FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9057)
Niebo na mapie
No wlasnie w q3 to wystarczylo tylko wsadzic worldspawn z texturk¹ ze skies i mamy niebo, lecz w rtcw juz tak nie jest wiec co trzeba zrobic aby stworzyc niebo ??
hmm wsadzic texturke ze skies ? :p
nie wszystkie dzialaja, wybieraj te szarawe, brzydkie - to na pewno jest niebo :p
__________________
www.tommy.k9.pl one day it's gonna be done...i guess
Ik hou van nederlands... Heeft je dat niet geweten?
hehehehe Jezeli ci sie tworzy textoora z "nieb" zamiast jednego przyzwoitego nieba to jak przedmowca stwierdzil -> chodzi o blad w wyborze textury . W Radiancie te wlasciwie ( z odpowiednimy shaderami ) mozesz poznac za pomoca kolorowego obramowania wokol tych textur .
__________________
robrzmiewa opêtana harmonia
w dysharmonii dni.
Trash
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:45.