FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=77)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7726)


Posted by d4 on 07-08-2002 22:45:

Coś tu cuchnie

http://www.frazpc.pl/komentarz/4851

I to coraz bardziej. Już wcześniej jaja były, a teraz to. Ciekawe co dalej. Jak tak dalej pujdzie, to pewna firma straci reputację i się nie będzie już czekało na benchmark aby testować, tylko aby obejrzeć raz i wyrzucić w cholere.

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by [FPP]Emzor on 07-08-2002 23:15:

no dokładnie...
bardzo zle posuniecię... i to nie jest niszczenie sobie konkurencji, tylko niszczenie sobie klientów... nie no, bez sensu... teraz to już w ogóle niepewność co się kupuje i w ogóle...

__________________
[email protected] | ICQ 153347516 | GG 1567728


Posted by Lucas on 08-08-2002 09:29:

Jak juz mowilem - do miezenia wydajnosci pomiedzy kolejnymi produktami nvidii - to jest ok...

__________________


Posted by Lucas on 08-08-2002 09:29:

Jak juz mowilem - do miezenia wydajnosci pomiedzy kolejnymi produktami nvidii - to jest ok...

__________________


Posted by bizonek on 08-08-2002 10:22:

Ja tego jescze nie badałem
Ale zlookam. :-)

__________________
Trzeba być gorszym, by potem stać się lepszym
Trzeba być głupim, by móc stać się mądrzejszym


Posted by [FPP]Lipas on 08-08-2002 23:26:

3DMark od zawsze byl tylko pod nVidie

kto do tej pory nie wierzyl - teraz ma dowody

jak wyjdzie ten oznaczony 2002 z pelnym supportem dla pozostalych chipow, to wtedy sobie bedziemy mogli testowac !!!

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by d4 on 09-08-2002 10:53:

http://newsroom.chip.pl/news_41345.html niepowiem, robi się coraz ciekawiej na świecie :>

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by Lucas on 09-08-2002 11:26:

quote:
Napisane oryginalnie przez Deadpool
http://newsroom.chip.pl/news_41345.html niepowiem, robi się coraz ciekawiej na świecie :>

Hm.... Taki life...

BTW - ogo masz za duza sygnature... niektorzy maja 800x600

__________________


Posted by d4 on 09-08-2002 11:39:

Oki, zmniejszę trochę :) Ale to po przerwie na reklamy :P

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by Insmac_old on 09-08-2002 11:39:

Nie można wyświetlić strony
Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci Web może mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki.


Posted by d4 on 09-08-2002 11:42:

Koniec Okien?
2002-08-08
We wszystkich niemal witrynach komputerowych przewodnim tematem stał się opublikowany niedawno przez Chrisa Pageta dokument, w którym ten niezależny badacz zabezpieczeń informuje o fundamentalnym i niemożliwym do naprawienia błędzie ukrytym w interfejsie API Win32 - podstawie wszystkich współczesnych systemów Windows. Wśród możliwości otwieranych przez najnowszą "dziurę" znajdują się takie "atrakcje", jak kradzież haseł, plików czy uruchamianie dowolnie wybranych programów (np. formatujących dysk twardy).

...

Działa, przed chwilą sprawdzałem.

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by killertowa on 09-08-2002 14:29:

Chyba jeszcze nie koniec.
Spójrzmy na to bez sensacji. Dziur pozwalających na przejęcie kompa było już w historii okien b. dużo. Mało tego, jest bardzo dużo sieci źle administrowanych, nie odpornych na ataki.
Pomimo wielu kompromitacji okna dalej trzymają się nieźle i dopóki większość przedsiębiorstw i organizacji rządowych używa okien, to dalej będą one podstawowym systemem.
Problemem są nie tylko wady okien. Ich ogromna dominacja spowodowała, że przedsiębiorstwom będzie ciężko w łagodny i nie wpływający na ich bieżącą działalność sposób przeżucić na inną platformę swoich pracowników.

__________________
killer towa
"Niech przeciwnik muśnie twą skórę gauntletem, ty przywal mu shotgunem. Niech przeciwnik przywali ci shotgunem, ty przywal mu RL. Niech przeciwnik przywali tobie RL, a ty zabij go z RG. Nie koncentruj się na bezpiecznym uniknięciu - połóż swe życie przed nim"


Posted by [FPP]Emzor on 09-08-2002 17:46:

no, bardzo ciekawie...
ale czego się można spodziewać po microsofcie...
heh, cóż, to już przebitka, bili przeszedł samego siebie...

__________________
[email protected] | ICQ 153347516 | GG 1567728


Posted by d4 on 10-08-2002 08:24:

Info z frazpc.pl :

Mad Onion odpowiada na sprawę beczek - 23:59
Vegita'2001
Dostałem po kilku (ośmiu) dniach odpowiedź na moje zapytanie odnośnie znikających i pojawiających się w testach 3Mark 2001 obiektach. Jeden z zaprzyjaźnionych grafików Mad Onion odpowiedział :

"(...) Engine renderujący jest oparty na systemie fizycznego oddziaływania obiektów na scenie 3D (Havok Physics). Podczas prac nad 3DMark 2001 staraliśmy się pogodzić losowość występowania różnych zachowań obiektów z wydajnością silnika graficznego. Algorytm sprawdzający został opracowany tak, aby w czasie rzeczywistym sprawdzał, czy nie/nastąpiła reakcja danego obiektu, czyli jego ruch, prędkość oraz kierunek. Bazując na przykładzie wspomnianych beczek w teście Game 1 LD (Low Detail : przyp. autora), udało nam się wprowadzić zabezpieczenie mające chronić test przed przekłamaniami niezależnie od zachowań obiektów renderowanych. Wiadomo, że system taki nie będzie doskonały i mogą występować rozbieżności w zmierzonych wartościach wydajności, lecz dołożyliśmy wszelkich starań, aby owe rozbieżności zminimalizować. Sprawy zróżnicowań i wpływu systemu Havok na układach ST Micro niestety nie mogę skomentować, z tym należałoby się zwrócić do producenta. Nie możemy udzielać informacji odnośnie optymalizacji kodu źródłowego. (...)".


Moje pytanie brzmi : Co ma producent układów 3D do optymalizacji 3DMark ?? Mimo to, mnie osobiście taka odpowiedź nie satysfakcjonuje (zwłaszcza ostatnie zdania), choć przynajmniej wiemy dlaczego na wszystkich kartach graficznych (wbrew temu, co przedstawiłem w newsie wczoraj), obiekty pojawiają się i znikają.
---------------------------------------------------------

Coraz ciekawiej :)

__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *


Posted by [FPP]Lipas on 10-08-2002 12:01:

Sciemniaja i tyle ...

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Posted by Insmac_old on 12-08-2002 12:39:

no generalnie lol

tyle powiem, bo wiadomo ze winsht jest dziurawy, moze teraz ludzie beda chcetniej sie przesiadac pod linucha...
wlasciwie jedynym problemem sa niedzialajace winshitowskie programy i mysle ze to jest powazna bariera popularnosci linuksa...nei chodzi tam o jakies pierolki typu winzip ale np. photoshop, 3d studio - fundamentalne programy pod pc


Posted by [FPP]Lipas on 12-08-2002 15:46:

quote:
Napisane oryginalnie przez Insmac_old
[...]wlasciwie jedynym problemem sa niedzialajace winshitowskie programy i mysle ze to jest powazna bariera popularnosci linuksa...nei chodzi tam o jakies pierolki typu winzip ale np. photoshop, 3d studio - fundamentalne programy pod pc


ale jest np. gimp, corel4linux, corel photo-paint dla linuxa tex jest :O

moznaby dlugo wymieniac - kwestia przyzwyczajenia, a nie programow ...

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 08:03.