FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=44)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=5940)


Posted by Jarek on 27-04-2002 17:32:

Unhappy Problemy z utworzeniem servera w grze

Dostałem niedawno od swojego usługodawcy zewnętrzny IP adres.Chciałem mieć zew.IP ze względu na Host w grach internetowych i problemy z łączeniem się z osobami,które są za maskaradą(wymianą plików w P2P).Problem tkwi w tym,że teraz transfer przy zciąganiu plików nie przekracza 10Kbps(na wewnętrznym IP wynosił nawet 500kbps).Łącze w obecnym układzie ma niby zapewniać 128kbps.I teraz tak:

1)Czy jest możliwość obejścia tych niedogodności związanych z 'host' ,wymianą plików i ustawienia serwera np.w Wolfenstein aby był widoczny dla każdego(oczywiście po powrocie na wewnętrzny IP-bo mam taką możliwość)

2)Czy pozostawić ten zewnętrzny IP i tu coś poprawić,żeby mieć transfer 128kbps.

Sam już niewiem bo obydwa rozwiązania z wew. i zew. IP mają dla mnie swoje plusy i minusy.

Ps.Pamiętam,że był jakiś programik,(ale pod linuxa) rozwiązujący podobne problemy,tylko nie jestem pewien czy o to napewno tu chodziło.
Mój dostęp do Net jest przez kablówkę,a system WinMe.
Może program WinRoute załatwił by sprawę.
Skłaniał bym się raczej ku pytaniu nr1.(obecnie wróciłem na wew.IP adres)
Ps.Na wewnętrznym IP mój server w "Wolfenstein"i "SOF2"jest niewidoczny dla innych osób(i dla mnie)na NET-nie mogę być host-em.Mój IP zaczyna się od:192.168.104.xx
Natomiast na "UBI" nie ma z tym problemu,ponieważ:wyskakuje okienko z informacją:"Twój wewnętrzny IP jest inny niż zewnętrzny.Żeby "host-ować" grę przełączymy twoje adresy.Możesz później powrócić do poprzednich ustawień"itd.
I w powyższym przypadku mój serwer jest widoczny dla wszystkich i niema problemu.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi związane z w/w pytaniami.


Posted by Xaoo on 29-04-2002 19:00:

ja ci jarku niestety nie pomoge, ale skozystam z tego topica, zeby zadac proste pytanie
czy komenda /set g_teamforcebalance 1 powinna dzialac w SoF2, czy jest inna??? jesli nie wiecie o co chodzi, to chodzi o to, zeby nie mozna bylo robic przewagi w teamach i zeby grac w rownych skladach.

__________________

Prepare to be [POISONED]
[POISON]VICTA!


Posted by [FPP]ZonK on 01-05-2002 10:22:

quote:
Napisane oryginalnie przez Xaoo
czy komenda /set g_teamforcebalance 1 powinna dzialac w SoF2, czy jest inna??? jesli nie wiecie o co chodzi, to chodzi o to, zeby nie mozna bylo robic przewagi w teamach i zeby grac w rownych skladach.

hmm.. jest jakas komenda podobna to tej, byc moze to ta sama, ale nie pamietam dokladnie ale powinna dzialac

__________________
Edytowane przez [kosz]Krowa dnia 01-03-1337 o godz. 13:37


Posted by [FPP]ZonK on 01-05-2002 10:24:

Red face

Ja Ci Jarek tez niestety nie moge pomoc, bo sie nie znam stawianiu serwerow

__________________
Edytowane przez [kosz]Krowa dnia 01-03-1337 o godz. 13:37


Posted by Jarek on 13-03-2004 18:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jarek
Dostałem niedawno od swojego usługodawcy zewnętrzny IP adres.Chciałem mieć zew.IP ze względu na Host w grach internetowych i problemy z łączeniem się z osobami,które są za maskaradą(wymianą plików w P2P).Problem tkwi w tym,że teraz transfer przy zciąganiu plików nie przekracza 10Kbps(na wewnętrznym IP wynosił nawet 500kbps).Łącze w obecnym układzie ma niby zapewniać 128kbps.I teraz tak


Jeśli masz szefie winxp to problem z numerkami ip - tj. wewnętrzny ( pod maską ) czy zewnętrzny mozna bardzo prosto rozwiązać Musisz tylko się dogadać z administratorem, aby przydzielił Ci działające oba.

Jeśli uda Ci się to, wtedy konfiguracja jest b.prosta ->

www.netday.pl/~yareq/ipsetup.JPG

W takim układzie będziesz miał aktywne dwa numery IP - i ten z pod maski i ten publiczny - powinno działać.
gl

__________________
And as soon as I belong, than It's time I dissapear


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 20:20.