FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=6558)


Posted by BartiZ on 21-05-2002 22:28:

texturki i pierdułki ;>

Poszukuje ciekawych texturek na mapke Jak by kto mógł to niech da jakiego linka lub jakieś namiary. Ja niestety texturek nie potrafie zrobić, musze kozystac z gotowych :>

I druga sprawa to czy ktoś wie ile junitów w radiancie wynosi skok (nie podskok w gore tylko skok, do przodu ), na vq3 i cpma, taki średni strafe jump. I jeszcze moze Double jump (czy jak to sie tam nazywa...) na pm.

OK all, licze na pomoc

__________________
"Another life, another death
The circle that never breaks
To stop this journey set for me
By no-one but myself
"
Vader - The Nomad


Posted by Lukin on 22-05-2002 01:45:

Arrow

tekstury:
http://www.planetquake.com/hfx
http://www.planetquake.com/simland
http://www.planetquake.com/cesspit

maksymalny skok w vq3 to 265 jednostek w radiancie, boty skaczą krócej (235 jednostek).


Posted by Infinite on 22-05-2002 12:01:

ja bym jednak na twoim miejsc nauczyl sie jak robic texturki:>

__________________
Świec płomienie próżno się złocą... nie skrzypną drzwi...


Posted by BartiZ on 22-05-2002 15:20:

quote:
Napisane oryginalnie przez Infinite
ja bym jednak na twoim miejsc nauczyl sie jak robic texturki:>

Może w wakacje sie coś naucze robić... jakiej obsługi photoshopa (obecnie to w photoshopie jestem zielono-czarny)... ale jak narazie to wole uzywać gotowców =) - zalezy mi na mapce moze mi co fajnego wyjdzie

__________________
"Another life, another death
The circle that never breaks
To stop this journey set for me
By no-one but myself
"
Vader - The Nomad


Posted by SweepeR on 22-05-2002 16:59:

Standardowy strafe jump to gdzies ok. 4,5x64u. Zarowno na VQ3 jak i CPMA. Najlepsi strafejumpowcy skacza nawet i po ponad 5,5x64u. Bunny hoopem to mozna i skoczyc 7x64u.

Co do double jumpa to najlepiej sprawdzic. Zalezy jaki wysoki dasz blok, od ktorego wyskakujesz. Ale srednio trzeba liczyc gdzies 1,5x64u.

* 1x64u to jedna taka duza kratka, zeby nie bylo watpliwosci Na poczatku napisalem 1x128u, ale skapnalem sie, ze tak jest w teksturach, a tekstury sa skalowane o polowe.

__________________


Posted by SweepeR on 22-05-2002 17:03:

A co do teksturek to l00knij sobie do jednego z najlepszych serwisow mapkowych IMO, niestety juz RIP:

http://www.planetquake.com/bighouse

__________________


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:17.