FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=6558)
texturki i pierdułki ;>
Poszukuje ciekawych texturek na mapke Jak by kto mógł to niech da jakiego linka lub jakieś namiary. Ja niestety texturek nie potrafie zrobić, musze kozystac z gotowych :>
I druga sprawa to czy ktoś wie ile junitów w radiancie wynosi skok (nie podskok w gore tylko skok, do przodu ), na vq3 i cpma, taki średni strafe jump. I jeszcze moze Double jump (czy jak to sie tam nazywa...) na pm.
OK all, licze na pomoc
__________________
"Another life, another death
The circle that never breaks
To stop this journey set for me
By no-one but myself"
Vader - The Nomad
tekstury:
http://www.planetquake.com/hfx
http://www.planetquake.com/simland
http://www.planetquake.com/cesspit
maksymalny skok w vq3 to 265 jednostek w radiancie, boty skaczą krócej (235 jednostek).
ja bym jednak na twoim miejsc nauczyl sie jak robic texturki:>
__________________
Świec płomienie próżno się złocą... nie skrzypną drzwi...
quote:
Napisane oryginalnie przez Infinite
ja bym jednak na twoim miejsc nauczyl sie jak robic texturki:>
__________________
"Another life, another death
The circle that never breaks
To stop this journey set for me
By no-one but myself"
Vader - The Nomad
Standardowy strafe jump to gdzies ok. 4,5x64u. Zarowno na VQ3 jak i CPMA. Najlepsi strafejumpowcy skacza nawet i po ponad 5,5x64u. Bunny hoopem to mozna i skoczyc 7x64u.
Co do double jumpa to najlepiej sprawdzic. Zalezy jaki wysoki dasz blok, od ktorego wyskakujesz. Ale srednio trzeba liczyc gdzies 1,5x64u.
* 1x64u to jedna taka duza kratka, zeby nie bylo watpliwosci Na poczatku napisalem 1x128u, ale skapnalem sie, ze tak jest w teksturach, a tekstury sa skalowane o polowe.
__________________
A co do teksturek to l00knij sobie do jednego z najlepszych serwisow mapkowych IMO, niestety juz RIP:
http://www.planetquake.com/bighouse
__________________
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:17.