FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=10)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=6678)
Problem z odtwazaniem niektorych demek - dziwne komunikaty
Mam problem z odtwrzeniem niektorych demek z versji 1.3 i 1.4(zwykle i HLTV - wiekszosz a moze nawet wszytkie to HLTV - te ktore nie dzialaja) niewiem czego to jest wina.....
Uzywam "high fps player models ver 1.1" i "high fps weapon models ver 1.1" wszystko to zassalem z CB i dziala poprawnie (niewiem moze to jest wina modeli) Mam geekplay'a v4.0 i program DemoFix (ktory chyba niedziala albo nic niedaje) i demka nadal niechodza.......
Komunikaty ktore mi wyskakuja to:
Mod_PointinLeaf :bad model -demo HLTV
Used decal #21 without a name - demo HLTV
Used decal #174 without a name - demo HLTV
Your client side .dll [cl_dlls/client.dll] failed the CRC check
The .dll may be aut of date.............. i cos tam dalej - demo z chase albo in eyes of ktos tam..... chociaz czasem dema z tego ida (chase lub in eyes) ale HLTV nie.
Your client side .dll [cl_dlls/client.dll] failed the CRC check
The .dll may be aut of date.............. - demo HLTV
Model *75 not found
0 6288 svc_lightstyle
0 6292 svc_signonnum
0 6294 svc_stufftext
0 0000 svc_centerprint
0 0033 svc_time - demo HLTV
0 0038 svc_clientdata
0 0044 svc_hltv
0 0048 svc_time
BAD 53:svc_bad
Host_Eror CL_ParseServerMessage: illegible server message - svc_bad
Do odtwazania dem uzywalem geekplayera 3.2 teraz 4.0 - Geekplayer 3.2 i 4.0 podaje czasem dziwne informacje o demach.......
Demo Information :
Half-Life Version : 1.1.0.8
demka sa HLTV (CS 1.4) i powinny byc oznaczone 1.1.0.9 ........
np : "swieze" demka z EuroCup V coercere-vs-ewok,
dkh-vs-n!,matrix-vs-nd pokazuje jako 1.1.0.8 a sa nagrywane w
HLTV na 1.1.0.9... (chyba ,nie jestem pewny)
Mam wersje CS'a 1.4 Retail ,instalowalem plik (tylko) cs10031004 (wczesniej mialem wersje 1.3 Retail)
Polowa moich demek niechodzi...... w tym jakies 80% to HLTV....
Jezeli ktos bedzie wiedzial jak to "naprawic" aby wszystkie demka chodzily poprawnie prosze o pomoc.Z gory dziekuje
moze sproboj zainstalowac CS'a wraz z HL.. czyli pliki hl1109 i cs14..
Jak zainstaluje nakladke na HL jezeli nie ma HL ? Tomb ma wersje "sklepowa", wiec problem tkwi w czym innym ...
quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Hammer
Jak zainstaluje nakladke na HL jezeli nie ma HL ?Tomb ma wersje "sklepowa", wiec problem tkwi w czym innym ...
__________________
"Zaprawd�, ka�dy z nas w g��bi duszy pragnie by� jak ten obcy... przera�aj�co silny, pozbawiony sumienia, obdarzony czarnym sercem kosmosu, kt�re pozwala prze� na prz�d i niszczy�"
Spoko :)
Jest rozwi�zanie na problem Tomba. Zrobi� to na przyk�adzie demka specnaz-wcw-aztec.dem. Mialem tam 2 b��dy (used decal without a name i mod_PointInLeaf: bad model). Robimy tak:
1) kopiujemy demko do katalogu CS-a, nie uzywamy geekplay'a
2) uruchamiamy CS-a, otwieramy sobie konsole i piszemy:
map de_aztec - po paru sekundach pojawi sie nam pusta mapa (to rozwiazuje problem "used decal without a name")
exec kenzo.cfg - wykonujemy swoj konfig, ktorego uzywamy w czasie gry (to rozwiazuje problem "bad model")
playdemo specnaz-wcw-aztec.dem
U mnie dzia�a. Mam nadziej�, �e pomog�em
PS To samo powinno dotyczy� pytania Neo o demka, gdzie podmieniona jest mapa. Nie sprawdza�em tego jeszcze, ale m�j spos�b powinien i tam zaradzi�
jak ostatnio chcialem ogladnac demko 3D.Ksharp'a to mi wyskoczylo taki napis.. cos w stylu bad model r_awpcostamcostam nie pamietam jest pozno jade spac nie chce mi sie sprawdzac . podobno mi brakuje jakiegos tam modela awp .. weird
Nie brakuje tylko masz blad w nim ( jakis nie wiem jaki ) tez to mialem kiedys jak podmienialem modele. Poprostu reinstalka CS'a powinna go wymazac.
__________________
ja nie podmieniam modeli
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 14:25.