FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7650)


Posted by Xceed on 01-08-2002 02:03:

First Person Perspective ||| RtCW : Enemy Territory ||| czego oczekiwać po add-on'ie ?

====
PREMIERA : 31 listopada 2002 [ nieoficjalnie ]
====

Screeny z multi [ ten wspaniały granatnik - czyżby odpowiedź na PF ? ]http://www.gamespydaily.com/news/screenshots.asp?id=3748


Niom , powoli ...powolutku ...zbliża się dodatek , który może tchnąć trochę świeżego powietrza do staruśkiego Wilczego Szańca Zmiany odniosą się szczególnie do trybu multi [ i dobrze ]

Na razie zbyt wiele nie wiadomo o samym add-on'ie - same liczby , parę upgrade'ów samej gry , kilka bonusów i to wszystko ?

No bo dostaniemy na pewno :

- 10 mapek multi & 7 lub więcej misji single [ kogo tam obchodzi single ]

- 1 nowa klasa postaci : Covert Ops Soldier , czyli pieprzony , sprytny , nie mający skrupułów , lubiący się przebierać w ciuszki wroga koleś wchodzący na tyły wroga ..."ninjastyle" ; ten cały Szpieg będzie miał dosyś ciekawe uzbrojenie : Luger z tłumikiem { czuje , że to będzie faworyt , dzięki tej klamce } oraz specjalny karabin { jaki nie wiadomo , może kałach ? }

- nasz poczciwy ludek od czarnej roboty , czyli Inżynier nareszcie będzie konkretnie dopasiony : będzie łaził teraz z granatnikiem , do tego dostanie miny lądowe, a jego specjalnością będzie budowa mostów, czy wież strażniczych [ interesting ... ]

Takie są fakty ... tyle, że oczekiwania - przynajmniej ja - mam "trochę" większe .

Osobiście życzyłbym sobie wprowadzenia ograniczeń [ domyślnie jako opcja ON ] na profesje { konkretniej Soldaty z rurkami z kremem } , do tego przebudowałbym system punktacji , dodałbym jeszcze wbudowany do gry Voice Commander , co do mapek MP - to koniecznie chcę walczyć w kościele : jak największym i jak najładniejszym [ z witrażami do wy&$%# ]

A rzeczą , którą wolf potrzebuje najbardziej i jest to KONIECZNE do urozmaicenia samej gry ... to wielopoziomowe mapki do multiplaya ... Z tych , które do tej pory się pojawiły - wszystkie są płaskie , pięter można naliczyć z 2 [ na ass w mamy parter i 1sze piętro ]

Nie może być tak , że walka toczy się tylko w poziomie , ja rządam PIONU !!! - chciałbym powalczyć w końcu na jakichś wieżach , dużych pietrowych fortyfikacjach , zamczyskach [ mp_castle to rudera a nie zamek ] Może jakaś 'wodna' mapa ? [ podpływanie do obiektu , walka z wody , takie DUŻE rozszerzenie śp*. mp_bridge [ * - świętej pamięci - nikt w ten shit już nie gra i dobrze ]

Jezeli Nerve & Splash Damage spełnią te ***wszystkie*** warunki , to będę mógł uznać dodatek za udany . Jeśli nie - to nic , przecież i tak będę grał w Enemy Territory

============================================
Piszcie jakie są Wasze oczekiwania po dodatku RtCW : ET [ a może nie macie żadnych i przyjmiecie byle gówno z otwartymi ramionami ? ]

Co byście dodali , zmienili , chcieli , ogólnie co sobie marzycie
============================================

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by DarkXenocide on 01-08-2002 02:49:

Talking

Ciekawy bedzie ten granatnik choc mam mieszane uczucia bo PF juz znamy Jesli bedzie miotal pociskami ala mozdziez to moze byc k. Jesli prosto jak PF (bo kto ich tam wie) to blah.

Mosty fajnie, miny- moga byc ciekawe, ale troche za mocno widoczne sa. Dzialka stawiane przez E? a co to Aliens? To mi troche nie pasi znam to z modow do HL , takie zabawki blah.

Ten cover gay Zastanawia mnie 1, gramy w teamie 6, kazdy zna swoje nicki na pamiec, i taki 7 pan jak sie nazywac bedzie pod moim celownikiem ? CoverPoison ? Czekam na info jak to rozwiazali. Pewnie bedzie mial NRG bar i mundurek na ten czas zaloshy, tak domniemam.

Mogli by cos zamiast stena dac i dodac bajery jak w OSP juz na stale, bo to smiech ze oryg serv nie ma opcji pauzy...

I sprawa ktora mnie zawsze boli w 90% gier FPP.... czolganie sie/ lezenie w MP.... takie oczywiste a nie ma... w BF1942 fajnie sie z tym gra, szczegolnie jak sniper legnie na gorce. More real jak dla mnie more fun, w tej kwestii.

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Hodek on 01-08-2002 02:55:

troche mało informacji ale to i tak cos szkoda że nic nie pisza o meykach a ten szpieg to lekka przesada dlamnie ale jak juz bym pograł w ten dodatek to bym sie i przezwyczaił do szpiega mam nadzieje ze medycy będą mieli wieksze wyposazenie (czyt. uzbrojenie) bo tym co mam to sie grać nie da i najwazniejsze chciałbym żeby ten dodatek sie przyjoł jak wyjdzie to ja juz namówie naszego admina na zainstalowanie tego no ale narazie czekamy i chyuba poczekamy jeszcze długo
THX Xceed za info
DX ma racje co do lezenia popieram, oczywiście czołganie sie tez jest bardzo dobre

__________________
Są ludzie i taborety
NoClan
GG:1848786
Tlen:[email protected]


Mini Portal i nietylko


Posted by Swiety on 01-08-2002 04:46:

Co do Stena

Ze Stenem muszą coś zrobić. Wystarczy popatrzyć na statystyki ile osób jest zabijanych z mp40, thompsona, snajperki i pf-a a ile ze stena. Wystarczy popatrzeć ile poruczników gra mp40 a ilu stenem.

Sytuacja w Wolfie z broniami przypomina mi trochę sytuację w Quake 1. Gra była podobnie jak Wolf miodna ale do eliminacji przeciwników używało się tylko rakietnicy i spawary ewentualnie granatnika.

Podobnie w Wolfie - do wyboru mamy sporo broni ale chyba 99 procent fragów w meczach jest zdobywancyh z mp40 lub thompsona plus pf lub snajperka w zależności od konfiguracji mapy.

Jeśli chodzi o venom gun to obowiązujący standard w grze klanowej czyli 6/6 raczej nie zachęca do wyboru venoma. Lepeij w to miejsce wstawić meda lub porucznika.

Inna sprawa to Mg42. Praktycznie też mało przydatne.
Po za tym o jego skuteczności możemy mówic tylko wtedy kiedy ping mamy na poziomie 0.

Jak z tego wynika życzyłbym sobie w jakimś modzie lepszego wyważenia bronii.

Co do szpiega to może być ciekawe rozwiązaniem w grze FFA z przypadkowymi słabo znającymi się ludźmi ale podczas meczu dwóch dobrych zgranych klanów gdzie każdy wie gdzie przebywa i co ma robić kolega ?
Co będzie pojawiać się jeśli najedziemy celownikiem na takiego gościa ? Uwaga Szpieg ! ???.


Co bym sobie jeszcze życzył w Wolfie ? Część rzeczy która powinna być od początku została wprowadzona w osp, powtórze więc to co powiedziałem kiedyś w topicu Xceed-a o osp

Chciałbym jeszcze bardziej dokładną lokalizację graczy z mojej drużyny bo na podstawie tego co jest obecnie to trudno zorientować się gdzie jest kolega z drużyny jeśli straciliśmy z nim kontakt itp.

Informację nie tylko o życiu ale i ilośći amunicji kolegów z zespołu

Bardziej rozbudowany voice-chat bo to co jest obecnie to pod względem przydatności w grze to żenada.
Dobry voice chat mógłby nawet zastąpić używanie RW

__________________
Swięty


Posted by on 01-08-2002 10:35:

Mnie tam brakuje prostych a smiesznych rzeczy: wiecej zelastwa, zeby wybor byl z czego grac, obok stalych gniazd ckmow mogloby sie pojawic jakies lekkie dzialo ppiech klimat tych lite armatek moglby podkrecic gre, brakuje mi takze mozliwosci strzelania zza winkla, wiekszego wyboru granatow, mozliwosci podciagania sie na niektore sprzety, ustawiania zapalnika czasowego w dynamicie (np 20-50 sek) mozliwosci zbierania helmow, ktore spadly i najfajniejszej akcji - medyk zeby leczyl wroga (wyobrazcie sobie meda podbiegajacego do sterty trupow, jak zamiast swojemu - daje zastrzyk przeciwnikowi i ginie >;D hehe)
co do map, to rzeczywiscie brakuje mocno rozbudowanych w pionie - btw zeby mozna bylo zrzucac line i zjezdzac po niej z wysokosci (np na mp_dam - ale to juz takie marzenie)... to chyba wszystko


Posted by MAr-n on 01-08-2002 11:48:

no marzenia to co piszecie napiszemy podanie do tworcow wolfa rzeby to umiescili w Rtcw II

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"


Posted by Berti =||= on 01-08-2002 11:58:

A panienki?

A ja bym sobie zyczył, żeby płcia piękna mogła w końcu wybierać płcię piękną (ale tak naprawdę piękną ), równouprawnienie musi być. Co to za płcie piękne z płaszczem po kostki i z jakimiś wypustakmi zamiast ...hmm pfuj!.

A niewiele trzeba, wystarczy zaimplementowac kobietki z singla, które sa naprawde miodzio...


Posted by on 01-08-2002 13:44:

do Xceeda: fajny pomysl z tymi mapkami w pionie - ja jako snajp bardzo lubie byc wysoko i daleko widziec - na razie pozostaje mp schattenburg jesli go gdzies graja z pingiem mniej niz 200 (raz na 100 lat gdzie sie trafi)

do Berttiego: byl kiedys taki skin z nawet ladnymi kobitkami (mysle o ubranych ofkz ) gdzie gracze wygladali jak "one" nie "oni" ale...

nawet przez chwile go uzywalem bo mile bylo widziec jak Saari biegnie do mnie ze strzykawka ale jak zobaczylem DarkXeno w makijazu z venomem w reku to mi przeszlo... (DX - no offence ale to autentyk! )


Posted by Berti =||= on 01-08-2002 14:18:

quote:
Napisane oryginalnie przez Mazio
do Berttiego: byl kiedys taki skin z nawet ladnymi kobitkami (mysle o ubranych ofkz ) gdzie gracze wygladali jak "one" nie "oni" ale...

nawet przez chwile go uzywalem bo mile bylo widziec jak Saari biegnie do mnie ze strzykawka ale jak zobaczylem DarkXeno w makijazu z venomem w reku to mi przeszlo... (DX - no offence ale to autentyk! )



Hehe nie popadajmy w skrajności
Stado samców przebrane w damskie fatałaszki , pfuj!x2


Posted by [BSM] Eladamari on 01-08-2002 17:15:

Mazio no pieknie nnie podoba ci sie DX?? Jak to przeczytalem malo z krzesla nie spadlem. Co do szpiega to jego przebranie daje mu powiedzmy 1-2sek wiecej na strzal a to ma duze znaczenie i pewnie bedzie rozstrzygac pojedynki (o ile dostanie sensowna bron) Chyba wszystko zostalo powiedziane ale ja dorzuce jedna prosbe: zeby instalka kasowala MP_BICZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by on 01-08-2002 17:51:

quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM] Eladamari
Mazio no pieknie nnie podoba ci sie DX?? Jak to przeczytalem malo z krzesla nie spadlem. Co do szpiega to jego przebranie daje mu powiedzmy 1-2sek wiecej na strzal a to ma duze znaczenie i pewnie bedzie rozstrzygac pojedynki (o ile dostanie sensowna bron) Chyba wszystko zostalo powiedziane ale ja dorzuce jedna prosbe: zeby instalka kasowala MP_BICZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nie no cos Ty, DX jest jaki jest i mi on sie nie musi podobac ani ja jemu! Ale DX w makijazu i z mala czworka w dekolcie?!?! ROTFL - chyba by nie chcial sie samemu ogladac w takiej skorce? Zreszta to nie wazne - offtopic i tyle!

A jesli chodzi o to co dodac?

Patrzac na moje doswiadczenia z gry w America's Army dodalbym swiece dymna. Na duzych planszach bylaby to znakomita forma przemieszczania sie przez otwarte przestrzenie (po co ja to pisze - krece sobie bat na wlasna dupe! )

Dwie paczki ammo od leuta powinny sie rownac jednemu pociskowi do pfa - po co to wydluzac czas respawnu?

Wykorzystujac nie uzywana w mp funkcje kopniaka dodalbym w jakis sposob bagnet do mauserka! (bo mp40, tommygun albo sten z bagnetem to bylby dla mnie horror na wesolo)

Czemu alianci strzelaja z mausera, a co to nie mieli swoich karabinow snajperskich? (drobiazg a wkurza)

pomysle jeszcze co bym innego widzial ale... tak na prawde pamietajmy o jednym:

LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO!!!

oby tylko nie przedobrzyli tak aby grywalnosc trybu multi nie spadla zamiast wzrosnac!


Posted by Berti =||= on 01-08-2002 18:42:

quote:
Napisane oryginalnie przez Mazio


nie no cos Ty, DX jest jaki jest i mi on sie nie musi podobac ani ja jemu! Ale DX w makijazu i z mala czworka w dekolcie?!?! ROTFL - chyba by nie chcial sie samemu ogladac w takiej skorce? Zreszta to nie wazne - offtopic i tyle!




Z tą małą czwórka....... może siłownia cos pomoże ???


Posted by on 01-08-2002 19:01:

quote:
Czemu alianci strzelaja z mausera, a co to nie mieli swoich karabinow snajperskich?

rzeczywiscie alien z mauserem prezentuje sie prawie rownie dziwnie, jak axis ze stenem - to powinno byc uznane za blad i poprawione, w koncu jesli dbamy o realia...


Posted by Xceed on 03-08-2002 02:02:

Arrow I want it

Hmmm , to nie koniec listy życzeń

1. Mapka rozgrywana w deszczu
[ w SOF2 wyszedł im dobry efekt kapuśniaczka , zatem w wolfie jak najbardziej mogłoby sobie być {{{ od razu mówię , że na vertexie też ma padać }}} ]

2. Co do szpiega , to śmiesznie by było , gdyby po zabraniu ciuszków przybierał nickname 'ofiary' . Potem byłaby akcja , że szpieg włazi do warroomu pełnego Axis , a po chwili ... przybiega prawdziwy Axis [ ta ofiara ] . Mogłoby dochodzić do zabawnych sytuacji [ axisy postrzelą nie tego 'właciwego oszusta' , a drugi 'ściemniony' wyfrunie z basement z papierkami ]

3. 3ecie życzenie jest trochę pobożne , ale spokojnie może stać się rzeczywistością - chcę mapkę o grywalności mp_bitch [ mówcie co chcecie , ale mimo , że mapka jest 'wydeptana' , to przy 1szych graniach [ nawet setnych ] wymiatała all ... { co dobitnie widać na polskich serwerach od dłuuuuuższego czasu : od początku właściwie ]

Jestem ciekaw na jakiej zasadzie bedą działać miny : przecież jak sobie połozę taką na ... secret documents na wspomnianej już mp_suczce to alienki mogą mieć pewne problemy [ nie mówię już o zaminowywaniu całego wr po to przeginka by była

Muszą przede wszystkim wyważyć wszystko , żeby było tak dobrze , jak jest w zwykłym-niezwykłym Wilczym Szańcu

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by DarkXenocide on 03-08-2002 02:08:

Re: I want it

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed
Hmmm , to nie koniec listy życzeń

2. Co do szpiega , to śmiesznie by było , gdyby po zabraniu ciuszków przybierał nickname 'ofiary' . Potem byłaby akcja , że szpieg włazi do warroomu pełnego Axis , a po chwili ... przybiega prawdziwy Axis [ ta ofiara ] . Mogłoby dochodzić do zabawnych sytuacji [ axisy postrzelą nie tego 'właciwego oszusta' , a drugi wyfrunie z basement z papierkami ]

3. 3ecie życzenie jest trochę pobożne , ale spokojnie może stać się rzeczywistością - chcę mapkę o grywalności mp_bitch [ mówcie co chcecie , ale mimo , że mapka jest 'wydeptana' , to przy 1szych graniach [ nawet setnych ] wymiatała all ... { co dobitnie widać na polskich serwerach od luuuuuższego czasu : od początku właściwie ]



========
ad.1 i tajemniczy axis z dokami wybiega z basement pelnego axis?

ad.2
Dla mnie rownie grywalna jest Base aka Communique

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Xceed on 03-08-2002 02:21:

Cool "Teoria Spisku" - lubie ten film ale bez przesady :PPP

quote:
Napisane oryginalnie przez DarkXenocide


========
ad.1 i tajemniczy axis z dokami wybiega z basement pelnego axis?




1. w sumie też co prawda w momencie wzięcia doków ciuszki znikają , co nie znaczy , że do momentu wzięcia doków nie można zasiać troche 'fermentu' na tyłach wroga

Teorie spisku ... a co powiesz na 5 przebranych szpiegów , udających , że są "z nami" ? Dają ammo/healtha , by po chwili przystąpić do dywersji Ja osobiście zgłupiałbym do reszty

Nerve & Splash Damage chyba lubią bardzo film "Teoria Spisku" skoro chcą to samo mieć w wolfie Rozgrywka nabierze nowego wymiaru - nie wiesz już do końca , czy za tobą idzie przyjaciel , czy też może transwestyta

__________________
always outnumbered
never outgunned


Posted by KubaMW on 03-08-2002 09:20:

Re: ||| RtCW : Enemy Territory ||| czego oczekiwać po add-on'ie ?

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed
====
PREMIERA : 31 listopada 2002 [ nieoficjalnie ]
====

Screeny z multi [ ten wspaniały granatnik - czyżby odpowiedź na PF ? ]http://www.gamespydaily.com/news/screenshots.asp?id=3748


Niom , powoli ...powolutku ...zbliża się dodatek , który może tchnąć trochę świeżego powietrza do staruśkiego Wilczego Szańca Zmiany odniosą się szczególnie do trybu multi [ i dobrze ]

Na razie zbyt wiele nie wiadomo o samym add-on'ie - same liczby , parę upgrade'ów samej gry , kilka bonusów i to wszystko ?

No bo dostaniemy na pewno :

- 10 mapek multi & 7 lub więcej misji single [ kogo tam obchodzi single ]

- 1 nowa klasa postaci : Covert Ops Soldier , czyli pieprzony , sprytny , nie mający skrupułów , lubiący się przebierać w ciuszki wroga koleś wchodzący na tyły wroga ..."ninjastyle" ; ten cały Szpieg będzie miał dosyś ciekawe uzbrojenie : Luger z tłumikiem { czuje , że to będzie faworyt , dzięki tej klamce } oraz specjalny karabin { jaki nie wiadomo , może kałach ? }

- nasz poczciwy ludek od czarnej roboty , czyli Inżynier nareszcie będzie konkretnie dopasiony : będzie łaził teraz z granatnikiem , do tego dostanie miny lądowe, a jego specjalnością będzie budowa mostów, czy wież strażniczych [ interesting ... ]

Takie są fakty ... tyle, że oczekiwania - przynajmniej ja - mam "trochę" większe .

Osobiście życzyłbym sobie wprowadzenia ograniczeń [ domyślnie jako opcja ON ] na profesje { konkretniej Soldaty z rurkami z kremem } , do tego przebudowałbym system punktacji , dodałbym jeszcze wbudowany do gry Voice Commander , co do mapek MP - to koniecznie chcę walczyć w kościele : jak największym i jak najładniejszym [ z witrażami do wy&$%# ]

A rzeczą , którą wolf potrzebuje najbardziej i jest to KONIECZNE do urozmaicenia samej gry ... to wielopoziomowe mapki do multiplaya ... Z tych , które do tej pory się pojawiły - wszystkie są płaskie , pięter można naliczyć z 2 [ na ass w mamy parter i 1sze piętro ]

Nie może być tak , że walka toczy się tylko w poziomie , ja rządam PIONU !!! - chciałbym powalczyć w końcu na jakichś wieżach , dużych pietrowych fortyfikacjach , zamczyskach [ mp_castle to rudera a nie zamek ] Może jakaś 'wodna' mapa ? [ podpływanie do obiektu , walka z wody , takie DUŻE rozszerzenie śp*. mp_bridge [ * - świętej pamięci - nikt w ten shit już nie gra i dobrze ]

Jezeli Nerve & Splash Damage spełnią te ***wszystkie*** warunki , to będę mógł uznać dodatek za udany . Jeśli nie - to nic , przecież i tak będę grał w Enemy Territory

============================================
Piszcie jakie są Wasze oczekiwania po dodatku RtCW : ET [ a może nie macie żadnych i przyjmiecie byle gówno z otwartymi ramionami ? ]

Co byście dodali , zmienili , chcieli , ogólnie co sobie marzycie
============================================

Według Mnie ten dodatek ma tylko jedną dobrą rzecz mapy!A po co komu Szpieg??A jak Ja mam zozpoznać czy to mój czy z przeciwnej drużyny i ile bedzie kosztował ten dodatek??

__________________
Kuba


Posted by DarkXenocide on 03-08-2002 11:34:

Re: Re: ||| RtCW : Enemy Territory ||| czego oczekiwać po add-on'ie ?

quote:
Napisane oryginalnie przez KubaMW
Według Mnie ten dodatek ma tylko jedną dobrą rzecz mapy!A po co komu Szpieg??A jak Ja mam zozpoznać czy to mój czy z przeciwnej drużyny i ile bedzie kosztował ten dodatek??


Muszisz go wylegitymowac LT, tak jak w single player, jak nie pokaze dukumentow KILL HIM!



Kosztowac? za drogo. Ale kto za to bedzie placil w praktyce?

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by KubaMW on 03-08-2002 11:36:

Talking Re: Re: Re: ||| RtCW : Enemy Territory ||| czego oczekiwać po add-on'ie ?

quote:
Napisane oryginalnie przez DarkXenocide


Muszisz go wylegitymowac LT, tak jak w single player, jak nie pokaze dukumentow KILL HIM!



Kosztowac? za drogo. Ale kto za to bedzie placil w praktyce?


To będziemy rozdawali przed meczem przepustki

__________________
Kuba


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 00:25.