomysl - a dlaczego niby nie mialoby sie to tyczyc rowniez samochodow (na riccochet, sands, i wszelkich innych mapach z pojazdami?)

i dalej - taka winda z uptown - trafiona granatem - ma prawo sie popsuc, prawda? na przyklad moze jej sie urwac lina nosna ... mniam, mniam


engine tego niepociagnie, zauwaz, ze wszystkie gry na silniku q3 maja maly stopien interakcji z otoczeniem
quote:
Napisane oryginalnie przez PAPUGa

no i dalej ... taki rommel - to jest w czasie wojny, tak? a w czasie wojny zakalada sie miny przeciwpiechotne, prawda?


to moze odrazu przeciwczolgowe

__________________
I'm with stupid
||
||
\/


Posted by Sniezek on 24-04-2002 07:41:

hmm..ktora z tych broni ma wiekszy rozrzut , ktora jest celniejsza na daleki dystans : mp5k czy ump ?

__________________
Panie, daj mi sile...


Posted by PAPUGa on 24-04-2002 10:24:

Re: Re: Re: od tylca ;P

quote:
Napisane oryginalnie przez LuZnY

no to raczej byloby trudne do zrobienia, serio

engine tego niepociagnie, zauwaz, ze wszystkie gry na silniku q3 maja maly stopien interakcji z otoczeniem

to moze odrazu przeciwczolgowe





ad 1.
ojej , szkoda (mam nadzieje ze wiesz co mowisz - i ci wierze)
wybrazcie sobie jaki to bylby trudny cel: grupa terrorystow sie zabarykadowala w armory2. oddzial swat ma ich stamtad wykurzyc. ale w zbrojowni jest od pyty roznych materialow wybuchowych.


ad 2.
hm, no wlasnie ale takie smaczki - bylyby niezwykle utrudniajace gre, prawda? na uptown 2,3 gosci sie pakuje winda na gore - ktos u gory otwiera szyb i trzuca w dol szybu granat - i juz ma z glowy paru przeciwnikow i osloniete plecy


ad 3.
przeciwczolgowe - o ile mi wiadomo =- sa nieszkodliwe dla biegajacej po nich piechoty i nawet bezposrednie trafienie z ciezkiego karabinu maszynowego - nie powoduje ze wybuchaja.


Posted by F4+4L on 24-04-2002 14:12:

Wink

G.... prawda da si� np. zrobi� interaktywn� plansze na silniku q3. Mo�na qupe rzczy ruchomych zrobi�. Ale poprostu maperom sie nie chce bo wiem ile to roboty. Pozatym porusza si� to torszke sztywno.


A co do UMP45 i mpk5 to to 1 ma ok. 2 razy wi�ksz� si�e ognia i celno�� ale MPK nadrabia to szybkostrzelno�ci�. Osobi�cie uwa�am �e UMP jest lepsze bo mozna wali� na wi�ksze odleg�o�ci i mozna d�u�ej wali� ogniem ci�g�ym tzn nie ko�czy ci si� tak szybko magazyn.


Posted by 8lo0d on 24-04-2002 14:38:

quote:
Napisane oryginalnie przez Sniezek
hmm..ktora z tych broni ma wiekszy rozrzut , ktora jest celniejsza na daleki dystans : mp5k czy ump ?

Mp5k ma duuuu�o wi�kszy rozrzut, UMP na dalsze odleg�o�ci jest o niebo lepsze ... Ale z bli�sza hmm wed�ug mnie mp5k jest lepsze ...

__________________
~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Ches+3r [ 8lo0d ]
Death is close ... closer than you think ...


Posted by PAPUGa on 24-04-2002 16:05:

quote:
Napisane oryginalnie przez F4+4L
G.... prawda da si� np. zrobi� interaktywn� plansze na silniku q3. Mo�na qupe rzczy ruchomych zrobi�. Ale poprostu maperom sie nie chce bo wiem ile to roboty. Pozatym porusza si� to torszke sztywno.


Fatal .... powspolpracujemy moze troszke razem w zakresie nowym mapek? pliz?


Posted by F4+4L on 24-04-2002 17:55:

Talking

Yasne zapraszam do diza�u editing

Yakby co teraz w produkcji mam przerubke cpm1a na ut_cmp1a


Posted by LuZnY on 24-04-2002 19:09:

quote:
Napisane oryginalnie przez F4+4L
G.... prawda da si� np. zrobi� interaktywn� plansze na silniku q3. Mo�na qupe rzczy ruchomych zrobi�. Ale poprostu maperom sie nie chce bo wiem ile to roboty. Pozatym porusza si� to torszke sztywno.


nikt nie powiedzial, ze sie nieda ruchomych przedmiotow, ale niemoznoscia jest np. zestrzelic winde

__________________
I'm with stupid
||
||
\/


Posted by PAPUGa on 25-04-2002 03:47:

quote:
Napisane oryginalnie przez LuZnY

nikt nie powiedzial, ze sie nieda ruchomych przedmiotow, ale niemoznoscia jest np. zestrzelic winde




alez ja nie chce jej zestrzelic (snajperka, czy pociskiem).
ale na poczatek - taka malutenka rzecz: skrzynia, z napisem ammunition. aktualnie (UT2.5) jest ci obojetne co jest napisane na skrzyni, niektorzy w ogole tego nie widza (gamma, czy inne cvary). a ja CHCIALBYM aby niektore skrzynie wybuchaly, gdy trafi je zblakana kula. pomyslcie sobie, jakie wtedy moznaby ukladac taktyki!


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:52.