FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=44)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=7897)
boty do sofa2
wyszly juz boty do sofa2 jak tak to podajcie mi stronke
Re: boty do sofa2
Hmmmm chyba jeszcze nie ma, ale pewien nie jestem...
__________________
Jesteśmy tylko małymi pakietami w tym Internecie życia...
Są
http://www.planetquake.com/brazen/mandown/
Ściągnij,i Baw się.
P.S.
jest tam jeszcze kilka fajnych żeczy: np. można strzelać i przeładowywać broń czołgając się itp.
P.
__________________
Teuton GG#4805299
Niema prawdziwego szczęścia bez prawdziwych potrzeb
<<< VOLTER >>>
dzieki teuton
To to już kiedyś miałem ale po instalacji skopało mi (chyba to, nie wiem dokładnie) SOFa i reinstall trzeba było zrobić a jak nie daiłało tak nie działa ale jeszcze zobaczę )
__________________
Jesteśmy tylko małymi pakietami w tym Internecie życia...
Re : El_Mariachi To to już kiedyś miałem
[QUOTE]Napisane oryginalnie przez El_Mariachi
U mnie działa bez zarzutu i przy instalce z pachem i bez
jedynie wywala MP5 .
pzdr
__________________
Teuton GG#4805299
Niema prawdziwego szczęścia bez prawdziwych potrzeb
<<< VOLTER >>>
Re: Re : El_Mariachi To to już kiedyś miałem
Możliwe, możliwe, że to nie przez to tlyko przez coś innego, nie mówię na pewno.
__________________
Jesteśmy tylko małymi pakietami w tym Internecie życia...
przegralem caly ten folder mandown do sofa odpalilem mandown.bat wlaze do gry jest men down zalanczam wgrywa sie i jestem znowu w meniu zamienilem sof2mp.cfg z tym co byl w srodku(mandowna) i dalej nie ma botow cos trzeba wpisac zeby zadzialaly albo zle je przegralem:/ ehh zielone jest piekne:|:? czekam na help dzieki z gory
re:zielone jest piekne
Po przegraniu do katalogu SoF'a masz coś takiego: CProgram Files\Soldier of Fortune II - Double Helix\mandown a wtym dwa katalogi "botfiles" i "botroutes" no i parę pliczków Możesz zrobić jakiś config z wpisami typu: \\addbot "Vergara" manuelvergara 1 0 Wojak \\do tego np. bind e "exec nazwa configa" \\ i powinno wszysko hulać.
oczywiście pomiń \\
PZDR
P.
__________________
Teuton GG#4805299
Niema prawdziwego szczęścia bez prawdziwych potrzeb
<<< VOLTER >>>
ze co zgubilem sie w polowi przy '..zrobic jakis conig z wpisami typu..'..lups mleko mi sie wylalo musze to posprzatac ale gdzie ja dalem ta scierke??..dzieki Teuton ale jestem green(blue) dablu di dablu da hehe jeszcze raz mozesz mi to wytlumaczyc z gory dzieki .yyyyy......
Re : mleko mi sie
pliki podesłałem Ci na priv'a; a teraz reszta:
w konsoli podczas gry robisz wpisy
bind e "exec bot" klawisz e ładuje boty z bot.cfg
bind d "exec bot1" klawisz d ładuje boty z bot1.cfg
bind w "exec bot2" klawisz w ładuje boty z bot2.cfg
dopisz jeszcze:
bind s "g_speed 390" klawisz s zwiększa szybkość poruszania się
powodzonka
P.S
jesteś online ?
przejdź na gadu-gadu
__________________
Teuton GG#4805299
Niema prawdziwego szczęścia bez prawdziwych potrzeb
<<< VOLTER >>>
to moze ja wtrace swoje 5 groszy
mod mandown jest nie tylko uzyteczny z powodu mozliwosci dodania botow wylancza on skutecznie skrypt namierzania aimbota
sposob uruchomienia
recznie ale skutecznie
po uruchomieniu gry piszesz w konsoli
/bot_enable
umozliwi ci to dodawanie botow
teraz
/addbot <nazwabota> <skill> <druzyna> <czaspoktorymsiepojawia> <jakbotsiemanazywac>
przyklad
/addbot mullins 5 redteam 2000 wymiatacz
po 2 sec powienien sie pojawic bot o imieniu wymiatacz najwyzszym mozliwym skillu (podobno celny) i powinien wygladac jak mullins
skill bota mozan regulowac od 1-5
2 inne boty to deviant1 i taylor zeby wstawic bota o innym wygladzie starczy zamiast mullins wpisac deviant1 lub taylor
nadmieniam ze intyligencja botow pozostawia wiele do zyczenia chodza po wyznaczonych liniach i niczego sie nie ucza podobno sa celne
milej zabawy
pozdrawiam
__________________
per rectum
Święte słowa Juzefie Boty z Mandown są głupie jak buty, a metoda rozwiązania nawigacji tak perfidnie prymitywna, że idzie się załamać. Boty biegają po wyznaczonych ścieżkach, nawet nie mogą się ominąć, jak się spotkają boty biegnące w przeciwnych kierunkach to jeden się schyla a drugi po tym pierwszym przełazi
A jak się spotkają cztery boty to już do końca rundy skaczą na siebie nawzajem zboczeńce jedne
Twórca moda Mandown nie programował botów chciał poprawić czołganie się, a jeżeli chodzi o boty to on tylko umożliwił użycie kodu zawartego w samej grze SoF2 i jak sam twierdzi nadają się one raczej do testowania serwera niż do gry.
ALE jak ktoś się upiera to może sobie z botami pobiegać.
Zapaleńcom polecam wstrzymanie się na kilka dni, oczekujemy właśnie nowej wersji Mandown, która ma wnieść kilka poprawek.
Nowa wersja do zassania za kilka dni z http://www.planetquake.com/brazen/mandown/index.html
Miłego fragowania.
wersja mandown ktora testowalem to chyba 2 juz wersja
co do modyfikacji to najbardziej podoba mi sie to ze eliminuje z uzytku przez graczy skrypty namiezajace przynajmiej te ktore ja mialem ) okazje testowac
co do intyligencji botow nie bede sie glebiej wypowiadac bo z nimi nie gralem ale slyszalem jedynie wypowiedzi tych co grali i byly dokladnie takie same
wiem natomiast ze mialem z nimi trochy problemow bo sie blokowaly nie wiem dokladniej o co chodzi bo wszystko z konsolki zalatwialem ale boty byly wyzucane z serwera bo sie nie ruszaly
pozdrawiam
__________________
per rectum
Tak jeszcze dodam (chociaż pewno wiecie), że boty żeby chodzićpotrzebują taich żeby im to do każdej mapy w pliku jednym skonfigurować. Jak tego nie ma to stoją w miejscu. Przynajmniej tka ja miałęm.
__________________
Jesteśmy tylko małymi pakietami w tym Internecie życia...
hmm nie wiem czy masz racje bo ja mialem klopoty z tymi samymi botami moze za duzo wzucilem na plansze polowe wywalilo a 2 polowa siedziala
__________________
per rectum
Troche walczyłem z botami (no nie zawsze miałem stałe łącze) najwięcej doświadczenia mam z PODBot'em pod CS'a, ale ogólnie to one wszystkie niewiele się od siebie różnią. Przede wszystkim żeby boty mogły poruszać się po mapie potrzebują waypointów (punktów nawigacyjnych) oraz w zależności od tego jak twórca kodu sobie nawigację wymyślił, boty potrzebują jeszcze pathway'ów (ścieżek łączących punkty nawigacyjne, znaczy te waypoint'y) Waypointy tworzy się samemu (z różnymi opcjami: waypoint skoku, waypoint drabiny, waypoint kamperki) dla każdej mapy, a pathway'e zazwyczaj dodają się same, później trzeba tylko pozmieniać niektóre na jednokierunkowe.
Oczywiście zaawansowanie metody nawigacji botów bardzo wpływa na sposób w jaki się poruszają. W Mandown też są waypoint'y i pathway'e, zapisywane są w katalogu .../botroutes/ w plikach nazwamapy.wnt. Aby wejść w tryb projektowania waypointów należy po prostu uruchomić SoF2 z linią poleceń "...wasza ścieżka...\SoF2MP.exe" +set fs_game mandown +devmap mp_col1 +set bot_wp_edit 1.
Miłej zabawy (wszelkie pozostałe informacje o waypoint'owaniu map znajdziecie w pliczku .../botroutes/Bot waypoint tutorial
No i napisał wszystko )
__________________
Jesteśmy tylko małymi pakietami w tym Internecie życia...
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 07:56.