FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=33)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=6114)
test
jak wyzej
__________________
sort the flock (then, warn the "goats" & kill the "sheep");
kill them, dump qualms, shift moralities,
values aside, each one; die sheep! die to reverse the system
you accept (reject, respect);
]]
och wanderro :o
__________________
sort the flock (then, warn the "goats" & kill the "sheep");
kill them, dump qualms, shift moralities,
values aside, each one; die sheep! die to reverse the system
you accept (reject, respect);
Test
I. TOR
Nazwa projektu: Oferty pracy
Kontekst: W prasie i internecie pojawia si� wiele og�osze� firm poszukuj�cych pracownik�w na stanowiska informatyczne. W PJWSTK jest wielu student�w, kt�rzy szukaj� pracy. W�adze szko�y chcia�yby dysponowa� danymi o aktualnych ofertach pracy. S� gotowe wyznaczy� osob� do wprowadzania ofert pracy do bazy danych.
Potrzeby: Dobrze by by�o, aby studenci mogli wyszukiwa� interesuj�ce ich oferty pracy - w oparciu o rodzaj dzia�alno�ci firmy b�d� w oparciu o wymagania. Dla w�adz szko�y istotna jest znajomo�� trend�w na rynku pracy. Mo�e to znale�� odzwierciedlenie w przygotowywanym programie studi�w jak i programach poszczeg�lnych zaj��.
To jest przyk�ad
Potrzebuje czegos takiego dla bazy danych gier komputerowych, nie wiem co wymyslic
__________________
i co ja mam z tym zrobi�
olac?
I. TOR
Nazwa projektu: Baza gier komputerowych
Kontekst: na �wiecie i w internecie pojawia si� nowi gracze. S� oni debilami i nie wiedz� o co biega. Ludzie od softu chcieli by wiedziec co o aktualnym poziomie debilizmu graczy. S� gotowe wyznaczy� osob� do wprowadzania nowych gier do bazy danych.
Potrzeby: Dobrze by by�o, aby gracze mogli wyszukiwa� interesuj�ce ich gry - w oparciu o rodzadj zainteresowanie i sprz�t jaki sie posiada. Dla firm od softu wazna jest znajomo�� trend�w na rynku gier. Mo�e to znale�� odzwierciedlenie w przygotowywanym debili�mie graczy i blelele.........
A oto konstruktor na kt�rego podstawie napisalem powyzsze glupoty
*
Nazwa projektu
*
Kontekst opisuje otoczenie, w kt�rym bierze si� pod uwag� mo�liwo�� powstania aplikacji bazy danych.
*
Potrzeby wyja�niaj� dlaczego baza danych jest potrzebna, dlaczego jest bez niej �le, jak r�wnie� uzasadniaj�, �e spodziewane korzy�ci przewy�sz� przewidywane koszty.
Niech ktos cos zrobi zeby to moje cudo dobrze wygladalo
__________________
Nazwa:
Miedzynarodowa baza danych gier komputerowych (malo odkrywcze )
pkt2
Branza gier komputerowych jest dynamicznie rozwijajacym sie tworem. Co roku wydanawane sa setki nowych produkcji. Maniacy rozrywki elektronicznej przeznaczajacy niebagatelne sumy na gry staraja sie byc na czasie. Jednakze ilosc pojawiajacych sie tytulow jest zbyt wysoka do ogarniecia przez odbiorce. Takowy konsument powinien miec mozliwosc wyszukania informacji na temat swojego ulubionego gatunku gier szybko i zrecznie, co umozliwia baza danych.
pkt3
Baza danych ma wiele zastosowan. Moze sluzyc pojedynczemu uzytkownikowi do odszukania danej pozycji, ale rowniez firmy, prasa na podstawie zawartych informacji w bazie sa w stanie okreslic popularnosc poszczegolnych gatunkow gier, czy nawet pojedynczych tytulow. Wielka zaleta takowego projektu jest dostepnosc dla przecietnego gracza. Dzieki sieci internet moze siedzac we wlasnym domu sledzic rynek gier komputerowych oraz dokonywac zakupow nowych pozycji (gdy baze danych polaczy sie ze sklepem internetowym).
__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao ��d� Team :: ��dzki O�rodek JuJitsu/JuJutsu
Re: test
quote:
Napisane oryginalnie przez weirdo
jak wyzej
__________________
"Podpis nie jest obowi�zkowy. Podpis pojawia si� pod twoim post'em."
wof
__________________
"Rzeczywisto�c to bardzo subiektywna sprawa. Mog� j� zdefiniowa� jedynie jako stopniowe gromadzenie
informacji, jako specjalizacj�. Je�li wzi�� na przyk�ad lili�, lub inny naturalny przedmiot dowolnego rodzaju,
lilia jest bardziej rzeczywista dla przyrodnika ni� dla zwyk�ego cz�owieka (...) Mo�emy coraz bardziej
zbli�a� si� do rzeczywisto�ci, je�li mozna si� tak wyrazi�, ale nigdy nie przybli�ymy si� dostatecznie,
gdy� rzeczywisto�� to w niesko�czono�� nast�puj�ce po sobie kroki, stopnie postrzegania, fa�szywe dna,
i dlatego w�a�nie jest niewyczerpalna, nieosi�galna. Mo�na wiedzie� coraz wi�cej i wi�cej o jednej rzeczy
ale nie mo�na wiedzie� o niej wszystkiego - to beznadziejne. Tak wi�c �yjemy w otoczeniu przedmiot�w
bardziej lub mniej przypominaj�cych duchy (...)"
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:05.