FPP BOARD (http://board.fpp.pl//index.php)
- (http://board.fpp.pl//forumdisplay.php?forumid=64)
-- (http://board.fpp.pl//showthread.php?threadid=9057)


Posted by ZIOMBER on 21-11-2002 21:28:

Niebo na mapie

No wlasnie w q3 to wystarczylo tylko wsadzic worldspawn z texturk¹ ze skies i mamy niebo, lecz w rtcw juz tak nie jest wiec co trzeba zrobic aby stworzyc niebo ??


Posted by Sphere on 22-11-2002 07:03:

hmm wsadzic texturke ze skies ? :p
nie wszystkie dzialaja, wybieraj te szarawe, brzydkie - to na pewno jest niebo :p

__________________

www.tommy.k9.pl
one day it's gonna be done...i guess

Ik hou van nederlands... Heeft je dat niet geweten?


Posted by Przecinek on 22-11-2002 15:24:

hehehehe Jezeli ci sie tworzy textoora z "nieb" zamiast jednego przyzwoitego nieba to jak przedmowca stwierdzil -> chodzi o blad w wyborze textury . W Radiancie te wlasciwie ( z odpowiednimy shaderami ) mozesz poznac za pomoca kolorowego obramowania wokol tych textur .

__________________
robrzmiewa opêtana harmonia
w dysharmonii dni.

Trash


Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:45.