FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7241)


Posted by [SPECNAZ]N3o on 26-06-2002 22:44:

Reaction Q3 Beta 2.0

hmm malo tu pisze ale troche czytam widze ze jeszcze nikt nie zalozyl topicu na ten temat

Przeczytalem na stronie www.sogamed.com [o counter-strikeu glownie] ze wyszedl mod do q3, ktory moze byc konkurencja CSa.. a jako ze pogrywam czasem w q3 postanowilem sciagnac sobie ten mod i sprawdzic.. wlaczylem, glowne menu i wszystko ok, wchodze w gre i patrze..
Grafa ok, jak to w q3.. bronie wszystko przypomina znany mi mod do Half-Life'a - Action Half-Life.. wszystko wyglada prawie tak samo jak w AH-L ! To jest doslownie plagiat co z tym zrobili.. i Reaction Q3 ma byc konkurencja CSa?!? Skandal!!

Tu link skad moznazassac to
[nie wiem czy nadal bedzie dzialalo]


Posted by Lucas on 26-06-2002 23:09:

A nie pomyslales ze A H-L to plagiat Action q2????

Reaction Q3 - to odpowiednik Action q2 - nazwa inna bo mieli problemy z wlascicielami...

__________________


Posted by [SPECNAZ]N3o on 26-06-2002 23:18:

huhu o Action Q2 nie slyszalem


Posted by oxygen on 27-06-2002 02:29:

Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez [SPECNAZ]N3o
hmm malo tu pisze ale troche czytam widze ze jeszcze nikt nie zalozyl topicu na ten temat

Przeczytalem na stronie www.sogamed.com [o counter-strikeu glownie] ze wyszedl mod do q3, ktory moze byc konkurencja CSa..


wiec zapewne bardzo malo osob na tym boardzie on zainteresuje sami maniacy cpm z kilkoma wyjatkami

__________________


Posted by t0d on 27-06-2002 19:16:

Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez oxygen

wiec zapewne bardzo malo osob na tym boardzie on zainteresuje sami maniacy cpm z kilkoma wyjatkami



no w�a�nie Rocket Arena RULEZ - tak swoj� drog� to RA te� jest przer�bk� (opr�cz map) modu do q2, kt�ry jest przer�bk� modu do quake`a 1 - po ma�u robi si� z tego niez�y serial brazylijski

CS w q3 mo�e imitowa�/na�ladowa� mod Urban Terror

nie wiem czy wiecie ale do Unreal Tournament te� jest modzik, kt�ry na�laduje CS`a nazywa si� on Tactical Operations i podobnie jak CS zosta� wydany w pi�knym pude�ku z instrukcj� itp itd i kosztuje kilkadziesi�t $$$

DO CPMA`owc�w czy wasz miodzik te� ma takie, �e tak powiem "korzenie" jak Rocket Arena???

__________________

Art.226 �3. KK - Kto publicznie zniewa�a lub poni�a konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno�ci albo pozbawienia wolno�ci do lat 2.


Posted by ZimZum on 27-06-2002 19:45:

Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez [SPECNAZ]N3o
hmm malo tu pisze ale troche czytam widze ze jeszcze nikt nie zalozyl topicu na ten temat

Przeczytalem na stronie www.sogamed.com [o counter-strikeu glownie] ze wyszedl mod do q3, ktory moze byc konkurencja CSa..



z tego co wiem teraz najpowazniejsza konkurencja dla CS'a ze strony Q3 jest Urban Terror taknie :o?

__________________
DziamDziam a.k.a Irreligious
Dobry chlopak byl i malo pil...
Illusion of sense :: Mata Leao ��d� Team :: ��dzki O�rodek JuJitsu/JuJutsu


Posted by DamnDog on 27-06-2002 19:51:

Re: Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez t0d
DO CPMA`owc�w czy wasz miodzik te� ma takie, �e tak powiem "korzenie" jak Rocket Arena??? [/B]

a slyszales kiedys o takiej grze Quake ??? chyba nie ... ta gra miala bardzo niedopracowany tryb multi i dlatego stala sie tak popularna... wiesz?

__________________
sad


Posted by Goth1c on 27-06-2002 22:09:

CPMA CPMA CPMA I TYLKO CPMA !!!!!!!!

__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793


Posted by t0d on 28-06-2002 14:22:

Re: Re: Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog

a slyszales kiedys o takiej grze Quake ??? chyba nie ... ta gra miala bardzo niedopracowany tryb multi i dlatego stala sie tak popularna... wiesz?



za bardzo nie wiem o co ci chodzi?????

swoj� drog� nie zgadzam si� z postawion� przez ciebie tez� �e quake mial niedopracowany tryb multi - owszem na dzisiejsze standarty to jest on cienki (tylko dm albo cooperative) ale w 1996 gdzie szerokopasmowym dost�pem do Internetu mog�y si� szczyci� niekt�re Uniwersytety to Quake i tak zrobi� bardzo wiele dla rozwoju tej�e rozrywki - "grania po sieci"

__________________

Art.226 �3. KK - Kto publicznie zniewa�a lub poni�a konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno�ci albo pozbawienia wolno�ci do lat 2.


Posted by DamnDog on 28-06-2002 15:15:

Re: Re: Re: Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez t0d

za bardzo nie wiem o co ci chodzi?????


no wlasnie dlatego tez nie slyszales o kozeniach cpma...
a tak poza tym to nawet id przyznalo ze multi w q1 bylo nie dopracowane...
no, powiem ci bo sie nie domyslisz... kozenie cpma to wlasnie q1!

__________________
sad


Posted by t0d on 28-06-2002 15:42:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog

no wlasnie dlatego tez nie slyszales o kozeniach cpma...
a tak poza tym to nawet id przyznalo ze multi w q1 bylo nie dopracowane...
no, powiem ci bo sie nie domyslisz... kozenie cpma to wlasnie q1!



ok - ale nie myslimy tak samo

CPMA imituje szybkosc zmiany broni z q/qw szybko�� ALE i fizyk� z q2 (doublejump) natomiast RA zachowa�a same zasady od q1 poprzez q2 na q3 sko�czywszy.


Troche chyba kontekstu mojej wypowiedzi nie za�apa�e�: w moim mniemaniu "korzenie" oznaczaj� du�e tradycje (tak jak napisa�em wcze�niej ra3 jest konwersj� ra2, kt�ra jest konwersj� samej ra) sama CPMA nigdy nie mia�a swojego odpowiednika w Quake`u 1 czy Quake`u 2 (error no tu co� takiego by�o..ale tylko szybkosc zmiany broni ) - O to mi chodzi�o w mojej wcze�niejszej wypowiedzi - je�eli pod jakim kolwiek wzgl�dem by�a niejasna lub dwuznaczna - wybacz miszczu

__________________

Art.226 �3. KK - Kto publicznie zniewa�a lub poni�a konstytucyjny organ RP,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno�ci albo pozbawienia wolno�ci do lat 2.


Posted by Lucas on 28-06-2002 15:43:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog

no, powiem ci bo sie nie domyslisz... kozenie cpma to wlasnie q1!


Ja bym powiedzial idea a nie korzenie...

__________________


Posted by DamnDog on 28-06-2002 19:34:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reaction Q3 Beta 2.0

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Lucas

Ja bym powiedzial idea a nie korzenie...


a ja powiedzialem "kozenie" hehe, eh ta ortografia... prace z polaka pisalem w wordzie...

wlasciwie to idea a nie korzenie bo to cos zupelnie lepszego! ale powstal cpm poto zeby stworzyc warunki gry takie (no, podobne) jak w q1, plecak, kontrola ruchow itp.

__________________
sad


Posted by DamnDog on 28-06-2002 19:39:

quote:
Napisane oryginalnie przez t0d

CPMA imituje szybkosc zmiany broni z q/qw szybko�� ALE i fizyk� z q2 (doublejump) natomiast RA zachowa�a same zasady od q1 poprzez q2 na q3 sko�czywszy.


sooooory bardzo, ale gralem w ra3 i dbl jump dziala tak samo jak vq3! a w raq1 tez byl?? bo moze sie nie znam a byl? tak samo moge powiedziec ze ra3 imituje tylko zasady z raq1, bo wlasciwie to vq3! no nie?

__________________
sad


Posted by Lucas on 28-06-2002 22:14:

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog

a ja powiedzialem "kozenie" hehe, eh ta ortografia... prace z polaka pisalem w wordzie...

wlasciwie to idea a nie korzenie bo to cos zupelnie lepszego! ale powstal cpm poto zeby stworzyc warunki gry takie (no, podobne) jak w q1, plecak, kontrola ruchow itp.


Chodzi o klimat a nie kompiowanie fizyki...

BTW - nie wypowiadaj sie ze 100% pewnoscia na temat czegos jak nie jestes pewnien... Czesc modow ma rodowod z q1 i q2...

__________________


Posted by [FPP]xen0m on 29-06-2002 10:59:

cpm nie mial robic z q3 q1. to mial byc po prostu mod do q3.


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 18:06.