FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=1)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7369)


Posted by SmR on 05-07-2002 20:03:

Cool Polepszenie Pro Mode`a

Witam
Moze temat byl poruszany na forum. Jak byl to wezcie mnie za lamera i bedzie spokoj. Ale musze cos powiedziec o Pro Mode`ie.

Tak se gram w Pro Mode`a i brakuje mi jednak czegos.
Oto lista:

- Bronie powinny przelaczac sie natychmiastowo. Wiem, ze tak jest ale np. po strzale z raila trzeba poczekac te 1.5 sekundy, zeby sie przeladowal i dopiero mozna zmienic bron. Czasami jest juz za pozno. Trzeba tez czekac na przeladowanie bazooki. Fajnie by bylo gdyby mozna bylo opuscic raila jak on nie jest przeladowany, a w "kieszeni" niech on tam sie przeladowywuje.
- brakuje mi Aliasow - takich jak w QW. Wiem, ze w Q3 jest cos podobnego - VSTR. Ale nie mozna robic takich, zeczy jak z aliasami. Najbardziej to mi brakuje aliasow z + np +bazooka. Kto gral w QW ten wie o co chodzi.
- a plecaki? brakuje tez mi ich.

Wiem, ze moge byc posadzony o lamerstwo ale chcialbym poznac Wasze zdanie na temat moich przemyslen/propozycji.

__________________
Trzech pijakow gra w karty. Nagle jeden wyrzuca As`a i mowi:
- Szach mat!
Na to do niego drugi:
- No co ty Stefan... nie gramy w Ping-Pong`a.


Posted by Lucas on 05-07-2002 20:56:

Re: Polepszenie Pro Mode`a

quote:
Napisane oryginalnie przez SmR
- Bronie powinny przelaczac sie natychmiastowo. Wiem, ze tak jest ale np. po strzale z raila trzeba poczekac te 1.5 sekundy, zeby sie przeladowal i dopiero mozna zmienic bron. Czasami jest juz za pozno. Trzeba tez czekac na przeladowanie bazooki. Fajnie by bylo gdyby mozna bylo opuscic raila jak on nie jest przeladowany, a w "kieszeni" niech on tam sie przeladowywuje.


- a plecaki? brakuje tez mi ich.



kiedys tak bylo - pierwsze bety. Ale byc nie moze. Bo bierzesz RG, strzal, zmianana cos, znowu RG i strzal - i tak strzelasz co 1 sek. Nie o to w tej broni chodzi.... Temat jest dlugi i stary...

Plecaki sa - podnosisz bron przeciwnika i tam jest amunicja do reszty. Tylko modelu plecaka nie ma (byl beznadziejny)...

__________________


Posted by Hakan on 05-07-2002 21:09:

Re: Polepszenie Pro Mode`a

quote:
Napisane oryginalnie przez SmR
(...)
- brakuje mi Aliasow - takich jak w QW. Wiem, ze w Q3 jest cos podobnego - VSTR. Ale nie mozna robic takich, zeczy jak z aliasami. Najbardziej to mi brakuje aliasow z + np +bazooka. Kto gral w QW ten wie o co chodzi.
(...)



No przydalo by sie cos takiego w qw mam rakiete pod mouse1 a spaware pod mouse3 i nie moge sie przesiasc do q3 z tym przelaczaniem (srednio raz na 10-20 zmian broni wychodzi mi stral z czegos z czgo sie nie spodziewalem)
te aliasy z qw to swietna rzecz zwlaszcza ze sa natychmiastowe i nie trzeba wstawiac "wait'ot" do stodka

__________________

Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.

Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�


Posted by [FPP]Shooler on 05-07-2002 21:11:

ProMode to nieudana proba przeniesienia fizyki qw do q3. Sorki, ale po co zmieniac cos co jest idealne? (chodzi mi o fizyke qw nie o pm ) QW OWN!

__________________


Posted by Hakan on 05-07-2002 21:25:

No tak ale co zrobic jak sie jest odciatym od swiata (modem) a w okolicy wszyscy znajomi graja q3 ? -dobrze ze graja chociaz w cpma a nie vq3

__________________

Niewa�ne, kim jeste� I co z tob� zrobiono. Pr�dzej czy p�niej zyskasz
prawo wyboru. Jeste� czym� wi�cej ni� tylko sum� swoich cz�ci...
Niewa�ne jak dosz�o do twoich urodzin, jak do tej chwili toczy�o si� twoje �ycie!
Masz oczy, masz m�zg i skal� warto�ci. Nie pozw�l, by ktokolwiek ci� oszuka�,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, je�li nadejdzie, upewnij si�, �e wybierasz
samodzielnie. Nic co dzia�o si� wcze�niej,nie b�dzie wtedy mia�o znaczenia.

Roger Zelazny �Ksi��e chaosu�


Posted by steef on 05-07-2002 21:40:

Re: Polepszenie Pro Mode`a

quote:
- Bronie powinny przelaczac sie natychmiastowo. Wiem, ze tak jest ale np. po strzale z raila trzeba poczekac te 1.5 sekundy, zeby sie przeladowal i dopiero mozna zmienic bron.

He wtf jakie 1,5 sek ? Chyba zapomniales dac \callvote fastrail 1 ...

__________________
Myd�o wszytko umyje nawet uszy i szyje ...


Posted by DamnDog on 05-07-2002 22:14:

Talking

kazdy by chcial po swojemu... mozesz sie pobawic kodem gry i sobie zrobic wlasnego promoda albo graj na starych betach

__________________
sad


Posted by SmR on 06-07-2002 01:05:

Witam

1. Model plecaka mi sie podobal... moze nie byl idealny ale podobal mi sie, zmienial troche klimat Q3 na QW. Jakos teraz brakuje mi go . Byl po prostu fajny .
2. Lucas... nie o to mi chodzilo. Chodzilo o to, ze niech sie tam Rail przeladowywuje ile chce... chodzilo mi o to abym nie musial czekac az sie przeladuje i dopiero wtedy mogl zmienic bron na inna. To jest glupie. Niech mi sie przeladowywuje w "kieszeni". A ja za ten czas sciagne kogos np. z bazooki.
3. Aliasy... to bylo cos wspanialego. Tez mi tego brakuje.
- Mouse1 - bazooka + strzal
- Mouse2 - spawara + strzal
- Mouse3 - granatnik (ew Rail) + Strzal
- i tak dalej
Meczylem sie, zeby zrobic cos podobnego z tym smiesznym VSTR... ale niestety nie wyszlo. Pod wzgledem Aliasow QW byl niezrownany (do tej pory jest).
4. [FPP]Shooler zgadzam sie, ze Pro Mode to nie udana konwersja fizyki QW do Q3. Nie jest moze idealna ale mozna nad nia popracowac i moze doscignac QW a nawet ja przeskoczyc.
Jak by nie patrzec Pro Mode to Q3 a Q3 to inny silnik niz QW, lepsza grafika, dzwieki itp.
HakaN na racje... kupe ludzi nie gra juz w QW gdyz nie pamieta tamtych czasow, ta gra jest juz stara (tak sobie to tlumacza), archaiczna grafika (tez se tak tlumacza) itp itd. Poza tym do Q3 jest kupe dodatkow, ktorych niestety nie ma juz w QW. Taka jest prawda.

Osobiscie jestem wierny QW... ta gra wywarla na ogromny wplyw. Ale nie ma co kryc - jak wszystko na tej ziemi QW umrze. Moze nie tym roku, moze nie za 2 lata... moze nie za 5 ale umrze.
Przenoszac QW na lono Pro Mode`a dac mozna mu nowe cialo. Duch zostanie ten sam ale ten duch dostanie nowe cialo. Taki zabieg sprawi, ze QW na nowo bedzie zyl w ludziach. Na nowo bedzie fascynowal i na nowo bedzie sie go odkrywalo.
Moze jestem lamerem w Waszych oczach, ze tak sadze ale takie jest moje zdanie.

Czy kto sie ze mna zgadza/nie zgadza?

__________________
Trzech pijakow gra w karty. Nagle jeden wyrzuca As`a i mowi:
- Szach mat!
Na to do niego drugi:
- No co ty Stefan... nie gramy w Ping-Pong`a.


Posted by PizzaDriver on 06-07-2002 02:51:

quote:
Napisane oryginalnie przez SmR
Witam

1. Model plecaka mi sie podobal... moze nie byl idealny ale podobal mi sie, zmienial troche klimat Q3 na QW. Jakos teraz brakuje mi go . Byl po prostu fajny .


Teraz wiesz jaka bron "jest w plecaku".


2. Lucas... nie o to mi chodzilo. Chodzilo o to, ze niech sie tam Rail przeladowywuje ile chce... chodzilo mi o to abym nie musial czekac az sie przeladuje i dopiero wtedy mogl zmienic bron na inna. To jest glupie. Niech mi sie przeladowywuje w "kieszeni". A ja za ten czas sciagne kogos np. z bazooki.


RG przeladowywuje sie normalnie w czasie 1,5s - musisz czekac, nic na to nie poradzisz. Jest jeszcze opcja fastrail - mozesz przelaczyc i strzelac z innej bron po 1s.


3. Aliasy... to bylo cos wspanialego. Tez mi tego brakuje.
- Mouse1 - bazooka + strzal
- Mouse2 - spawara + strzal
- Mouse3 - granatnik (ew Rail) + Strzal

bind mouse1 "+fire 5"
bind mouse2 "+fire 6"
bind mouse3 "+fire4" (ew "+fire 7")
i...

set pif "+fire 5
set paf "-attack;weapon X" - nie wiem ,czy nie trzeba dodac wait
bind mouse1 +vstr pif paf


4. [FPP]Shooler zgadzam sie, ze Pro Mode to nie udana konwersja fizyki QW do Q3.


promode nie ma byc proba zmiany q3sux w QW - ma tylko to pierwsze przyspieszyc i dodac grze miodnosci.


HakaN na racje... kupe ludzi nie gra juz w QW gdyz nie pamieta tamtych czasow, ta gra jest juz stara (tak sobie to tlumacza), archaiczna grafika (tez se tak tlumacza) itp itd.


Mi ta klimatyczna grafika odpowiada ,zreszta gram na gl...


Poza tym do Q3 jest kupe dodatkow, ktorych niestety nie ma juz w QW. Taka jest prawda.


??? sa zarowno mody ,jak i proxy/mqwcl


Osobiscie jestem wierny QW... ta gra wywarla na ogromny wplyw.


QW to klasyk. To bardziej ludzie i scena ,niz sama gra. Gracze to swoista elita...


Przenoszac QW na lono Pro Mode`a dac mozna mu nowe cialo. Duch zostanie ten sam ale ten duch dostanie nowe cialo. Taki zabieg sprawi, ze QW na nowo bedzie zyl w ludziach. Na nowo bedzie fascynowal i na nowo bedzie sie go odkrywalo.


"jesli bede chcial zagrac w QW to zagram w QW"

IMO promode jest dosc wywazony - zmiany w kierunku QW moga to zepsuc i zniechecic graczy...mam tylko jedna uwage: pewne ustawienia zabijaja myslenie w PM ,ktore jest IMO podstawa skilla


Moze jestem lamerem w Waszych oczach, ze tak sadze ale takie jest moje zdanie.


bez jaj



Posted by Lucas on 06-07-2002 05:43:

quote:
Napisane oryginalnie przez SmR
2. Lucas... nie o to mi chodzilo. Chodzilo o to, ze niech sie tam Rail przeladowywuje ile chce... chodzilo mi o to abym nie musial czekac az sie przeladuje i dopiero wtedy mogl zmienic bron na inna. To jest glupie. Niech mi sie przeladowywuje w "kieszeni". A ja za ten czas sciagne kogos np. z bazooki.


Rail jest silna bronia - i poto te ograniczenia - zowie sie cooldown...

__________________


Posted by Infinite on 06-07-2002 09:34:

powiem to po raz chyba juz tysieczny
promode rzadzi!!!!

__________________
�wiec p�omienie pr�no si� z�oc�... nie skrzypn� drzwi...


Posted by Lucas on 06-07-2002 11:19:

quote:
Napisane oryginalnie przez Infinite
powiem to po raz chyba juz tysieczny
promode rzadzi!!!!


True, true...

__________________


Posted by MAr-n on 06-07-2002 11:59:

nie zmieniac czegos co jest juz i tak idealne (dla mnie ofkorz )

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
M�j avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce b�dzie jeszcze ta�sza w�dka"


Posted by Spider on 06-07-2002 12:10:

tak mowi wiara co gra w vq3

__________________
araneus
spider


Posted by [FPP]xen0m on 06-07-2002 16:17:

quote:
Napisane oryginalnie przez Lucas

Rail jest silna bronia - i poto te ograniczenia - zowie sie cooldown...


jej Luc, jemu nie chodzi o zaden cooldown... nawet jak masz cooldown na 0ms to muszisz poczekac ta 1s zeby przelaczyc na RL czy cos... o to chodzi.

PizzaDriver: zgadzam sie w calosci.


Posted by Spider on 06-07-2002 20:37:

jesli cooldown jest wlaczony to trzeba czekac na przelaczenie z LG na inna bron 200ms
jesli jest na 0 to trzeba czekac 100ms
od wersji cpma x cooldowna juz nie ma (100ms standart)
a wiec cooldown nie ma nic wspolnego z railem

__________________
araneus
spider


Posted by Lucas on 06-07-2002 22:04:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]xen0m

jej Luc, jemu nie chodzi o zaden cooldown... nawet jak masz cooldown na 0ms to muszisz poczekac ta 1s zeby przelaczyc na RL czy cos... o to chodzi.


w pierwszych betach - przelaczal od razu.... zero czekania...

__________________


Posted by [FPP]xen0m on 07-07-2002 17:34:

no, i o to chodzi mi sie tak bardziej podobalo...


Posted by [FPP]Lipas on 07-07-2002 21:13:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]xen0m
no, i o to chodzi mi sie tak bardziej podobalo...


a najlepiej by bylo, jakby sie dalo miec w 1 rece LG, a w 2 RG
a, no i w 3 RL ...

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'U�miechnij si�, w�a�nie jeste� w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by BartiZ on 08-07-2002 07:01:

Talking

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas


a najlepiej by bylo, jakby sie dalo miec w 1 rece LG, a w 2 RG
a, no i w 3 RL ...



Do takich cud�w to juz powinni zrobic inny mod... jakies Tank Force Gdzie by model byl jak czolg i byl uzbrojony w te LG, RL, RG do jednego gun'a byl by jeden gracz, czyli w jednym modelu 3 graczy
P.S. skoro macie takie problemy z PM, to poprostu w niego nie grajcie

__________________
"Another life, another death
The circle that never breaks
To stop this journey set for me
By no-one but myself
"
Vader - The Nomad


Posted by [FPP]xen0m on 08-07-2002 12:22:

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas


a najlepiej by bylo, jakby sie dalo miec w 1 rece LG, a w 2 RG
a, no i w 3 RL ...


w sumie dobry pomysl


Posted by [FPP]Lipas on 08-07-2002 18:58:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]xen0m

w sumie dobry pomysl



No to jak xen0m, piszemy ???

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'U�miechnij si�, w�a�nie jeste� w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by [FPP]xen0m on 08-07-2002 23:44:

ok, potem tylko do arQ sie wysle i juz mamy nowego pm'a


Posted by SmR on 09-07-2002 00:41:

Witam
1. Sprawa plecaka: wiem, ze teraz wiadomo jaka jest bron... to bardziej praktyczne... ale byl fajny... taki brazowy .

2. Zmiana broni: mysle, ze powinna byc natychmiastowa. Jezeli z bazooki chce przejsc na raila to powinno to byc natychmiast.
Inna sprawa jest taka, ze jak strzelam kilka razy z raila to powinien przeladowywac sie 1.5 sec. Tak powinno byc bo takie jest piekno tej broni.
Powinno byc zabezpieczenie, ze np strzelam sobie z raila, natychmiast przelaczam na bazooke i znow na raila. Wychodzi na to, ze w ciagu 1.5 sec zdarze strzelic kilka razy z raila. TEGO NIE POWINNO BYC!!!
Ale natychmiastowy wybor broni powinien byc. Wtedy strzelanie bylo by przedluzeniem myslenia.

3. Dobrze mysle czy zle mysle? Jakie jest Wasze zdanie?

__________________
Trzech pijakow gra w karty. Nagle jeden wyrzuca As`a i mowi:
- Szach mat!
Na to do niego drugi:
- No co ty Stefan... nie gramy w Ping-Pong`a.


Posted by Jar0d on 09-07-2002 01:18:

CPM 1.0 pod point 1.17 jest odpowiedzia na twe wolania, moim zdaniem oczywiscie, byl i plecak, i z tego co pamietam, bron tez szybciej mozna bylo zmieniac, ale moge sie mylic ...

__________________
Byc albo nie byc, ...


Posted by SmR on 09-07-2002 01:50:

W tej wersji pod PR 1.17 byly plecaki... wlasnie o te mi chodzi. Fajne byly .

A z broniami to tez nie pamietam... czy zmienialy sie szybciej. Bede musial zainstalowac i sprobowac.

Ale... chodzi nie tylko o to aby bronie zmienialy sie szybciej. Maja zmieniac sie natychmiastowo i nie czekac, az bron sie przeladuje.
Oto chodzi.

__________________
Trzech pijakow gra w karty. Nagle jeden wyrzuca As`a i mowi:
- Szach mat!
Na to do niego drugi:
- No co ty Stefan... nie gramy w Ping-Pong`a.


Posted by Lucas on 09-07-2002 08:22:

quote:
Napisane oryginalnie przez SmR
Ale... chodzi nie tylko o to aby bronie zmienialy sie szybciej. Maja zmieniac sie natychmiastowo i nie czekac, az bron sie przeladuje.
Oto chodzi.


Tak bylo, i bylo zle...

__________________


Posted by SmR on 09-07-2002 15:55:

Heh.... dlaczego bylo zle? Wydaje mi sie, ze to bardzo dobre rozwiazanie z ta natychmiastowa zmiana broni.

__________________
Trzech pijakow gra w karty. Nagle jeden wyrzuca As`a i mowi:
- Szach mat!
Na to do niego drugi:
- No co ty Stefan... nie gramy w Ping-Pong`a.


Posted by Lucas on 09-07-2002 16:08:

Gra byla za szybka... jak ktos byl nie odbyty to dostawal od wymiataczy, ze nie wiedzial co i jak...

Strzal z raila, zmiana na spaware i 1,5 sek gosc martwy....

Za to, ze promod stal sie szybki (co slabsi dostawali becki) ludzie zaczeli bawic sie w vq3.

__________________


Posted by Jar0d on 09-07-2002 16:56:

Gra niewatpliwie byla szybka, dynamiczna, efektowna, ale moim zdaniem to nie byla jej wada, a wrecz przeciwnie, bo chyba z taka mysla tworzono ta modyfikacje. Jednak co do ludzi i samej gry, to racja, ze czasem trudno bylo sie zorientowac w sytuacji, zwlaszcza jesli gralo sie z jakims wymiataczem ... ale to mial byc mod hardcorowy, tak mi sie przynajmniej wydaje, a ludzie raczej nie odchodzili na vq3 ze wzgledu na denamike CPM, z tego co pamietam, bo to dosc zamierzchle czasy, raczej ludzie nie uciekali od tego modu, wrecz przeciwnie ... schody, przesiadki zaczely sie chyba dopiero jak weszla CPMA, przynajmniej te masowe ... lecz nie ze wzgledu na dynamike, przynajmniej nie tylko, owszem to byl bardzo wazny czynnik, lecz istnieje jeszcze jedna sprawa, ciagl nowe wersje, w ktorych czasem ciezko bylo sie polapac ... To takie male przedstawienie mojego punktu widzenia w tej materii ... ale dla mnie i tak CPM 1.0 byl tym czyms co powodowalo radosc na mej twarzy ...

__________________
Byc albo nie byc, ...


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 19:30.