FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7790)


Posted by [BSM] Eladamari on 12-08-2002 09:45:

Unhappy Czy wolfa umiera??

No inaczej tego nie moge nazwac ale raczej chodzi o to czy wolf dotrwa do ET a dlaczego takie drastyczne stwierdzenie: Wczoraj uruchomilem eyea i widze pingi rzedu 300-400 (takie mam przewaznie)
-No trudno sie mowi pogram w cos na singlu - Powiedzialal Eladamari ale cos go podkusilo i kliknol na ikone CSa (do ktorego jeszcze nie wpisal cd-keya mimo iz ma orginalnego a gra u niego na dysku lezy od wielu miechow) i to co zobaczyl go oszolomilo
- o Qurwa!! - Wydal spontanicznie. To co zobaczyl przeroslo wszystkie jego oczekiwania, jakby niedosc ze serverow w porownianiu z wolfem bylo 20x wiecej to jeszcze w pierwsze 30 pokazywalo mu ze ma ping 50-80. Zaskoczony przelecial na inna gre mp ktora mial zainstalowana : Medal of Honor (grywa w niego na singlu) i znowu galy na wierzch wywalil i wzroku oderwac nie moze: pingi niskie servery sie nie mieszcza trzeba scrolowac w dol zeby wszystkie przejrzec. Nasz bohater w tym momencie zwatpil we wszystko poniewaz uwazal MOHa za gre beznadziejna z hu**** grafika i wogule niezdatna do gry
I teraz mi powiedzcie jak mamy nie narzekac skoro serverow nie ma ( w porowniau z innymi grami MP) jest JEDNA mapa, klanow etz nie ma (wejdzcie na counter-strike.pl i przejrzyjcie liste klanow a potem niech mi ktos powie ze u nas jest ich duzo, a nawet te ca sa to skupiaja najlepszych kontrolujac reszte sceny wolfa)
Teraz pytanie 2: Jak nasz bohater ma niezmienic zdania ze jego ukochany wolf est gra prowincjonalna przy calej reszcie??
3. Jak mamy sciagnac graczy na kilka serverow (i to nie najlepszych) z jedna mapa, wysokimi pingami, brakiem dobrych servisow (przejrzyjcie materialy do CSa: mapy sa opsiane i do sciagniecia z zwyklych stron a nie jak u nas jak jakis klan da u siebie na www, sporo skinow i ogolem jest lepsza organizacja).
Zakoncze to tak: Wolf umiera i nie trzeba radzic jak go uratowac ale jak zorganizowac wszystko co by ET nie podzielilo losow RTCW: tzn na poczatku sporo ludzi doszlo do nas ale potem cala masa uciekla
Przemyslcie to i przyjrzyjcie sie dokladnie temu co sie u nas dzieje
Ps Sorry ze tak pesymistycznie ale no coz poradze. Jak ktos jendak bedzie twierdzil ze da sie uratowa RTCW to mam pare rad:
1.Pogadac z adminami zrbic im jakies stowarzyszenie i dawac dyrektywy odgornie (np rotacja, wszycsy kasuja plaze ...)
2. Polaczcie sily i z 3 servisow o RTCW zrobice jeden (mowie o xgamer, rtcw.fpp.pl, tym czym nas parowa straszy)
3. Skoro juz jakies CD-action patronuje D-day to dogadac sie z nimi (chyba najpopularniejsza gazeta w pl moim zdaniem mimo iz juz nie zbieram zadnych magazynow o grach) i przeprowadzic akcje reklamowa, tyle zeby nipokazywac pudelka RTCW z cena 99.99 a dac serie artykolow o zaletach tej gry na mp
Moze jeszcze na cos wpadne


Posted by on 12-08-2002 09:57:

Po kolei:

- czy umiera? niedawno tez mialem dolek - wakacje, te sprawy... - mimo to Wolf jest juz dla mnie gra kultowa! Napewno jedni odejda, inni dolacza.. mysle ze RTCW ma juz ugruntowana pozycje i jeszcze jakis czas (1 rok?) - bedzie liderem wsrod FPSow z gatunku WW2. (nie wroze Battlefield 1942 wielkiego sukcesu - bedzie w nim pustawo na te wielkie mapy i tony ciezkiego sprzetu - obym sie mylil)

- pingi: wspolczuje Ci ale np. moj Eye nawet w najgorszych godzinach wylapuje kilkanascie (kilkadziesiat) serwerow z pingiem ponizej 100. Lacze mam przez TV kablowa AsterCity, zadna rewelka za sto paredziesiat zl. miesiecznie. CS jesli chodzi o ilosc graczy dluuuuuugo nie bedzie do pobicia z roznych przyczyn - jest w tej kwestii mistrzem, ale i tak Wolfik jest w czolowce jesli chodzi ilosc graczy w multiplayer na swiecie

- serwerow jest do bolu jajec, niestety brak oryginalnego RTCW mocno podcina skrzydla... Ja dla Wolfa zrobilem kiedys poswiecenie i nabylem droga kupna oryginal (listopad 2001) i jakos nigdy nie narzekam na brak miejsca do grania, czasem nawet milej jest pograc na "zachodzie" niz na naszej malej, kochanej i smierdzacej scenie RTCW - niestety


podsumowywujac: USZY DO GORY!!! kazdy ma czasami dolek i pomimo wielu slusznych uwag w Twoim poscie, mysle ze RTCW ma to cos co nas tu bedzie jeszcze dlugo przyciagac!


Posted by kag on 12-08-2002 10:46:

Half Life 21851 servers, 58042 players

Unreal Tournament 3357 servers, 1835 players

Quake 3: Arena 2776 servers, 2579 players

Medal of Honor Allied Assault 1204 servers, 3085 players

Return to Castle Wolfenstein 1140 servers, 1635 players

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by JHamer on 12-08-2002 11:36:

hi,
- ...pingi: te� wspolczuj� , u mnie conajmniej 20 serv�w z pingiem poni�ej 100...czasami jest gorzej, ale raczej net pada a nie wolf

- ...serwerow jest do bolu jajec, niestety brak oryginalnego RTCW mocno podcina skrzydla... racja, niestety trza wyd�uba� par� z�otych by nie mie� problem�w z wej�ciem na servy

- ...czasem nawet milej jest pograc na "zachodzie" niz na naszej malej, kochanej i smierdzacej scenie RTCW - dok�adnie !!! nie pami�tam kiedy gra�em na polskim servie
cu

__________________
JHamer - sniper as usual...


Posted by bluesdriver on 12-08-2002 11:50:

Czy te 1140 serwer�w to ma�o ?? Je�li jest tak �le to moze trzeba by�o dawno zako�czy� swoj wolfowy zywot. Imho nie ma aktualnie lepszej gry lepszej gry on-line.
Bra� si� do roboty i gry a nie zaczyna� kolejny do�uj�cy topic.


Posted by [BSM] Eladamari on 12-08-2002 13:19:

Wiem ze RTCW jest super ale wytlumacz to tym co graja w moha albo inne gry. Mazio ja mowie o pl scenie RTCW bo to co sie dzieje na zachodzie mnie malo obchodzi (na zachodzie bo na wschodzie nie wiedza co to prad a co dopiero wolf )
Do wszystkich:wyedytowalem od razu post i podalem kilka sposobow ktore moim zdaniem pomoga tej grze sie utrzymac do czasu ET a moze i nawet rozrosnac sie. Podobne rozwiazania byly chyba wprowadzane w innych grach FPP i dzialaly
Co do moich pingow to chodzilo mi o porownanie serverow z wolfa i CSa, ich mozliwosci. Obecnie (wakacje) moge grac ale jak ludzie wruca do domow to bedzie zle (w roku szkolnym zadko mam ponizej 600 )


Posted by Swiety on 12-08-2002 16:25:

LoL

quote:
Napisane oryginalnie przez [BSM] Eladamari
Wiem ze RTCW jest super ale wytlumacz to tym co graja w moha albo inne gry. Mazio ja mowie o pl scenie RTCW bo to co sie dzieje na zachodzie mnie malo obchodzi (na zachodzie bo na wschodzie nie wiedza co to prad a co dopiero wolf )
Do wszystkich:wyedytowalem od razu post i podalem kilka sposobow ktore moim zdaniem pomoga tej grze sie utrzymac do czasu ET a moze i nawet rozrosnac sie. Podobne rozwiazania byly chyba wprowadzane w innych grach FPP i dzialaly
Co do moich pingow to chodzilo mi o porownanie serverow z wolfa i CSa, ich mozliwosci. Obecnie (wakacje) moge grac ale jak ludzie wruca do domow to bedzie zle (w roku szkolnym zadko mam ponizej 600 )



Z tymi co graj� w MoH-a to nie ma sensu gada�. Wolf to gra z kr�gu ID Software i jakby niepatrze� sporo ludzi przesz�o do Wolfa z innych gier ID (Q1 Q2 Q3 np. Ja). No oczywi�cie jest te� du�a grupa ex Cs-owoc�w i tym ludziom bardzo �atwo wyt�umaczy� dlaczego Wolf jest dobry.

Je�li chodzi o umieranie gier to chyba �adna gra z kr�gu ID nie umrze szybko. Nie dlatego �e jest firmowana przez tych pan�w tylko �e ka�da jest fenomenalna w multiplayer por�wnuj�c z innymi. Np. ostatnio na nowo od�ywa zainteresowanie Quake 1.
Jak se poczytasz np board Q3 to te� tam maj� takie pesymistyczne wizje.

Dla mnei nie ma problemu czy umrze, tylko jest problem wi�kszego lub mniejszego zainteresowania. O tym juz pisali�my w topicach na tym boardzie, tak wi�c tw�j tekst jest kt�ryms z kolei i m�j te� na ten sam temat chocia�by w takim
http://board.fpp.pl/showthread.phps...p;threadid=7564 Bertiego z =||= zosta�o napisane wiele rzeczy co zrobi� aby by�o lepiej.

Co do por�wna� co Cs-a to Cs jest bezkonkurencyjny je�li chodzi o poularno��.
Po pierwsze Wolf istnieje na dobre od p� roku a Cs od lat.
Po drugie Cs nie ma takich wymaga� sprz�towych bo jest star� gr� i ka�dy kto ma jakiego� kompa trupa moz� se w to pogra�


BTW ca�kiem niedawno gra�em z kafejki internetowej gdzie dzia�a chyba nawet kilka klan�w Cs-a. Jak odpali�em Wolfa to jeden z go�ci graj�cych w Cs-a spyta� si� co to jest za gra ?

Je�li chodzi o ping to nie mam i nie mia�em �adnych problem�w por�wnuj�c Kwaki i Wolf-a.

Mnie akurat obchodzi to co sie dzieje na zachodzie. Bo z tamtej strony id� trendy, nowo�ci itp. rzeczyw w Wolfie.

Co do wschodu , to nie wiem kt�ry kraj masz na my�li. Bo na wsch�d od nas le�a te� Estonia i Finlandia. Biora� pod uwag� wielko�� ilo�� ludno�ci itp. tych kraj�w, to szczeg�lnie Finlandia jest pot�g� we wszelkie gry fpp.

A je�li pod poj�ciem wschodu rozumiemy kraje by�ego ZSRR to tam te� dzia�aj� serwery na kt�rych gra wi�cej ludzi ni� w Polsce i przynajmniej beach nie leci ca�y dzie�.

Przy okazji ludzie w Niemczech te� my�l� mo�e podobnie o Polsce jak Ty o wschodzie - "Tam nie maj� pr�du"

Je�li chodzi o mapy to ja czego� nie rozumiem. Walczymy o niestandardowe mapy a ludzie nawet niechc� gra� na mniej popularnych standardach typu sub czy village na kt�rych IMHO rozgrywka nale�y do bardzo ciekawych.

Nie wiem czy wi�kszo�� graczy w Wolf-a to **** jakie� lenie/o cienkie dupy/ lamerzy kt�rym nie chce si� / nie potrafi� poznawa� nowych map albo bezm�zgowcy �lepo wciskaj�cy F2 kiedy leci vote na mape a graj� na beach, albo wciskaj�cy F1 kiedy graj� na jakiejkolwiek mapie a leci vote na beach.

Bo Wolf to nie Kwaki gdzie bez wzgl�du na wersje gra sie na 1, 2 lub max 3 mapach.

BTW wypowiedz jednego szacownego cz�onka nie mniej szaconwego klanu na Irc-u o pomys�ach niek�trych ludzi z Tvknet o mapach niestandardowych. Niestety nie mam zapisanego tak wi�c moge co� przekr�ci� w cytacie.

"Q...wa chc� wprowadzi� customy a jak q..wa mowie im sub village a oni szeroko rozchylaj� japy i pytaj� si� .. sub ... village - jakie� nowe mapy ?"


Tak �e nawet najlpesze opisy map nic nie dadz�. Jak kto� ma problemy ze znajmo�ci� map to niech zerknie na stron�
http://home.pi.be/~pin11470/wolf.htm gdzie ka�dy przeci�tnie inteligentny czlowiek umiej�cy czyta� nie wiem np. plany miast plany budynk�w itp. bardzo szybko za�apie dzieki tej stronce lokacje na mapie.

__________________
Swi�ty


Posted by [BSM] Eladamari on 12-08-2002 17:47:

Nie chodzi mi o mapy podstawowe (jak ktos nie zna to wstyd i chanba) ale o nowe customy. Jestem za powstaniem jednego duzego servisu poniewaz tworzylo by go duzo ludzii ktos moglby je sprawdzac opisywac i gdzies zamieszczac (pl servery a nie zachodnie mirrory). Co do wschodu to nie wiem czy zauwazyles usmieszek przy tej wypowiedzi a jesli zauwazyles to podpowiem ci iz ona miala oznaczac ze zartowalem a jesli ci to dalej nic nie mowi to przepraszam wiecej z nich zartowac nie bede . Jakie trendu z zachodu masz na mysli?? TV i radio: ROTFL a moze my sami nie wiemy jak zrobic lige badz na czym powinnismy grac: ROTFL. Wiem ze topicow o tym temacie bylo wiele ale zniknely one a nie bede ich szukal po calym bordzie, o tym trzeba mowic i zaczac dzialac bo sytuacja jest zla, przynajmniej w polsce a to ze gdzies w angli maja zajeboza servy z mapami innymi niz beach malo mnie obchodzi z jednego powodu: Jesli chcemy miec wlasna lige to powinnismy miec wlasne servy i jakis system komunikaji (jak zniknie do konca pl scena to przypuszczam ze i ten board upadnie). Chcecie do konca zycia grac z szwabami albo angolami prosze bardzo ale ja wtedy wole pograc w Moha (nie glupi plan ta gra suxx) albo CSa
Ps. jak myslisz ile osob zna taka strone z screnshotami, planami... Takie rzeczy powinny byc dostepne dla mas ludzi z poza tego boardu jesli chcemy miec napyw swiezej krwi


Posted by on 12-08-2002 18:09:

Question

Ja to sie dziwie jednej rzeczy jesli chodzi o nowe mapy:

czy w wiekszosci polskich graczy w RTCW nie ma wrodzonej ciekawosci?

ja jak pojawia sie nowa mapka na ktoryms z zach. serwisow Wolfa to odrazu ja lykam i zaraz po sciagnieciu odpalam sobie "create server" coby ja obejrzec! Lubie Wolfa i interesuje mnie wszystko z nim zwiazane, nie moglbym wiec odpuscic sobie spaceru po nowych terenach!

wydawalo mi sie ze nie roznie sie zbytnio od innych graczy ale widac z tego ze jednak spora czesc to raczej warzywa jesli chodzi o poziom ciekawosci! nie jest wiec dziwne ze potem jesli dochodzi do vote na serwerze i taka lamka widzi nie znana mu nazwe mapy - to kliknie ofkz F2 (moze lamy maja problem kopytem trafic w F!? )

ps. wlasnie niedawno sciagnalem fajna mapke ktora ma zajebisty klimacik - nazywa sie Guns of Damorone albo mp.islands2.zip (jako plik) - szkoda ze pewno z Wami w nia nie pogram...


Posted by kag on 12-08-2002 18:29:

powody dla ktorych ludzie wciskaja f2 opisalem w innym topicu, i naprawde po co ciagle to samo pisac, mozna sobie pisac i pisac i wciaz to samo, jeszcze wam sie narzekanie nie znudzilo?
juz byl map-cycle i nikt grac za bardzo nie chcial na customach, jesli to sie zmienilo to prosze bardzo, ustalic z adminami ktory chetny dac 1 serw na customy i sie okaze czy sa chetni do grania

__________________
...inside/outside seeking the presence of the God...


Posted by bluesdriver on 12-08-2002 18:30:

Pare dni temu wpad�em na zdaniem niekt�rych glupi pomysl z turniejem na customach. Na razie zainteresowanie mizerne. Regulamin jest ju� prawie gotowy i mam nadzieje ze nied�ugo ujrzy swiat�o dzienne
Proponuje sko�czy� j�czenie o upadku sceny, beach itp.
Chcecie zagra� w island, tank czy river ? No problem. Jesli znajdzie si� odpowiednia ilo�� os�b mozemy zagra� i w market garden.

Po cholere dogadywa� si� adminami o rotacjach i customach ?? Taki serwer ju� stoi i czeka na ch�tnych. Jest na nim wi�kszo�� nowych map. Island zdaje si� te�. W tej chwili chyba pad� bo go nie widze [ UT]TVKNet IP:217.96.13.221 port: 27960


Posted by DOKTOR on 12-08-2002 19:10:

Jakby co mog� pom�c
Mam rcona na serwer Tvknet i jakby by�a bicz to zg�oscie sie do mnie na GG 2066921 a od razu zmienie lub wrzuc� jak�� custom

__________________
d0ktOr
www.ridclan.prv.pl

Jest jedna rzecz dla kt�rej warto �y�........ HIP-HOP i nie zmienia sie nic
Peja- rocznik 1976


Posted by Misiek07 on 12-08-2002 19:12:

quote:
Napisane oryginalnie przez Mazio
Ja to sie dziwie jednej rzeczy jesli chodzi o nowe mapy:

czy w wiekszosci polskich graczy w RTCW nie ma wrodzonej ciekawosci?

ja jak pojawia sie nowa mapka na ktoryms z zach. serwisow Wolfa to odrazu ja lykam i zaraz po sciagnieciu odpalam sobie "create server" coby ja obejrzec! Lubie Wolfa i interesuje mnie wszystko z nim zwiazane, nie moglbym wiec odpuscic sobie spaceru po nowych terenach!

wydawalo mi sie ze nie roznie sie zbytnio od innych graczy ale widac z tego ze jednak spora czesc to raczej warzywa jesli chodzi o poziom ciekawosci! nie jest wiec dziwne ze potem jesli dochodzi do vote na serwerze i taka lamka widzi nie znana mu nazwe mapy - to kliknie ofkz F2 (moze lamy maja problem kopytem trafic w F!? )

ps. wlasnie niedawno sciagnalem fajna mapke ktora ma zajebisty klimacik - nazywa sie Guns of Damorone albo mp.islands2.zip (jako plik) - szkoda ze pewno z Wami w nia nie pogram...




Mazio robilem kiedys tak jak ty zobaczylem sciagalem i ogladalem ale po pewnym czasie zaprzestalem tego poniewaz jak sami widzicie w polsce klepie sie non stop bicz lub asfalta.
Ja tez jestem za polaczeniem serwisow o wolfie w jeden powstal by jeden dobrze opracujacy serwis wkoncu.
I tak na koniec do adminow serwerow ustawcie nie wiem co jakas blokade czy cos takiego zeby nie dalo sie wojtowac na bicz i asfalt i wgrajcie jakies fajne costumy i of cors ROTACJA.

__________________
"B�dziemy Walczy� na pla�ach, B�dziemy walczy� na morzu i l�dzie.
B�dziemy walczy� na polach, na ulicach i w g�rach.
Nigdy sie nie poddamy!"
Winston Churchill


Posted by Scarab on 12-08-2002 20:07:

:(

Mi sie z dnia na dzien wydaje , ze ja sam umieram coraz czesciej grajac w wofla, a poza tym to uwazam , ze jest ok i nie ma sie co przejmowac.

__________________
"intrasta et vulpes, morieris ut leo, regnis ut conis"


Posted by ha3m on 12-08-2002 20:41:

a ja od dzisiaj gram w Wolfa w przerwach pomiedzy sesjami CSka DD

khie khie

fajny Wolf ale mam pirata i kicha jest ale mi wystarczy..

wystarczy mi 5 serwow z pingiem 60 (mam SDI) po tym, co prze�y�em w czasie instalki

__________________
Od roku chodz� z fantastyczn� dziewczyn�. Miesi�c temu postanowili�my rozpocz�� wsp�ycie. Niestety, by�em tak podniecony, �e po chwili pieszczot, zanim dosz�o do zbli�enia, by�em ju� "po". Bardzo mnie to zdenerwowa�o. Co robi�?
Marek, 18 lat


BRAVO.pl


Posted by DarkXenocide on 12-08-2002 21:21:

blurp

Mysle ze trzeba brac pod uwage ze dla znacznej czesci klanow grajacych powaznie tj, ligowo etc, najlepiej jest grac na oryg mapach bo w sumie na nich tocza najwazniejsze mecze. A treningu nigdy dosc. Tak samo na zachodzie graja w defaultowe mapki jak i u nas. Milo jest pograc w customy ale to na dluzsza mete jest only 4 fun. Inna sprawa to nowi gracze ktorzy ledwo znaja czesc map RTCW i GOTY, a co dopiero tony custom.
To moja teoria prawdopobodnej przyczyny gry na base beach ass ciagle.

Co do reszty to : mamy 2 ligi, zaraz pewnie 3cia czy 4 bedzie,,, to maly ruch? ? I wakacje wiadomo ludzie wyjezdzaja etc.

Na pazdziernik pisze art o RTCW do SGK moze uda sie troche ludzi zachecic

Serwis RTCW, fakt jest kiepskawo, ale z dobrze poinformowanych zrodel wiem ze do konca wakacji ma byc serwis dla nas z prawie wszystkim czego dusza zapragnie. Mialem pobiezny wglad i na starcie widze ze przebije dotychczasowe produkcje krajowe dot. RTCW.

Tak wiec sadze ze jednak scena zyje i nie jest tak zle. Jedno co mnie zastanawia to znikomy ruch na CB PL, gdzie mamy ladder dla nas samych i kazdy klan moglby grac mecze, ktore sa best treningiem i zrodlem doswiadczen... ale odwaznych jest niewielu, glosnych znacznie wiecej. Liczac ok 30 klanow RTCW PL. Tu uwaga do CS policz ktos ila ta scena ma lat... Rozumiem porownania do MOH:AA sceny pod katem ilosci graczy klanow etc to ma sens jeszcze.

To tyle z krainy zielonych szpiegow

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by Swiety on 12-08-2002 21:35:

Wywalic beach Hmmm

Oczywi�cie chodzi o wywalenie beach na jaki� czas bo beach jakby niepatrze� to nale�y di najlpeszych map.
Gdyby zda�y� si� cud i wszyscy nagle zacz�liby gra� na customach lub mniej popularnych standardach to po pewnym czasie ka�dyby si� st�skni� do beach, nawet najtwardsi zwollenicy custom�w.

Jak narazie nie ma �adnego narz�dzia kt�re umo�liwia�oby zablokowanie wybotu danej mapy. Oczywi�cie dzi�ki OSP jest mo�liwo�� w��czenie rotacji bez wy��czanai g�osowania na inne rzeczy, ale rotacja nie ka�demu (nawet tym co lubi� gra� na r�nych mapach) nie przypadnie do gustu.
Oczywi�cie w naszych warunkach gdzie gra si� na 1-2 mapach a przewa�nie tylko na jednej to rotacja wprowadzona PRZEZ WSZYSTKICH admin�w serwer�w. Oczywi�cie rotacja nie mo�e by� wiecznie na wszystkich serwerach. Chodzi tylko o kilku lub kilkunasto dniow� terapi� kt�r� mo�na powtarza� co jaki�czas.
W ten spos�b lamki,twardog�owych, beton czy jak tam zwa� zmusi si� do zapoznania z innymi mapami i gr� na nich.

Ci co wyka�� odrobin� dobrej woli to poznaj� uroki grania na innych mapach i jak ju� si� wy��czy rotacj� to cz�ciej bed� wciskali F1 jak b�dzie vote na jak�� fajn� niestandardow� mapk�.

Reszta �mieci kt�rzy graliby tylko na beach i czasami na base albo assault odpadnie z korzy�ci� dla wszystkich.
Nawi�zuj�c **** do s��w Franza "Chwasty trzeba wyrwa�".
Por�wnuj�� wprowadzenie rotacji do terapi, mo�na powiedzie� �e zlikwidujemy w ten spos�b cz�onki cia�a zara�one gangren� lub rakiem dzi�ki czemu nie przeniesie sie ona na reszte cia�a.

Mo�na zamiast terapii zwyk�ej zastosowa� terapie bardzo wstrz�sow�. O ile na serwerach z rotacj� w map rotation zwykle znajduje si� beach to w terapii bardzo wstrz�sowej mo�na wykasowa� (albo przenie�� gdzie indziej) na serwerach z mp_pak0.pk3 /maps/mp_beach.bsp
i w ten spos�b ca�kowicie wywalimy beach z Wolf-a. Nie wiem jak si� zachowa wtedy Punk Buster gdy gracz u siebie nie zrobi tego samego, jeszcze nie testowa�em.


Co do custom�w to podbnie jak Misiek te� swego czasu �ci�ga�em ich mas�. Ale poniewa� w Polsce g��wnie gram a na zachodzie ze wzgl�du na ping ogl�dam tylko jak inni graj� to ze zrozumia�ych wzgl�d�w zaprzesta�em ju� bawi� si� w �ci�ganie i poznawanie nowych map skoro w ponad 90 % z nich nigdy nie b�dzie dane mi zagra� w Polsce.

Do BluesDriver:

Co do turnieju na customach to nie uwa�am tego za najlepszy pomys�. Zreszt� pisa�em ju� w tym temacie. Natomiast customy w FFA jak najbardziej po��dane. A wczesniej to nale�aloby przekona� jeszcze ludzi do gry na standardach typu village czy sub. Bo je�li kto� tam nie chce gra� to ju� wog�le nie ma sensu przekonywanie go do custom�w.


Do Mazio

Ja te� si� bardzo dziwi�. W Quekach g�ownie gra�o si� na kilku standardach dlatego �e te standardy by�y bardzo dobrymi mapami. Ale r�wnie� gra�o si� od czasu do czasu w dobre customy.

W Wolfie na pocz�tku my�la�em �e WolfPlayerzy jeszcze ch�tniej b�d� poznawa� custom mapy jak to mia�o miejsce w innych grach. Jak wida� bardzo si� myli�em.

Te� tak samo dziwi� si� �e ludzie nie maj� ch�ci do poznawania nowo�ci. Ciekawo�� jest motorem post�pu. Jesli czego� szukamy to wsr�d �mieci mo�emy znale�� jak�� pere�k�.
Jakby wszyscy ludzie byli tak bardzo konserwatywni i niereformowalni jak co poniekt�rzy gracze w Wolfa to jeszcze �yliby�my w epoce kamienia �upanego.


Do Eladamari

z Serwisem trzeba co� zrobi�. Popatrzmy na to co si� dzieje ostatnio na rtcw.fpp.pl - totalne dno. Wsr�d redaktor�w nie ma �adnego zaawansowanego Wolfplayera. Kto� wyjecha� na wakcje i niby najwi�kszy polski serwis o rtcw stoi od d�u�szego czasu w miejscu. Dobrze �e DarkXero kombinuje co� z nowym serwisem ale nadal uwa�am �e miejsce serwisu nr.1 powinno by� w domenie fpp.pl

Jedyne i najlepsze miejsce do kt�rego zagl�dam na tym serwisie to board. Tylko �e board nie powinien by� najlepszy i najciekawszy, ale aktualne newsy, artyku�y, recenzje, poradniki itp.

__________________
Swi�ty


Posted by DarkXenocide on 12-08-2002 22:11:

Re: Wywalic beach Hmmm

quote:
Napisane oryginalnie przez Swiety
Dobrze �e DarkXero kombinuje co� z nowym serwisem ale nadal uwa�am �e miejsce serwisu nr.1 powinno by� w domenie fpp.pl



Nic nie kombinuje , zastanawia mnie dlaczego na fpp.pl? moze pomysl czemu ekipa jakos sie tu super nie czula na rtcw.fpp.pl imho bardzo kontrowersyjne stwierdzenie. Serwis jest tam gdzie jest aktualnie best proste prawo rynku.

Ale ja nie o tym chcialem, mozna zrobic tak: niech sobie bedzie juz ten beach or nie,, starczy zwykly map cycle i 1 runda SW na mape: czyli 2 rundy w sumie, gram tak czesto na zachodzie i jest bardzo milo rozne mapy co chwile inna i tak lecisz x razy cykl, nie nudzi sie

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl


Posted by bel on 13-08-2002 00:19:

customy? nie nie i jeszcze raz nie. chyba ze na jakims nie granym lub gorszym serku np byry, sako imho.
kiedys mialem ta 'ciekawosc'. ale to bylo szmat czasu temu stary. sciagalem generator, silos cosam jeszcze od marko. kazda mapa byla maxymalnie do dupy. powoli obrzydzilem sobie customy. obecnie calkowicie je zlewam.
lamatorskie mapy sa: niegrywalne, maja zle rozwiazane respawny, maja bugi, szansa ze ktorys team bedzie mial przewage poprzez zle zaprojektowana mape, trzeba je sciagac , nie sa tak ladne jak oficjalne , sa nieoficjalne czyli grajac na nich tracisz czas bo w zadnej klanowie np na CB tam nie pykniesz , trzeba je poznawac (tzn musisz tracic czas grajac z lamerami piszacymi nagolnym: co tu sie robi? gdzie mam isc?), moge tak wyliczac.
jest masa map oficjalnych.
i jest masa graczy z 'niby klanow' ktorzy np gubia sie na village, nie wiedza ze moga dac allied side spawn zeby bronic ciezarowke itp. sa zwyklymi lamerami ktorzy maja wykuty beach (ale to tylko dzieki test1/2) a reszte map traktuja w kategori: fajna, syfna.
server ffa mazenie:
16/16, osp, zero lamatorskich map, ze standardowych map (wszystkich) usunal bym trench toast i chyba tram i oczywiscie depot. ustawilbym perm SW, rotacje (w tym destruction -server zmienia automatycznie spowrotem na SW po tej mapie), 4 meczyki i nastepna. bez jakiegos ulepszania na sile wolfa, bez lamerskiego przestawiania g_soliderChargeTime, bez limitu zyc itp
i zeby jeszcze gracze wiedzieli ze jak tylko wejda na server (w oczach reszty ich ping -1 lub 999 zejdzie na jakis tam aktywny) to daja /ready i czekaja na tych z 64ram nie /readyteam i pozniej jakies bezsensowne restart match itp


Posted by Swiety on 13-08-2002 02:17:

Jeszcze co� o customach

Nie wiem Bel czy czytale� kilka topik�w w kt�rych sporo os�b i ja te� pisa�em na temat custom�w.

Pierwsze mapy custom to rzeczywi�cie by� szajs.
Podany przez ciebie Marko chocia� robi du�o map to robi s�abo. Ostanio wida� popraw� i moze ch�opina stworzy nareszcie jaki� przeb�j.

Po drugie map do Wolfa jest chyba ponad 200 z tego kilkana�cie reprezentuje poziom por�wnywalny lub lepszy od standard�w.
Jest te� kilkadziesi�t grywalnych map ale ich poziom jest ni�szy ni� standardy.
Do tego wi�kszo�� najlepszych custom�w nie nadaje si� do gry 6/6. Stworzone s� do du�ej ilo�ci gracyz jak np. MarketGarden czy Tank. Jak na razie nie ma w Polsce serwera kt�ry moze przyjac wi�ksz� ilo�� klient�w lub mo�e ale jest ustawione maxplayers na 16 albo 20.

Po trzecie te� uwa�am za pomys� grania custom�w w ligach za bezsensowny o czy ju� nie raz pisa�em.

To, ze ludzie nie wiedz� o mo�liwo�ci wyboru miejsca respawnu to jest ca�kowicie inna sprawa. Jakby kto� stworzy� jaki� dzia� na popularnym serwisie po�wi�cony w�a�nie takim sprawom w Wolfie ... Ale co ja bed� gada� ja i inni pisali o tym na tym forum nie raz. Nie ma sensu powtarzac w co drugim temacie tych samych tekst�w.

Je�li chodzi o ustawienia g_soldierchargetime.
Ci co znaj� mnie troch� lepiej doskonale wiedz� jaki mam stosunek do pf-a. Ja poprostu uwielbiam grac t� broni�. Ale z drugiej strony zdaje sobie spraw� jak w niekt�rych przypadkach pf mo�e obrzydzi� gr� innym ludziom o czym czasami �wiadcz� bluzgi ludzi pod moim adresem. Wcale si� nie dziwi�.

W FFA jestem za pozostawieniem niekt�rcyh serwer�w z g_soldierchargetime na 99999. R�wnie dobrze gra mi si� na Hunter gdzie Pf �aduje si� 157366298 lat jak i na serwerach gdzie pf �aduje si� normalnie.

Przy okazji: ustawianie �adowania pf-a na czas du�o wi�kszy ni� wynosi okres respawnu jest bez sensu bo zawsze mo�na dac kill-a i ponownie wystrzeli� z pancera.

Co innego w powa�nych meczach. Na Base Sub lub Keep Pf jest podstawow� broni� bez kt�rej po prostu nie da si� przej�� lub utrzyma� niekt�rych lokacji. Nie b�d� ju� wspomina� o koszeniu respawn�w na beach.

Swoj� drog� to wi�cej zale�y od ludzi ni� czasu �adowania pf-a. Ostatnio kt�rego� dnia gdzie na Hunter kto� przez pomy�k� zostawi� po jakim� sparringu g_soldierchargetime 20000, grane by�y mapy keep i bridge. W pewnym momencie chyba wszyscy z allies i axis mieli pancery. A� smia� mi si� chcia�o gdy widzia�em nicki kt�re dotychczas nie skala�y si� gr� pf-em, bra�y ochoczo panzer rure do r�czek.

W pewnym momencie przesta�a to by� normalna gra ale pojedynek pf-�w. Oczywi�cie na pocz�tku to jest zabaw� ale bardzo szybko si� nudzi bo Wolf to nie jest jaka� rocket arena z Quake.

__________________
Swi�ty


Posted by on 13-08-2002 04:42:

Cool

belhifet:

- nie chce sie juz rozwodzic na temat customow - jedna uwaga:

podpisuje sie pod tym co pisze Swiety - poziom map custom jest b. zroznicowany. wiekszosc tak jak piszesz jest do dupy albo nawet tam nie pasuje. jest jednak garstka map, ktore moim zdaniem bija na glowe oryginalne i jesli chodzi o wykonanie, pomysl jak i grywalnosc!!! (forrest blitzkrieg, marketgarden i inne) zraziles sie, masz do tego prawo - ten jednak mechanizm powoduje ze tak trudno jest wrzucic cos nowego! a przeciez powinniscie rozumiec, ze jesli nie bedziemy dorzucac do naszej gry "paliwka" w postaci swiezych nowinek raz na jakis czas - zapal nawet najtwardszych zacznie przemijac!

- znajomosc map standard: duzo racji, sa tacy co g. wiedza o tajnikach, ale ....... sa ludzie i taborety, jak ktos tu na boardzie zauwazyl. nie to jest istotne dla sprawy.


Posted by Ufoq on 13-08-2002 07:59:

quote:
Napisane oryginalnie przez belhifet
customy? nie nie i jeszcze raz nie. chyba ze na jakims nie granym lub gorszym serku np byry,


Sam jeste� nie grany i gorszy Bedziesz chcial kiedys pozyczyc to przeprosisz Byrego

__________________
I'm awake, I'm awake.


Posted by [BSM] Eladamari on 13-08-2002 10:57:

No chociaz ktos zaglada tu i toczy sie jakas dyskuscja to juz +
Swiety: Ja rowniez uwazam ze gdyby byly grane WSZYSTKIE podstawowe i GOTY to nie potrzeba nam customow ale tak niestety nie jest
belhifet: Sa b dobre customy np Tundra na byry kiedy bylo jeszcze popularne i ludzie z przymusu raz na niej zagrali to mapa ta byla wieksza plaga od bicza po prostu w nic innego nie dalo sie zagrac
Co do rtcw.fpp.pl: Moimk zdaniem jest w tym serisie kilka dobrych osob ktore moga cos zdzialac i maja jerdna zalete: Adres (host fpp.pl moim zdaniem duzo znaczy i nie powinno byc sytuacji gdzie servis ten nic nie bedzie znaczyl). Problem z fpp polega na tym ze na X-gamerze sa lepsze newsy (aktualne swieze...) i dobry duzy download (szkoda ze spora czesc to mirrory ale zawsze). Jak zwykle powolam sie na CSa poniewaz tam przez pare lat wypracowano pozadna organizacje (counter-strike.pl - przyjrzyjcie sie ile dziennie wychodzi newsow, jak dobrze zorganizowany jest download- wlasny sev+ mirrory + podzielon kategoriami itd), ludzie ktorzy prowadza servery znaja sie i dzieki temu latwiej jest cos ustalic (np rotacje, customy etc) a co najwazniejszegracze znaja inna mape niz dust (jak gralem to bl odpowiednik naszego bicza tzn najpopularniejszy tyle ze tam gralo sie jeszcze w cos innego)


Posted by adi on 13-08-2002 15:03:

Unhappy

ja ostatnio gram duzo w counter strike'a w wolfie mam pingi 200-500 a w "CS" od 50 w gore

__________________
"Widz�, widz�, widz� Wi�cej Wiem wi�cej....."


Posted by Killah on 13-08-2002 21:17:

quote:
Napisane oryginalnie przez adi
ja ostatnio gram duzo w counter strike'a w wolfie mam pingi 200-500 a w "CS" od 50 w gore

A myslalem ze w SOF 2 Szybko gierki zmieniasz

__________________
Killah


Posted by [BSM] Eladamari on 14-08-2002 16:40:

mniejsza o to jak czesto zmienia gry ale w kazdym razie adi zauwazyl to co ja: Servery w Csa maja duzo wieksza wydajnosc i da sie tam grac na wiecej osob bez lagow


Posted by Swiety on 14-08-2002 18:29:

Boshe

Cs to stara gra. A wymagania co do wydajno�ci sprz�tu i wydajno�ci sieciowej z roku na rok w najnowszych gierach rosn�.

Jakbym mia� patrze� tylko na ping, szybko�c serwer�w itp. to gra�bym tylko w Quake1.

__________________
Swi�ty


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:42.